Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, FruJohansen skrev:

Jeg lurer på hva som var planen med all filmingen som foregikk en periode? Det ble spelulert i at hun skulle få sitt eget bakeprogram, men -kremt- den ballen kan vi vel legge død pr.d.d. Skulle likt å vite om alt det bare var et sånt Gunilla Persson - opplegg, hvor hun selv leier inn folk og står for både regi og utgifter selv... eller om det faktisk var noe realitet i det overhodet. 

Oh noo - nå fikk jeg noen bilder i hodet mitt: Gunnilla og Anne Brith - Simple life - 20 years later 😂 

( for de som er yngre enn meg: Paris Hilton og Nicole Richie hadde en realityserie for 20 år siden som het Simple life. ) 

F90514F4-EA01-43AB-984F-67123BFF7FF3.png

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Sol Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og spekulasjoner. 

Sol, admin.

Streng moderering er OK, men jeg skjønner ikke hvorfor kommentarer til moderering ikke aksepteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
2 timer siden, Kollontaj skrev:

Når skjedde filmingen? Etter Bloggerne? Var hun med i det Lilli Bendriss-programmet, tro? Mener det var en del rundt det, iallfall. 

 

Litt usikker, men det var over en lengre periode, og ikke i forbindelse med Bloggerne. Husker hun snappet mye om filming, noen ganger var det kamerateam på snap, det var ting hun ikke hadde tid til, pga "mye filming neste uke" osv.

Eksakt hva hun filmet til, kom aldri fram. Det gikk vel noen rykter om eget bakeprogram, men det kom aldri svar på hvilken kanal, og når det skulle sendes. Hun var bare veldig opptatt med denne filmingen, og generelt veldig travel i den perioden🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det et bakeprogram for (gud forby) barn? Jeg mener å ha hørt det var det. Kanskje derfor filming?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 15.48, Isild skrev:

Svar til og sitat av slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Selskapene og forretningene hennes derimot ser jeg ingen grunn til at media ikke kan følge opp videre. Men jeg tror ikke de kommer til å gjøre det - det er av svært begrenset interesse for almennheten. 

Det jeg selv lurer på er hvorfor "Magazinet" og "Blogghuset" også forsvant. Begge disse ideène hadde potensiale til å kunne bli til noe. Og blogghuset var de jo mange om ( en helt "gjeng" i ledelsen der husker jeg) 

Enig, jeg lurer også på dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2020 den 23.37, FotbaIlflua skrev:

https://www.yrjaoftedahl.com/podcast/tag/anne+brith+Davidsen

Jeg anbefaler alle å høre denne podcasten. ABD serverer mengder av løgner, og intervjuer svelger alt rått. I retrospekt er det skremmende å høre hvilken sannhet som er gjeldene for ABD, og at hun får lov til å lufte fantasiverdenen sin offentlig ved å framstille seg selv som et offer for de slemme mobberne på Kvinneguiden. Jeg er rystet!

Hørte på denne podcasten nå. Og bare :hakeslepp: Ikke noe der jeg ikke har hørt fra før men det forskrudde verdensbildet AB konstruerte rundt seg selv er så gjennomført surrealistisk. Gir fortsatt hakeslepp over et år etterpå. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen bruker ferien og fritiden sin fremdeles til å sparke en enslig firebarnsmor som alt ligger nede 🙄 Joda, hun har gjort mye dumt, men helt seriøst så har denne tråden bestått av oppgulp og barnslig baksnakking altfor lenge. Litt morsomt at så mange later som de ikke sluker alt  hun legger ut, har så mange meninger om henne. Og på kanten at moderator lar denne hetsingen pågå, mens det slettes og utestenges om noen av de sarte baksnakkerne blir motsagt. En kan mene hvaen vil om AB, men hun har barn og foreldre. Men for all del.... om en ikke har mer meningsfylte ting i livet og drive med 🙄😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Nor skrev:

Og noen bruker ferien og fritiden sin fremdeles til å sparke en enslig firebarnsmor som alt ligger nede 🙄 Joda, hun har gjort mye dumt, men helt seriøst så har denne tråden bestått av oppgulp og barnslig baksnakking altfor lenge. Litt morsomt at så mange later som de ikke sluker alt  hun legger ut, har så mange meninger om henne. Og på kanten at moderator lar denne hetsingen pågå, mens det slettes og utestenges om noen av de sarte baksnakkerne blir motsagt. En kan mene hvaen vil om AB, men hun har barn og foreldre. Men for all del.... om en ikke har mer meningsfylte ting i livet og drive med 🙄😊

Hun har vel drevet med svindel ganske lenge.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nor skrev:

Og noen bruker ferien og fritiden sin fremdeles til å sparke en enslig firebarnsmor som alt ligger nede 🙄 Joda, hun har gjort mye dumt, men helt seriøst så har denne tråden bestått av oppgulp og barnslig baksnakking altfor lenge. Litt morsomt at så mange later som de ikke sluker alt  hun legger ut, har så mange meninger om henne. Og på kanten at moderator lar denne hetsingen pågå, mens det slettes og utestenges om noen av de sarte baksnakkerne blir motsagt. En kan mene hvaen vil om AB, men hun har barn og foreldre. Men for all del.... om en ikke har mer meningsfylte ting i livet og drive med 🙄😊

Sparke? Baksnakke?

Innleggene i tråden tar vel i hovedsak utgangspunkt i det som allerede er offentlig informasjon om AB.

Man kan bare google Anne Brith Davidsen, så får man i tillegg til informasjon om svindel, en god del hårreisende opplysninger. Det er skremte kursdeltakere som forteller om hersketeknikker, truende oppførsel og raseriutbrudd, en mentor som skriker rasende i telefonen, eller slenger på røret i samtale med Dagbladets journalist.(For å nevne en brøkdel)

Det finnes TIMER med podcast der AB skryter uhemmet av alt hun har oppnådd, og ikke minst - skal oppnå. Det er ikke baksnakking eller hets. Det ligger der ute for alle å lese, eller høre.

Den dagen AB har gjort opp for seg, er ferdig med barneeksponering, og får seg en helt vanlig jobb, ja da vil tråden naturligvis forsvinne.

Inntil da vil alle med interesse for svindelsaken - og et snev av rettferdighetssans - følge henne med argusøyne. Enten du liker det eller ei, @Nor!😂

 

https://www.dagbladet.no/emne/anne brith davidsen

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Inocybe skrev:

Kan ikke huske å ha sett AB komme med en eneste unnskyldning for den ugreie oppførelsen sin

Nei, snarere tvert i mot.

Når det gjelder misnøye med hennes lederstil i ABIP, velger hun å legge ansvaret på deltakerne:

"Anne Brith Davidsen har en direkte måte å kommunisere på, som vi ser at noen av deltakerne kan oppleve som vanskelig."

https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-svarer-hun-etter-anklagene/72212839

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...