Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Cookie123 skrev:

Så nå er det altså sønnen som skal sørge for inntekten til hu mor?? 😨

Den dama er helt utrolig arbeidssky. Hun ønsker seg berømmelse og millioner på konto, men andre må gjøre jobben mens hun koser med katta. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Cookie123 skrev:

Så nå er det altså sønnen som skal sørge for inntekten til hu mor?? 😨

Det ser ut som om hun stiller seg til disposisjon som manager for andre spillere også. Hun er klar med "businessplan" og greier. Veldig proft. Not!

https://imgur.com/a/DB04ssW

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal hun tilby andre folk tjenester her? I såfall  synes jeg det er bekymringsfullt at hun med sin historikk nå skal inn og selge sine tjenester til en helt ny gruppe som sannsynligvis ikke kjenner til alt som har vært med henne tidligere. Og i tillegg er dette ofte unge mennesker. Nytt marked og ny plattform og nye folk å lure?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Felis skrev:

Det ser ut som om hun stiller seg til disposisjon som manager for andre spillere også. Hun er klar med "businessplan" og greier. Veldig proft. Not!

https://imgur.com/a/DB04ssW

 

Whiteboard-tavla igjen! Bare digital denne gang...*rister på hodet...

 

5 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Så hun skal - igjen - lede/hjelpe mennesker til suksess... Og i dette tilfellet unge mennesker. Hun eier ikke skam! ALL erfaring tilsier at dette kommer til å bli et kaos av bråk, krangler, trussler og pengerot. At det går an! Jeg er målløs! 

Hun kommer ALDRI til å klare lede/hjelpe andre til suksess så lenge hovedmålet hennes er å skinne selv. Hun kan finne nye arenaer/mennesker- same shit vil gjenta seg. At det går an sier jeg også. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hun la inn. En del kommentarer, men enda ingen som har tilbudt seg. En la inn svar og link til "mitt anbud"  .. hehe 

abd.jpg

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MsKris
1 minutt siden, Måneskinn skrev:

Her er det hun la inn. En del kommentarer, men enda ingen som har tilbudt seg. En la inn svar og link til "mitt anbud"  .. hehe 

abd.jpg

 

Puteflaut🙈

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt..?

Er det en handyman med kjærsteskills eller en potensiell kjæreste med handymannskills hun søker? Og er det det da sånn at man potensielt kan bli kjærester så lenge en av dem kan noe den andre ikke kan? 

Mulig jeg har vært med samme partner for lenge, men er det praktiske ferdigheter det første man leter etter hos en potensiell kjæreste? I gamle dager vektla vi spenning og tenning og verdier og samme interesser og gjerne turer i skog og mark for å nevne noe. Det at partneren evnt. var handy ble sett på som en bonus 😍

Men det kan jo være at Mr. Fix-it ikke leser råsablogger så da er han vel uforberedt på hva som venter ;) 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What the f...? Blir det ikke kjærlighet mellom oss? Oh. My. God. Jeg håper nesten at hun har blitt hacket og at noen andre har lagt ut det der. Men neida, det er nok mor sjøl. Nå er det ikke bare sjela hun selger, tydeligvis...her selger vi det som selges kan. Det finnes et ord for det.

Alle håndverkere, dette er jo et tilbud dere ikke kan si nei til! :hakeslepp:
 

Jeg er faktisk helt målløs.

Endret av SjokoLine
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Hun har vel senket standarden litt da.

Mener bestemt hun ga uttrykk for at det var leger, advokater osv. som var aktuelt tidligere🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MsKris
36 minutter siden, Finlay skrev:

Hun har vel senket standarden litt da.

Mener bestemt hun ga uttrykk for at det var leger, advokater osv. som var aktuelt tidligere🤣

Ja ikke sant😂Når ikke mannen som kan betale snekkeren er innen rekkevidde så prøver hun faktisk å selv få has på en snekker. "Next best thing" i AB`s øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hun vil ha noen til å jobbe gratis for seg? Hun ville vel aldri ha gjort noe gratis - for noen. (Kanskje derfor hun ikke har venner eller bekjente hun kan be om en håndsrekning..) Eller kanskje hun er uvenner med alle - eller at de er redde for å i ettertid å bli skjelt ut på nett - eller bli stalka - at familien deres vil bli plaget - at hun vil ringe arbeidsgiveren deres..Hmm - mye å velge i her gitt... Skjønner ikke at noen i det hele tatt tør å komme i nærheten av henne, langt mindre å bli venner med henne. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakkes det også om at hun lenge har tenkt på å lage et arrangement i denne gruppen, grilling hjemme hos seg. Men vil helst ha noen til å hjelpe seg, slik at det ikke blir så mye "mitt opplegg" som hun sier. Noen av damene i gruppa har sagt seg villig til å være med å organisere, og det ble hun veldig glad for! Noen har sett kakene hennes på blogg og diverse og syns det hele ser veldig lekkert ut. Ja det ser jo fint ut. 

Jeg selv syns dette er litt.. kleint... En av de som la ut link til henne ang mittanbud.no fikk dette til svar: 🤣

Så hun er tydeligvis ikke interessert i å betale for en tjeneste, hun vil bare ha den og tilby noe rart tilbake. Og grilling hjemme hos henne?  Nei jeg vet ikke. Jeg kunne funnet på å dra av ren nysgjerrighet... men jeg har liksom fått litt avsmak for dama etter alt hun har drevet med.Og hvor skal barna være dersom hun får en  15-20 stk på besøk i hagen?  Ikke for det, de  kan jo godt være hjemme de, men hvor kult er det for ungdommen å bli "invadert" av en hel gjeng med voksne som skal grille/drikke/skravle og holde det gående noen timer? Kjenner jeg er skeptisk ja. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...