Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Øy, hvorfor drar du plutselig andre ord inn her.. 

Oralsex ja, DET er jeg helt enig i... Men det betyr ikke at man har hatt sex ;) Fy faen så dum, du burde være flau. 
Insinuere at noen har knulla bare fordi de har hatt oralsex... 

Anonymkode: 21256...f7c

Du snakker om samleie, alt det andre er også sex. Men jeg vet ikke hvorfor jeg forventer at noen som aldri har hatt det skal forstå hva det er haha :) God bedring da!

Anonymkode: 02fe2...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker om samleie, alt det andre er også sex. Men jeg vet ikke hvorfor jeg forventer at noen som aldri har hatt det skal forstå hva det er haha :) God bedring da!

Anonymkode: 02fe2...a86

Oi oi, tyr vi til personangrep her? Gått tom for argumenter ja?

Nei, min mening er at oralsex, analsex, og sex er tre forskjellige ting. Du må gjerne mene annet, men så faen om du skal diktere hva jeg mener.. 

Anonymkode: 21256...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Oi oi, tyr vi til personangrep her? Gått tom for argumenter ja?

Nei, min mening er at oralsex, analsex, og sex er tre forskjellige ting. Du må gjerne mene annet, men så faen om du skal diktere hva jeg mener.. 

Anonymkode: 21256...f7c

Der sa du det - din MENING. Og den er motstridende fra DEFINISJONEN, som naturligvis er den riktige :) God kveld incel!

Anonymkode: 02fe2...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der sa du det - din MENING. Og den er motstridende fra DEFINISJONEN, som naturligvis er den riktige :) God kveld incel!

Anonymkode: 02fe2...a86

"ok" Se tekst i rødt. 

 

Definition of sex

 (Entry 1 of 2)

1a: either of the two major forms of individuals that occur in many species and that are distinguished respectively as female or male especially on the basis of their reproductive organs and structuresIn the past, couples could hold fast to their dreams about their baby's sexuntil the moment of truth in the delivery room.— Jacquelyn Mitchard
b: the sum of the structural, functional, and sometimes behavioral characteristics of organisms that distinguish males and femalesDoctors can alter the physical characteristics of sex, but bodily sex does not determine gender.— Dinitia Smith
c: the state of being male or female… Title VII of the Civil Rights Act of 1964, which prohibits employment discrimination based on sex.— Tamar Lewin
d: males or females considered as a groupHe gave the minister a sly look, daring him to disparage the female sex.— Evelyn Anthony
2a: sexually motivated phenomena or behavior
3: GENITALIA

Anonymkode: 21256...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
18 timer siden, Thyra skrev:

Er det så vanskelig å vente til den andre parten er våken?!? 

NEI! Det er ikke vanskelig. Og selvfølgelig dreit hun seg totalt ut ved å gjøre det.

 

Men hele dette sirkuset kunne vært unngått om de ikke hadde sovet i samme seng, tett inntil hverandre. Dette burde TS tenkt på! Dette burde også hun tenkt på. Jeg ville tenkt på det! Jeg ville ikke i min villeste fantasi lagt meg i samme seng med en kvinne jeg var på date med, og som jeg åpenbart fant tiltrekkende (siden jeg er på 4.date), dersom jeg hadde "sterke personlige grunner" til å ikke ha sex.

Folk virker mer opptatt av hva hver paragraf i lovverket sier og gir deg rett til, enn å prøve å unngå å havne i en situasjon som gir deg traumer/hodepine

Men dette er jo blitt greia i samfunnet de siste årene. Safespace, verden må forandres etter mine preferanser og ikke motsatt. Over 10.000 kvinner tar abort hvert år, istede for å tenke prevensjon og beskyttelse mot graviditet i forkant. Nå må voksne begynne å ta ansvar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂

Jo, sex er samleie. Runking/suging er IKKE "å ha sex" .. Ikke engang med vill fantasi er det sex.. Det er en seksuell handling, ja, men sex er det ikke. 

Anonymkode: 21256...f7c

Hvis du mener at fingring, slikking, runking, fisting, dildo/vibrator bruk ikke er sex hva er det ellers? Er ikke kun kuk i vagina som er sex.🙄

Anonymkode: 3a9ec...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke lest hele tråden men dette blir for hysterisk. Sa du ikke bare nei  og sov videre, eller spratt du opp og oste ut av døren? Har du i forkant sagt klart ifra at absolutt alt av seksuell handling som fingring og runking ikke er lov, eller snakket du kun om sex? Hun har sikkert bare misforstått og ville gjøre noe deilig på deg fordi hun er kåt på deg. Synes det hadde vært merkelig andre veien også, om en mann forsiktig hadde tatt på kvinnen der nede for å gjøre noe godt på henne, så hadde hun ropt voldtekt. Iallefall om dere dater, og legger dere nakne i samme seng! Hallo!

