Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dårlig gjort å ødelegge (gratis..) reklamen hun lagde for Therese sin kolleksjon med dette truseinnlegg greiene..

Therese lager jo alltid seriøse fine innlegg om Sara sine kolleksjoner,så hun burde gjøre det samme for henne..

Dette var teit av henne.

Dette "sjarmerende" kaoset hennes kunne hun spart til en ikke-relevant snap senere.

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke det er prippent å kaste bind, truseinnlegg, tampong rett i søpla når jeg tar det av. For meg er det normal hygiene. 

Hun sa ikke at det var brukt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (46 minutter siden):

Når det tydeligvis er så normalt å vise frem truseinnlegg på denne måten, tenker jeg hygienen umulig kan være bra på andre områder heller. 

Rart det ikke har komt en bortforklaring, men det kommer vel... Dette var bare ekkelt. 

Sykt ekkelt. Fatter ikke at en person ved sine fulle fem gjør sånt. Det var ikke pakket inn i dopapir engang. Fy faen så vemmelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sjukt at det er LOV å produsere så mye unødvendig dritt som skal selges til følgere, som absolutt ingen trenger. Nye «kolleksjoner» med alt i fra duftlys, til sko til badekåper til lik joggedress til hele familien. Jeg tenker hovedsaklig på Sara, Therese og Monica, samme greia alle sammen. Raskt produsert, elendig kvalitet, forte seg å få ut mengder til følgere som løper og kjøper. Bruk og kast, nytt hele tiden, jeg forstår det ikke. Det er kvalmt med tanke på hvordan mange i landet sliter om dagen. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (Akkurat nå):

Det er helt sjukt at det er LOV å produsere så mye unødvendig dritt som skal selges til følgere, som absolutt ingen trenger. Nye «kolleksjoner» med alt i fra duftlys, til sko til badekåper til lik joggedress til hele familien. Jeg tenker hovedsaklig på Sara, Therese og Monica, samme greia alle sammen. Raskt produsert, elendig kvalitet, forte seg å få ut mengder til følgere som løper og kjøper. Bruk og kast, nytt hele tiden, jeg forstår det ikke. Det er kvalmt med tanke på hvordan mange i landet sliter om dagen. 

Enig. 
Folk må slutte å syte over dyr strøm når de sitter å kjøper sånn billig ræl som disse selger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (20 minutter siden):

Trengte ikke si det! Det var MEGET tydelig 

Det var det absolutt ikke😂 Man så det i to sekunder.. Tenk at dere har hauset hverandre opp over flere siden her inne uten å vite hva som faktisk gjelder😂 Drar det til at hun ikke har hygienen på plass.. 

En annen ting, det var ikke reklamen hun skulle gi til produktene. Det var en sniktitt, som hun også sa, og hun skulle ha en ordentlig haul på det senere i dag🙄

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (Akkurat nå):

Det var det absolutt ikke😂 Man så det i to sekunder.. Tenk at dere har hauset hverandre opp over flere siden her inne uten å vite hva som faktisk gjelder😂 Drar det til at hun ikke har hygienen på plass.. 

En annen ting, det var ikke reklamen hun skulle gi til produktene. Det var en sniktitt, som hun også sa, og hun skulle ha en ordentlig haul på det senere i dag🙄

Jo, det var det faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Jo, det var det faktisk!

Hvordan? Jeg har sånne liggende både i skuffen og vesken, ubrukt såklart - men de holder seg ikke nødvendigvis helt flate om de blir flyttet på. Dessuten har hun barn som kanskje har lekt med et ubrukt? Det var min datter fæl til å gjøre da hun var yngre😅

BD1AFB3E-2B9A-405D-9EA5-585F1B892F8D.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (15 minutter siden):

Det var det absolutt ikke😂 Man så det i to sekunder.. Tenk at dere har hauset hverandre opp over flere siden her inne uten å vite hva som faktisk gjelder😂 Drar det til at hun ikke har hygienen på plass.. 

En annen ting, det var ikke reklamen hun skulle gi til produktene. Det var en sniktitt, som hun også sa, og hun skulle ha en ordentlig haul på det senere i dag🙄

Klarer å hause opp deg også tydeligvis 😉

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (15 minutter siden):

Hvordan? Jeg har sånne liggende både i skuffen og vesken, ubrukt såklart - men de holder seg ikke nødvendigvis helt flate om de blir flyttet på. Dessuten har hun barn som kanskje har lekt med et ubrukt? Det var min datter fæl til å gjøre da hun var yngre😅

BD1AFB3E-2B9A-405D-9EA5-585F1B892F8D.png

Det ser tydelig brukt ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (51 minutter siden):

Ja ja, kjempe opphauset😉

Du har hvertfall fulltidsjobb med å forsvare Sara på hvert eneste innlegg ser jeg 😉

Skjønner godt at mange liker Sara. Men å forsvare noe så ekkelt som dette hadde jeg holdt meg for god for. Anonym eller ei 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (4 minutter siden):

Du har hvertfall fulltidsjobb med å forsvare Sara på hvert eneste innlegg ser jeg 😉

Skjønner godt at mange liker Sara. Men å forsvare noe så ekkelt som dette hadde jeg holdt meg for god for. Anonym eller ei 🤢

Jøss, er det så lite jobb å være butikksjef? For om du ser på noen få innlegg som fulltidsjobb, så vil jeg ha en sånn jobb🤣

Det jeg "forsvarer" er at det ikke er noen her som kan vite om det var et brukt innlegg eller ikke, og da blir det for tragisk at det skal være flere sider med hvor ekkel og uhygienisk hun er. For vi vet ikke, og har ingen grunn til å ha en formening om det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (57 minutter siden):

Javel, da har du bestemt deg for det😅👌🏻

Ganske lættis at du forsvarer noe så ekkelt som dette. Men kjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (1 time siden):

Hvordan? Jeg har sånne liggende både i skuffen og vesken, ubrukt såklart - men de holder seg ikke nødvendigvis helt flate om de blir flyttet på. Dessuten har hun barn som kanskje har lekt med et ubrukt? Det var min datter fæl til å gjøre da hun var yngre😅

BD1AFB3E-2B9A-405D-9EA5-585F1B892F8D.png

Nå vet jeg at jeg trenger en synstest, men det der kunne like gjerne vert en hvit barnesokk i mine øyne 😆 Jeg hadde aldri tenkt at det var et truseinnlegg om ikke Sara hadde sagt noe 😂

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (7 timer siden):

Nei Guri meg. Ikke ekkelt med brukt truseinnlegg på vasken i det hele tatt. Dere er så pripne. 
 

 

Seriøst? Er dere faen meg SERIØSE? Ikke be meg hjem til dere om dere mener dette er prippent. Møkkete hos dere alle sammen garantert 

🤣🤡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar det ikke har falt noen inn at det rett og slett bare kan være et string truseinnlegg? Og ikke et krølla brukt et.

image.thumb.jpeg.77fda91b760205f7254ddd6e23cdc30c.jpeg

Endret av Blubbalubba
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blubbalubba skrev (4 timer siden):

Antar det ikke har falt noen inn at det rett og slett bare kan være et string truseinnlegg? Og ikke et krølla brukt et.

image.thumb.jpeg.77fda91b760205f7254ddd6e23cdc30c.jpeg

De er vel like mye flate som en pannekake når de er ubrukte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...