Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Måneskinn skrev:

Nå snakkes det også om at hun lenge har tenkt på å lage et arrangement i denne gruppen, grilling hjemme hos seg. Men vil helst ha noen til å hjelpe seg, slik at det ikke blir så mye "mitt opplegg" som hun sier. Noen av damene i gruppa har sagt seg villig til å være med å organisere, og det ble hun veldig glad for! Noen har sett kakene hennes på blogg og diverse og syns det hele ser veldig lekkert ut. Ja det ser jo fint ut. 

Jeg selv syns dette er litt.. kleint... En av de som la ut link til henne ang mittanbud.no fikk dette til svar: 🤣

Så hun er tydeligvis ikke interessert i å betale for en tjeneste, hun vil bare ha den og tilby noe rart tilbake. Og grilling hjemme hos henne?  Nei jeg vet ikke. Jeg kunne funnet på å dra av ren nysgjerrighet... men jeg har liksom fått litt avsmak for dama etter alt hun har drevet med.Og hvor skal barna være dersom hun får en  15-20 stk på besøk i hagen?  Ikke for det, de  kan jo godt være hjemme de, men hvor kult er det for ungdommen å bli "invadert" av en hel gjeng med voksne som skal grille/drikke/skravle og holde det gående noen timer? Kjenner jeg er skeptisk ja. 

Det er jo helt tydelig at hun har brent alle broer med de tidligere «vennene» som hun flashet så mye.

Så da må hun vel finne på noe for å få nye.

Får bare håpe folk googler og ikke går rett på limpinnen.

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Stargaze skrev:

Får bare håpe folk googler og ikke går rett på limpinnen.

Ja, det får man håpe, eller at noen kan advare de uvitende om hvem de faktisk har med å gjøre

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Måneskinn skrev:

Og hvor skal barna være dersom hun får en  15-20 stk på besøk i hagen?  Ikke for det, de  kan jo godt være hjemme de, men hvor kult er det for ungdommen å bli "invadert" av en hel gjeng med voksne som skal grille/drikke/skravle og holde det gående noen timer? Kjenner jeg er skeptisk ja. 

Hadde du lurt på det om det var noen andre enn AB som tenkte å ha dette? Eller mener du at de som har barn aldri kan ha fest hjemme?🤔 Mye man kan ta henne på altså, men dette blir litt for dumt. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg ser at jeg kan virke hjerteløs.. Kanskje til og med slem. Det er igrunnen ikke meningen, jeg mener veldig at folk kan få en ny sjanse, alle gjør feil. Men - hun har åpnebart plaget folk, uten å i ettertid ha et snev av dårlig samvittighet. Hun har svindla, uten å ha noe behov for å gjøre opp for seg eller be om unnskyldning. Det er null selvinnsikt på gang. Null! Hun har ikke lært noe, hun har tydeligvis ingenting å lære - hun går ikke i seg selv og spør: hva har JEG gjort? Hva er MIN rolle i dette kaoset, og hvordan kan jeg rette på dette. Ingen ydmykhet - tvert imort, hun turer på på nytt - fortsetter der hun slapp. Bruker folk over en lav sko. 

Det er det som er problemet med dette mennesket, alt som er feil er alle andre sin skyld, for hun gjør jo aldri noe gæli, neida.....total mangel på det meste av selvinnsikt, samvittighet og ydmykhet, så da er det bare å fortsette med galskapen, men håper realiteten treffer henne hardt, virkelig hardt, jo før jo bedre :)

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Hadde du lurt på det om det var noen andre enn AB som tenkte å ha dette? Eller mener du at de som har barn aldri kan ha fest hjemme?🤔 Mye man kan ta henne på altså, men dette blir litt for dumt. 

Sånn jeg forsto det, så var ikke dette @Måneskinn sine ord, men en kommentar hentet fra den gruppa.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Måneskinn skrev:

Her er det hun la inn. En del kommentarer, men enda ingen som har tilbudt seg. En la inn svar og link til "mitt anbud"  .. hehe 

abd.jpg

Hvor kommer kjærligheten inn? Er det bare håndtverkere som er interessert i å være kjæreste med henne som er av interesse? 

