Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (2 timer siden):

Hun sier jo at hun har vært med og designe skoene selv. Hun har fått gjort skoene til og bli slik hun har savnet at sko skal være. Å da tenker jeg som kunde at det er bra hun kommer med ett Produkt hun har vært med og designe og som har mange av de samme kriteriene som jeg selv ser etter i sko.

Også er det kanskje en sko som er solgt i 10 år men bare satt på ny etikett og annen farge. Det er lureri😞

Det er jo ikke lureri når hun har vært åpen om at disse skoene har hun brukt i mange år og derfor kan gå god for😅 
 

Sandalene hun ga ut har hun vært mer med på, der har hun vel bestemt hvordan de skal være og sånne ting. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (2 timer siden):

Vel.. da er det jeg som er stokk dum og ikke skjønt at dama har brukt samme skoa i flere år men først nå har startet og selge

Hun har sagt det om espadrillosene som kom til sommeren, ikke hørt hun har sagt det om sneakersene. Espadrillosene har hun snakket om at de er laget ut i fra hva hun har savnet og ønsket etc. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at Sara og de ikke er skomakere, men hadde faktisk trodd de bidrog med litt mer. Trodde også selve butikken som selger disse er seriøse og kjent for god kvalitet? 

Har fulgt litt med på anmeldelsene. De går opp og ned i antall hver dag. Først var det bare dårlige anmeldelser. Så ble 2 år gamle anmeldelser lagt til. I går var det nærmere 50 anmeldelser. Idag 29... Useriøst hele greien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Hun sier jo at hun har vært med og designe skoene selv. Hun har fått gjort skoene til og bli slik hun har savnet at sko skal være. Å da tenker jeg som kunde at det er bra hun kommer med ett Produkt hun har vært med og designe og som har mange av de samme kriteriene som jeg selv ser etter i sko.

Også er det kanskje en sko som er solgt i 10 år men bare satt på ny etikett og annen farge. Det er lureri😞

Dette er jo ikke nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke lureri når hun har vært åpen om at disse skoene har hun brukt i mange år og derfor kan gå god for😅 
 

Sandalene hun ga ut har hun vært mer med på, der har hun vel bestemt hvordan de skal være og sånne ting. 

Beklager... Men jeg tenkte hele veien på sandalene.. min feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 24.9.2022 den 20.57):

Hvis man er slank så dekker jo den bikinien halve kroppen. Ikke mye sol å få på magen. I tillegg så er str misvisende slik at overvektige kan bestille i mindre str enn normalt og sikkert tro de er mindre enn de er. Skikkelig Harry egentlig. 

Jeg er overvektig og har både ekstra på magen og rumpa, men jeg bestiller den størrelsen jeg bruker. Men nå skal det jo sies at jeg bruker forskjellige størrelser i alle butikker i cubus alt fra xl til 2xl, hm alt fra L til 2xl, Kappahl og Lindex L og XL osv Zara passer jeg såvidt en xl🙈. og i careless både xl og 2xl. Var vell i starten det var feil med størrelsene og de var veldig store? Bh'en er jo stor i cuppen, men store bryst kan jo en jente på 60 kg ha og en på 100. Og omvent, man kan ha småe bryst og veie 100 kg og 60 kg. Så å rakke ned på størrelsene syns jeg blir litt for dumt for da burde alle butikkene gjøre en innsats og få akkurat like størrelser! For det er stor forskjell på de alle.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aila.L skrev (4 timer siden):

Skjønner jo at Sara og de ikke er skomakere, men hadde faktisk trodd de bidrog med litt mer. Trodde også selve butikken som selger disse er seriøse og kjent for god kvalitet? 

Har fulgt litt med på anmeldelsene. De går opp og ned i antall hver dag. Først var det bare dårlige anmeldelser. Så ble 2 år gamle anmeldelser lagt til. I går var det nærmere 50 anmeldelser. Idag 29... Useriøst hele greien. 

Har skoene og likte de veldig i starten, men etter å ha brukt de nå så gnager de veldig bak i helen... Er full av gnagsår🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (22 timer siden):

Nei det har jeg så aboslutt ikke 😅

Jeg har sluttet å følge så og si alt av influencere inkl henne. Orka ikke mer av all reklamen hun postet og prat om sykdom. 
 

Jeg bare titter innom av og til hvis hun dukker opp i feeden samt får varsler fra denne tråden og sjekker den når jeg har lite å gjøre. :) 

Samme her, blir for mye sykdomsprat, hu smiler når hu snakker om sykdom🙈 liker oppmerksomheten det gir virker det som :)

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (På 25.9.2022 den 7.52):

Nei det har jeg så aboslutt ikke 😅

Jeg har sluttet å følge så og si alt av influencere inkl henne. Orka ikke mer av all reklamen hun postet og prat om sykdom. 
 

Jeg bare titter innom av og til hvis hun dukker opp i feeden samt får varsler fra denne tråden og sjekker den når jeg har lite å gjøre. :) 

Følger henne svært lite jeg også. Det er koselig at hun er gravid altså. Ikke misforstå meg på det.

