Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Aila.L skrev (46 minutter siden):

Jeg har ikke nevnt med ett ord at hun bør slutte å snakke om hverken graviditet eller oppkast. Jeg er gravid (og spyr "som en gris" selv). Det var derfor jeg begynte følge henne 😊

Men tror ikke dere helt vil skjønne poenget mitt. Og det går helt fint. 

God natt fra meg 😴

Vi skjønner poenget ditt, vi er bare ikke enige. Du sier at hun må være forsiktig med å si til «kundene» sine at de skal avfølge henne fordi hun da mister kunder og at en butikk ikke ville sagt at du skulle handle i en annen butikk fordi det er dårlig kundebehandling og alle er avhengige av kunder. Men Elkjøp ville faktisk bedt meg kjøpe brød på en annen butikk og det er poenget. Hun sier «om du ikke liker produktet mitt så må du avfølge» og det er både 1. Helt fair og 2. burde vært totalt unødvendig å måtte opplyse voksne mennesker om gang på gang. Samtidig sier du «jeg har ikke nevnt et ord om at hun skal slutte å dele ditt eller datt». Nei DU har nok kanskje ikke det, men det er det mange andre som har gjort. Du sier «jeg følger henne nettopp fordi hun nå er relevant for min livssituasjon», ergo får du nå produktet du var ute etter, mens andre ikke lenger liker produktet fordi hun ble gravid og DET får hun masse kritikk for. Hun har altså kunder som krever at hun ikke skal være produktet hun egentlig er, hun skal være produktet de ønsker og som er relevant for de. Da er det helt innafor å be de handle i en annen butikk. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smurfii skrev (5 minutter siden):

Er det seriøst noen som misunner jobben hennes? 

Jobben nei, lønna ja 😅 Men jeg er lat og uinteressant så jeg holder meg til den jobben jeg har, selv om jeg aldri vil tjene millioner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (11 timer siden):

Som sykemeldt med svangerskapskvalme ramla jeg over Sara sin instagram. Siden jeg til vanlig jobber som butikksjef i en klesbutikk, ser jeg likheter med det hun jobber med. Jeg heier stort på kvinner som tørr og satse. Men jeg må si jeg blir mer og mer skeptisk til Sara sin måte å håndtere kritikk på. Vi som jobber i butikk lærer fort at kunden "alltid har rett". Eller, vi strekker oss hvertfall lengst mulig, for at kunden skal ha den beste opplevelsen.   -Og komme tilbake til nettopp vår butikk. 

Dette må jeg bare kommentere på fordi det er helt feil. Kunden har ikke alltid rett og du som sjef er pålagt ihht arbeidsmiljøloven og sørge for at dine ansatte ikke opplever utilbørlig oppførsel fra kundene. Og om dine ansatte opplever hets og sjikanering så er du lovpålagt å gjøre noe med det!

Ta dette som eksempel: Du står i kø på Rema og han foran deg i køa kjefter ut jenta i kassa. Han er sint fordi brødet koster 2 kroner mer idag enn det gjorde i forrige uke og han gir henne inn for det. Han sier hun er elendig i jobben sin, hun er en idiot, hun er i tillegg stygg og har stygt hår! Sjefen kommer og ber han forlate butikken, h*n gir beskjed om at denne oppførselen tolereres ikke i denne butikken og han er utestengt i så og så lang tid. Tenker du da som kunde «BRA! Dette var helt på sin plass. Her ønsker jeg å fortsette å være kunde» eller tenker du «nei Guri land, her gidder jeg bare ikke være kunde mer når de behandler kundene sine på denne måten»? 

