Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun har definitivt gjort det bra, hus til 11 mill, splitter ny leilighet som leies ut, å nå i kø for tesla x. Men at man kan tjene så mye  på å pushe mye ræl, er utenfor min fatteevne. Ikke så farlig med miljøet for en dem influencere 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (3 timer siden):

Nei det forstår ikke jeg heller. De er jo totalt ubrukelige i arbeidslivet. Det er jo derfor de er «influencere». Samt at de fleste av dem har null skolegang. 

Enig. Men, folk skriver side opp og side ned om at det er helt krise at hun legger ut en story om et truseinnlegg på sin "businesskonto". Fatter ikke at man gidder å legge så mye i det. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Hun har definitivt gjort det bra, hus til 11 mill, splitter ny leilighet som leies ut, å nå i kø for tesla x. Men at man kan tjene så mye  på å pushe mye ræl, er utenfor min fatteevne. Ikke så farlig med miljøet for en dem influencere 

+ leilighet hun leier ut. Den kosta sikkert 3-4 mill. Hun har gjort det godt. Og det meste av dette er nok suksessen med Careless. Der har hun truffet et behov i markedet. Skal nok mye til for andre influencere å gjøre det samme. Sett bort ifra Funkygine feks.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (23 timer siden):

Synes de joggeskoene er så stygge 🙊

Og så til den prisen da! Hadde knapt gått med de om jeg hadde fått de gratis! 

Når disse influencere kommer ut med noe nytt så spør jeg min datter på 19 år om hun skal kjøpe noe av det.. hun ler og sier hva er poenget . Bare og gå på Zara, Eurosko og kjøpe nesten identisk ting som er mye finere og billigere🙂. Nå er kanskje ikke hun rett målgruppe på alle disse forutenom Isabel Raad 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (35 minutter siden):

+ leilighet hun leier ut. Den kosta sikkert 3-4 mill. Hun har gjort det godt. Og det meste av dette er nok suksessen med Careless. Der har hun truffet et behov i markedet. Skal nok mye til for andre influencere å gjøre det samme. Sett bort ifra Funkygine feks.

Det står leilighet som leies ut i mitt innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aila.L skrev (2 minutter siden):

Pussig at diskusjonen rundt det berømte truseinnlegget blir dratt frem igjen av dere som synes det var så tåpelig å diskutere 🤔

Haha spot on😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 timer siden):

Hun har definitivt gjort det bra, hus til 11 mill, splitter ny leilighet som leies ut, å nå i kø for tesla x. Men at man kan tjene så mye  på å pushe mye ræl, er utenfor min fatteevne. Ikke så farlig med miljøet for en dem influencere 

Hvordan er det vanskelig å fatte? Takket være alle nyttige idioter i dette landet, kan alt for mange påvirkere leve av å pushe ræl. 

Folk er liksom så opptatt av miljø, økonomi, strøm/drivstoff/matvarepriser, men allikevel følger de alle disse såkalte influencerne, og kjøper alt rælet de reklamerer for. Det er jo publikum som sørger for at disse uutdannede jentene kan kjøpe seg dyre hus, Tesla, og bruke penger som sand og gress. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Det står leilighet som leies ut i mitt innlegg:)

Leste litt fort, sorry. Hun sitter godt i det. Og har tjent gode penger på Careless merket sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Hvordan er det vanskelig å fatte? Takket være alle nyttige idioter i dette landet, kan alt for mange påvirkere leve av å pushe ræl. 

Folk er liksom så opptatt av miljø, økonomi, strøm/drivstoff/matvarepriser, men allikevel følger de alle disse såkalte influencerne, og kjøper alt rælet de reklamerer for. Det er jo publikum som sørger for at disse uutdannede jentene kan kjøpe seg dyre hus, Tesla, og bruke penger som sand og gress. 

Fordi jeg synes det er latterlig at man kan tjene så mye penger på å være influencer.  Jeg er definitivt ikke av de som kjøper ett eneste produkt av de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (15 minutter siden):

Fordi jeg synes det er latterlig at man kan tjene så mye penger på å være influencer.  Jeg er definitivt ikke av de som kjøper ett eneste produkt av de

Helt enig i at det er latterlig, og sier mye om samfunnsutviklingen, dessverre. Forhåpentligvis blir det en naturlig endring på dette, når mange av oss må begynne å prioritere annerledes. Det jeg ikke forstår, er hvordan folk som faktisk kjøper produktene influencere reklamerer for/setter navnet sitt på, tror at disse produktene er bedre enn de samme produktene man får kjøpt i en hvilken som helst butikk. Verden vil bedras.

