Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

kvinne_anonym_123 skrev (3 timer siden):

Jeg spør om dette fordi jeg er nysgjerrig. Jeg er like gammel som SE. Jeg hyller det faktum at hun har bygd opp både merkevare og bedrift. Dette er ikke kritikk. 
For min del oppfattes SE som veldig barnslig (ikke negativt ladet)/ungdommelig. Da tenker jeg på både det estetiske og klær, samt oppførsel og fnising. Er dette for følgerne eller er dette gjengs oppførsel for en på denne alderen?

Jeg arbeider i et tungt faglig miljø der kleskode er dress og nystrøket skjorte, så jeg kan ikke assosiere. 
 

Ellers ønsker jeg deg et godt svangerskap med eller uten boller, SE! Håper kvalmen avtar snart. Skriver dette også fordi jeg vet du er innom og titter. 

Iallefall ikke normal oppførsel på hverken meg eller noen andre i min omgangskrets.  

 

Det er skjønt med noen som er klumsete f.eks, men det mister jo absolutt all sjarm, når vedkommende poengterer det selv hele tiden😂

 

《Oi se på neste video, jeg snubla i den forrige uten at jeg la merke til det, hihihihi》. 

 

《Haha mista bolla på gulvet jeg visstnok, hihihihi》. 

Altså...... nei det er etter mitt syn ikke normalt eller moden for en kvinne i tredveårene å oppføre seg sånn. 

 

Dette er quirks som er skjønt når vi bare ser det og kommenterer det. Men når der skjer, og pauses, spoles tilbake for selv å si 《seee....hihihi》, så minner det meg om datteren min på 10😊

 

Men, vi er jo alle forskjellige . Og godt det finnes noen for alle, og samfunnet hadde jo vært dritkjedelig om alle var like også. 

Men det er iallefall mitt svar på det spørsmålet 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (23 timer siden):

Tror de hadde vært mye finere uten den «barnespenna» over. 

Er det ikke barnesko?? Jeg bare så på story til Sara Emilie og trodde det var barnesko, jeg 🙈 Manglet bare blinking i sålen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasier skrev (23 minutter siden):

Er det ikke barnesko?? Jeg bare så på story til Sara Emilie og trodde det var barnesko, jeg 🙈 Manglet bare blinking i sålen..

Neida, ikke barnesko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesohyes skrev (2 timer siden):

Iallefall ikke normal oppførsel på hverken meg eller noen andre i min omgangskrets.  

 

Det er skjønt med noen som er klumsete f.eks, men det mister jo absolutt all sjarm, når vedkommende poengterer det selv hele tiden😂

 

《Oi se på neste video, jeg snubla i den forrige uten at jeg la merke til det, hihihihi》. 

 

《Haha mista bolla på gulvet jeg visstnok, hihihihi》. 

Altså...... nei det er etter mitt syn ikke normalt eller moden for en kvinne i tredveårene å oppføre seg sånn. 

 

Dette er quirks som er skjønt når vi bare ser det og kommenterer det. Men når der skjer, og pauses, spoles tilbake for selv å si 《seee....hihihi》, så minner det meg om datteren min på 10😊

 

Men, vi er jo alle forskjellige . Og godt det finnes noen for alle, og samfunnet hadde jo vært dritkjedelig om alle var like også. 

Men det er iallefall mitt svar på det spørsmålet 😊

Spikeren på hodet her!

så utrolig patetisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (På 11.9.2022 den 14.37):

Hva syns dere om skoene de lanserer? 
 

Syns Therese sine ser veldig fine ut. Vet ikke om kvaliteten på disse skoene er bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de skal ha ny live shopping denne uken og deler ut rabattkode på 25%. Er dette virkelig en god rabatt? Jeg har alltid sett på 25% som lite egentlig. Er jo det butikkene  ofte kjører selv om de skal ha salg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (26 minutter siden):

Ser de skal ha ny live shopping denne uken og deler ut rabattkode på 25%. Er dette virkelig en god rabatt? Jeg har alltid sett på 25% som lite egentlig. Er jo det butikkene  ofte kjører selv om de skal ha salg. 

