Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Tibbie skrev:

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

Å voldta handler ikke alltid bare om nytelse. Det handler om mangel på respekt for andres grenser og det kan handle om utøvelse av makt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ikke ta til deg de fæle kommentarene her, TS. Dette er helt klart et overgrep. For det første så hadde du gitt beskjed om at du ville vente. For det andre kunne du ikke samtykke heller siden du sov. Hun viste ingen respekt for deg eller ditt ønske. Dette ER å trø over en persons grense og skal ikke bli latterliggjort eller bagatelliseres.

Til dere andre; SKJERP DERE! Pipa hadde vel hatt en annen lyd hvis det var en jente som opplevde dette.

Anonymkode: a1f59...fba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

 Du sa det på date 2 at du ville vente .. på date 4 går dere til sengs ..  snakket dere om sex på date 4 ? Altså samme kveld dere gikk til sengs .. 

hva med å ta en prat med henne ?  Eller du kan jo også anmelde .. hva vil gi deg det du trenger for å bearbeide dette og komme videre ?

Anonymkode: c1c8a...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Alvorlig talt!!! Hadde du sagt dette om det var ei jente som hadde våkna av en manns fingre inni seg.....???? 

 

Anonymkode: 83358...1ec

Det er stor forskjell på å ta inni og å ta utenpå. Tenk en nugatti boks. tar du utenpå er det greit, men tar du hånden innenfor lokket  og dypper en finger rett i sjokoladen før helga kommer.. da blir det bråk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

Ja du ble krenket, og ja du kan få henne i fengsel hvis hun tilstår og hun kan i det minste oppleve en ubehagelig anmeldelse. Allikevel mener jeg at du skal glemme saken og bare holde deg langt unna den dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Hvilke grunner er det?

Hvilken rolle spiller det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du anmelder henne for dette. Kanskje det vil være med på at du klarer å slippe den vonde hendelsen litt fortere. Du har all rett i å føle det du føler. Om du hadde gitt samtykke før du sovnet at du ønsket å bli runket i søvne og våkne til dette, så hadde saken vært en annen. Du kan vel også informere henne om hvordan du føler det og at dette ikke er akseptabelt og at dere to ikke har noe mer med hverandre å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat opplevde det samme, bare at kvinnen som utførte handlingen ikke var en potensiell partner, samt at han allerede var i et forhold. Han sov hos en kompis, og våknet av at en fremmed kvinne hadde penisen hans i munnen, og fingret ham i anus. Det var flere i rommet, men tydeligvis falt det ingen inn å stanse kvinnen.

Han søkte råd hos en annen venn først, og ble fortalt at han overdreiv, at det var jo bare litt harmløs suging - ingen menn takker vel nei til slikt!

Han klarte derimot ikke å slippe følelsen av psykisk og fysisk krenkelse, og hvorfor skulle han det, bare fordi han er mann?!

Han bestemte seg så for å søke hjelp hos meg, jeg er kjærestens hans sin nærmeste venninne. Først hjalp jeg ham å si det til kjæresten, og sammen allierte de to seg med et vitne til hendelsen, og politianmeldte så denne kvinnen. Pga. manglende bevis ble dessverre saken henlagt, selv om de hadde vitner(!), men det hjalp ham å komme videre. 

Håper det går bra med deg, ts.

Anonymkode: 14924...49a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tibbie skrev:

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

Ok, så for deg er kun penetrering voldtekt da eller? Runking og fingring er også seksuelle handlinger, og om jeg hadde våknet av at noen hadde fingret meg uten å ha gitt noe som helst samtykke i forkant ville jeg definitivt kalt det voldtekt. Hva kaller du det? For det er jo ikke slik at menn gjør det fordi det er godt for hendene deres heller (hva slags argument er egentlig det?).

Hva var det egentlig å misforstå? Han hadde vel ikke på noe som helst tidspunkt gitt samtykke til sex. 

Det er ikke tull å anmelde denne type forhold. Forhåpentligvis lærer denne kvinnen noe av det om ikke annet...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Thyra skrev:

Hvilken rolle spiller det? 