Den dama der, altså 🙄

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en gruppe der single skal bli kjent? Der hun ber om håndtverker-tjenester? (det hun egentlig ber om er jo at en elektriker og en snekker kan komme hjem til henne og fikse noe - gratis)  Det kan nok være en og annen enslig håndtverker som blir sjarmert av det der faktisk, og som vil komme hjem til henne for å imponere den blonde pene bakedamen med å være "mr fix it" Tror ikke det er så mange single menn på 40+ i den bransjen som har hørt om henne for å si det sånn. 

Og ellers så går hun for gaming-manager nå tydeligvis, og det før brannslukkingen er ferdig etter de forrige prosjektene? 

Vel, noen sitter tydeligvis urolig i båten igjen. 

De aller fleste i dag googler tror jeg, iallefall når hun så standhaftig promoterer seg som influencer, TV-stjerne, forfatter og whatnot. Slike "titler" genererer googling. Så får alle gjøre seg opp egen mening tenker jeg, det er nok av lesestoff der etterhvert. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isild skrev:

Er det en gruppe der single skal bli kjent? Der hun ber om håndtverker-tjenester? (det hun egentlig ber om er jo at en elektriker og en snekker kan komme hjem til henne og fikse noe - gratis)  Det kan nok være en og annen enslig håndtverker som blir sjarmert av det der faktisk, og som vil komme hjem til henne for å imponere den blonde pene bakedamen med å være "mr fix it" Tror ikke det er så mange single menn på 40+ i den bransjen som har hørt om henne for å si det sånn. 

Og ellers så går hun for gaming-manager nå tydeligvis, og det før brannslukkingen er ferdig etter de forrige prosjektene? 

Vel, noen sitter tydeligvis urolig i båten igjen. 

De aller fleste i dag googler tror jeg, iallefall når hun så standhaftig promoterer seg som influencer, TV-stjerne, forfatter og whatnot. Slike "titler" genererer googling. Så får alle gjøre seg opp egen mening tenker jeg, det er nok av lesestoff der etterhvert. 

Hun har hevdet at hun er sykemeldt, men nå kan vi vel konkludere med at hun er frisk igjen. Og da må jo pengene komme fra et sted. Jeg vet ikke hva en spillmanager tjener, men det er forhåpentligvis mer enn hun fikk i sykepenger. For hun kan jo ikke drive med begge deler...

13 år gamle gamere kommer nok neppe til å google henne, men jeg håper for guds skyld at businessplanen hennes er like avskrekkende på barn som på voksne! Enhver skjønner vel at dama ikke aner hva hun driver med, etter å ha sett den tegningen der? Etter 3,5 + en oppdiktet konkurs er det tydelig at hun ikke skjønner det selv.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Felis skrev:

Hun har hevdet at hun er sykemeldt, men nå kan vi vel konkludere med at hun er frisk igjen. Og da må jo pengene komme fra et sted. Jeg vet ikke hva en spillmanager tjener, men det er forhåpentligvis mer enn hun fikk i sykepenger. For hun kan jo ikke drive med begge deler...

13 år gamle gamere kommer nok neppe til å google henne, men jeg håper for guds skyld at businessplanen hennes er like avskrekkende på barn som på voksne! Enhver skjønner vel at dama ikke aner hva hun driver med, etter å ha sett den tegningen der? Etter 3,5 + en oppdiktet konkurs er det tydelig at hun ikke skjønner det selv.

Tydeligvis friskmeldt igjen da ja, hvis hun er igang med å markedsføre seg som "gamingmanager".

Jeg vet forsvinnende lite om gamingmiljøene. Men det er vel en overvekt av ungdom vil jeg tro. Håper foreldrene følger såpass med at ikke barna deres får seg "manager" som skal ha betalt av konfirmasjonspengene deres for å vise de veien til suksess gjennom barnetegninger og tullprat (for etter 3,5 + en oppdiktet konkurs som du sier, så må vi kunne si at hennes prat om suksess (både egen "suksess" og å hjelpe andre til suksess,  - er rent tullprat) 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er særlig realt å forfølge henne på nettet, utlevere i andre grupper med screenshot og gjøre narr.

Hun har gjort mye rart, og vi har alle fått med oss fiaskoen og bedraget ABIP.