Det å gi rabattkode via influencere er jo sånn sett bare en annen måte å kjøre kampanjer på enn å henge opp 25% rabatt-skilt i butikken?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (10 minutter siden):

Det å gi rabattkode via influencere er jo sånn sett bare en annen måte å kjøre kampanjer på enn å henge opp 25% rabatt-skilt i butikken?😊

Men de snakker jo så om denne gode rabatten? 😅 Er det ikke en helt vanlig rabatt da? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (46 minutter siden):

Ser de skal ha ny live shopping denne uken og deler ut rabattkode på 25%. Er dette virkelig en god rabatt? Jeg har alltid sett på 25% som lite egentlig. Er jo det butikkene  ofte kjører selv om de skal ha salg. 

Det er en helt vanlig rabatt jo, ingenting bra med den rabatten der

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Ser de skal ha ny live shopping denne uken og deler ut rabattkode på 25%. Er dette virkelig en god rabatt? Jeg har alltid sett på 25% som lite egentlig. Er jo det butikkene  ofte kjører selv om de skal ha salg. 

de 25 % har kappahl ofte for sine medlemmer hvis det er den de reklamerer

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en oppvåkning. Mens jeg satt å vred hjernen for å finne ut hvordan vi kan øke inntektene i en verden hvor prisene fyker i været, sveipet jeg innom Sara Emilie sin konto. Ei flott dame som har underholdt meg, for all del. Men, det er noe absurd denne lille underholdningen gir så høy lønn at det kan kjøpes hus til 15 millioner, reises på utenlandstur mange ganger i året, fylle huset med nye (dyre) møbler, ha ny flott bil,  ha et walk in closet fullt av kjoler og generelt leve et liv som er totalt urealistisk for de fleste av oss. 

Men dette er jo ikke Sara Emilie sin «feil», det er vår. Hun var lur nok til å se et lukurativt marked. Det er alle vi tusenvis som følger henne som ikke skjønte hva dette egentlig var, som lar oss underholde et lite øyeblikk og som kanskje klikker oss inn på lenkene hun deler og kjøper noe vi strengt tatt ikke trenger. Tenker vi egentlig på om det er dette vi vil støtte? For min del er det ikke verdt det å underholdes ett øyeblikk, for så å føle meg litt mer dritt fordi mitt liv ikke er like økonomisk bekymringsløst som hennes. 
Jeg hopper av her. Litt kvalm over hvor mye penger som ligger i et marked hvor det å fremstå som personlig venn er valuta. 
 

 

Endret av Millie-
  • Liker 20
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie- skrev (20 minutter siden):

I dag fikk jeg en oppvåkning. Mens jeg satt å vred hjernen for å finne ut hvordan vi kan øke inntektene i en verden hvor prisene fyker i været, sveipet jeg innom Sara Emilie sin konto. Ei flott dame som har underholdt meg, for all del. Men, det er noe absurd denne lille underholdningen gir så høy lønn at det kan kjøpes hus til 15 millioner, reises på utenlandstur mange ganger i året, fylle huset med nye (dyre) møbler, ha ny flott bil,  ha et walk in closet fullt av kjoler og generelt leve et liv som er totalt urealistisk for de fleste av oss. 

Men dette er jo ikke Sara Emilie sin «feil», det er vår. Hun var lur nok til å se et lukurativt marked. Det er alle vi tusenvis som følger henne som ikke skjønte hva dette egentlig var, som lar oss underholde et lite øyeblikk og som kanskje klikker oss inn på lenkene hun deler og kjøper noe vi strengt tatt ikke trenger. Tenker vi egentlig på om det er dette vi vil støtte? For min del er det ikke verdt det å underholdes ett øyeblikk, for så å føle meg litt mer dritt fordi mitt liv ikke er like økonomisk bekymringsløst som hennes. 
Jeg hopper av her. Litt kvalm over hvor mye penger som ligger i et marked hvor det å fremstå som personlig venn er valuta. 
 

 

Dette er et godt poeng egentlig😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Men de snakker jo så om denne gode rabatten? 😅 Er det ikke en helt vanlig rabatt da? 

Jo, det er det vel i grunn😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (På 1.8.2022 den 14.11):

Tror den selger bra fordi mange liker produktene også. Og hvem vet hva morgendagen bringer. Synes hun gjør litt rare ting og klager litt for mye jeg også, men samtidig er det frivillig å følge henne og handle produktene hennes. 