Endret av Era Vulgaris
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (13 minutter siden):

Helt enig i at det er latterlig, og sier mye om samfunnsutviklingen, dessverre. Forhåpentligvis blir det en naturlig endring på dette, når mange av oss må begynne å prioritere annerledes. Det jeg ikke forstår, er hvordan folk som faktisk kjøper produktene influencere reklamerer for/setter navnet sitt på, tror at disse produktene er bedre enn de samme produktene man får kjøpt i en hvilken som helst butikk. Verden vil bedras.

Uenig. Aldri hatt en bedre bikini enn Careless :)

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (16 minutter siden):

Helt enig i at det er latterlig, og sier mye om samfunnsutviklingen, dessverre. Forhåpentligvis blir det en naturlig endring på dette, når mange av oss må begynne å prioritere annerledes. Det jeg ikke forstår, er hvordan folk som faktisk kjøper produktene influencere reklamerer for/setter navnet sitt på, tror at disse produktene er bedre enn de samme produktene man får kjøpt i en hvilken som helst butikk. Verden vil bedras.

Skoene etc som hun selger vet jeg ingenting om, men både bh og bikini jeg kjøpte i sommer fra Careless har slått slt annet jeg har hatt siden jeg begynte å bruke XL i størrelse. Og jeg var vært innom mange butikker for å finne noe som funker🤷🏻‍♀️ Så noe uenig i siste påstand der😊

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (16 minutter siden):

Helt enig i at det er latterlig, og sier mye om samfunnsutviklingen, dessverre. Forhåpentligvis blir det en naturlig endring på dette, når mange av oss må begynne å prioritere annerledes. Det jeg ikke forstår, er hvordan folk som faktisk kjøper produktene influencere reklamerer for/setter navnet sitt på, tror at disse produktene er bedre enn de samme produktene man får kjøpt i en hvilken som helst butikk. Verden vil bedras.

Hadde produktene vært av god kvalitet hadde det vært en annen sak. Men leser man litt om folks erfaringer (feks anmeldelser på bhene) ser man det fort går i stykker. Dårlige tilbakemeldinger på sandalene hun frontet i sommer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Coleus skrev (11 minutter siden):

Uenig. Aldri hatt en bedre bikini enn Careless :)

Så av alle de produktene både SE og alle andre influencere reklamerer for, så kan du trekket fram ett du er mer fornøyd med enn andre. Flott for deg, elendig statistikk for influencere, med tanke på hvor mye de pusher reklame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Så av alle de produktene både SE og alle andre influencere reklamerer for, så kan du trekket fram ett du er mer fornøyd med enn andre. Flott for deg, elendig statistikk for influencere, med tanke på hvor mye de pusher reklame.

Hehe, det er vel begrensa hvor mye jeg har kjøpt av andre ting, da. Jeg har kun kjøpt Careless, så for min del så er det jo 100% treff ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (46 minutter siden):

Helt enig i at det er latterlig, og sier mye om samfunnsutviklingen, dessverre. Forhåpentligvis blir det en naturlig endring på dette, når mange av oss må begynne å prioritere annerledes. Det jeg ikke forstår, er hvordan folk som faktisk kjøper produktene influencere reklamerer for/setter navnet sitt på, tror at disse produktene er bedre enn de samme produktene man får kjøpt i en hvilken som helst butikk. Verden vil bedras.

Ja, lov å håpe på en  endring i dette fremover. Noen synes influencere er fantastiske og biter derfor på det som de  reklamerer for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (4 timer siden):

Skoene etc som hun selger vet jeg ingenting om, men både bh og bikini jeg kjøpte i sommer fra Careless har slått slt annet jeg har hatt siden jeg begynte å bruke XL i størrelse. Og jeg var vært innom mange butikker for å finne noe som funker🤷🏻‍♀️ Så noe uenig i siste påstand der😊

Vil også nevne at BH og bikini kjøpte jeg først etter at 4 andre venninner hadde kjøpt produkter og spurt «har du hørt om Careless» over et års periode - altså null fokus på SE, kun merket.

Ellers kunne det aldri falt meg inn å kjøpe et produkt bare fordi en på Instagram har navnet sitt på eller anbefaler det😅 Har alltid lurt på åssen resultater ulike bedrifter faktisk får av å benytte seg av influensere, hadde vært interessant å se tall på sånt, vs hvor mye penger de bruker på det.

Endret av Anim92
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...