Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det er voksent å runke/fingre daten sin i søvne? Helt enig, voksne må begynne å ta ansvar. Også min nåværende kjæreste ville vente med sex, altså viste han at han ikke ville ha sex i begynnelsen. Da begynner jeg vel ikke å runke han i søvne. Det er hennes ansvar.

Anonymkode: 7abe0...4fb

Ja klart den biten er hennes ansvar. Hun dreit seg ut! Det skrev jeg også klart her tidligere. Det er en ufattelig idiotisk og svært lite omtenksom ting å gjøre. Sånt gjør man bare om man vet at partner setter pris på det. Men samtidig er det den samme gamle regla hver gang man prøver å se slike saker fra alle mulige vinkler. Da blir man beskyldt for å digge voldtekt og å legge skylden på offrene.

Nei sier jeg nå bare. Det er alltid overgripers skyld! Uansett hvem kjønn som begår udåden. Men vi som samfunn har desverre gått i motsatt retning, hvor vi er mer opptatt av å finne ut hvem som er offer og hvordan vi kan bli det, istede for å finne ut hvordan vi kan unngå å bli offer i utgangspunktet. Når man kommer til det punktet i livet hvor man innser at man ikke kan få hele verdenssystemet til å innrette seg etter en selv, men at man må smyge og jenke seg rundt her for å klare seg best mulig...da får man gjort mye fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er så spesielt med kjønnsorganer?

Anonymkode: ba0ad...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

Dette er ikke voldtekt, men seksuelt overgrep...

Anonymkode: 6fac6...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke voldtekt, men seksuelt overgrep...

Anonymkode: 6fac6...5a4

Seksuelle overgrep er også straffbare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette var uønsket. 

Men kan du si noen ord om hva hennes vinkling til dette var? Hadde hun noen ide om hvordan du kom til å reagere? Ble hun overrasket over at du mislikte dette? Trodde hun at hun flørtet? Fisket hun etter samtykke? Eller var dette en greie på "pur F..." for å understreke at hun ikke var en person du avviser? Var hun i full business mode? Nektet hun for at dette var galt?

Når vi dømmer en person synes jeg man skal legge vekt på personens intensjoner og forutsetninger. Det er lett for ei jente å vokse opp i dag og tro at en gutt er alltid klar. Og statistisk sett tror jeg hun hadde gode sjanser for at dette ledet til gjensidig sex.

Det er selvfølgelig ikke ditt ansvar å si noe mer enn "nei". Et nei er et nei. 

Det er mye i min egen uerfarne ungdom som, selv om det ikke var noe som hadde noe i en rettsak å gjøre, ville ført til et par avblåsninger og offside. Jeg hadde ikke vært en bedre person i dag om dette hadde medført konsekvenser som heftet resten av livet.

Ja, kvinner skal behandles som menn når situasjonen er lik for lik. Men jeg klarer ikke å lese kun utifra beskrivelsen at dette er en person som fremdeles etter dette utgjør en fare eller trenger irettesettelse utover en skyllebøtte om morgenen. Ingenting av dette tar vekk TS sin legitimitet som å være noe annet enn offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Det har skjedd flere ganger at jeg våknet når daten runket eller sugde meg. Selv om det ikke var avtalen. Som mann blir det noe helt annet. Trusselen og påtrengselen er ikke den samme. Jeg kan forsvare meg om så. Og kommer i hvert fall aldri til å anmelde noe så digg. Men i teorien og lovmessig så er det like mye et overgrep..

Anonymkode: 33135...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2019 at 9:41 PM, Tibbie said:

Å politianmelde og krisemaksimere dette er et hån mot de som faktisk blir voldtatt.

Når man voldtar, så er man egoistisk. Man gjør det for egen nytelse, og er ikke veldig opptatt av hvordan det oppleves for den andre. Tviler på at hun gjorde det fordi det føles så godt i hånda hennes.

Men vær så god. Han kan anmelde det. Ingenting kommer til å skje, for dette er bare tull å involvere staten i. Dette var en misforståelse, og det virker på TS som at hun sluttet da han stoppet henne.