Det høres pussig ut at man synes det er greit å havne i seng med en ganske ukjent person, men samtidig veldig opptatt av å vente med sex. Derfor lurer jeg på hva det egentlig handler om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, ble dopet ned på en fest og våknet opp av at en fyr hadde dratt av meg strømpe bukse og skjørt, men jeg hadde ob i pga mensen så han gadd ikke. (Det var forklaringen til kompisen som så på at han gjorde dette) 

Jeg ble fly forbanna ja, men jeg gadd seriøst ikke å anmelde, hadde ikke noe bevis på en dritt uansett annet enn muligens spor etter det han dopet meg ned på i blodet. Men uansett så hadde det blitt henlagt.

Dette brydde meg faktisk ikke en dritt, har ikke ødlagt meg psykisk. Tenker bare på hvor stakkarslig og patetisk og desperat den ekle fyren må være. Er han det er synd på og ikke meg.

Har ikke påvirket meg på noe som helst måte og jeg skjønner ikke hvordan det kan påvirke folk så fryktelig. Bare mine ærlige og sikkert grusome mening i følge mange. 

Anonymkode: b5b4a...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du skriver til henne og ber henne forklare hvorfor hun gjorde det når hun visste du ikke ville? Om svaret hennes bekrefter hendelsen, kan det brukes som bevis?

Anonymkode: 338a2...060

Støtter dette forslaget. Da får du skriftlig bevis på hva hun har gjort. Jeg syns det er skikkelig usmakelig at enkelte folk svarer som de gjør i denne tråden, ts er ikke heldig som fikk sine personlige grenser trampet på! 

Tenk dere om folkens! Dere vet ikke hvorfor ts tenker som han gjør, og dere vet ikke hva ts har opplevd tidligere, og ikke. Å tråkke på andres grenser er aldri ok, uansett kjønn, alder, eller opprinnelse! Og jeg er ikke spesielt politisk korrekt av meg (skal jeg ærlig innrømme), men det her er faktisk ikke greit. Det er ikke greit at ts bare skal tåle det fordi han er mann, og hun skal slippe unna, bare fordi hun er kvinne. 

Anonymkode: 87f13...234

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun gjorde det i søvne? Jeg har både sugd og runket kjæresten min i søvne, og dette husker jeg ingenting av, noen ganger har jeg våknet mens jeg har holdt på. Eller vet du  at hun var våken?  Dette er selvfølgelig ikke greit, men en anmeldelse vil nok bli henlagt relativt fort. 

Anonymkode: 8a69d...81f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne blir anonym, for her får jeg juling, men so be it. 

Jeg er kvinne og synes dette blir for hysterisk. 

For meg er voldtekt noe som skjer mot min vilje. Når jeg sover normal søvn så våkner jeg om noen fingrer meg, og om jeg da sier "nei takk" og det ikke blir respektert så anmelder jeg før jeg er ute av døra, men om jeg sier "nei takk" og den andre svarer "unnskyld, da trekker jeg meg" så ser jeg ikke på det som en voldtekt.  Spesielt om jeg er romantisk involvert med den det gjelder og har valgt å legge meg til å sove i samme seng som ham. 

Og før dere skriker, loven er også noe usikker her. Det ser vi på alle anmeldelser som har blitt henlagt opp gjennom tidene. 

For meg blir det litt som om at jeg skal anmelde en som klappet meg på skulderen på gata for overfall. For ikke å snakke om den rødrussen som sprutet vann på meg på 17 mai. Jeg har jo ikke gitt samtykke til noen av delene. 

For all del, ts. Om du opplevde det som et overgrep, så gå videre med det, men jeg personlig ville heller tatt en prat med den det gjelder. 

Anonymkode: 4ff24...d75

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne blir anonym, for her får jeg juling, men so be it. 

Jeg er kvinne og synes dette blir for hysterisk. 

For meg er voldtekt noe som skjer mot min vilje. Når jeg sover normal søvn så våkner jeg om noen fingrer meg, og om jeg da sier "nei takk" og det ikke blir respektert så anmelder jeg før jeg er ute av døra, men om jeg sier "nei takk" og den andre svarer "unnskyld, da trekker jeg meg" så ser jeg ikke på det som en voldtekt.  Spesielt om jeg er romantisk involvert med den det gjelder og har valgt å legge meg til å sove i samme seng som ham. 