For den typen oppførsel er det de fleste influencere sier ifra om. De som sier «du kler ikke de vippene, du hadde vært finere med mindre sminke, du er blitt kjedelig, du er latterlig, du burde ikke gjøre sånn og slik og ditt og datt». Og om en kunde kom i en butikk og sa slikt til de ansatte så hadde arbeidsgiver brutt loven ved å la det fortsette. Men om en kunde kommer inn og sier «denne buksa gikk opp i sømmen» altså saklig tilbakemelding så er det selvfølgelig innafor. Men jeg har aldri sett Sara reagere negativt på den typen tilbakemeldinger. Faktisk har hun tatt til seg saklig kritikk i flere tilfeller, for eksempel når det gjelder deling av barn. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er undertøyet for overvektige primært??litt kjedelig bestemorstil....ikke noe dama mi ville tatt på seg,og nå jeg først nevner det,de skoa,ser ut som barnesko....men vi har alle ulik smak og det er greit at de finnes noe for alle

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (5 timer siden):

Hva syns du hun skal gjøre? Hun får jo umulig tatt hensyn til 350000 ulike folk. Og hvis hun lytter til noen, så skuffer hun resten. Tenker derfor det er helt innafor at hun legger ut om hverdagen sin slik hun alltid har gjort. 

Takle konstruktiv kritikk,og bli voksen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (19 minutter siden):

Er undertøyet for overvektige primært??litt kjedelig bestemorstil....ikke noe dama mi ville tatt på seg,og nå jeg først nevner det,de skoa,ser ut som barnesko....men vi har alle ulik smak og det er greit at de finnes noe for alle

Er nok ikke for overvektige, men for folk som ønsker bedre støtte. 

 

Nå er vi alle forskjellige, men jeg elsker det at bh'ene har såpass brede stropper og at bakstykket er som det er for det ruller liksom ikke inn i mellom, og gir bedre støtte. 

 

Har kun en negativ ting å si om careless som bh  å det er det at lommene på siden der en kan ta ut innleggene er litt vel smale, så jeg måtte klippe de litt større etter at jeg fikk kappa av den ene puppen grunnet brystkreft. Så den lommen er litt vel liten for å kunne legge inni protesen. 

 

Så av meg får bh'ene nesten toppkarakter. 

 

Håper det en dag kommer med slike stropper, bakstykke og formpressa skål..

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte slutte å følge henne fordi innholdet på Snap bare blir mer og mer innholdsløst. Hun legger ikke noe innsats i å prøve heller. Hun har nok bare den kontoen nå for å pøse på med masse reklame som hun tjener masse penger på og det gidder jeg bare ikke å følge/støtte. Var mye morsommere å følge henne før. Nå er det bare traust og kjedelig dessverre 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra hun tar opp det som skjer med GodteCharlotte, ME-en hennes, og hvor forferdelig urettferdig hun blir behandlet 😭😭😭 Jeg har selv ME og jeg er takknemlig for at Sara, som når ut til veldig mange, bruker kanalen sin på dette. 

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

brukt truseinnlegg på vasken🤢 

Snakk om å være uhygenisk. Det der var faktisk bare ekkelt. At hun sto der å fniste av det hele, gjorde det hele bare enda ekklere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (12 minutter siden):

Snakk om å være uhygenisk. Det der var faktisk bare ekkelt. At hun sto der å fniste av det hele, gjorde det hele bare enda ekklere. 

Hæ? Hvor og når da?!🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (Akkurat nå):

story. Tror det var på snapchat...

Okei, da er det sikkert slettet. Så ingenting om det. 

Men hvis det er sant så.....hva i allverdens . Jeg har ingen ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesohyes skrev (1 minutt siden):

Okei, da er det sikkert slettet. Så ingenting om det. 

Men hvis det er sant så.....hva i allverdens . Jeg har ingen ord

Det er slettet fra snap, ligger fremdeles på instagram... Finnes tydeligvis ingen grenser lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aila.L skrev (10 minutter siden):

Det er slettet fra snap, ligger fremdeles på instagram... Finnes tydeligvis ingen grenser lengre. 

Alle damer klarer vel å kaste truseinnlegg, bind og tamponger i søpla? Klarer ikke å se humoren i det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (3 minutter siden):

Alle damer klarer vel å kaste truseinnlegg, bind og tamponger i søpla? Klarer ikke å se humoren i det

Uhygenisk, og så lite morsomt man kan få det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere gi dere! Alle kan vel glemme av et truseinnlegg, man så det ikke på nært hold og hun filmet videre med en god latter. 
Alt skal det pirkes på 🙄

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det truseinnlegget var lagt der med vilje, ikke spør meg hvorfor😂 det virker som hun har litt lite å dokumentere utenom reklame snuttene for alt mulig..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...