Men jeg synes likevel ikke dette er så OK. Man blir litt små i mine øyne....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MsKris
7 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg synes ikke det er særlig realt å forfølge henne på nettet, utlevere i andre grupper med screenshot og gjøre narr.

Hun har gjort mye rart, og vi har alle fått med oss fiaskoen og bedraget ABIP.

Men jeg synes likevel ikke dette er så OK. Man blir litt små i mine øyne....

Tror ikke alle hun har lurt ser det på den måten. What goes around comes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg synes ikke det er særlig realt å forfølge henne på nettet, utlevere i andre grupper med screenshot og gjøre narr.

Hun har gjort mye rart, og vi har alle fått med oss fiaskoen og bedraget ABIP.

Men jeg synes likevel ikke dette er så OK. Man blir litt små i mine øyne....

Tror vi er flere som savner en beklagelse ovenfor de som ble lurt, og ikke minst at hun viste vilje til å gjøre opp for seg. Istedet begynner hun nye prosjekter. 

Absolutt alle fortjener nye sjanser, AB også selvsagt, men jeg syns ikke det er ok å ikke rydde opp i det man har stelt i stand. Jeg hadde heiet skikkelig på henne hvis hun hadde valgt å stå for det som ble. 

Jeg selv er ikke nok interressert til å lete henne opp på nett eller screnshotte noe og legge ut, men ja - jeg har kommentert det som andre lagt ut. Mange lurer vel egentlig på hvor og hvordan hun dukker opp. Når det gjelder å "gjøre narr", så har vel det med en litt vedvarende mistillit  å gjøre - når noen har dratt det for langt, men jeg er enig i at alle igjen (jeg også) kan tenke litt over hvor konstruktivt man ordlegger seg, så takk for den påminnelsen. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB bør komme i hu at det er en ting å lure voksne mennesker, men hvis/om/når man lurer barn/mindreårige, så kommer det til å bli et helvetes rabalder. 

Man kan ha medynk når voksne mennesker bedras og svindles. Trist, leit og kjedelig, men ok, livet går videre. Man fører det opp på kontoen "livserfaring". Det er voksne mennesker, og de har i det minste mulighet til å informere seg og ta (rasjonelle) beslutninger. 
Når det derimot er en voksen person som svindler mindreårige, så utløser det helt annet spektrum av følelser og reaksjoner. Og ikke minst mulige handlinger. 

Hvis man legger ABs tidligere handlingsmønster til grunne, så gir det en pekepinn for hvor dette nye prosjektet som "gamermanager" bærer avsted og hva det vil bunne ut i. Det som er urovekkende i dette tilfellet, er at AB går etter mindreårige. Hvorvidt hun har tatt høyde for at disse mindreårige også har foreldre, er jeg ikke helt sikker på. 

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Måneskinn skrev:

Mulig du mener det er dumme tanker - men jeg ville faktisk lurt på det generelt.  Ellers i livet er min mening at alle kan gjøre som de vil, det bør bare ikke skade eller skjemme noen, barn i bildet eller ikke.

 Så mente jeg  ikke å ta henne på noe sånn egentlig, men - sett i ly av all eksponering disse barna har vært gjennom opp gjennom årene, så kan det godt hende at de syns det er fint at det er  rolig rundt dem nå, og de er jo også i en alder der de kanksje syns det er kleint at mor inviterer drøssevis av folk hun ikke kjenner?  Men  hva vet jeg. Kanskje alle er helt ok med det, reiser bort til venner eller gjør noe annet. Jeg kan jo ikke snakke på vegne av dem eller for dem all den tid jeg ikke kjenner dem.

Jeg går vel utifra at folk som velger å ha fest med 15 stykk hjemme sender barna et annet sted. De har sikkert noen venner eller familie de kan være hos🙃

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Birdo skrev:

Jeg går vel utifra at folk som velger å ha fest med 15 stykk hjemme sender barna et annet sted. De har sikkert noen venner eller familie de kan være hos🙃

Joa, men vi har vel sett ut fra andre ting at man ikke kan utgå fra "normalen" når det kommer til ABD ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som frekventerer FB-gruppen får minne singelgrillarrangøren på at vi fremdeles har en pandemi.

Endret av Pust
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...