Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Viser til regelpresiseringen:

Sitat

* Krenkende, hetsende og injurierende utsagn

Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for krenkelser og injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv. Påstander om svindel ryddes under denne regelen.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, hets, ryktespredning og spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har Anne Brith endret på den ene instakontoen sin til Mon_platin_Norge. Lite vet hennes 10k følgere om at de nå følger en hudpleiekatalog.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, MonicaM skrev:

Nå har Anne Brith endret på den ene instakontoen sin til Mon_platin_Norge. Lite vet hennes 10k følgere om at de nå følger en hudpleiekatalog.

Takk for info, hadde ikke  fått med meg det. Avfulgte nå. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MonicaM skrev:

Nå har Anne Brith endret på den ene instakontoen sin til Mon_platin_Norge. Lite vet hennes 10k følgere om at de nå følger en hudpleiekatalog.

Har også avfulgt. Jeg trodde ikke man kunne endre en kontos innehold slik? Man har jo begynt å følge en person, ikke en serie hudprodukter.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pust skrev:

Har også avfulgt. Jeg trodde ikke man kunne endre en kontos innehold slik? Man har jo begynt å følge en person, ikke en serie hudprodukter.

Nei det trodde ikke jeg heller, men det er visst mulig. Forøvrig veldig dumt hvis alle skal holde på sånn, da vet man aldri hva det er man egentlig følger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MonicaM skrev:

Nei det trodde ikke jeg heller, men det er visst mulig. Forøvrig veldig dumt hvis alle skal holde på sånn, da vet man aldri hva det er man egentlig følger.

Føler meg veldig lurt, faktisk. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting i går, følger ikke noe hudpleiegreier på insta, så jeg trykket «avfølg». Ante ikke at det var AB sin konto. Synes hele profilen så «svindel» ut😂 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel dessverre ikke så uvanlig å kjøpe følgere på sosiale medier, eller kontoer.

Sånn blir det dessverre når alt handler om antall følgere og ikke kvalitetsinnhold.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må jo kunne rapporteres til IG. Merkelig at det skal være lov å bare endre sånn. Man har jo ikke sagt ja til å følge det den er endret til. Lureri dette.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Stargaze skrev:

Det må jo kunne rapporteres til IG. Merkelig at det skal være lov å bare endre sånn. Man har jo ikke sagt ja til å følge det den er endret til. Lureri dette.

Det er vel ikke noe å rapportere. IG lar deg endre både brukernavn og info når du vil, det er ikke ulovlig. Har kontoen endret tema er det bare å avfølge. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...