Jump to content
Guest Samme

Anne Brith Davidsen

Recommended Posts

Zenhouse

Nesten fascinerende... og se en slik, hva skal jeg si, personlighet utfolde seg gang på gang. Som tatt ut av visse lærebøker...

Fortsetter under...

lamorte
2 timer siden, Trynefaktor skrev:

Kanskje ikke mye, men når hun skylder andre mye penger er det umusikalsk å skryte av pengebruk offentlig 

Absolutt, jeg skjønte bare ikke hva det var å skryte av. 

Kollontaj

Hvis hun anvender samme taktikk på Twitter som på blogg, snap og IG er jeg redd for at hun dummer seg ut. Kanskje derfor hun skriver på engelsk, for Twitter i Norge er jo mest for folk som faktisk har peiling på hva de skriver om, iallfall de som er store profiler der. 

Miss.Wildfox
9 timer siden, Oransjesjel skrev:

Regner med at guttungen drar inn penger da vel.. Store premier i det spillet har jeg lest. (Var det ikke en norsk tenåring som vant Vm eller noe sånt?)  Guttungen har vel ikke akkurat fått velge manager - varer nok ikke lenge før hun er uvenner med alle i det «gamet» også - «managerkrig» neste... Norge ble for lite for «røret» hennes - nå skal hun erobre spillverdenen med sine lederegenskaper. Hold på hatten!! 

Hun er mer lik Berit Riise enn hun kanskje har trodd. Blir vel jordskjelv i heimen etterhvert om det genererer inntekt av den spillingen.

Pust
13 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er så glad jeg har kvitre-konto😊

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Felis
23 minutter siden, Pust skrev:

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Det er drøye 300 færre følgere nå, enn i går kveld. Mor sjøl har jobbet overtid i natt. Work work work....

Annonse

Kollontaj

Hun tror visst Twitter er som Insta. ☺️

clyde
42 minutter siden, Pust skrev:

Ser at profilen er lukket nå ja, det betyr at hun holder på akkurat som før. Har ikke lært en eneste ting ser det ut til. 

Inocybe

Altså hva hjelper det å bytte blogg ut med magazin og med insta og med Twitter. Når hun ikke har lært av feilene hun har gjort på hver evig eneste av plattformene? 😂 Samme pinlige greie ny runde. 

Revenge o'Cavatina
1 time siden, Pust skrev:

Spiller ingen rolle. Svindleren bør gjøre opp for seg før hun skryter på seg manager-status, PCer til tusenvis av kroner, og tror at ingen følger med.

SjokoLine

Er det virkelig noen som er overrasket over at hun ikke har lært noe??

For å si det slik: DET overrasker meg....

Jodaneida

Går det ikke ann å skrive et innlegg på twitter med linker til artikler og tagge henne? Vil folk se det? Jeg vet ikke hvordan Twitter virker 🤣

Annonse

Revenge o'Cavatina

Jeg lurer litt på hva journalistene som tidligere har skrevet om bedrageriene og den forestående konkursen som ennå ikke er et faktum, ville gjort med kunnskapen om twitterkontoen med diverse titler. Og hva klagerne fra ABIP-kurset ville gjort med det?

Isild

Jeg har ikke Twitter selv og aner ikke hvordan det egentlig fungerer. Noen som kan si litt mer om  det? Skaper man seg en profil der på samme måte som på f.eks IG? Får følgere og fans? Har tidligere hatt inntrykk av at det er mer en kanal for å komme med meningsytringer om samfunn osv)  - i skriftlig korthet. Men mulig jeg har fått innarbeidet den tanken om det pga en viss Mr President 🐤

Antisvindleren
3 minutter siden, Isild skrev:

Jeg har ikke Twitter selv og aner ikke hvordan det egentlig fungerer. Noen som kan si litt mer om  det? Skaper man seg en profil der på samme måte som på f.eks IG? Får følgere og fans? Har tidligere hatt inntrykk av at det er mer en kanal for å komme med meningsytringer om samfunn osv)  - i skriftlig korthet. Men mulig jeg har fått innarbeidet den tanken om det pga en viss Mr President 🐤

Man har ikke "influencere" på Twitter hvertfall... 

Felis
57 minutter siden, Antisvindleren skrev:

Man har ikke "influencere" på Twitter hvertfall... 

Slik jeg forstår det er det ikke influencer hun prøver å bli, men manager for Fortnite-spillere. Jeg gikk kjapt gjennom kontoen hennes og det ser ut til at følgerne hennes stort sett er tenåringer og en og annen mamma. Jeg skjønner jo nå hvorfor hun nektet å svare TV2 på hvilke planer hun hadde, for hvis folk fikk vite at den nye kundemassen er mindreårige, hadde det blitt ramaskrik.

Hun har nok håpet å gå under radaren på ny plattform, avsløringen var en hump i veien. Men jeg tror ikke følgerne hennes leser verken Kvinneguiden eller aviser, så hun fortsetter nok uforstyrret. 

Jeg aner ikke hva en gaming-manager gjør. På Twitter ser det ut til å gå i  å servere pannekaker og tigge spons. Og selvfølgelig alle de inspirerende ordtakene hun klarer å Google. Hvem vet, kanskje hun er dritflink...

Pinnsvin

Begynte å følge henne i går, i dag får jeg opp dette:

Screenshot_20200627_163717_com.twitter.android.png

Viking-girl
Posted (edited)

😂😂😂 

Ikke uventa. Hun har kvitta seg med mange følgere over natten. Hun har ikke lært en dritt. 
Om man googler annebrithno Twitter kommer kontoen opp. 

Edited by Viking-girl

Oransjesjel

Så hun tror hun kan «gjemme» seg på Twitter? Hvordan skal det bli noen følgere igjen der da - hvis hun skal ta ut alle de hun tror kan «sladre» enten her eller til media. Og hvordan vil hun da få spons?