Hu selger bra for vi liker produktene. ENDELIG kom det en bh som hadde brede nok stropper, og var brei nok bak. Endelig en BH med GOD støtte. 

Sara Emilie har skapt en bh som støtter godt bak på ryggen. Skulle bare ønske flere bh'er var slik. 

 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie- skrev (7 timer siden):

I dag fikk jeg en oppvåkning. Mens jeg satt å vred hjernen for å finne ut hvordan vi kan øke inntektene i en verden hvor prisene fyker i været, sveipet jeg innom Sara Emilie sin konto. Ei flott dame som har underholdt meg, for all del. Men, det er noe absurd denne lille underholdningen gir så høy lønn at det kan kjøpes hus til 15 millioner, reises på utenlandstur mange ganger i året, fylle huset med nye (dyre) møbler, ha ny flott bil,  ha et walk in closet fullt av kjoler og generelt leve et liv som er totalt urealistisk for de fleste av oss. 

Men dette er jo ikke Sara Emilie sin «feil», det er vår. Hun var lur nok til å se et lukurativt marked. Det er alle vi tusenvis som følger henne som ikke skjønte hva dette egentlig var, som lar oss underholde et lite øyeblikk og som kanskje klikker oss inn på lenkene hun deler og kjøper noe vi strengt tatt ikke trenger. Tenker vi egentlig på om det er dette vi vil støtte? For min del er det ikke verdt det å underholdes ett øyeblikk, for så å føle meg litt mer dritt fordi mitt liv ikke er like økonomisk bekymringsløst som hennes. 
Jeg hopper av her. Litt kvalm over hvor mye penger som ligger i et marked hvor det å fremstå som personlig venn er valuta. 
 

 

Så enig med deg. Det er helt absurd at å dele noen snapper fra livet ditt kan gi så god inntekt. Å hun tjente meget godt før hun begynte med undertøyet sitt. Å dette gjelder jo ikke bare henne. Ta familien Nyhus også, begge går hjemme å snapper og tjener drøssevis av penger. Helt merkelig verden. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie- skrev (7 timer siden):

I dag fikk jeg en oppvåkning. Mens jeg satt å vred hjernen for å finne ut hvordan vi kan øke inntektene i en verden hvor prisene fyker i været, sveipet jeg innom Sara Emilie sin konto. Ei flott dame som har underholdt meg, for all del. Men, det er noe absurd denne lille underholdningen gir så høy lønn at det kan kjøpes hus til 15 millioner, reises på utenlandstur mange ganger i året, fylle huset med nye (dyre) møbler, ha ny flott bil,  ha et walk in closet fullt av kjoler og generelt leve et liv som er totalt urealistisk for de fleste av oss. 

Men dette er jo ikke Sara Emilie sin «feil», det er vår. Hun var lur nok til å se et lukurativt marked. Det er alle vi tusenvis som følger henne som ikke skjønte hva dette egentlig var, som lar oss underholde et lite øyeblikk og som kanskje klikker oss inn på lenkene hun deler og kjøper noe vi strengt tatt ikke trenger. Tenker vi egentlig på om det er dette vi vil støtte? For min del er det ikke verdt det å underholdes ett øyeblikk, for så å føle meg litt mer dritt fordi mitt liv ikke er like økonomisk bekymringsløst som hennes. 
Jeg hopper av her. Litt kvalm over hvor mye penger som ligger i et marked hvor det å fremstå som personlig venn er valuta. 
 

 

Ja -det er veldig overfladisk og litt kynisk. Man spiller både på at den som  følger sine sosiale medier skal føle man kjenner de og da skaffer seg kundegrunnlag man kan utnytte. Det er jo psykologien bak det -uansett om det var meningen fra når de  startet opp eller ikke. Nå er det management, investorer og merch, så da må de også forholde seg til «kundebasen» sin litt mer profesjonelt også. Tidligere var det koselig å følge, nå er jeg svært ambivalent på hva jeg syntes. Pushing av produkter og egen merch  virker som har tatt over, livet man ellers snapper om handler om hvor travelt man har det og hvor fæle folk er. Litt satt på spissen kanskje men prøver å få frem ett poeng. Jeg har sluttet å følge de «værste» som pusher produkter og bidrar til «bruk og kast» samfunnet. Dette er en kommentar genrelt men også om SE som jeg oppover har havnet i samme kategori. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mangler bare borrelås og blinkelys. De ble litt for barnslige etter min smak :P Men om jeg måtte velge hadde jeg valgt Therese sine. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie- skrev (11 timer siden):