Han her inne som sier at han våknet av at søstra til eksen ridde han, han kan klage på voldtekt med god grunn. Hun hadde ingen grunn til å misforstå, siden de ikke datet eller lå halvnake sammen.

Pisspreik. 

Ihht norsk lov, så er drt som skjedde like mye voldtekt som han som dytta dama inn ei dør og voldtok henne i bunnen av trappa med vold.. 

Anonymkode: a09ea...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/12/2019 at 1:14 PM, MuffinStud said:

Jeg skjønner at dette var uønsket. 

Men kan du si noen ord om hva hennes vinkling til dette var? Hadde hun noen ide om hvordan du kom til å reagere? Ble hun overrasket over at du mislikte dette? Trodde hun at hun flørtet? Fisket hun etter samtykke? Eller var dette en greie på "pur F..." for å understreke at hun ikke var en person du avviser? Var hun i full business mode? Nektet hun for at dette var galt?

Når vi dømmer en person synes jeg man skal legge vekt på personens intensjoner og forutsetninger. Det er lett for ei jente å vokse opp i dag og tro at en gutt er alltid klar. Og statistisk sett tror jeg hun hadde gode sjanser for at dette ledet til gjensidig sex.

Det er selvfølgelig ikke ditt ansvar å si noe mer enn "nei". Et nei er et nei. 

Det er mye i min egen uerfarne ungdom som, selv om det ikke var noe som hadde noe i en rettsak å gjøre, ville ført til et par avblåsninger og offside. Jeg hadde ikke vært en bedre person i dag om dette hadde medført konsekvenser som heftet resten av livet.

Ja, kvinner skal behandles som menn når situasjonen er lik for lik. Men jeg klarer ikke å lese kun utifra beskrivelsen at dette er en person som fremdeles etter dette utgjør en fare eller trenger irettesettelse utover en skyllebøtte om morgenen. Ingenting av dette tar vekk TS sin legitimitet som å være noe annet enn offer.

Intensjon og forutsetning for hendelsen har ingen ting å si. 

En sexuell handling, der det ikke har blitt sagt ja eller lignende, er å definere som voldtekt i loven.!  

En/ei som sover, kan ikke samtykke. Og er da i lovverket definert som voldtekt!  Uansett hva meningen, grunnen, lysten, forutsettningen eller annet. Voldtekt er voldtekt, og burde anmeldes uansett.. 

Slutt å tro at det finnes marginer for dette. Ikke samtykke = voldtekt, uansett hvordan du prøver å vri på det! 

Anonymkode: a09ea...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2019 den 14.49):

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

Dette er voldtekt og menn kan også oppleve voldtekt, Det skal bli tatt seriøst. Jeg ville ha politi anmeldt dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/7/2019 at 12:32 AM, Guest HarryDotter said:

Ja klart den biten er hennes ansvar. Hun dreit seg ut! Det skrev jeg også klart her tidligere. Det er en ufattelig idiotisk og svært lite omtenksom ting å gjøre. Sånt gjør man bare om man vet at partner setter pris på det. Men samtidig er det den samme gamle regla hver gang man prøver å se slike saker fra alle mulige vinkler. Da blir man beskyldt for å digge voldtekt og å legge skylden på offrene.

Nei sier jeg nå bare. Det er alltid overgripers skyld! Uansett hvem kjønn som begår udåden. Men vi som samfunn har desverre gått i motsatt retning, hvor vi er mer opptatt av å finne ut hvem som er offer og hvordan vi kan bli det, istede for å finne ut hvordan vi kan unngå å bli offer i utgangspunktet. Når man kommer til det punktet i livet hvor man innser at man ikke kan få hele verdenssystemet til å innrette seg etter en selv, men at man må smyge og jenke seg rundt her for å klare seg best mulig...da får man gjort mye fornuftig.

Ikke bare idiotisk, lite omtenksomt eleør annet. Det er voldtekt ihht norsk lov. 

En som sover, kan ikke samtykke.. 

Om jeg fingrer kona I morgen tidlig, uten at hun har sagt ha til dette på forhånd (mens hun er våken), så er det definert som voldtekt, og noe jeg kan bli dømt for... 

