Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har sikkert blitt tipset her inne om å gjøre det :P 

Jeg skjønner ikke hva du vil med en anmeldelse, da. Enten så trodde hun ikke på deg da du sa at du vil vente med sex (det er jo faktisk ikke helt vanlig i Norge i dag), eller så trodde hun at hun kunne gjøre det så digg for deg at du endret mening. Idk.

Det du kan gjøre er å snakke med henne om det, så hun faktisk forstår at du vil vente med å pule. Hvis hun ikke vil vente, så er det ingen vits for dere i å fortsette datinga. Hvis du er veldig fornærma, så ser jeg heller ingen grunn til å fortsette å ha kontakt med henne.

Tviler på at hun mente noe annet enn godt med dette. Det er jo ikke sånn at vi jenter får en enormt stor nytelse av å runke dere.

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Våknet av att lillesøstra til ei Ex. satt og reid på meg, - politianmelde hu ikke. ...

a.

Reid?

Anonymkode: cc53e...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er voldtekt og ønsker du å anmelde så bør du gjøre det! 

Ønsker deg alt godt videre i denne prosessen uansett hva du velger å gjøre.

Klikk deg inn her: 

https://www.politiet.no/rad/voldtekt-og-seksuelle-overgrep/utsatt-for-voldtekt-eller-seksuelt-overgep/

Anonymkode: dad43...a58

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg syntes det er merkelig at du blir sur for noe slik når du faktisk dater. Jeg og samboeren min gjorde det masse på hverandre før vi hadde barna våre i senga. Hadde jeg datet en som deg, ville jeg vært glad det var over. 

Anonymkode: 284b2...d29

Jeg hadde blitt sur om jeg hadde våknet av at daten hadde fingret meg eller penetrert meg. Sånt er faktisk ikke greit, og det er pr. definisjon (sove)voldtekt. Uavhengig om man er sammen, dater eller kanskje bare har sloknet i en seg i fylla.

En ting er om man har avklart at sånt er greit på forhånd. Da får man bare kjøre på! Men så lenge det ikke er avklart på forhånd så skal man ha såpass respekt for hverandre at man venter til vedkommende har våknet. 

Her er det til og med snakk om personer som ikke har hatt sex med hverandre før, nettopp fordi TS ikke ønsker det.

Du kan anmelde TS, men vær forberedt på at saken sannsynligvis blir henlagt. Det blir de som regel når det bare er ord mot ord. Men da har du iallfall gjort ditt, og kanskje får du stoppet at hun gjør noe lignende mot noen andre. 

Anonymkode: 32ef0...175

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er ingen forskjell på jenter og gutter mtp. slikt. 

Men hva tror du kan skje hvis du har med deg en date i senga på overnatting ikke bare en gang, men flere? I de flestes verden betyr det good to go. Har dere problemer med å skjønne det bør dere ta opp dette veldig tidlig i datingen å ihvertfall før dere deler seng for 3-4 gang. 

Det naturlige er vel å komme med tilnærmelser og å ha sex for første gang med en ny date mens hen er våken?!? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg syntes det er merkelig at du blir sur for noe slik når du faktisk dater. Jeg og samboeren min gjorde det masse på hverandre før vi hadde barna våre i senga. Hadde jeg datet en som deg, ville jeg vært glad det var over. 

Anonymkode: 284b2...d29

Hva samboere er enig om er greit i et forhold har ingenting med dette å gjøre. De hadde ikke hatt sex før, og det er vel naturlig at første gang er mens begge er våkne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thyra skrev:

Det naturlige er vel å komme med tilnærmelser og å ha sex for første gang med en ny date mens hen er våken?!? 

Noen liker laaangt forspill og noen rett på sak. Hva er mest naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er ingen forskjell på jenter og gutter mtp. slikt. 

Men hva tror du kan skje hvis du har med deg en date i senga på overnatting ikke bare en gang, men flere? I de flestes verden betyr det good to go. Har dere problemer med å skjønne det bør dere ta opp dette veldig tidlig i datingen å ihvertfall før dere deler seng for 3-4 gang. 

TS nevnte at han ville vente med sex på date nr 2.

Synes det kan defineres som tidlig i datingen.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt voldtekt og jeg synes du skal anmelde selv om saken nok blir henlagt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tibbie skrev:

Hun har sikkert blitt tipset her inne om å gjøre det :P 

Jeg skjønner ikke hva du vil med en anmeldelse, da. Enten så trodde hun ikke på deg da du sa at du vil vente med sex (det er jo faktisk ikke helt vanlig i Norge i dag), eller så trodde hun at hun kunne gjøre det så digg for deg at du endret mening. Idk.

Det du kan gjøre er å snakke med henne om det, så hun faktisk forstår at du vil vente med å pule. Hvis hun ikke vil vente, så er det ingen vits for dere i å fortsette datinga. Hvis du er veldig fornærma, så ser jeg heller ingen grunn til å fortsette å ha kontakt med henne.

Tviler på at hun mente noe annet enn godt med dette. Det er jo ikke sånn at vi jenter får en enormt stor nytelse av å runke dere.

Tuller du?! Eller er det et forsøk på å virke ironisk? 