I dag fikk jeg en oppvåkning. Mens jeg satt å vred hjernen for å finne ut hvordan vi kan øke inntektene i en verden hvor prisene fyker i været, sveipet jeg innom Sara Emilie sin konto. Ei flott dame som har underholdt meg, for all del. Men, det er noe absurd denne lille underholdningen gir så høy lønn at det kan kjøpes hus til 15 millioner, reises på utenlandstur mange ganger i året, fylle huset med nye (dyre) møbler, ha ny flott bil,  ha et walk in closet fullt av kjoler og generelt leve et liv som er totalt urealistisk for de fleste av oss. 

Men dette er jo ikke Sara Emilie sin «feil», det er vår. Hun var lur nok til å se et lukurativt marked. Det er alle vi tusenvis som følger henne som ikke skjønte hva dette egentlig var, som lar oss underholde et lite øyeblikk og som kanskje klikker oss inn på lenkene hun deler og kjøper noe vi strengt tatt ikke trenger. Tenker vi egentlig på om det er dette vi vil støtte? For min del er det ikke verdt det å underholdes ett øyeblikk, for så å føle meg litt mer dritt fordi mitt liv ikke er like økonomisk bekymringsløst som hennes. 
Jeg hopper av her. Litt kvalm over hvor mye penger som ligger i et marked hvor det å fremstå som personlig venn er valuta. 
 

 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sykemeldt med svangerskapskvalme ramla jeg over Sara sin instagram. Siden jeg til vanlig jobber som butikksjef i en klesbutikk, ser jeg likheter med det hun jobber med. Jeg heier stort på kvinner som tørr og satse. Men jeg må si jeg blir mer og mer skeptisk til Sara sin måte å håndtere kritikk på. Vi som jobber i butikk lærer fort at kunden "alltid har rett". Eller, vi strekker oss hvertfall lengst mulig, for at kunden skal ha den beste opplevelsen.   -Og komme tilbake til nettopp vår butikk. 

Vi møter utrolig mange ulike mennesker. Vi må finne oss i mye. Ikke rett, vil de fleste si. Men i dagens samfunn kan man ikke ta noe for gitt. Man vet ikke hvordan morgendagen ser ut. Folk sliter økonomisk. Det merker de fleste butikker. Vil tro influensere også merker at folk ikke har like mye å rutte med. 

Derfor stusser jeg veldig over å se en stadig frekkere fremtoning. Smiler hånlig i kamera, og har en litt arrogant tone.  (Jeg har full forståelse for at hun blir lei. Bare så det er sagt).

Kom over en diskusjon på ett annet forum. Der ble det diskutert at Sara stadig svarer kritikk med "slutt å følg meg om du ikke er enig med meg / liker det jeg gjør ".  Og det var nettopp denne diskusjonen som fikk meg engasjert. Det er som å si til en misfornøyd kunde at de skal holde seg unna butikken. Dårlig kundebehandling rykter seg som ild i tørt gress! Hun har en bedrift som er avhengig av "kunder". Å være arrogant og tro man ikke trenger kundene sine lønner seg svært sjeldent. Riktig nok har hun mange følgere. Men det kan snu fort! Det er nok ikke lett å være både Sara og samtidig være SaraEmilieAS. Men det går fort fra suksess til konkurs i altfor mange bedrifter for tiden. 

Og som noen skrev i debatten jeg kom over -  man trenger ikke følge influensere for å dekke nysgjerrigheten. De må ha åpen profil så lenge de lever av reklame / spons. (Se feks isabell raad. Hun stenger profilen for en kort periode. Men den blir alltid åpnet igjen). Noe å tenke over hver gang Sara oppfordrer til å slutte følge sidene hennes... 

(Beklager for ett altfor langt innlegg, fra en litt for engasjert fersking 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...