Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avfulgte henne nå, ante ikke at hun var byttet navn på IG 🥴 

 

men hva driver hun med nå? Hvordan tjener hun penger? 😕 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Julemarsipan skrev:

Avfulgte henne nå, ante ikke at hun var byttet navn på IG 🥴 

 

men hva driver hun med nå? Hvordan tjener hun penger? 😕 

Hun har tydeligvis valgt et anonymt liv og sluttet som influenser. Kanskje burde denne tråden slettes eller bare dø ut, hun er jo ikke «i rampelyset» mer. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pottah skrev:

Har man valgt et anonymt liv når man bruker instagrammen med 10K følgere til å tjene penger?

Enig. Hun kunne i det minste informert følgerne sine om at hun nå skulle skifte tema på instagrammen slik at de selv kunne ha valgt om de vil fortsette å følge henne eller ikke. Det hadde virket hakket mer profesjonelt og kanskje hun hadde fått solgt noen havdøde produkter også.

Endret av MonicaM
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pottah skrev:

Har man valgt et anonymt liv når man bruker instagrammen med 10K følgere til å tjene penger?

Tja. Avfulgte kontoen da jeg oppdaget at den ikke var hennes lengre. Er den det likevel? Slik kontoen står nå er det ikke godt å vite hvem som skjuler seg bak den.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Gjetter hun har solgt instagramkonton, nye eieren får alle følgere med på kjøpet. Dette skjer også på facebook, så er en god vane å sjekke inn i mellom hva man egentlig er medlem av/følger/liker på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note so self:

Det kan være lurt å se over kontoer man følger på Instagram nå og da. Den ene dagen følger man en bake-konto -  som plutselig og uten forvarsel er en reklamekanal for produkter man overhodet ikke er interessert i. 

 

Endret av Isild
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tanke kan jo og kanskje være å være tydelig ovenfor bedriftseierene hva man tenker om samarbeid/relasjon med ABD.

Money talks. Og dersom kundene synes fremgangsmåten til bedriften er ufin så vil bedriften og oppleve dette der hvor det faktisk betyr noe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MonicaM skrev (14 minutter siden):

Det er helt sykt å tenke på at dama har prøvd å true mennesker til taushet ved å henge de ut eller saksøke dem. Hennes oppførsel må være noe av det drøyeste jeg har vært vitne til.

Ja, det har vært helt ekstremt ... 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg aldri selv hadde kjøpt en instagram-konto for følgerne hvis jeg skulle drive business. Det oppleves som at mitt første møte med bedriften er et "lureri". 

Samtidig, så tror jeg kanskje ikke dette er hennes spark til følgerne sine, men muligens heller et desperat forsøk på å få inn litt penger. Hun har jo solgt bil (?), bunad, og masse annet av klær og stasj, hva mer har hun igjen å selge? Tror ikke at hun står fremst i køen i en ansettelsesprosess heller. 

Hadde jeg vært en avdanket influencer som nå sto uten både arbeid og inntekt, vel - instakontoen hadde nok gått ut på anbud før huset, for å si det sånn. Har hun ikke planer om å komme tilbake, så kan jo ikke akkurat omdømme hennes synke spesielt mye lavere enn det allerede var.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...