Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Aila.L skrev (12 minutter siden):

At det var brukt kom vel frem på snap (som raskt ble slettet)? 🤷‍♀️ Bildene som har blitt vist her er fra instagram. 

Uansett er dette med bind, truseinnlegg, tamponger noe alle damer vet hvordan man håndterer. Det skal i søpla. 

Lurer på hva dere hadde sagt om en mann f.eks hadde slengt fra seg brukte boxere på samme måte? 

Hun filmet det, tekstet og publiserte det.   Spesielt! 

Om boxeren til han jeg bor med ikke ligger i skittentøyskurven eller er blitt lagt på vasken så tar jeg den opp med henda og kaster til vask. Og vasker henda og går over vasken med en klut. Problemet løst

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Om boxeren til han jeg bor med ikke ligger i skittentøyskurven eller er blitt lagt på vasken så tar jeg den opp med henda og kaster til vask. Og vasker henda og går over vasken med en klut. Problemet løst

Men i pokker så mange grisete mennesker det er inne her! Hva gjør en møkkete underbukse på vasken? 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Men i pokker så mange grisete mennesker det er inne her! Hva gjør en møkkete underbukse på vasken? 

Hva skal man med søppel bøtte og skittentøyskurv når man bare kan slenge ting over alt 🤦‍♀️ At noen faktisk ønsker å fremstille seg selv som noen griser fatter jeg bare ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en absurd diskusjon dere driver med, flere sider med diskusjon pga et truseinnlegg, ingen dør av at det ligger et på vasken🙄

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

For en absurd diskusjon dere driver med, flere sider med diskusjon pga et truseinnlegg, ingen dør av at det ligger et på vasken🙄

Det er ikke poenget heller. Men at folk på død og liv skal forsvare alt som dette menneske gjør og ikke klarer å faktisk ta innover seg at noen ting er så jævla spesielle og bak mål at man må bare måpe. 
Jeg gir vel en blanke faen i om hun slenger brukte bind eller whatever rundt seg, jeg bor ikke med henne (takk Gud). Men det at folk bare må forsvare ALT gjør at jeg må fortsette diskusjonen. 
 

Jeg har skrevet side opp og side ned nå om et brukt truseinnlegg på vasken. Jeg skjønner jo at jeg ikke aner om det var brukt eller ikke, jeg kunne ikke se det. 
Men det at folk sitter å forvarer dette gjør jo at jeg på trass fortsetter å diskutere. Er jo humor. Ser hvor langt noen er villig til å forsvare et menneske de ikke kjenner. 
Sykt spesielt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

Men i pokker så mange grisete mennesker det er inne her! Hva gjør en møkkete underbukse på vasken? 

Jeg mener jo ikke at dette er dagligdagse ting i huset.. heller ikke at mine døtre glemmer bind,tamponger,truseinnlegg på vasken.  Men herregud hvor mye styr skal man lage av ett forbanna truseinnlegg? 

Jeg tror faktisk at noen her inne vil stryke med om de får i seg noe basiller...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (20 minutter siden):

For en absurd diskusjon dere driver med, flere sider med diskusjon pga et truseinnlegg, ingen dør av at det ligger et på vasken🙄

Men, hva er poenget? Om sosiale medier er arbeidsplassen, da må en jo forvente at ansatte ikke deler så mye unødvendig tull?  Det oser ikke akkurat profesjonalitet av dette, eller hva?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror INGEN hadde lagt merke til dette truseinnlegget om ikke SE selv hadde kommentert det (både muntlig og skriftlig)!

Det fremstår som at hun ønsket at det skulle bli lagt merke til (og diskutert) ...

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Jeg tror INGEN hadde lagt merke til dette truseinnlegget om ikke SE selv hadde kommentert det (både muntlig og skriftlig)!

Det fremstår som at hun ønsket at det skulle bli lagt merke til (og diskutert) ...

Såklart ønsker hun det. Det er jo akkurat det disse folkene ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (25 minutter siden):

Jeg tror INGEN hadde lagt merke til dette truseinnlegget om ikke SE selv hadde kommentert det (både muntlig og skriftlig)!

Det fremstår som at hun ønsket at det skulle bli lagt merke til (og diskutert) ...

Enig! 

Hun kommenterer også all kritikk hun får, både her og på jodel. Hadde det vært ubrukt, hadde hun nevnt det for lengst. 