Men det blir litt mye..

 Sykdom,oppkast,bilde av magen,alt rot hun må ordne opp i. Også ispedd x antall reklameinnlegg.. Det er liksom ikke noe nytt. Men jeg overlever fint dagen med å ikke følge. Men hun må bare ikke ladet bli for mange som tenker som meg. For da mister hun fort levebrødet sitt

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellowcow skrev (4 timer siden):

Samme her, blir for mye sykdomsprat, hu smiler når hu snakker om sykdom🙈 liker oppmerksomheten det gir virker det som :)

Hadde hun sett alvorlig ut hadde hun fått høre at hun var for negativ, det tror jeg jeg kan sette endel penger på😆

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellowcow skrev (4 timer siden):

Samme her, blir for mye sykdomsprat, hu smiler når hu snakker om sykdom🙈 liker oppmerksomheten det gir virker det som :)

Har lagt merke til det samme. Såg det på snap i dag og. Hver gang det dreier seg om sykdom lyser hun opp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (45 minutter siden):

Har lagt merke til det samme. Såg det på snap i dag og. Hver gang det dreier seg om sykdom lyser hun opp.  

Jeg har tidligere hatt profil på some det jeg snakket om kronisk sykdom. En ting jeg nesten aldri gjorde, var å se lei meg ut når jeg snakket om det. De få, få gangene jeg faktisk viste at jeg var preget av sykdom, fikk jeg beskjed om å se det på den lyse siden.

Men noen kunne sikkert synes jeg «lyste opp» hvis jeg snakket om sykdom, fordi det var noe som engasjerte meg, og jeg brant for å få ut mer kunnskap.

Så om SE «lyser opp» når hun snakker om feks ME, kan det være alt fra en beskyttelsesteknikk til et brennende engasjement for å få mer kunnskap til folket.

Eller det kan være at hun elsker oppmerksomheten hun får - men hva vet vel vi egentlig om det?😉

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (53 minutter siden):

Har lagt merke til det samme. Såg det på snap i dag og. Hver gang det dreier seg om sykdom lyser hun opp.  

Kanskje fordi hun prøver å ta det med ett smil.. ? Slik at det ikke blir så alt for negativt stemning 🤷

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så veldig ambivalent til hele dama. Jeg føler hun er så ekstremt oppmerksomhetssøkende, samtidig som jeg skjønner at det jo er en stor del av jobben hennes å være det. Det er jo på den måten hun håver inn cash. Men, det bare irriterer meg at selv når hun tar opp de mer dystre temaene så kan hun sitte å smile med øynene og det hele oppleves så utrolig falskt? Delvis virker det som hun bare prøver å gjøre seg søt foran kamera, men igjen, veldig vanskelig å faktisk vite. 

Hun har fått til mye bra, det skal sies, jeg bare sliter litt med den type person hun fremstår å være. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2022 at 8:57 PM, Nussepus said:

Hvis man er slank så dekker jo den bikinien halve kroppen. Ikke mye sol å få på magen. I tillegg så er str misvisende slik at overvektige kan bestille i mindre str enn normalt og sikkert tro de er mindre enn de er. Skikkelig Harry egentlig. 

Gjør det noe at den dekker mye da?  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/25/2022 at 11:16 AM, Maydis8 said:

Av alt føler influencere lanserer, så er det kun Careless og Glød som fungerer. Nettopp fordi de har truffet et behov. Å produsere loungewear, duftlys, joggedress, postere osv har så mange gjort tidligere at det er ikke noe som vil fungere i lengden. 

Hva er glød? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anim92 skrev (7 timer siden):

Hadde hun sett alvorlig ut hadde hun fått høre at hun var for negativ, det tror jeg jeg kan sette endel penger på😆

Trodde det var mer normalt når man snakket om sykdom osv 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (6 timer siden):

Jeg er så veldig ambivalent til hele dama. Jeg føler hun er så ekstremt oppmerksomhetssøkende, samtidig som jeg skjønner at det jo er en stor del av jobben hennes å være det. Det er jo på den måten hun håver inn cash. Men, det bare irriterer meg at selv når hun tar opp de mer dystre temaene så kan hun sitte å smile med øynene og det hele oppleves så utrolig falskt? Delvis virker det som hun bare prøver å gjøre seg søt foran kamera, men igjen, veldig vanskelig å faktisk vite. 

Hun har fått til mye bra, det skal sies, jeg bare sliter litt med den type person hun fremstår å være. 

Du sier noe der som jeg og sikkert mange fler ha tenkt. Jeg føler hun prøver å framstille som søt og alltid snill og god med mennesker, (Værr alle følgerne sin venninne), men føler hun har hatt vansker med å holde den fasaden oppe de siste månedene.😅 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (39 minutter siden):

Trodde det var mer normalt når man snakket om sykdom osv 🙈

Tenker det kommer mye an på både setting og personlighetstype😊 Jeg er typen som alltid smiler når jeg prater om ting, også skitvanskelige. Er en måte å beskytte meg selv på.

Men SE kan ha helt andre grunner for å smile i vei til kamera😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...