Det finnes ingen unnskyldning, omstendigheter, eller annet som tilsier at dette er greit, uten samtykke i forkant. 

Ferdig snakka. 

Anonymkode: a09ea...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å innlede et forhold til denne curlinggenerasjonen synes sannelig å være en risikosport!

Jeg vil råde alle til å sove i enkeltsenger, helst på hver deres kant i huset, frem til at alle papirene er nøye lest og signert digitalt.

Vær aldri trygg på hva din utkårede vil møte deg neste morgen et lidenskap kyss og takk for i natt, eller en anmeldelse av voldtekt.

Anonymkode: 24bb5...9a7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke si ja eller nei i søvne, dvs at gjør du noe seksuelt, er det overgrep.

 

Anonymkode: e3ca3...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å innlede et forhold til denne curlinggenerasjonen synes sannelig å være en risikosport!

Jeg vil råde alle til å sove i enkeltsenger, helst på hver deres kant i huset, frem til at alle papirene er nøye lest og signert digitalt.

Vær aldri trygg på hva din utkårede vil møte deg neste morgen et lidenskap kyss og takk for i natt, eller en anmeldelse av voldtekt.

Anonymkode: 24bb5...9a7

Haha, du kan jo ha denne på nattbordet:

Samtykke – Kopi.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært kvinne hadde du hatt en sak. Dessverre er du sjanseløs som mann. Blir mest sannsynlig bare ledd av hos politiet. Trist samfunn vi lever i.

Anonymkode: 8d097...f6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du vært kvinne hadde du hatt en sak. Dessverre er du sjanseløs som mann. Blir mest sannsynlig bare ledd av hos politiet. Trist samfunn vi lever i.

Anonymkode: 8d097...f6c

Det blir ikke ledd av. Men de sidestiller ikke trusselnivået heller. For det kan ikke sidestilles. Ts likte det ikke sier han. Vet ikke hvor sant det er, men det får vi bare gå utifra. Hun hadde ikke rett til å tro annet... selv etter 4 dates 🤔Men han havnet ikke i frys, og hjelpeløst gikk med på voldtekten til hun fikk orgasmen sin. Loven er der for å sidestille prinsipper og moral. Ikke mer.
Hvis ikke jeg opplever meg voldtatt av en dame som vekker meg med oralsex, så er det ikke voldtekt heller. Betyr ikke at ts ikke skal få oppleve noe annet. Eller omvendt.

Anonymkode: 33135...332

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2019 den 14.49):

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

Hvis hun sier unnskyld så synes jeg du ikke skal politianmelde henne. Føles litt slem ut, kan hende det bare var en misforståelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du vært kvinne hadde du hatt en sak. Dessverre er du sjanseløs som mann. Blir mest sannsynlig bare ledd av hos politiet. Trist samfunn vi lever i.

Anonymkode: 8d097...f6c

Får incels hele tatt dates da? Siden det er jo de som syter mest eller hva enn MGTOW tulleriet er for noe.

Endret av Woah0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2019 at 9:01 PM, Tibbie said:

Hun har sikkert blitt tipset her inne om å gjøre det :P 

Jeg skjønner ikke hva du vil med en anmeldelse, da. Enten så trodde hun ikke på deg da du sa at du vil vente med sex (det er jo faktisk ikke helt vanlig i Norge i dag), eller så trodde hun at hun kunne gjøre det så digg for deg at du endret mening. Idk.

Det du kan gjøre er å snakke med henne om det, så hun faktisk forstår at du vil vente med å pule. Hvis hun ikke vil vente, så er det ingen vits for dere i å fortsette datinga. Hvis du er veldig fornærma, så ser jeg heller ingen grunn til å fortsette å ha kontakt med henne.

Tviler på at hun mente noe annet enn godt med dette. Det er jo ikke sånn at vi jenter får en enormt stor nytelse av å runke dere.

Helt utrolig hvor ensforming jenter er når det kommer til menn som blir gjort overgrep på. Hadde dette vært en kvinne, hadde du ikke sagt det der.

Anonymkode: 471f2...052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...