Skal voldtekt unnskyldes med at den som voldtar ikke mente noe annet enn godt med det? Vil tro at de aller fleste som voldtar ikke mener noe annet enn godt med det. Veldig mange tror iallfall oppriktig at den andre parten har lyst den og. Det gjør jo ikke voldtekt greit!

Man kan heller ikke unnskylde voldtekt med at den som voldtar ikke skjønte at den andre parten mente nei når han/hun sa nei. Jeg trodde virkelig folk var mer opplyst enn som så i 2019, så mye fokus det har vært på hva som er samtykke til sex og ikke samtykke til sex i ulike medier.

Man kan heller ikke unnskylde voldtekt med at den som voldtar tenkte at den som ble utsatt for voldtekt endret mening. Jeg håper virkelig at du ikke oppriktig mener dette?

Og nå var det vel ikke bare selve pulingen TS ville vente med. TS ville vente med sex, og runking er sex.

Og den som sover kan ikke samtykke til sex.

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett seksuelt overgrep.

Dessverre er det vanskelig å få dømt personer som begår seksuelle overgrep og voldtekt i Norge. Men det kan være greit å anmelde likevel, noen overgrepsofre føler seg bedre etterpå bare for at de da har gjort det helt klart for overgriperen og rettsystemet at dette var noe som ble gjort mot din vilje og det er galt.

Jeg anbefaler bestandig å kontakte Dixi.no. De kan veilede deg og hjelpe deg igjennom dette.

Og jeg syns dere som bagatelliserer hans overgrep og latterliggjør han bør skamme dere. All seksuell kontakt krever samtykke. F.eks jeg kan vekke kjæresten min slik og han meg, MEN vi har snakket og gitt samtykke om sånt på forhånd. TS ønsket ikke å være seksuell med sin date og hadde gitt klar beskjed om dette. Så det hun gjorde var ett ett enormt svik og ett overgrep. Jeg syns hun fortjener fengsel.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kinder skrev:

Tuller du?! Eller er det et forsøk på å virke ironisk? 

Skal voldtekt unnskyldes med at den som voldtar ikke mente noe annet enn godt med det? Vil tro at de aller fleste som voldtar ikke mener noe annet enn godt med det. Veldig mange tror iallfall oppriktig at den andre parten har lyst den og. Det gjør jo ikke voldtekt greit!

Man kan heller ikke unnskylde voldtekt med at den som voldtar ikke skjønte at den andre parten mente nei når han/hun sa nei. Jeg trodde virkelig folk var mer opplyst enn som så i 2019, så mye fokus det har vært på hva som er samtykke til sex og ikke samtykke til sex i ulike medier.

Man kan heller ikke unnskylde voldtekt med at den som voldtar tenkte at den som ble utsatt for voldtekt endret mening. Jeg håper virkelig at du ikke oppriktig mener dette?

Og nå var det vel ikke bare selve pulingen TS ville vente med. TS ville vente med sex, og runking er sex.

Og den som sover kan ikke samtykke til sex.

 

 

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vente med sex av personlige grunner

Hvilke grunner er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Noen liker laaangt forspill og noen rett på sak. Hva er mest naturlig?

Begge deler er naturlig. Men er du rett på sak, vent i det minste til den andre er våken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Tibbie skrev:

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

Så Hvis man dater, så er alt lov?

Det finnes faktisk noen som ønsker å vente med sex/seksuelle handlinger til forholdet blir mer seriøst.

Hvis du gir beskjed til en du dater at du vil vente med sex. Synes du da at det er greit at daten din fingrer deg mens du sover?

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har delt seng med damer også damer jeg ikke har hatt forhold til (synes det er trist de skal ligge på en sofa f.eks.) så har jeg vært klar på at jeg kommer ikke til å røre dem uansett. Ingenting har skjedd og alle like blide og fornøyde.

Så delte jeg seng med ei dame jeg likte godt med den samme innledningen som nevnt over her. Hun ble litt skuffa fordi jeg IKKE rørte henne utpå natta. Greit det sa jeg, men jeg/vi hadde en avtale å sånn er det. Hun skjønte det, men poengterte rett etter at neste natt trenkte vi ikke den regelen. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tibbie skrev:

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

Jeg må si jeg virkelig trodde bedre om deg Tibbie enn dette her. Det må jeg virkelig si. TS har faktisk blitt voldtatt. Dette er lovverket. Det er ikke sånn at det bare er kvinner som kan bli utsatt for voldtekt og det er ikke sånn at voldtekt nødvendigvis innebærer penis inn i vagina eller overfallsvoldtekt eller et offer som skriker nei. Voldtekt innbefatter også overgrep mot noen som ikke er i stand til å motsette seg handlingen. Det er en like mye voldtekt å bli utsatt for seksuelle handlinger når man sover eller er for full eller av andre grunner bevisstløs som alle andre typer voldtekt. 

Jeg tviler på at du ville kalt det en misforståelse om en mann hadde forgrepet seg på en kvinne som sov og ikke kunne samtykke, men når det er en mann som blir utsatt for det så er det i dine øyne greit. 

Å sove i samme seng er ingen invitasjon til å ha sex med noen som ikke er i stand til å samtykke. Å date noen er heller ikke en invitasjon til det.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Denne tråden var trist å lese😢 Så mange slemme kommentarer på et sted. Blir skremt. 

Dette var et overgrep TS. Støtter deg i å ta kontakt med politiet. Du fortjente ikke dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...