Og før dere skriker, loven er også noe usikker her. Det ser vi på alle anmeldelser som har blitt henlagt opp gjennom tidene. 

For meg blir det litt som om at jeg skal anmelde en som klappet meg på skulderen på gata for overfall. For ikke å snakke om den rødrussen som sprutet vann på meg på 17 mai. Jeg har jo ikke gitt samtykke til noen av delene. 

For all del, ts. Om du opplevde det som et overgrep, så gå videre med det, men jeg personlig ville heller tatt en prat med den det gjelder. 

Anonymkode: 4ff24...d75

👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sov dere sammen dersom dette var en utenkelig fysisk kontakt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun et riktig valg. Politianmeld henne. Om det ikke kommer noe ut av det så er hun i systemet hvis det skulle skje igjen. 

Anonymkode: 66874...0f4

Hvorfor vil du politianmelde? Er det fordi du ønsker dama straff, - er det derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Hvorfor vil du politianmelde? Er det fordi du ønsker dama straff, - er det derfor?

Det står hvorfor. 

Men du skal få et  eksempel, en av Norges mest notoriske voldtektsmenn ble først anmeldt av en kvinne, saken ble henlagt, så ble han anmeldt igjen. Også denne saken ble henlagt. Men når han ble anmeldt for tredje gang kunne ikke politiet gjøre annet enn å se tilbake på de to første sakene også. Denne mannen sitter nå i forvaring, dømt for 10 eller flere voldtekter. De to første kvinnene har endelig også blitt trodd. 

Derfor skal man anmelde. 

Overgrep er overgrep, kjønn har ingen betydning. Samme gjelder forøvrig vold, vold er vold. 

De av dere som ikke erkjenner dette bør gå dypt inn i dere selv. 

Anonymkode: 66874...0f4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne blir anonym, for her får jeg juling, men so be it. 

Jeg er kvinne og synes dette blir for hysterisk. 

For meg er voldtekt noe som skjer mot min vilje. Når jeg sover normal søvn så våkner jeg om noen fingrer meg, og om jeg da sier "nei takk" og det ikke blir respektert så anmelder jeg før jeg er ute av døra, men om jeg sier "nei takk" og den andre svarer "unnskyld, da trekker jeg meg" så ser jeg ikke på det som en voldtekt.  Spesielt om jeg er romantisk involvert med den det gjelder og har valgt å legge meg til å sove i samme seng som ham. 

Og før dere skriker, loven er også noe usikker her. Det ser vi på alle anmeldelser som har blitt henlagt opp gjennom tidene. 

For meg blir det litt som om at jeg skal anmelde en som klappet meg på skulderen på gata for overfall. For ikke å snakke om den rødrussen som sprutet vann på meg på 17 mai. Jeg har jo ikke gitt samtykke til noen av delene. 

For all del, ts. Om du opplevde det som et overgrep, så gå videre med det, men jeg personlig ville heller tatt en prat med den det gjelder. 

Anonymkode: 4ff24...d75

Du fik ikke juling😊Synes dette var godt skrevet og føler ikke jeg behøver denne diskution mer! Henviser bare til dette indlæg👍Synd du vil være anonym ellers skulle jeg følge dig! Nu er det æg og bacon tid,hyg jer alle sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thyra skrev:

Hva du mener er voldtekt, spiller ingen rolle. Det er hva loven sier som teller. Og hva den som har blitt utsatt for det føler. Du, og andre som mener dette er en bagatell og ikke noe å bry seg om, husk at alle har rett til å sette grenser for sin egen kropp og å bli respektert for det. At man selv ikke forstår hvorfor andre har de grensene de har, gir ikke noen rett til å overkjøre dem. At dere ikke ser noe poeng i å vente med sex eller å vente med fremstøt til partneren er våken og i stand til å samtykke, betyr ikke at ikke andre har rett til å bli respektert for sine grenser. En annen gang kan det være dere som har en grense andre ikke forstår. Har de da rett til å buse på og gå over deres grenser? 

La oss si at du sender meg et uønsket blikk. 

Ja da kan jeg anmelde deg ikkesant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...