Herregud jeg er glad jeg vokste opp på 80 tallet! Maken til hysteri og ømfintlighet skal man lete lenge etter 😂

For et hån mot de som blir voldtatt på ekte!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror "vi legger`n død" , dette har jo vært en sak for Almaas😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nå har jeg ikke lest hele tråden men dette blir for hysterisk. Sa du ikke bare nei  og sov videre, eller spratt du opp og oste ut av døren? Har du i forkant sagt klart ifra at absolutt alt av seksuell handling som fingring og runking ikke er lov, eller snakket du kun om sex? Hun har sikkert bare misforstått og ville gjøre noe deilig på deg fordi hun er kåt på deg. Synes det hadde vært merkelig andre veien også, om en mann forsiktig hadde tatt på kvinnen der nede for å gjøre noe godt på henne, så hadde hun ropt voldtekt. Iallefall om dere dater, og legger dere nakne i samme seng! Hallo!

Herregud jeg er glad jeg vokste opp på 80 tallet! Maken til hysteri og ømfintlighet skal man lete lenge etter 😂

For et hån mot de som blir voldtatt på ekte!

Så ikke kommentér da, når du ikke gidder sette deg inn i tråden.

Det kommer jo veldig tidlig frem at TS har sagt ifra at han av flere grunner ikke ønsker seksuell kontakt ennå. Da spiller det ingen rolle om personen er naken eller påkledd, da har man fått muntlig beskjed om å holde fingrene av fatet. Det siste man gjør da, er å utføre seksuelle aktiviteter på et sovende menneske, da det vil bli karakterisert som et overgrep.

Anonymkode: 14924...49a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke kommentér da, når du ikke gidder sette deg inn i tråden.

Det kommer jo veldig tidlig frem at TS har sagt ifra at han av flere grunner ikke ønsker seksuell kontakt ennå. Da spiller det ingen rolle om personen er naken eller påkledd, da har man fått muntlig beskjed om å holde fingrene av fatet. Det siste man gjør da, er å utføre seksuelle aktiviteter på et sovende menneske, da det vil bli karakterisert som et overgrep.

Anonymkode: 14924...49a

Hvorfor i helvete legge seg naken i ei seng med daten da? Hva om hun sov og var i ørske og bare ville kose med mannen ved siden av? Djeeses så sensitive folk er for tiden . Det holder vel å si nei og sove videre uten å lage en stor sak av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke kommentér da, når du ikke gidder sette deg inn i tråden. 

Er du sint?🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor i helvete legge seg naken i ei seng med daten da? Hva om hun sov og var i ørske og bare ville kose med mannen ved siden av? Djeeses så sensitive folk er for tiden . Det holder vel å si nei og sove videre uten å lage en stor sak av det. 

For det første, ingen her er opptrekt eller sinte. Du trenger derfor ikke ty til kraftsalver. Det hisser bare unødvendig opp diskusjonen.

Ikke én plass på alle de 10 sidene, blir det sagt at TS ligger naken i sengen. 

Vi kjenner ikke historien, men som venninne av et mannlig overgrepsoffer, så kan jeg si at det ikke er bare å «si nei og sove videre», når noen krysser over en tydelig satt grense for intimitet. Spesielt vanskelig er det, når samfunnet mener at ditt kjønn burde ønske denne typen kontakt velkommen med glede.

Så en liten digresjon; hvis du plutselig begynner å ta på menneskers private områder i søvne, så burde man absolutt informere om slikt når man legger seg i en seng med noen som ikke ønsker seksuell kontakt.

Anonymkode: 14924...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

NEI! Det er ikke vanskelig. Og selvfølgelig dreit hun seg totalt ut ved å gjøre det.

 

Men hele dette sirkuset kunne vært unngått om de ikke hadde sovet i samme seng, tett inntil hverandre. Dette burde TS tenkt på! Dette burde også hun tenkt på. Jeg ville tenkt på det! Jeg ville ikke i min villeste fantasi lagt meg i samme seng med en kvinne jeg var på date med, og som jeg åpenbart fant tiltrekkende (siden jeg er på 4.date), dersom jeg hadde "sterke personlige grunner" til å ikke ha sex.

