Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Finlay
26 minutter siden, Mistyen skrev:

Er det mor sjøl som har skrevet det???  For det var skremmende....

 

Ikke AB som har skrevet det. Det har ligget ute siden 21. mai 2019.

Tror forfatteren kanskje bør forbigås i stillhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mistyen skrev:

Er det mor sjøl som har skrevet det???  For det var skremmende....

 

Nei, det er ikke hun som  har skrevet det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ikke er AB som er forfatteren, bør hun gjøres oppmerksom som på det. Det fremstår som om det er hennes side, med bilde av henne i headeren. Jeg er ikke alltid enig i ABs fremstillinger og offentlige profil, men jeg unner henne ikke at noen gir seg ut for å være henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, n_97 skrev:

Hvis dette ikke er AB som er forfatteren, bør hun gjøres oppmerksom som på det. Det fremstår som om det er hennes side, med bilde av henne i headeren. Jeg er ikke alltid enig i ABs fremstillinger og offentlige profil, men jeg unner henne ikke at noen gir seg ut for å være henne. 

Enig. Det fremstår som det er skrevet av AB og hvis ikke så er det jo ren spotting av henne (det er det uansett, men annerledes hvis hun hadde stått bak selv)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger vel på en hjemmeside - og starten på «diktet» slår vel fast med en gang at det ikke er AB som skriver det... Så det framstår vel ikke som hennes. (AB virker jo som oppegående i akkurat den sammenhengen.) 😉 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel rimelig åpenbart at det ikke er henne som har skrevet det. Leste dere det ikke?

Hørtes for øvrig helt koko ut. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ellevill skrev:

Det er vel rimelig åpenbart at det ikke er henne som har skrevet det. Leste dere det ikke?

Hørtes for øvrig helt koko ut. 

Jeg trodde faktisk at det var hun selv som hadde skrevet det. Jeg så bildet av henne og tenkte at de første par versene var noe hun fint kunne skrevet selv (lignet på noe jeg har sett før når hun har møtt motgang)

De påfølgende versene/avsnittene.. da tenkte jeg at nå har det raknet totalt for henne pga alt styret med ABIP og økonomi. Var noe med det at diktet gjenspeilte den offerrollen hun pleier å ta - bortsett fra at i diktet kunne du gange det med 1000.

Fikk en liten oppvekker nå. For det første: jeg er ikke så fink med kildekritikk som jeg innbiller meg. For det andre: kan virkelig hvem som helst poste et bilde av deg og skrive noen ord? Skummelt å tenke på.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2020 den 5.04, Nana skrev:

Jeg trodde faktisk at det var hun selv som hadde skrevet det. Jeg så bildet av henne og tenkte at de første par versene var noe hun fint kunne skrevet selv (lignet på noe jeg har sett før når hun har møtt motgang)

De påfølgende versene/avsnittene.. da tenkte jeg at nå har det raknet totalt for henne pga alt styret med ABIP og økonomi. Var noe med det at diktet gjenspeilte den offerrollen hun pleier å ta - bortsett fra at i diktet kunne du gange det med 1000.

Fikk en liten oppvekker nå. For det første: jeg er ikke så fink med kildekritikk som jeg innbiller meg. For det andre: kan virkelig hvem som helst poste et bilde av deg og skrive noen ord? Skummelt å tenke på.

Ja, hvem som helst kan gjøre det. Om det er helt lov, er jeg ikke sikker på, men kan aldri tenke meg at det er innafor. Er jo krenkelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Den røde fare skrev:

Ja, hvem som helst kan gjøre det. Om det er helt lov, er jeg ikke sikker på, men kan aldri tenke meg at det er innafor. Er jo krenkelse.

Det burde i alle fall være ulovlig, men er vel gjerne i en gråsone. Tar litt tid før lovverket henger med på utviklingen i digitale medier.

Hadde ikke trodd jeg skulle føle sympati med AB. Diktet/teksten tar henne riktignok på kornet, men av prinsipp burde det være en lett match å få slippe noe så uthengende og indirekte injurierende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 23.27, Ellevill skrev:

Det er vel rimelig åpenbart at det ikke er henne som har skrevet det. Leste dere det ikke?

Hørtes for øvrig helt koko ut. 

