Gå til innhold

Våknet opp av å bli runket av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble ikke slik jeg håpet da jeg har overnattet hos daten, har datet 3 ganger tidligere, dette var nr 4. 

Jeg vil vente med sex av personlige grunner og snakket om det med daten på date nr 2 men våknet av at daten runket meg tidlig idag morges, fikk direkte sjokk og stakk hjem til meg selv. Datingeningen med ho er desidert over og jeg vurderer faktisk å politianmelde ho for voldtekt men er redd saken bare blir henlagt og at det bare gjør alt enda verre for meg. 

Hva får noen til å gjøre slik når de vet at jeg ikke ønsker det og vi har blitt enige om at ikke noe seksuelt skal skje? Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex men jeg vil ikke ha sex med alt og alle, jeg vil vente til det er ordentlig kjærlighet mellom oss. 

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

  • Liker 17
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha latt henne holdt på til jeg sprutet når hun først var i gang.

Fra spøk til alvor så gagner det ingen å dra til politiet. Ta heller å prat med henne, fortell henne at dette ikke var greit for deg. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevissituasjonen er vanskelig så mulig det blir henlagt ja. Men verre for deg om du ikke tar tak i overtramp for deg selv. Du kan få senvirkninger. Så vil anbefale deg å søke støtte et sted med riktig kompetanse om du er usikker på hva du skal gjøre. Du finner mer info her: https://dinutvei.no/utsatt/253-har-jeg-blitt-utsatt-for-et-seksuelt-overgrep#

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Det er ikke noe vits i å anmelde, det vil bli henlagt. Men syns man skal gjøre det allikevel, av prinsipp. Og så ville jeg gitt henne en ordentlig skyllebøtte så hun kanskje lærte noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rist det av deg. Lå du naken ved siden av henne? Stoppet hun når du sa stopp? Må du ha kontrakt på alt? Var du fysisk underlegen i situasjonen? Er du lett krenkbar? Litt dramatisk? Veldig ung? Svarer du ja på mer enn 1 av disse spørsmålene så - gjør noe som gir deg kontroll i eget liv.

Anonymkode: a5b20...16f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om du skriver til henne og ber henne forklare hvorfor hun gjorde det når hun visste du ikke ville? Om svaret hennes bekrefter hendelsen, kan det brukes som bevis?

Anonymkode: 338a2...060

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du har opplevd dette. Jeg ville anmeldt det, uten tvil.

Anonymkode: a468d...759

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg ville ha latt henne holdt på til jeg sprutet når hun først var i gang.

Fra spøk til alvor så gagner det ingen å dra til politiet. Ta heller å prat med henne, fortell henne at dette ikke var greit for deg. 

Regner med du svarer dette til jenter som også opplever overgrep?

Anonymkode: 0db23...995

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har våknet opp av å bli fingret. Hadde klær på når jeg sov, han som gjorde det var rundt 30 som plutselig hadde lagt seg ved sidenav meg på et rom under en fest. Jeg var 15. Anmeldte ikke, for det ødela meg ikke psykisk

Anonymkode: 284b2...d29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har våknet opp av å bli fingret. Hadde klær på når jeg sov, han som gjorde det var rundt 30 som plutselig hadde lagt seg ved sidenav meg på et rom under en fest. Jeg var 15. Anmeldte ikke, for det ødela meg ikke psykisk

Anonymkode: 284b2...d29

Det er fortsatt voldtekt. Du velger selv om du vil anmelde, men det er alltid greit for politiet å ha statistikk på han. Du er garantert ikke den eneste han har forgrepet seg på.

Anonymkode: 731ee...408

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du svarer dette til jenter som også opplever overgrep?

Anonymkode: 0db23...995

Det er ingen forskjell på jenter og gutter mtp. slikt. 

Men hva tror du kan skje hvis du har med deg en date i senga på overnatting ikke bare en gang, men flere? I de flestes verden betyr det good to go. Har dere problemer med å skjønne det bør dere ta opp dette veldig tidlig i datingen å ihvertfall før dere deler seng for 3-4 gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syntes det er merkelig at du blir sur for noe slik når du faktisk dater. Jeg og samboeren min gjorde det masse på hverandre før vi hadde barna våre i senga. Hadde jeg datet en som deg, ville jeg vært glad det var over. 

Anonymkode: 284b2...d29

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarene her preger av latterligjøring av en krenket offer. Tenk dere om ts var dame. 

Anonymkode: 0db23...995

Ja, og damer blir konsekvent spurt om de hadde på seg dristige/sexy klær, hadde flørtet med vedkommende, og hvorfor de ville sove over hos det andre kjønn om de ikke ville ha sex.

Anonymkode: 02fe2...a86

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, syns du skal anmelde.

Anonymkode: bb4a1...40a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har opplevd noe lignende og politianmelde du vedkommende? Regner med at jenter er mer utsatt, men jenter kan visst også være voldtektskvinner 😪

Anonymkode: 66db3...6ca

Våknet av att lillesøstra til ei Ex. satt og reid på meg, - politianmelde hu ikke. ...

a.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du ikke tar til deg disse latterlige kommentarene som latterligjør og håner, TS. Du hadde gitt beskjed om at du ikke ønsket å ha sex og hun var langt over streken og det er et overgrep. Jeg synes forslaget om å skrive noe til henne for å få bevis var godt, fordi jeg synes definitivt at du bør politianmelde det. Ja, det er mulig at det blir henlagt, men om hun bekrefter per sms vil det være et stødig bevis. Uansett er det viktig å ha på papiret i tilfellet hun gjør lignende mot andre senere.

Anonymkode: d65ba...54d

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg syntes det er merkelig at du blir sur for noe slik når du faktisk dater. Jeg og samboeren min gjorde det masse på hverandre før vi hadde barna våre i senga. Hadde jeg datet en som deg, ville jeg vært glad det var over. 

Anonymkode: 284b2...d29

Ikke aller er som deg, og hva du og din samboer har gjort betyr ikke at voldtekt er eller skal føles greit.

Anonymkode: 338a2...060

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...