Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 timer siden, Måneskinn skrev:

Joa, men vi har vel sett ut fra andre ting at man ikke kan utgå fra "normalen" når det kommer til ABD ;) 

Joda, men nå skrev du at du hadde tenkt ditt uansett hvem det var. Så det gjelder ikke bare AB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tenker  på spørsmålet om hvor pengene har tatt veien..

De hadde vel ikke noen sponsorer til podcasten,  så jeg lurer på hva det er i utgifter der. 

Måtte de leie studio , lydmann ? Koster det noe å legge det ut på nett ?

Jeg vet ingen ting om det, så kjekt om noen vet.

Endret av Infinity
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2020 den 18.38, Ellevill skrev:

Jeg synes ikke det er særlig realt å forfølge henne på nettet, utlevere i andre grupper med screenshot og gjøre narr.

Hun har gjort mye rart, og vi har alle fått med oss fiaskoen og bedraget ABIP.

Men jeg synes likevel ikke dette er så OK. Man blir litt små i mine øyne....

På en måte er jeg enig med deg, men likevel, Anne Brith har tidligere lurt og svindlet folk. Skal hun ha en business hvor hun lurer mindreårige nå? Jeg synes at det er viktig at dette snakkes om. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, clyde skrev:

På en måte er jeg enig med deg, men likevel, Anne Brith har tidligere lurt og svindlet folk. Skal hun ha en business hvor hun lurer mindreårige nå? Jeg synes at det er viktig at dette snakkes om. 

Hun har i hvertfall ikke oppdatert LinkedIn profilen sin med dette nye manageropplegget sitt... der er hun fortsatt «Public figure/influencer tv personality “ med 100 000 daglige følgerne på annebrith.no...
Det er ganske imponerende at 100 000 personer er innom og leser på en nettside/magazin/blogg/kall det hva du vil- som ikke har hatt aktivitet på nærmere 3 måneder...,

Endret av Fruktninja
Lag inn et avsnitt
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere meg: hva skjer med AB? Er hun konkurs? Hvorfor er det ikke noe på bloggen siden april? Hva skjer, har ikke fulgt med siden 2019, kort resymé ?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oransjesjel skrev:

Problemet mitt er dette ene: hun har ikke gjort opp for seg, hun har ikke vist tegn til ydmykhet overfor de mange hun har svindlet og lurt.. Jeg har ikke noe behov for å forfølge noen for «forfølgelsens» skyld. Det jeg har behov for, er at rett skal være rett. Og hvis hun skal inn i offentligheten igjen - som om ingenting har skjedd, så stritter all min lærdom om skikk, bruk og moral imot. Det er ikke greit å bruke folk - deres drømmer og ønsker, og det er det hun har gjort. Derfor altså... Så kan jeg ikke la dette ligge. 

Enig med deg. Hun har sluppet unna med alt hun har gjort i mange år og det er ikke greit.  Hun driver på en måte som går utover andre mennesker og hun gjør ikke opp for seg. 

Endret av Justlooking
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, clyde skrev:

På en måte er jeg enig med deg, men likevel, Anne Brith har tidligere lurt og svindlet folk. Skal hun ha en business hvor hun lurer mindreårige nå? Jeg synes at det er viktig at dette snakkes om. 

Jeg mente datingen hennes. Hun er på en gruppe for single på Facebook som det ble tatt screenshots av og vist her. 

Jeg snakker ikke om forretningsvirksomhet. Godt mulig jeg var uklar. Men kommentaren min kom i samme tidsrom som dette ble gjort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Odalsjinta92 skrev:

Kan noen oppdatere meg: hva skjer med AB? Er hun konkurs? Hvorfor er det ikke noe på bloggen siden april? Hva skjer, har ikke fulgt med siden 2019, kort resymé ?

 

I forbindelse med saken hos Forbrukerrådet var det en uttalelse i Dagbladet 4 mai om at hun nå «går for konkurs». Drøye to måneder etter er det ikke registrert noen konkurser i noen av firmaene ettersom jeg kan se. Mulig hun er aktiv på Instagram eller Twitter, men begge kontoene er lukket. Jeg vet ikke hvorfor blogg/magazin/hva man enn skal kalle det ikke har aktivitet, men ref LinkedInsiden hennes så har hun 100 000 daglige besøkende der....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ellevill skrev:

Jeg mente datingen hennes. Hun er på en gruppe for single på Facebook som det ble tatt screenshots av og vist her. 

Jeg snakker ikke om forretningsvirksomhet. Godt mulig jeg var uklar. Men kommentaren min kom i samme tidsrom som dette ble gjort. 

