Jump to content
Guest Samme

Anne Brith Davidsen

Recommended Posts

Felis
11 timer siden, Cookie123 skrev:

Så nå er det altså sønnen som skal sørge for inntekten til hu mor?? 😨

Det ser ut som om hun stiller seg til disposisjon som manager for andre spillere også. Hun er klar med "businessplan" og greier. Veldig proft. Not!

https://imgur.com/a/DB04ssW

Fortsetter under...

Sam Jones

Skal hun tilby andre folk tjenester her? I såfall  synes jeg det er bekymringsfullt at hun med sin historikk nå skal inn og selge sine tjenester til en helt ny gruppe som sannsynligvis ikke kjenner til alt som har vært med henne tidligere. Og i tillegg er dette ofte unge mennesker. Nytt marked og ny plattform og nye folk å lure?

Zenhouse
26 minutter siden, Felis skrev:

Det ser ut som om hun stiller seg til disposisjon som manager for andre spillere også. Hun er klar med "businessplan" og greier. Veldig proft. Not!

https://imgur.com/a/DB04ssW

Whiteboard-tavla igjen! Bare digital denne gang...*rister på hodet...

5 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Så hun skal - igjen - lede/hjelpe mennesker til suksess... Og i dette tilfellet unge mennesker. Hun eier ikke skam! ALL erfaring tilsier at dette kommer til å bli et kaos av bråk, krangler, trussler og pengerot. At det går an! Jeg er målløs! 

Hun kommer ALDRI til å klare lede/hjelpe andre til suksess så lenge hovedmålet hennes er å skinne selv. Hun kan finne nye arenaer/mennesker- same shit vil gjenta seg. At det går an sier jeg også. 

Annonse

Måneskinn

Her er det hun la inn. En del kommentarer, men enda ingen som har tilbudt seg. En la inn svar og link til "mitt anbud"  .. hehe 

abd.jpg

Guest MsKris
1 minutt siden, Måneskinn skrev:

Her er det hun la inn. En del kommentarer, men enda ingen som har tilbudt seg. En la inn svar og link til "mitt anbud"  .. hehe 

abd.jpg

Puteflaut🙈

Annonse

Guest MsKris
36 minutter siden, Finlay skrev:

Hun har vel senket standarden litt da.

Mener bestemt hun ga uttrykk for at det var leger, advokater osv. som var aktuelt tidligere🤣

Ja ikke sant😂Når ikke mannen som kan betale snekkeren er innen rekkevidde så prøver hun faktisk å selv få has på en snekker. "Next best thing" i AB`s øyne.

Oransjesjel

Så hun vil ha noen til å jobbe gratis for seg? Hun ville vel aldri ha gjort noe gratis - for noen. (Kanskje derfor hun ikke har venner eller bekjente hun kan be om en håndsrekning..) Eller kanskje hun er uvenner med alle - eller at de er redde for å i ettertid å bli skjelt ut på nett - eller bli stalka - at familien deres vil bli plaget - at hun vil ringe arbeidsgiveren deres..Hmm - mye å velge i her gitt... Skjønner ikke at noen i det hele tatt tør å komme i nærheten av henne, langt mindre å bli venner med henne. 

Måneskinn

Nå snakkes det også om at hun lenge har tenkt på å lage et arrangement i denne gruppen, grilling hjemme hos seg. Men vil helst ha noen til å hjelpe seg, slik at det ikke blir så mye "mitt opplegg" som hun sier. Noen av damene i gruppa har sagt seg villig til å være med å organisere, og det ble hun veldig glad for! Noen har sett kakene hennes på blogg og diverse og syns det hele ser veldig lekkert ut. Ja det ser jo fint ut. 

Jeg selv syns dette er litt.. kleint... En av de som la ut link til henne ang mittanbud.no fikk dette til svar: 🤣

Så hun er tydeligvis ikke interessert i å betale for en tjeneste, hun vil bare ha den og tilby noe rart tilbake. Og grilling hjemme hos henne?  Nei jeg vet ikke. Jeg kunne funnet på å dra av ren nysgjerrighet... men jeg har liksom fått litt avsmak for dama etter alt hun har drevet med.Og hvor skal barna være dersom hun får en  15-20 stk på besøk i hagen?  Ikke for det, de  kan jo godt være hjemme de, men hvor kult er det for ungdommen å bli "invadert" av en hel gjeng med voksne som skal grille/drikke/skravle og holde det gående noen timer? Kjenner jeg er skeptisk ja. 

Stargaze
12 minutter siden, Måneskinn skrev:

Nå snakkes det også om at hun lenge har tenkt på å lage et arrangement i denne gruppen, grilling hjemme hos seg. Men vil helst ha noen til å hjelpe seg, slik at det ikke blir så mye "mitt opplegg" som hun sier. Noen av damene i gruppa har sagt seg villig til å være med å organisere, og det ble hun veldig glad for! Noen har sett kakene hennes på blogg og diverse og syns det hele ser veldig lekkert ut. Ja det ser jo fint ut. 

Jeg selv syns dette er litt.. kleint... En av de som la ut link til henne ang mittanbud.no fikk dette til svar: 🤣

Så hun er tydeligvis ikke interessert i å betale for en tjeneste, hun vil bare ha den og tilby noe rart tilbake. Og grilling hjemme hos henne?  Nei jeg vet ikke. Jeg kunne funnet på å dra av ren nysgjerrighet... men jeg har liksom fått litt avsmak for dama etter alt hun har drevet med.Og hvor skal barna være dersom hun får en  15-20 stk på besøk i hagen?  Ikke for det, de  kan jo godt være hjemme de, men hvor kult er det for ungdommen å bli "invadert" av en hel gjeng med voksne som skal grille/drikke/skravle og holde det gående noen timer? Kjenner jeg er skeptisk ja. 

Det er jo helt tydelig at hun har brent alle broer med de tidligere «vennene» som hun flashet så mye.

Så da må hun vel finne på noe for å få nye.

Får bare håpe folk googler og ikke går rett på limpinnen.

Skrottefar
37 minutter siden, Stargaze skrev:

Får bare håpe folk googler og ikke går rett på limpinnen.

Ja, det får man håpe, eller at noen kan advare de uvitende om hvem de faktisk har med å gjøre