Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

HelloMindy skrev (4 minutter siden):

Kan vi gi oss med truseinnlegg-diskusjonen på begge sider nå? Alle forstår det er noen som syns dette var veldig vanskelig å se, og andre som går gjennom ild og vann for og forsvare det. Vi er uenige, men akkurat nå diskuterer dere at dere diskuterer truseinnlegget. Det er veldig uinteressant. Om noen vil diskutere truser, bind og boksere som har funnet sin vei til andre overflater enn skittentøyskurven, start gjerne en egen tråd om det.

Jeg trykket meg såvidt inn på en live-sending med Sara, Therese og KappAhl, og syns det var veldig grei atmosfære og stemning. Så ut som alle koste seg og hadde lave skuldre :) og Sara så fresh og blid ut i settingen!  

Syns det er veldig rart at Kappahl skrur opp prisene før liveshoppingen. Therese nevnte at stella buksen var så billig kostet bare 399 så den ble 299 nå med rabatten. Ingen som sa noe på det, men så ligger den ute til 499. Flere som prøvde å skrive d i kommentarfeltet, men så ikke at det kom nå svar på det. 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (8 minutter siden):

Det var akkurat samme video på snap og IG - hvordan kom det frem mener du?😊

Det var ikke samme video nei. Det på snap ble raskt fjernet. Instagram posten ble stående 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (3 minutter siden):

Det var ikke samme video nei. Det på snap ble raskt fjernet. Instagram posten ble stående 😊

Jeg så begge, hva var forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (18 minutter siden):

Det er jobben hennes.. 

igjen. Du legger for mye i det. Det er ikke så seriøst som et hotell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (10 minutter siden):

Jeg så begge, hva var forskjellen?

Du såg postene på både snap og instagram skriver du? Det kan du ikke ha gjort om du mener de var like 😉  Hvorfor tror du kun d på snap på fjernet da btw?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (16 minutter siden):

Det var ikke samme video nei. Det på snap ble raskt fjernet. Instagram posten ble stående 😊

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må gravidmagen fremheves ved hver anledning? Tenkte på bilde etter Liveshoppingen, med Sara, Therese og en dame. Hva med å være "naturlig" som de to andre 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (28 minutter siden):

Du såg postene på både snap og instagram skriver du? Det kan du ikke ha gjort om du mener de var like 😉  Hvorfor tror du kun d på snap på fjernet da btw?  

😂 Si forskjellen da, om det var så lett å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (39 minutter siden):

igjen. Du legger for mye i det. Det er ikke så seriøst som et hotell. 

Litt seriøst bør det være om en ønsker å beholde følgere. Det er det hun lever av. Når hun får kritikk da, rantes det i sosiale medier.. Disse påvirkerne hadde ikke klart seg i et ordinært yrkesliv. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebrina skrev (1 time siden):

Hææ en skitten boxer på vasken? Nei det er jo ikke verdens undergang, men why? Bare why? Det er jo skikkelig spesielt 😂

Det kan gjerne skje, men det er ikke akkurat noe en velger å dele med hele verden.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (33 minutter siden):

Hvor høy er hun? Føler hun ser så mye høyere ut enn nesten alle hun står ved siden av..🙈 er hun 1.80 rundt der? 

1,78 sa hun her en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart når man kaster opp så mye og er så mye kvalm at man ikke går til legen for å få medisin mot kvalme. Hun deler heller hvor mye hun spyr og er kvalm. Blir litt for mye klaging når man ikke prøver å gjøre noe med det. Gått på sånne kvalmestillende piller selv om de fungerte som bare det. Hjelper i hvertfall og prøve tenker jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjelleklangg skrev (1 time siden):

Rart når man kaster opp så mye og er så mye kvalm at man ikke går til legen for å få medisin mot kvalme. Hun deler heller hvor mye hun spyr og er kvalm. Blir litt for mye klaging når man ikke prøver å gjøre noe med det. Gått på sånne kvalmestillende piller selv om de fungerte som bare det. Hjelper i hvertfall og prøve tenker jeg. 

Hun skrev jo at hun skulle ta/hadde tatt kontakt med lege. Jeg har venninne som var kvalm og kasta opp i 9 mnd med de to første, hun ville ikke ta medisiner fordi hun var redd og engstelig for påvirkning av fosteret (angst er ikke alltid rasjonell sånn for ordens skyld). Med sistemann resignerte hun. Hvorfor folk ikke tar/vil ta medisiner kan ha mange årsaker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjelleklangg skrev (1 time siden):

Rart når man kaster opp så mye og er så mye kvalm at man ikke går til legen for å få medisin mot kvalme. Hun deler heller hvor mye hun spyr og er kvalm. Blir litt for mye klaging når man ikke prøver å gjøre noe med det. Gått på sånne kvalmestillende piller selv om de fungerte som bare det. Hjelper i hvertfall og prøve tenker jeg. 

hun slita med de andre barna med  hypermesis tror jeg leste et sted. Så det kan være at tablettene hjalp ikke sist så derfor hun utsetter nå. Jeg har selv hatt hypermesis og tålte ikke en eneste tablett eller om det hjalp meg. Men det som hjalp var å få intravenøs , da mat/ drikke kunne jeg ikke holde i meg.

Så vi er forskjellige , hva vi tåler og ikke tåler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjelleklangg skrev (1 time siden):

Rart når man kaster opp så mye og er så mye kvalm at man ikke går til legen for å få medisin mot kvalme. Hun deler heller hvor mye hun spyr og er kvalm. Blir litt for mye klaging når man ikke prøver å gjøre noe med det. Gått på sånne kvalmestillende piller selv om de fungerte som bare det. Hjelper i hvertfall og prøve tenker jeg. 

Hun vil ikke ha medisiner for de gjør henne trøtt sa hun for noen uker siden, men her for noen dager siden sa hun at hun skulle til lege å få likevel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu25 skrev (2 timer siden):

hun slita med de andre barna med  hypermesis tror jeg leste et sted. Så det kan være at tablettene hjalp ikke sist så derfor hun utsetter nå. Jeg har selv hatt hypermesis og tålte ikke en eneste tablett eller om det hjalp meg. Men det som hjalp var å få intravenøs , da mat/ drikke kunne jeg ikke holde i meg.

Så vi er forskjellige , hva vi tåler og ikke tåler :)

Skjønner at alle er forskjellige og ikke alle tåler/reagerer eller vil ha. Men hun har snakket i flere uker om at hun vil gå på det, men drar aldri til legen for å ordne det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitmargeritt skrev (1 time siden):

Noen andre som syns de skoene ser bare store å klumpete ut, som de lanserer. Skulle gjerne sett kordan de ser ut på foten. 

Og jeg kan tenke meg prisen. Sikkert ikke billige. Nei takk! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...