Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Felis skrev:

Noen av deltakerne fikk etterhvert tak i henne, men jeg tror ikke samtalene sto til forventningene.

Marianne Rossi Aas: Når vi konfronterer henne, må vi helst være enige, ellers er hun uhøflig. Jeg opplevde henne som frekk på telefonen. Hun ropte og skrek, og utviste det jeg mener er ganske stygg og truende oppførsel. Sist jeg snakket med henne virket hun rasende, uten at jeg skjønte hvorfor 

Mette Ask: - Hun var ufin, frekk og ubehagelig, og kom med mye negativt som gikk på meg som person, hvor ustabil jeg var.

https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379

Noen unnskyldning tror jeg ingen kommer til å få, Anne Brith har aldri sagt unnskyld for noe i hele sitt liv. Tvert imot hevder hun at hun bare er snill og god, mens alle andre er ute etter henne. Slik oppførsel tyder på at hun ikke kan, eller er interessert i å lære. Hun ser aldri sin egen rolle. Og så lenge det er slik, kommer hun heller ikke til å endre oppførsel. Det er nok ikke den siste konflikten hun er i, og jeg føler med de som skal drive business med henne i fremtiden.

Nesten litt rart at Anne Brith, som faktisk jobbet som flyvertinne i FLERE ÅR ikke håndterte sine egne kursdeltakere på en mer forståelsesfull måte.

Med bakgrunn i et så servicepreget yrke, der man må være ansvarsbevisst, serviceorientert, ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, bevare roen i enhver situasjon,  ja i det hele tatt - være egnet.

ABIPene var en gjeng motiverte, voksne kvinner, som sannsynligvis var betydelig lettere å ha med å gjøre enn fulle og krevende flypassasjerer.

 

https://www.kk.no/underholdning/dette-gjorde-bloggerne-for-bloggsuksessen/69409960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste jeg husker AB uttalte til media da det ble klart at hun og to til ikke ble med i neste sesong av `Bloggerne` , var at hun fortalte at hun hadde nye ting på gang fra høsten av som hun så frem til. 

Og etter det er det vel noen som har sett henne på ny plattform som investor og gamingmanager. 

Jeg har ikke sett at hun signaliserer at hun ligger nede egentlig. Det er vel ikke åpnet hverken konkurs eller kommet noen beklagelser. Så egentlig er det ingen som vet noe som helst mer enn at AB avviste alle klager og er igang med nye ting hun gleder seg til fra høsten av i følge henne selv. 

Men, man kan selvsagt tenke seg til at det har vært en beintøff tid, antagelig har det skjedd veldig mye - som ikke har vært offentlig på noen måte. Men utad, så virker det da som hun er igang med nye ting. 

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt den podcasten, fordelt på noen turer til og fra jobb, pluss en vaskerunde i huset. Det er jo så en ikke tror sine egne ører. Og jeg er igrunnen bare glad for at ørene mine fortsatt fungerer, etter en uendelig dose av skrallende latter og hyling og gullkorn på engelsk. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Finlay skrev:

Nesten litt rart at Anne Brith, som faktisk jobbet som flyvertinne i FLERE ÅR ikke håndterte sine egne kursdeltakere på en mer forståelsesfull måte.

Med bakgrunn i et så servicepreget yrke, der man må være ansvarsbevisst, serviceorientert, ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, bevare roen i enhver situasjon,  ja i det hele tatt - være egnet.

ABIPene var en gjeng motiverte, voksne kvinner, som sannsynligvis var betydelig lettere å ha med å gjøre enn fulle og krevende flypassasjerer.

 

https://www.kk.no/underholdning/dette-gjorde-bloggerne-for-bloggsuksessen/69409960

Godt poeng. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Finlay skrev:

Nesten litt rart at Anne Brith, som faktisk jobbet som flyvertinne i FLERE ÅR ikke håndterte sine egne kursdeltakere på en mer forståelsesfull måte.

Med bakgrunn i et så servicepreget yrke, der man må være ansvarsbevisst, serviceorientert, ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, bevare roen i enhver situasjon,  ja i det hele tatt - være egnet.

ABIPene var en gjeng motiverte, voksne kvinner, som sannsynligvis var betydelig lettere å ha med å gjøre enn fulle og krevende flypassasjerer.