Ja, jeg skjønner ikke at det er mulig å tro at hun står bak? Klikker man til forsiden blir det jo i alle fall tydelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Ja, jeg skjønner ikke at det er mulig å tro at hun står bak? Klikker man til forsiden blir det jo i alle fall tydelig. 

Var aldri i tvil at det ikke var AB. Det ser man i selve diktet eller hva man skal kalle det ....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Ja, jeg skjønner ikke at det er mulig å tro at hun står bak? Klikker man til forsiden blir det jo i alle fall tydelig. 

Du kan så si. For de av oss som bare følger sånn halvveis med (altså jeg...), så syns jeg begynnelsen på diktet minnet om tilsvarende ting jeg har lest/hørt før fra henne selv når det har vært kriser og offerrolle på gang. Litt uti tenkte jeg som tidligere nevnt at «nå har det raknet totalt.

Så at bildet av henne var det samme som et av de «offisielle» bildene jeg har sett før, og ante ikke i min villeste fantasi at det kunne være lov å legge ut noe sånt om andre. Hun har jo tidligere saksøkt mennesker for mye «mindre» ting enn det der, så... Nei, viktig å sjekke både forside og URL før man kommenterer og konkluderer, det er helt sikkert.

Lurer egentlig litt på hva som skjer hos/med henne nå. Har det ikke vært stille veldig lenge?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Nana skrev:

Det burde i alle fall være ulovlig, men er vel gjerne i en gråsone. Tar litt tid før lovverket henger med på utviklingen i digitale medier.

Hadde ikke trodd jeg skulle føle sympati med AB. Diktet/teksten tar henne riktignok på kornet, men av prinsipp burde det være en lett match å få slippe noe så uthengende og indirekte injurierende.

Ikke sikkert hun er klar over det «diktet» ( et dårlig et🤦‍♀️) .

Greit å diskutere hennes måter å drive bedrift på og slike ting, men er enig i at det ikke er greit å skrive slike ting, og samtidig navngi eksen og nevne barna! De er såpass uskyldige at de burde bli holdt utenfor alt som går på den dama. Bladde til neste side og der var det et til Sofie Elise, leste det ikke, men er sikkert i samme gate😏 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nana skrev:

 

Lurer egentlig litt på hva som skjer hos/med henne nå. Har det ikke vært stille veldig lenge?

Hun sitter stille i båten og er gaming-manager mens hun spekulerer på hvordan hun skal klare å tjene inn alt det tapte, både penger og omdømme, det er hva jeg tror 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.7.2020 den 21.26, Skrottefar skrev:

Hun sitter stille i båten og er gaming-manager mens hun spekulerer på hvordan hun skal klare å tjene inn alt det tapte, både penger og omdømme, det er hva jeg tror 

Hun venter på at eldste eller yngste skal spille inn Fortnite-millioner, da hun utgir seg selv som gaming-manager på Twitter. Der har hun etterspurt ting hun lurer på og at hun var på jakt etter en gaming-PC til 10 000,- En gaming-PC koster uendelig mye mer enn dét. At de nå satser på gaming i stedet for sunnere aktiviteter som hvertfall eldste gikk på før er uforståelig. Minsten som hun kun har i helgene driver jo med sykling som vi jo vet, da AB har lagt ut om dette. At eksen er proffsyklist og at minsten får god oppfølging i dette. 
Må legge til at jeg trodde absolutt at det var AB som hadde skrevet diktet, men etterhvert kunne jeg ikke skjønne at hun ville legge ut noe sånt med navner og det hele. 
 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, injurier og persondebatt.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og injurierende og krenkende innlegg, og svar til dette.

Fra reglene: «Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv.« Av hensyn til mindreårige, ønsker ikke Kvinneguiden å være en arena for spredning av slike ytringer, og dermed gjøre dem lettere tilgjengelige. Dette selv om det deles informasjon fra offentlige registre. For ytterligere spørsmål, kontakt admins på Ris & Ros.

Måne, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mye som ikke kan drøftes her. Men forhåpentligvis er det lov å be folk selv søke offentlig informasjon på "seeiendom.no" og "proff.no" så får vi vente på avisoppslagene og håpe kursdeltakerne ABIP gjør det rette.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...