Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jaymie skrev:

Det er vel ikke noe å rapportere. IG lar deg endre både brukernavn og info når du vil, det er ikke ulovlig. Har kontoen endret tema er det bare å avfølge. 

Er det virkelig lov å selge en Instagramkonto? Det handler jo ikke bare om å bytte navn på en konto, men om et salg.

Synes det høres litt merkelig ut at noen bare kan overta flere tusen følgere på den måten, for så å kunne vise til antall følgere ved reklamesamarbeid o.l. Det blir jo på falske premisser. Men jeg har ikke peiling, synes bare det høres rart ut🤔

Mange vil kanskje ikke oppdage at de plutselig følger et hudpleie-firma, og ikke ABs litt mer private konto, der hun skulle dele bla. litt fresk nordnorsk humor😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Finlay skrev:

Er det virkelig lov å selge en Instagramkonto? Det handler jo ikke bare om å bytte navn på en konto, men om et salg.

Synes det høres litt merkelig ut at noen bare kan overta flere tusen følgere på den måten, for så å kunne vise til antall følgere ved reklamesamarbeid o.l. Det blir jo på falske premisser. Men jeg har ikke peiling, synes bare det høres rart ut🤔

Mange vil kanskje ikke oppdage at de plutselig følger et hudpleie-firma, og ikke ABs litt mer private konto, der hun skulle dele bla. litt fresk nordnorsk humor😂

Har ikke sagt noe om å selge, det vet jeg ikke noe om. Jeg sier det er lov å endre brukernavn og innhold. Om AB er bak denne hudpleie kontoen eller ikke vet jeg ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Jaymie skrev:

Har ikke sagt noe om å selge, det vet jeg ikke noe om. Jeg sier det er lov å endre brukernavn og innhold. Om AB er bak denne hudpleie kontoen eller ikke vet jeg ikke. 

Kristin Moslått, tidligere ABIPer, driver Mon Platin Norge.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Finlay skrev:

Er det virkelig lov å selge en Instagramkonto? Det handler jo ikke bare om å bytte navn på en konto, men om et salg.

Synes det høres litt merkelig ut at noen bare kan overta flere tusen følgere på den måten, for så å kunne vise til antall følgere ved reklamesamarbeid o.l. Det blir jo på falske premisser. Men jeg har ikke peiling, synes bare det høres rart ut🤔

Mange vil kanskje ikke oppdage at de plutselig følger et hudpleie-firma, og ikke ABs litt mer private konto, der hun skulle dele bla. litt fresk nordnorsk humor😂

I henhold til Instagram sine retningslinjer er ikke det lov nei. Men ut over det er det ingenting som forbyr det. Noe som gjør at man fint kan rapportere kontoen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg, som var blokkert (uten at jeg aner hvorfor 🤷‍♀️), er plutselig ikke blokkert lenger. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Finlay skrev:

Kristin Moslått, tidligere ABIPer, driver Mon Platin Norge.

Anne Brith har reklamert mye for Mon Platin tidligere da hun var aktiv på snap. Har vært et tydelig samarbeid med dem. Men å endre IG’en på denne måten er jo bare sleipt. Og i gang med give aways og konkurranser umiddelbart. Høres litt for kjent ut... 🙄

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Vel, den som vet hvor man skal følge med, ser at det brenner mer og mer på dass nå. Hjelper ikke å bare sitte stille i båten, da...

Jeg vet ikke hvor man skal følge med, men betyr det du skriver at hun nå må gjøre opp for seg? 
Det er virker jo ikke veldig oppløftende det hun har gjort med IG siden da. Får ikke inntrykk av at hun har lært så veldig mye dessverre...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruJohansen skrev:

Fra hjemmesiden til Mon Platin:

"Vi bringer Dødehavet hjem til deg"

Det er litt uklart for meg hvorfor jeg skulle ønske meg Dødehavet hjemme. 

For øvrig husker jeg masse bråk da en eller annen fyr kjøpte opp flere Facebooksider/grupper for interiør på Facebook for å bruke det opparbeidede publikummet som marked for egen forretningside. Det er ikke et ukjent fenomen, heller ikke på Instagram. (Som eies av Facebook) 

For å ikke glemme at Dødehavet er i fare pga pumping av vann og at det hjelper ikke at halve verden skal ha wellness-produkter fra akkurat der.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel bare for flest mulig å unfollowe den kontoen(mon_platin_norge) på Insta.

Det skal jeg gjør, ikke greit å bli «solgt» til noe annet enn det man egentlig fulgte.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hufsaaaaa skrev:

Vel, den som vet hvor man skal følge med, ser at det brenner mer og mer på dass nå. Hjelper ikke å bare sitte stille i båten, da...

Oi.. nå er det på tide å begynne å rydde opp, stillesitting er vel det verste i slike situasjoner..,

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Fruktninja skrev:

Oi.. nå er det på tide å begynne å rydde opp, stillesitting er vel det verste i slike situasjoner..,

 

Slettet

Endret av Cessa74
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg var blokkert men var det plutselig ikke. Avfulgte hele Dødehavet. 

😅 slik kan det også sies/gjøres 👏🏼

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoen Mon platin Norge sank fra 10,2k ned til underkant 10 000 følgere. I dag er det plutselig 10,2 k følgere igjen der. Kjøpte følgere?

Edit: nå går det heller ikke ann å kommentere under nyeste bildet, den funksjonen er fjernet.

Endret av MonicaM
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MonicaM skrev:

Kontoen Mon platin Norge sank fra 10,2k ned til underkant 10 000 følgere. I dag er det plutselig 10,2 k følgere igjen der. Kjøpte følgere?

Edit: nå går det heller ikke ann å kommentere under nyeste bildet, den funksjonen er fjernet.

Nå er det over 10,3. Trykka på følgerene... og så fort at der er det noe "rart" ja... 😂

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...