Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Goodolddays skrev:

Tror jeg ikke! Men søg lidt mer på hvad voldtægt er!

Hvor har jeg sagt at Ts ble utsatt for voldtekt..? Ts er blitt utsatt for et seksuelt overgrep. 

Hva er det du ikke tror?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Vera skrev:

Jeg tror at hvis man skal få bort gråsonene rundt overgrep og voldtekt, må folk innse at sex og seksuelle tilnærmelser skal samtykkes. Det finnes ikke et snev av gråsoner i denne saken - Ts har fortalt hvor han står ifht sex, han er ute av stand til å samtykke..og blir uønsket befølt. Det er et seksuelt overgrep. 

Det er så sinnsykt mange gråsoner som blir skapt av synsere..feks i denne tråden. Når noen kommenterer «Herregud, det der er jo ikke et overgrep, det gjør jo jeg og samboer hele tiden», da blir jeg litt sånn..BLÆH!! At noen ikke ser forskjellen på de to scenarioene er skremmende. Jeg syns også det er skremmende å se hvordan overgrep blir latterliggjort når det gjelder menn som er offer. 

Vondt å høre om opplevelsen din ❤️ 

Vi snakker voldtægt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vera skrev:

Hæ?

overgrep og voldtægt er to forskellige ting. Vi snakker om voldtægt og når du finder frem definationen af overgrep og der står voldtekt,troede du at du havde ret,men du læste ikke men sendte ind!Men synes du prøver og redde den i land, men lyder bare dumt det du skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Goodolddays skrev:

overgrep og voldtægt er to forskellige ting. Vi snakker om voldtægt og når du finder frem definationen af overgrep og der står voldtekt,troede du at du havde ret,men du læste ikke men sendte ind!Men synes du prøver og redde den i land, men lyder bare dumt det du skriver!

Omg.

Hva med å lese innleggene før du svarer..? Ikke en plass har jeg skrevet ordet voldtekt 😂

Endret av Vera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at hvis man skal få bort gråsonene rundt overgrep og voldtekt, må folk innse at sex og seksuelle tilnærmelser skal samtykkes. Det finnes ikke et snev av gråsoner i denne saken

10 minutter siden, Vera skrev:

Omg.

Hva med å lese innleggene før du svarer..? Ikke en plass har jeg skrevet ordet voldtekt 😂

Læs dine egene indlæg før du skriver! Gråsoner? Overgrep er en ting og så + man på voldtægt! Du må forstå at overgrep er ikke voldtægt,men det næste step efter overgrep er voldtægt! Tror alle er klar over samtykke. Du fandt selv frem definationen af overgrep og nu begynder du dette og det bliver bare latterligt! Du har startet en diskusjon med dig selv,mærkeligt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Goodolddays skrev:

Jeg tror at hvis man skal få bort gråsonene rundt overgrep og voldtekt, må folk innse at sex og seksuelle tilnærmelser skal samtykkes. Det finnes ikke et snev av gråsoner i denne saken

Læs dine egene indlæg før du skriver! Gråsoner? Overgrep er en ting og så + man på voldtægt! Du må forstå at overgrep er ikke voldtægt,men det næste step efter overgrep er voldtægt! Tror alle er klar over samtykke. Du fandt selv frem definationen af overgrep og nu begynder du dette og det bliver bare latterligt! Du har startet en diskusjon med dig selv,mærkeligt?

Jeg forstår ikke hvordan du kan skrive dette,Seksuelle tilnærmelser,så skulle alle kvinner ikke flørte med mænd og gøre det de er gode til og forføre os? Dette mener du ikke og vil du ikke gerne la være med og ta det sidste Charlie du har på spejlet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ikke nogen som vil delta i dette med os to,fordi det er lige til og falde i søvn over! Jeg orker ikke,bare ler😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Goodolddays skrev:

Jeg tror at hvis man skal få bort gråsonene rundt overgrep og voldtekt, må folk innse at sex og seksuelle tilnærmelser skal samtykkes. Det finnes ikke et snev av gråsoner i denne saken

Læs dine egene indlæg før du skriver! Gråsoner? Overgrep er en ting og så + man på voldtægt! Du må forstå at overgrep er ikke voldtægt,men det næste step efter overgrep er voldtægt! Tror alle er klar over samtykke. Du fandt selv frem definationen af overgrep og nu begynder du dette og det bliver bare latterligt! Du har startet en diskusjon med dig selv,mærkeligt?