 

https://www.kk.no/underholdning/dette-gjorde-bloggerne-for-bloggsuksessen/69409960

Jeg er ikke så sikker på at det som er oppgitt til KK er reellt. Det samsvarer ikke med hva hun selv har oppgitt på den offentlige CV'en sin.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2020 den 19.01, Lopploella skrev:

Nå har jeg hørt den podcasten, fordelt på noen turer til og fra jobb, pluss en vaskerunde i huset. Det er jo så en ikke tror sine egne ører. Og jeg er igrunnen bare glad for at ørene mine fortsatt fungerer, etter en uendelig dose av skrallende latter og hyling og gullkorn på engelsk. 

Du skulle tatt en shot hver gang hun dama ropte "exactly!"

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aidensfield skrev:

Kjære KK... Ikke skriv at hun er konditor.. For det er hun ikke. 

Det har jo alltid vist seg at media refererer det som blir sagt til enhver tid, og bryr seg ikke eller sjekker om det stemmer eller ikke. På den måten kommer influencerne/bloggerne og deres like unna med det meste. 😊

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Justlooking skrev:

Det har jo alltid vist seg at media refererer det som blir sagt til enhver tid, og bryr seg ikke eller sjekker om det stemmer eller ikke. På den måten kommer influencerne/bloggerne og deres like unna med det meste. 😊

Det har du så rett i dessverre.

Media refererer det influencerne sier. De kan sludre i vei om hva som helst, og journalisten sluker det med agn, søkke og snøre.

Dagen etter kommer artikler om at tidligere flyvertinne og konditor Anne Briths føflekk ble diskutert på "et forum" i 8 år, at journalistutdannede Caroline Berg Eriksen skjermer barna, og at feministen Sophie Elise er et viktig forbilde, og en høyst nødvendig samfunnsdebattant. 

Mundus vult decipi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Finlay skrev:

Media refererer det influencerne sier. De kan sludre i vei om hva som helst, og journalisten sluker det med agn, søkke og snøre.

Dagen etter kommer artikler om at tidligere flyvertinne og konditor Anne Briths føflekk ble diskutert på "et forum" i 8 år, at journalistutdannede Caroline Berg Eriksen skjermer barna, og at feministen Sophie Elise er et viktig forbilde, og en høyst nødvendig samfunnsdebattant. 

Ja, det er så utrolig at disse journalistene tar alt for god fisk og bare skriver ned hva disse noksagtene klarer å lire ut av seg uten å i det hele tatt bedrive litt god gammeldags research......hadde jeg vært journalist og skrevet om disse så hadde ordlyden og innhold vært noe helt annet, men tvilsomt om en redaktør hadde turt å sette det på trykk, er kanskje ikke så gøy med en skrikende AB på tlf. x antall ganger i døgnet når hun ikke liker hva som blir publisert 🤣

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, Aidensfield skrev:

Kjære KK... Ikke skriv at hun er konditor.. For det er hun ikke. 

Er konditor en beskyttet tittel? Trodde ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Flettfrid skrev:

Konditof er vel en yrkesfaglig utdannelse, med fagbrev når utdannelsen er bestått. 

AB er en hobbybaker.

Hun legger jo alltid på litt ekstra. Så da må hun vel pynte på cven da. Det er absolutt ikke bra.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Konditof er vel en yrkesfaglig utdannelse, med fagbrev når utdannelsen er bestått. 

AB er en hobbybaker.

Jeg skal ikke være påståelig, men med tanke på at yrkestitler som ingeniør, lærer, frisør, arkitekt osv ikke er beskyttede titler så trodde jeg ikke konditor var det heller 😅

 

https://trd.by/wtf/2017/07/03/Hvem-som-helst-kan-kalle-seg-jurist-14968840.ece

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Gisse skrev:

Jeg skal ikke være påståelig, men med tanke på at yrkestitler som ingeniør, lærer, frisør, arkitekt osv ikke er beskyttede titler så trodde jeg ikke konditor var det heller 😅

 

https://trd.by/wtf/2017/07/03/Hvem-som-helst-kan-kalle-seg-jurist-14968840.ece

Konditor står jo ikke på denne listen over ubeskyttede fagtitler. Det gjør derimot baker. Så konditor er nok beskyttet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 21.27, minister-mio skrev:

Du skulle tatt en shot hver gang hun dama ropte "exactly!"

Om man ønsker en kjapp alkoholforgiftning kan man ta en shot hver gang hun sier "liksom". Tipper man har oppnådd målet innen 1 minutt...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Om man ønsker en kjapp alkoholforgiftning kan man ta en shot hver gang hun sier "liksom". Tipper man har oppnådd målet innen 1 minutt...

En gang sa hun "liksom, liksom"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...