Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (2 timer siden):

De er vel like mye flate som en pannekake når de er ubrukte eller?

Ikke om det har ligger i en skuff, veske ect..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

  • Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (2 minutter siden):

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

🏻🙏🏻

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (25 minutter siden):

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

Her er det bare å applaudere👏🏼 Enig i alt du skriver!

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (40 minutter siden):

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

Enig! Herrejesus, ikke rart KG har et dårlig rykte. Fullt forståelig! 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at folk er så utrolig ond.. Selvom hun er en offentlig person, betyr ikke det at hun kan rakkes ned på i øst og vest. Tenk dere om, hva om det hadde vært din datter, mor, tantebarn etc? 
 

Truseinnlegget ser ikke brukt ut. Husker ikke hvilket merke det er, men finnes de som er litt tykkere, mer fluffy og helt mykt(fortsatt tynt, men ikke like tynne som libresse sine), så har de en liten limstripe midt på som egentlig ikke limer så godt. Ser bare ut som det har krøllet seg i boksen eller noe. 
 

At folk kan være så hensynsløse og frekke. 
Skam dere. 
Jeg følger ikke Sara(følger kun folk jeg kjenner, så ingen influencere), men mange av dere burde ta et oppgjør med dere selv. For meg fremstår dere som personer som ikke har god økonomi eller ikke godt sosialt liv. Grønne av misunnelse. 
 

Det er lov å bruke hodet. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (3 timer siden):

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

KG er vel et ganske dumt konsept sånn i utgangspunktet så skjønner ikke hvorfor du er sjokka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (53 minutter siden):

KG er vel et ganske dumt konsept sånn i utgangspunktet så skjønner ikke hvorfor du er sjokka. 

Jeg synes det egentlig er mye saklig og konstruktiv kritikk - og gode diskusjoner her på KG jeg, synes i utgangspunktet ikke det er et dumt konsept med diskusjonsforum 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at poenget her er at HUN SELV gjorde et poeng av truseinnlegget. Hun oppdaget det da hun filmet, OG kommenterte det. 

Om hun ikke ønsket oppstyr kunne hun sluttet å filme, fjernet truseinnlegget og så startet filmingen på nytt. Særlig siden denne filmen var reklame for en venninne ...

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (21 timer siden):

Hvordan? Jeg har sånne liggende både i skuffen og vesken, ubrukt såklart - men de holder seg ikke nødvendigvis helt flate om de blir flyttet på. Dessuten har hun barn som kanskje har lekt med et ubrukt? Det var min datter fæl til å gjøre da hun var yngre😅

BD1AFB3E-2B9A-405D-9EA5-585F1B892F8D.png

Ka med å ta det bort før hun la det ut på Snapchat, da var det jo ikke tilfeldig, når hun til og med poste det 😅🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (9 timer siden):

Seriøst - denne tråden her har blitt noe av det dummeste man kan lese på hele KG 😳 

to sider om et forbanna truseinnlegg 😳 det er et TRUSEINNLEGG - altså, det er ikke eksponering av barn, det er ikke tigging om penger, det er ikke vipps-svindel….. det er et truseinnlegg - som endel her får til å høres ut som hun har begått en alvorlig overtredelse 🤪 man kan oppriktig ikke bli så kvalm at man må spy av å se i et glimt at det ligger et på en vask på et bad 🤪 og begynne lange ranter om hygiene og div - og trekke konklusjoner om at personen har dårlig hygiene i hjemmet sitt osv 

dette blir ekstremt useriøst - det er bra å diskutere influencer bransjen, det er bra å ta opp problemstillinger - men dette her?? Det er da virkelig ikke noe å lage flere siders diskusjon om?? 

Gud så enig jeg er👏👏 om man synes ett truseinnlegg er ekkelt så fatter ikke jeg hvordan liv de lever i det daglige. Har vel på heldekkende plastdrakt når de har sex også. For det kan jo være ekkelt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (21 timer siden):

Hvordan? Jeg har sånne liggende både i skuffen og vesken, ubrukt såklart - men de holder seg ikke nødvendigvis helt flate om de blir flyttet på. Dessuten har hun barn som kanskje har lekt med et ubrukt? Det var min datter fæl til å gjøre da hun var yngre😅

BD1AFB3E-2B9A-405D-9EA5-585F1B892F8D.png

Men hvorfor sletta hun ikke bare klippet og kastet truseinnlegget og filmet på nytt igjen? 🤔 Det hadde tatt 2 sekund. 

Hun har jo attpåtill tekstet at det var ett truseinnlegg også. Hun kunne jo droppa å tekstet det.
 

