Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt utrolig hvor ensforming jenter er når det kommer til menn som blir gjort overgrep på. Hadde dette vært en kvinne, hadde du ikke sagt det der.

Anonymkode: 471f2...052

Fordi fysisk vold blir gjort av menn. Men fortell meg om statistikk for å bli voldtatt mot sin vilje er høyere hos kvinner i fremtiden. Og jeg mener ikke statistikk laget av incels eller noe på nettet. Faktiske fakta

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Woah0 said:

Får incels hele tatt dates da? Siden det er jo de som syter mest eller hva enn MGTOW tulleriet er for noe.

 

21 minutter siden, Woah0 said:

Fordi fysisk vold blir gjort av menn. Men fortell meg om statistikk for å bli voldtatt mot sin vilje er høyere hos kvinner i fremtiden. Og jeg mener ikke statistikk laget av incels eller noe på nettet. Faktiske fakta

Hva har incels med saken å gjøre? Hvorfor driver du og messer om incels?

Slutt

Anonymkode: 4d3e3...74e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke første gangen hun har oppført seg slik. Ville helt klart anmeldt.

Slike creeps bør holdes borte fra samfunnet.

Anonymkode: 9e1c0...ff9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 1.6.2019 den 14.52):

Jeg ville ha latt henne holdt på til jeg sprutet når hun først var i gang.

Fra spøk til alvor så gagner det ingen å dra til politiet. Ta heller å prat med henne, fortell henne at dette ikke var greit for deg. 

Gjelder det samme for kvinner? At de skal si «jeg synes ikke det var ok at du gnikka på musa mi men ok, går fint». Hvorfor skal det bli baluba om det er kvinner og ikke menn?? Påtide å få vekk tabuet om at menn også kan bli voldtatt/seksuelt trakassert!! 
Og nei, jeg er ikke en mann men kvinne. 

Anonymkode: 34a90...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2019 den 20.42):

Rist det av deg. Lå du naken ved siden av henne? Stoppet hun når du sa stopp? Må du ha kontrakt på alt? Var du fysisk underlegen i situasjonen? Er du lett krenkbar? Litt dramatisk? Veldig ung? Svarer du ja på mer enn 1 av disse spørsmålene så - gjør noe som gir deg kontroll i eget liv.

Anonymkode: a5b20...16f

Fy faen!!!! Sånne mennesker som deg…….faen i helvette!!!!🤬😡🙎‍♀️🙎‍♀️🙎‍♀️

Anonymkode: 9ffbe...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hva har incels med saken å gjøre? Hvorfor driver du og messer om incels?

Slutt

Anonymkode: 4d3e3...74e

Fordi det er umulig å høre om kvinner på nettet utenom å høre på MGTOW tullet og slikt. Så er det som saboterer debatten

Anonymkode: 5bc13...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy faen!!!! Sånne mennesker som deg…….faen i helvette!!!!🤬😡🙎‍♀️🙎‍♀️🙎‍♀️

Anonymkode: 9ffbe...442

Det er mye sannhet i posten du fordømmer. Prøv å hoppe ut av følsesboblen du har fått tildelt i krenkelsessamfunnet og tenk litt over situasjonen.

Traumen for en kvinne som blir antastet eller voldtatt, ligger jo mye i skeiv maktbalanse, der mannen er kvinnens soleklare fysiske overmakt. Altså at hun frykter at mannen som begår overgrepet mot henne, skal kunne skade henne alvorlig eller ta livet hennes. Frihetsberøvelse, trussler og følse av at hun ikke har noe kontroll. Det kan med rette skape traumer.

En mann derimot vil ikke befinne seg i den skeive maktfordelingen, dersom han våkner opp og blir sugd eller runket av en kvinne. Om ikke han liker det han får, kan han uten problemer dytte henne bort eller kjefte henne ut av sengen. Det gir ingen mening at en sund og oppegående mann som opplever en ufrivillig runking/suging på en fest, skal nærmest bli erklært ufør av en slik hendelse. Det er SELVSAGT ikke greit å ta seg til rette mot noen seksuellt, mot den andres vilje på den måten, men det er mulig å takle på en relativt god måte.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi det er umulig å høre om kvinner på nettet utenom å høre på MGTOW tullet og slikt. Så er det som saboterer debatten

Anonymkode: 5bc13...186

Kan dere slutte å snakke om incels i en tråd som handler om voldtekt? Dere trenger ikke ta over alle trådene på dette forumet med incel-gnålet deres

Anonymkode: 4d3e3...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...