Da misforsto iallefall jeg. Det ble lagt ut screenshots fra en side som viste at hun var oppført som gamingmanager og investor, jeg trodde det var det du mente. 

Enig i at hun skal få ha datinglivet sitt i fred hvis hun nå ønsker det, men forstår også de som "følger med" på det hun bedriver på den gruppen fordi: "nå mangler jeg bare en mann" var fokuset i siste sesong av bloggerne. Hun har selv valgt å involvere lesere og seere i sitt datingliv. 

Igjen - ønsker hun nå og være privat ift dating osv, så skal man respektere det, men det er ikke noe man uten videre kan vite. Hun har vært svært offentlig rundt det i flere år. 

Endret av Isild
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Isild skrev:

Da misforsto iallefall jeg. Det ble lagt ut screenshots fra en side som viste at hun var oppført som gamingmanager og investor, jeg trodde det var det du mente. 

Enig i at hun skal få ha datinglivet sitt i fred hvis hun nå ønsker det, men forstår også de som "følger med" på det hun bedriver på den gruppen fordi: "nå mangler jeg bare en mann" var fokuset i siste sesong av bloggerne. Hun har selv valgt å involvere lesere og seere i sitt datingliv. 

Igjen - ønsker hun nå og være privat ift dating osv, så skal man respektere det, men det er ikke noe man uten videre kan vite. Hun har vært svært offentlig rundt det i flere år. 

Ja, det var det jeg tenkte på jeg og. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Da misforsto iallefall jeg. Det ble lagt ut screenshots fra en side som viste at hun var oppført som gamingmanager og investor, jeg trodde det var det du mente. 

Enig i at hun skal få ha datinglivet sitt i fred hvis hun nå ønsker det, men forstår også de som "følger med" på det hun bedriver på den gruppen fordi: "nå mangler jeg bare en mann" var fokuset i siste sesong av bloggerne. Hun har selv valgt å involvere lesere og seere i sitt datingliv. 

Igjen - ønsker hun nå og være privat ift dating osv, så skal man respektere det, men det er ikke noe man uten videre kan vite. Hun har vært svært offentlig rundt det i flere år. 

Enig. Jeg synes også hun absolutt må få date i fred, og det hadde vært direkte ufint å vist screenshot fra en lukket gruppe der hun skriver noe a’la: «alene mor fra Sørumsand ønsker å finne kjærligheten. Hvor er du jeg kan bli kjent med, få et godt vennskap med og se om det kan utvikle seg til noe mer?» 

Men nei- denne damen ønsker å finne rørleggere og snekkere, og utveksle «forretnings-tjenester» og kanskje få «Mr.Lover» på kjøpet. Dette har vi jo sett før, så det reageres på og blir videreformidlet her. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.6.2020 den 10.07, tranedatter skrev:

Hoppla, fant et dikt, til ABD: https://www.freespirit.no/anne-brith-davidsen/

Noe er ikke så glad i Mor Godhjerta.

(så skal vi se hvor lenge det blir liggende nå da....) 

 

Vet ikke om denne er blitt delt, men noen med erfaring fra ABIP: https://idaamalieunjem.blogg.no/en-heldig-utvalgt-av-anne-brith-davidsen-eller.html

Å gode Gud- det diktet var jo noe for .... seg selv!😂😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk meg til å tenke på at damene må sende inn krav på kurset! i henhold til Forbrukerrådet har se krav på pengene betalt tilbake. Følg det opp!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 10.07, tranedatter skrev:

Hoppla, fant et dikt, til ABD: https://www.freespirit.no/anne-brith-davidsen/

Himmel og haaaaaaaav!!! Hva er det der? 😂😂😂 Hun navngir exen og nye damen til exen i «diktet» eller hva man skal kalle det? Pinte meg gjennom til slutten og...nå klarer jeg ikke å skrive sammenhengende en gang, føles som jeg har sett en ulykke.  Har hun gått på syre når hun skrev? 

(Til mod: siste setning er ment som uttrykk for at hun må ha vært sprø i gjerningsøyeblikket og som humor, og ikke som reelle spekulasjoner i om hun går på syre)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nana skrev:

Himmel og haaaaaaaav!!! Hva er det der? 😂😂😂 Hun navngir exen og nye damen til exen i «diktet» eller hva man skal kalle det? Pinte meg gjennom til slutten og...nå klarer jeg ikke å skrive sammenhengende en gang, føles som jeg har sett en ulykke.  Har hun gått på syre når hun skrev? 

(Til mod: siste setning er ment som uttrykk for at hun må ha vært sprø i gjerningsøyeblikket og som humor, og ikke som reelle spekulasjoner i om hun går på syre)

Ord blir fattige...🙀

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...