Jeg skjønner at det kanskje er ett forsøk på "morsom relatable surrete småbarnsmamma som har en hektisk hverdag" "Haha typsik Surre-Sara"

Men det føles jo bare tilgjort? Og det er en veldig rar ting å gjøre til 😬


Har skrevet det før i denne tråden også at Sara egentlig er utrolig flink til å lage forseggjorte og kreative reklamer. Med en litt mer igjennomført humor. Det var den type humor og reklame som gjorde at hun tok av. Hun er dritflink!

Men de siste par årene har det stoppa helt. Nå er alt bare slapp standard lettvint influencerreklame. Og for de samme gjenstandene som alle andre..

Til og med FOTBALLFRUE reklamerer for Walking Pad. 
det er ingenting igjen av essensen kontoen hadde for 2-3 år siden når man kunne titte innom for å le litt og føle seg litt bedre om kropp og familieliv. 
 

Hun har jo ett enormt talent. Hvorfor kaster hun det bort på å bli helt lik de andre gørr kjedelige influencerne? :( 
Det er så frustrerende. Hun har jo best i klassen før. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Gud så enig jeg er👏👏 om man synes ett truseinnlegg er ekkelt så fatter ikke jeg hvordan liv de lever i det daglige. Har vel på heldekkende plastdrakt når de har sex også. For det kan jo være ekkelt

Legger du brukte truseinnlegg på vasken din? Isåfall skjønner jeg jo at du ikke syns dette er ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun x-antall millions på bok? Snakker om å kanskje bygge hus om få år..klarer hun ikke bestemme seg?🙈 Hun kuppa jo til og med det huset hun bor i nå..🤷‍♀️ 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 minutter siden):

Har hun x-antall millions på bok? Snakker om å kanskje bygge hus om få år..klarer hun ikke bestemme seg?🙈 Hun kuppa jo til og med det huset hun bor i nå..🤷‍♀️ 

Har nok vært lur i forhold til penger hun har tjent som influencer. I tillegg leier hun ut leilighet som kan selges og han skal selge huset sitt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 minutter siden):

Har hun x-antall millions på bok? Snakker om å kanskje bygge hus om få år..klarer hun ikke bestemme seg?🙈 Hun kuppa jo til og med det huset hun bor i nå..🤷‍♀️ 

Sånn er det vel når man kan kjøpe et hus til 10 mill på sparket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprite skrev (17 minutter siden):

Legger du brukte truseinnlegg på vasken din? Isåfall skjønner jeg jo at du ikke syns dette er ekkelt. 

Nix.. men det har da ingen som vet om det var nytt/brukt... Og man måtte nesten zoome det inn for å se det. Skjønner ikke hvorfor kvinnfolk henger seg opp idet.. kan vi ikke heller diskutere ting som er galt . Gå heller over på tråden om familien Nyhus og diskuter all denne eksponeringen av barna.. men det gir tydeligvis folk blaffen i. 

Men derimot truseinnlegg.. det er viktig og æsj det🙈🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Nix.. men det har da ingen som vet om det var nytt/brukt... Og man måtte nesten zoome det inn for å se det. Skjønner ikke hvorfor kvinnfolk henger seg opp idet.. kan vi ikke heller diskutere ting som er galt . Gå heller over på tråden om familien Nyhus og diskuter all denne eksponeringen av barna.. men det gir tydeligvis folk blaffen i. 

Men derimot truseinnlegg.. det er viktig og æsj det🙈🙈

Brukt truseinnlegg = ekkelt

Ubrukt truseinnlegg = ikke ekkelt

Å var det brukt grøsser jeg. Ikke bare at man slenger brukte truseinnlegg rundt omkring, men hva om et av barna hadde fått tak i det da. Æsj! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var brukt kom vel frem på snap (som raskt ble slettet)? 🤷‍♀️ Bildene som har blitt vist her er fra instagram. 

Uansett er dette med bind, truseinnlegg, tamponger noe alle damer vet hvordan man håndterer. Det skal i søpla. 

Lurer på hva dere hadde sagt om en mann f.eks hadde slengt fra seg brukte boxere på samme måte? 

Hun filmet det, tekstet og publiserte det.   Spesielt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (36 minutter siden):

Brukt truseinnlegg = ekkelt

Ubrukt truseinnlegg = ikke ekkelt

Å var det brukt grøsser jeg. Ikke bare at man slenger brukte truseinnlegg rundt omkring, men hva om et av barna hadde fått tak i det da. Æsj! 

Hadde barna fått tak i det så har vi vann og såpe... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...