Endret av Aila.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (46 minutter siden):

Det er ikke poenget heller. Men at folk på død og liv skal forsvare alt som dette menneske gjør og ikke klarer å faktisk ta innover seg at noen ting er så jævla spesielle og bak mål at man må bare måpe. 
Jeg gir vel en blanke faen i om hun slenger brukte bind eller whatever rundt seg, jeg bor ikke med henne (takk Gud). Men det at folk bare må forsvare ALT gjør at jeg må fortsette diskusjonen. 
 

Jeg har skrevet side opp og side ned nå om et brukt truseinnlegg på vasken. Jeg skjønner jo at jeg ikke aner om det var brukt eller ikke, jeg kunne ikke se det. 
Men det at folk sitter å forvarer dette gjør jo at jeg på trass fortsetter å diskutere. Er jo humor. Ser hvor langt noen er villig til å forsvare et menneske de ikke kjenner. 
Sykt spesielt 

Jeg synes det er mer spesielt å diskutere dette over flere sider på ren trass. Spesielt å gidde det.  Å nei, jeg forsvarer stort sett ikke SE, men akkurat her synes jeg diskusjonen går over alle støvleskaft rett og slett 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er mer spesielt å diskutere dette over flere sider på ren trass. Spesielt å gidde det.  Å nei, jeg forsvarer stort sett ikke SE, men akkurat her synes jeg diskusjonen går over alle støvleskaft rett og slett 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

For en absurd diskusjon dere driver med, flere sider med diskusjon pga et truseinnlegg, ingen dør av at det ligger et på vasken🙄

Ikke rart det blir krig i verden😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er mer spesielt å diskutere dette over flere sider på ren trass. Spesielt å gidde det.  Å nei, jeg forsvarer stort sett ikke SE, men akkurat her synes jeg diskusjonen går over alle støvleskaft rett og slett 

Veldig enig med deg!! Jeg syns de som bærer seg over at det lå et truseinnlegg på vasken og må diskutere det over flere sider framstår som ganske spesielle - det er vel en diskusjon for spesielt interreserte vil jeg si 😅 det er da virkelig ingen big deal i influencer verden?? Det er en bagatell!!! Og så hinsides ekkelt er det virkelig ikke - det hadde ikke vært noen katastrofe om barna hadde fått tak i det heller 😂😂 hva er det verste som kunne skjedd liksom?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (48 minutter siden):

Men, hva er poenget? Om sosiale medier er arbeidsplassen, da må en jo forvente at ansatte ikke deler så mye unødvendig tull?  Det oser ikke akkurat profesjonalitet av dette, eller hva?

Tror du legger litt for mye i det når det er snakk om en influencer konto. Det er ikke Thon Hotel. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aila.L skrev (1 time siden):

At det var brukt kom vel frem på snap (som raskt ble slettet)? 🤷‍♀️ Bildene som har blitt vist her er fra instagram. 

Uansett er dette med bind, truseinnlegg, tamponger noe alle damer vet hvordan man håndterer. Det skal i søpla. 

Lurer på hva dere hadde sagt om en mann f.eks hadde slengt fra seg brukte boxere på samme måte? 

Hun filmet det, tekstet og publiserte det.   Spesielt! 

Det var akkurat samme video på snap og IG - hvordan kom det frem mener du?😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Om boxeren til han jeg bor med ikke ligger i skittentøyskurven eller er blitt lagt på vasken så tar jeg den opp med henda og kaster til vask. Og vasker henda og går over vasken med en klut. Problemet løst

Hææ en skitten boxer på vasken? Nei det er jo ikke verdens undergang, men why? Bare why? Det er jo skikkelig spesielt 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi gi oss med truseinnlegg-diskusjonen på begge sider nå? Alle forstår det er noen som syns dette var veldig vanskelig å se, og andre som går gjennom ild og vann for og forsvare det. Vi er uenige, men akkurat nå diskuterer dere at dere diskuterer truseinnlegget. Det er veldig uinteressant. Om noen vil diskutere truser, bind og boksere som har funnet sin vei til andre overflater enn skittentøyskurven, start gjerne en egen tråd om det.

Jeg trykket meg såvidt inn på en live-sending med Sara, Therese og KappAhl, og syns det var veldig grei atmosfære og stemning. Så ut som alle koste seg og hadde lave skuldre :) og Sara så fresh og blid ut i settingen!  

Endret av HelloMindy
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (11 minutter siden):

Tror du legger litt for mye i det når det er snakk om en influencer konto. Det er ikke Thon Hotel. 

Det er jobben hennes.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...