Jeg tror kanskje det er du som ikke helt klarer å oppfatte begrepene her..

Under BEGREPET seksuelle overgrep kommer bl.a voldtekt, pedofile handlinger, incest, blotting, beføling av person som ikke samtykker osv - seksuelt overgrep er med andre ord en samlebetegnelse som omfatter flere uønskede seksuelle tilnærmelser. Hva er det du ikke forstår med begrepet? (Søk gjerne på ordene «seksuelle overgrep») 

Ts er utsatt for et seksuelt overgrep, fordi noen har befølt ham, uten hans samtykke. 

Personhets er forøvrig en særdeles dårlig hersketeknikk og debattteknikk..det er så harry. 

Endret av Vera
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vera skrev:

Jeg tror kanskje det er du som ikke helt klarer å oppfatte begrepene her..

Under BEGREPET seksuelle overgrep kommer bl.a voldtekt, pedofile handlinger, incest, blotting, beføling av person som ikke samtykker osv - seksuelt overgrep er med andre en samlebetegnelse som omfatter flere uønskede seksuelle tilnærmelser. Hva er det du ikke forstår med begrepet? (Søk gjerne på ordene «seksuelle overgrep») 

Ts er utsatt for et seksuelt overgrep, fordi noen har befølt ham, uten hans samtykke. 

Personhets er forøvrig en særdeles dårlig hersketeknikk og debattteknikk..det er så harry. 

Herregud! Hvorfor vil du så fjerne gråsonen mellem seksuel overgrep og voldtægt? Fuck din seksuelle overgrep,dette er om han er blevet voldtaget. Hersketeknikk og debattteknik,kan du lig det? Hvem er ham Harry? Prøver igjen, voldtægt er en voldshandling som kræver penetreing! Nu gider jeg ikke mer og den Charlie må ha været dyr! Men liker du står på og holder på dit,Love you❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Goodolddays skrev:

Herregud! Hvorfor vil du så fjerne gråsonen mellem seksuel overgrep og voldtægt? Fuck din seksuelle overgrep,dette er om han er blevet voldtaget. Hersketeknikk og debattteknik,kan du lig det? Hvem er ham Harry? Prøver igjen, voldtægt er en voldshandling som kræver penetreing! Nu gider jeg ikke mer og den Charlie må ha været dyr! Men liker du står på og holder på dit,Love you❤️

Okey..😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vera skrev:

Okey..😂

Lenge leve gode gamle dager, hvor tafsing, netting og petting ikke hadde noen konsekvenser. 

Anonymkode: 66874...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On ‎6‎/‎1‎/‎2019 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Alvorlig talt!!! Hadde du sagt dette om det var ei jente som hadde våkna av en manns fingre inni seg.....???? 

 

Anonymkode: 83358...1ec

Det er dessverre nettopp slike spørsmål voldtatte kvinner får i retten, så jeg antar at vedkommende som skrev det hadde det i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Goodolddays skrev:

Nu må jeg blande mig igjen! Man har lov til og prøve på hinanden, uden at det kaldes voldtægt! Vi har alle gjort det for og vise at vi er interessert i hinanden,specielt hvis vi ligger i samme seng. 90% af os her inde har voldtaget, hvis dette ses som voldtægt og en dom.

Det er lov å prøve seg. Men med mindre man er 100 % sikker på at det er greit, så prøver man seg når partneren er våken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thyra skrev:

Det er lov å prøve seg. Men med mindre man er 100 % sikker på at det er greit, så prøver man seg når partneren er våken

At prøve er aldrig 100%😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98

Dette er en vanvittig tråd! Å begå seksuelle handlinger mot noen som sover er ulovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 2.6.2019 den 13.11, altflyter skrev:

Denne tråden gjør meg kvalm! Her forteller Ts om et overgrep og så får han beskjed om at han er heldig!?! Hva søren feiler det folk? 

Hadde dette vært en kvinne, så hadde alle hylt "anmeld" før de hadde lest ferdig HI.

