Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Kanskje ikke mye, men når hun skylder andre mye penger er det umusikalsk å skryte av pengebruk offentlig 

Det er sant. Det er bare så flaut at hun flotter seg så veldig med ting som.. ikke er så flott 🤣

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei assa, hva skal man si? "Comeback" på gang der altså, i ny kanal, med ny greie... 

Nå vet vi igrunn ingenting om hvorvidt noen av de håpefulle ABIP`erne har rettet noe krav, har de ikke det - så er det dumt ( av de) - for at AB gjenoppstår med nye ideer - det vet vi jo. "Bedre å jobbe i stillhet og la suksessen bli høylydt".. 

yep. 

Har ikke noe mer å si om hva hun bedriver jeg, hun vil mye, ønsker veldig-  og "jobber" alt annet enn stille, "suksess" har enn så lenge uteblitt - mangelen på suksess har derimot vært "høylydt". Sannhetenen om forretningsdrift er et Google-søk unna, så de som vil inngå samarbeid der nå, gjør det med åpne øyne tenker jeg. 

Lykke til til henne, og til de. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Consita skrev:

Noen hørt om selvinnsikt.😅

Hun er f.. meg ikke sann..

 

Helt utrolig mangel på selvinnsikt ... Kan noen tro på dette når nettet er fullt av hennes oppførsel som nettopp det motsatte?? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten fascinerende... og se en slik, hva skal jeg si, personlighet utfolde seg gang på gang. Som tatt ut av visse lærebøker...

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
2 timer siden, Trynefaktor skrev:

Kanskje ikke mye, men når hun skylder andre mye penger er det umusikalsk å skryte av pengebruk offentlig 

Absolutt, jeg skjønte bare ikke hva det var å skryte av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun anvender samme taktikk på Twitter som på blogg, snap og IG er jeg redd for at hun dummer seg ut. Kanskje derfor hun skriver på engelsk, for Twitter i Norge er jo mest for folk som faktisk har peiling på hva de skriver om, iallfall de som er store profiler der. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oransjesjel skrev:

Regner med at guttungen drar inn penger da vel.. Store premier i det spillet har jeg lest. (Var det ikke en norsk tenåring som vant Vm eller noe sånt?)  Guttungen har vel ikke akkurat fått velge manager - varer nok ikke lenge før hun er uvenner med alle i det «gamet» også - «managerkrig» neste... Norge ble for lite for «røret» hennes - nå skal hun erobre spillverdenen med sine lederegenskaper. Hold på hatten!! 

Hun er mer lik Berit Riise enn hun kanskje har trodd. Blir vel jordskjelv i heimen etterhvert om det genererer inntekt av den spillingen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er så glad jeg har kvitre-konto😊

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pust skrev:

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Det er drøye 300 færre følgere nå, enn i går kveld. Mor sjøl har jobbet overtid i natt. Work work work....

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pust skrev:

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Ser at profilen er lukket nå ja, det betyr at hun holder på akkurat som før. Har ikke lært en eneste ting ser det ut til. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hva hjelper det å bytte blogg ut med magazin og med insta og med Twitter. Når hun ikke har lært av feilene hun har gjort på hver evig eneste av plattformene? 😂 Samme pinlige greie ny runde. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pust skrev:

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Spiller ingen rolle. Svindleren bør gjøre opp for seg før hun skryter på seg manager-status, PCer til tusenvis av kroner, og tror at ingen følger med.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som er overrasket over at hun ikke har lært noe??
 

For å si det slik: DET overrasker meg....

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det ikke ann å skrive et innlegg på twitter med linker til artikler og tagge henne? Vil folk se det? Jeg vet ikke hvordan Twitter virker 🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva journalistene som tidligere har skrevet om bedrageriene og den forestående konkursen som ennå ikke er et faktum, ville gjort med kunnskapen om twitterkontoen med diverse titler. Og hva klagerne fra ABIP-kurset ville gjort med det?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Twitter selv og aner ikke hvordan det egentlig fungerer. Noen som kan si litt mer om  det? Skaper man seg en profil der på samme måte som på f.eks IG? Får følgere og fans? Har tidligere hatt inntrykk av at det er mer en kanal for å komme med meningsytringer om samfunn osv)  - i skriftlig korthet. Men mulig jeg har fått innarbeidet den tanken om det pga en viss Mr President 🐤

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isild skrev:

Jeg har ikke Twitter selv og aner ikke hvordan det egentlig fungerer. Noen som kan si litt mer om  det? Skaper man seg en profil der på samme måte som på f.eks IG? Får følgere og fans? Har tidligere hatt inntrykk av at det er mer en kanal for å komme med meningsytringer om samfunn osv)  - i skriftlig korthet. Men mulig jeg har fått innarbeidet den tanken om det pga en viss Mr President 🐤

Man har ikke "influencere" på Twitter hvertfall... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...