Folk virker mer opptatt av hva hver paragraf i lovverket sier og gir deg rett til, enn å prøve å unngå å havne i en situasjon som gir deg traumer/hodepine

Men dette er jo blitt greia i samfunnet de siste årene. Safespace, verden må forandres etter mine preferanser og ikke motsatt. Over 10.000 kvinner tar abort hvert år, istede for å tenke prevensjon og beskyttelse mot graviditet i forkant. Nå må voksne begynne å ta ansvar!

 

Du synes det er voksent å runke/fingre daten sin i søvne? Helt enig, voksne må begynne å ta ansvar. Også min nåværende kjæreste ville vente med sex, altså viste han at han ikke ville ha sex i begynnelsen. Da begynner jeg vel ikke å runke han i søvne. Det er hennes ansvar.

Anonymkode: 7abe0...4fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er en trist påminnelse om at menn som blir utsatt for seksuelle overgrep blir ledd av og situasjonen bagatellisert. Er ikke rart at menn tar med seg skammen i graven. Skjønner ikke folk i denne tråden at man sender ut et HELT feil signal om at overgrep mot gutter og menn er helt okei. Jeg blir matt av hvor lite folk skjønner av psykologi og konsekvenser for offeret. Hadde vi sagt det samme om det var en kompis som lå i samme seng å begynte å runke? Er ingen forskjell nemmelig. Ts hadde gitt klar beskjed om at han ikke ønsket sex. Det kan hende han er jomfru, usikker på det med sex, vil vente til de er blitt sammen. Å da våkne av at noen har runket deg mens du sov og brutt dine intimgrenser er overgrep i følge loven. Er dette noe mere å diskutere??

Anonymkode: 3a9ec...59b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener at fingring, slikking, runking, fisting, dildo/vibrator bruk ikke er sex hva er det ellers? Er ikke kun kuk i vagina som er sex.🙄

Anonymkode: 3a9ec...59b

Sex er sexual intercourse.
Dildo/vibrator er sex med leketøy.. 
Fingring er ikke sex, slikking er ikke sex, og runking er absolutt ikke sex.. 

Om to gutter runker hverandre har de ikke hatt sex med hverandre.. 

Anonymkode: 21256...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vi sagt det samme om det var en kompis som lå i samme seng å begynte å runke? Er ingen forskjell nemmelig.

Selvfølgelig er det forskjell på dette og det ts beskriver.. Er du helt blåst? 

Ikke gå til sengs med noen du dater som du ikke vil ha sex med.. Da har man hver sin seng. 

Anonymkode: 21256...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex er sexual intercourse.
Dildo/vibrator er sex med leketøy.. 
Fingring er ikke sex, slikking er ikke sex, og runking er absolutt ikke sex.. 

Om to gutter runker hverandre har de ikke hatt sex med hverandre.. 

Anonymkode: 21256...f7c

NÅ skjønner jeg! Du har sex med gutter og prøver å late som du ikke er bi/homo fordi «det ikke er sex». Tidenes dårligste bortforklaring 😂

Anonymkode: 02fe2...a86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2019 at 2:54 PM, Legokloss said:

Bevissituasjonen er vanskelig så mulig det blir henlagt ja. Men verre for deg om du ikke tar tak i overtramp for deg selv. Du kan få senvirkninger.

Jesus Christ, da er man et persilleblad!

Anonymkode: e6d30...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde etter hun runket deg? Sa dere noe til hverandre? Stakk du bare rett etterpå? Jeg hadde sagt i fra til henne om at det hun gjorde ikke var noe greit overhodet, og at datingen var over. Jeg hadde ikke politianmeldt henne. 

Anonymkode: 1d3b8...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er en trist påminnelse om at menn som blir utsatt for seksuelle overgrep blir ledd av og situasjonen bagatellisert. Er ikke rart at menn tar med seg skammen i graven. Skjønner ikke folk i denne tråden at man sender ut et HELT feil signal om at overgrep mot gutter og menn er helt okei. Jeg blir matt av hvor lite folk skjønner av psykologi og konsekvenser for offeret. Hadde vi sagt det samme om det var en kompis som lå i samme seng å begynte å runke? Er ingen forskjell nemmelig. Ts hadde gitt klar beskjed om at han ikke ønsket sex. Det kan hende han er jomfru, usikker på det med sex, vil vente til de er blitt sammen. Å da våkne av at noen har runket deg mens du sov og brutt dine intimgrenser er overgrep i følge loven. Er dette noe mere å diskutere??

Anonymkode: 3a9ec...59b

Enig. Dette er virkelig den mest forferdelige tråden jeg har lest her! Det er kvalmt å forsvare overgrep som så mange gjør her. Det er FORBUDT å ha sex med noen som sover. Ferdig snakket. Håper du anmelder, TS 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...