Ts. Du er utsatt for et seksuelt overgrep og det er Ikke greit. Du kommer nok ingen vei med anmeldelsen, men jeg syntes likevel du skal gjøre det. Både for å signalisere at dette ikke er greit og for å lære henne at slikt som dette gjør man bare ikke. Hun får seg en saftig støkk om du anmelder henne selv om det blir henlagt. 

Støtter den som foreslo at du skal sende en melding for å få henne til å bekrefte overgrepet hun utsatte deg for. 

Vi hyler ut om feminisme og likestilling men menn som blir utsatt for overgrep skal latterliggjøres? Skam dere! 

Det du ikke forstår er at slike opplevelser er individuelle. Veldig mange menn ville opplevd en slik greie som et slags erotisk drømmescenario. Gitt at det var en dame de syntes var fin og at de selv hadde en viss kontroll over hvor de var og hvem hun var. Menn fungerer helt annerledes enn dere kvinner på slikt.

Etter min mening er det forskjellig alvorlighetsgrad på disse situasjonene man kan havne i. Fingring og runking, er ikke voldtekt etter mitt skjønn, men et seksuellt overgrep. MEN alle kvinner og menn kan oppleve slike ting veldig forskjellig. At TS reagerer på sin måte er jo selvsagt helt riktig...for ham. Om han ønsker å anmelde får han min støtte på om det er så vondt han føler det. Noen kan finne en situasjon pirrende og spennende, mens en annen kan få traumer. Det finnes ingen fasit og alle bør håndteres med respekt, uansett hva personen velger å gjøre. Men å skjelle ut de som kanskje ville likt en slik situasjon bare fordi samfunnet forteller oss at vi skal få dype traumer av dem, syntes jeg blir helt feil.

 

På 2.6.2019 den 14.32, Thyra skrev:

Hadde det vært en kvinne, ville fortsatt mange sagt at hun var dum som la seg i samme seng om hun ikke ville ha sex. Bare så det er sagt. 

 

 

Det ér dumt! Det vil jeg si uansett. Om det er kvinne eller mann. Jo man bør kunne kreve av et voksent menneske at man skal kunne overnatte i samme seng uten at det fører til sex. Men har man datet flere ganger og begge er tydelig tiltrukket av hverandre så er det fort at noe slikt kan skje. Bør man fremme verdens største fristelser rett opp i fjeset på personer rundt seg?! Det blir litt som å sette en tallerken med biff, vin og tilbehør, foran en person som ikke har spist og drukket på 2 døgn og kreve at vedkomne bare får lukte på! Ja det burde jo la seg gjøre, men det er ikke enkelt! Sexdriften er på 3.plass over de sterkeste behovene hos menneske. Når skal voksne personer forstå at de må ta seg i vare for å minimere farer i slike situasjoner? Og NEI jeg sier IKKE at dette er TS sin skyld. Men en smule uklokt å legge seg i sengen med en dame man vet er kåt på ham og tro at ikke noe kan komme til å skje. Hvor godt kjenner han henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv.

Hvis det er av personlige grunner du ville vente med sex, hvorfor gikk du å la deg med henne da? Og du fikk jo direkte sjokk, da må jo du ha sterke personlige grunner. Uansett så tror jeg ikke jenta er den rette for deg, hun er nok litt for vulgær til deg. Tror ikke jenta tolket runking som sex, og det gjør ikke jeg heller.

Ikke si at man må ha samtykke hver gang for å ha sex igjen, det blir så myyye papirarbeid😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, museslikker69 skrev:

Hvis det er av personlige grunner du ville vente med sex, hvorfor gikk du å la deg med henne da? Og du fikk jo direkte sjokk, da må jo du ha sterke personlige grunner. Uansett så tror jeg ikke jenta er den rette for deg, hun er nok litt for vulgær til deg. Tror ikke jenta tolket runking som sex, og det gjør ikke jeg heller.

Ikke si at man må ha samtykke hver gang for å ha sex igjen, det blir så myyye papirarbeid😅

Det er ikke kun samleie som er sex. 

Og skriftlig samtykke hver gang man skal ha sex, er det ingen som mener man skal ha. Slutt og tull. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...