Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chroma skrev (9 minutter siden):

Hvis SE hadde vært i Kina personlig hadde vi visst det. 

Det har hun ikke vært. Tror hun mener at de har sittet med en haug bilder og informasjon, og valgt etter det. Det at klær produserer i Kina er intet nytt under solen. Det er jo så og si der alle klær i kjedebutikker produseres, men Careless burde ha ordentlig informasjon om hvordan klærne er produsert på nettsidene deres. Hvorfor ikke være åpen om det med en gang, så det ikke blir spekulasjoner. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Jeg vet at dette er en tråd om SE, men mtp at Therese Lien er endel av samme gjengen som driver å selger produkter i sitt navn så velger jeg å lenke til denne linken…. Mtp spørsmålet om hvor store kvantum som bestilles opp så vil jeg tro det er en god del siden Therese tjente 1,5mill i løpet av en time da hun lanserte sitt merke

https://no.ehandel.com/solgte-ut-pa-lanseringskvelden-tjente-en-million-pa-en-time

 

 

(jeg sier ingenting om influenser/overforbruk/etikk og alt dette. Men ⤵️)

Her ordlegger journalisten seg klønete. Overskriften sier "Tjente 1.5 mill", mens lenger med står det "Omsatte for 1.5 mill". Det er to ganske forskjellige ting. Førstnevnte impliserer at Lien kan putte denne summen i lomma, mens sistnevnte sum skal dekke alle utgifter før fortjenesten står igjen som det Lien faktisk tjener.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sak fra juli 2021 står det at SE omsatte for 5,7 millioner ila. 3 dager, hvor hun solgte ca. 20 000 bikinier.  Jeg tror de tar inn større kvantum enn det vi tror. Folk går rett på når det gjelder salgsstrategiene hennes. 
https://no.ehandel.com/millionsuksess-for-norsk-influenser-sikter-mot-usa-og-australia

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (3 minutter siden):

I en sak fra juli 2021 står det at SE omsatte for 5,7 millioner ila. 3 dager, hvor hun solgte ca. 20 000 bikinier.  Jeg tror de tar inn større kvantum enn det vi tror. Folk går rett på når det gjelder salgsstrategiene hennes. 
https://no.ehandel.com/millionsuksess-for-norsk-influenser-sikter-mot-usa-og-australia

det tror jeg også, både sko, bikini, nå Therese ting har de sagt de har lite varer inne, forsvinner fort og samme strategi hver gang .

også kommer den kan byttes vi sparer noen værer for det, så fortet folk seg å kjøper fordi de tror det er kun 10 overdeler i en bikini.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har latt meg influense, og er fornøyd med bikinien. Kjøpte skoene, men de syns jeg ikke stod i stil med prisen. Sålen føltes som billig materiale, så de stod ikke til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (7 minutter siden):

Hun kan reise på jobbreiser, togturer osv, uansett hvor dårlig hun er.. men 30 års lag og familietur, det klarer vi ikke

Det var vel fordi yngste har fått omgangssyke. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
17 hours ago, Diamant20 said:

Dette omhandler åpenhetsloven. Åpenhetsloven gjelder store bedrifter som omsetter for over 70 millioner i året, har balanse på 35 millioner eller har over 50 årsverk. Jeg tror ikke Careless er så stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (12 minutter siden):

Dette omhandler åpenhetsloven. Åpenhetsloven gjelder store bedrifter som omsetter for over 70 millioner i året, har balanse på 35 millioner eller har over 50 årsverk. Jeg tror ikke Careless er så stor. 

Det var jo synd. Hun bør likevel svare på dette, for det trekker virkelig ned omdømmet hennes og omdømmet til Careless, selvom mange tilsynelatende ikke bryr seg. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 timer siden):

Jeg vet at dette er en tråd om SE, men mtp at Therese Lien er endel av samme gjengen som driver å selger produkter i sitt navn så velger jeg å lenke til denne linken…. Mtp spørsmålet om hvor store kvantum som bestilles opp så vil jeg tro det er en god del siden Therese tjente 1,5mill i løpet av en time da hun lanserte sitt me

Men hvor mye sitter hun igjen med på bunnlinja når lønn av de ansatte i Kristiansand er betalt,sikkert leie av lokale,,de som syr skal ha penger,de som designer,,regner med hun trekker fra hotellopphold,mat,reise.. Hun må jo også ha lønn. Hvor mye står igjen av 1.5 mill?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 timer siden):

 

Av prinsipp så kjøper jeg ikke noe som noen av de har satt navnene sine på, hverken SE, Therese, Nyhus, Yummimummy eller fotballfrue i sin tid.

Jeg nekter å være med å legge til rette for influencerene sin dans rundt gulvkalven, uetisk produksjon (at SE har selv sett på fabrikker i Kina er pisspreik), og en klode som snart knekker sammen av plast.,

Jeg kjøper eller ikke noe av det disse influencere designer eller noe av det de reklamerer for. Så jeg fikk nesten panikk da Nyhus reklamerte for ODA som jeg bruker hver uke. Men takk og pris så virket det som Oda har trekt bort det samarbeidet.  Jeg har lurt på bh til SE men synes dette str greiene er så dårlig opplegg så da kjøper jeg andre steder

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 timer siden):

Men hvor mye sitter hun igjen med på bunnlinja når lønn av de ansatte i Kristiansand er betalt,sikkert leie av lokale,,de som syr skal ha penger,de som designer,,regner med hun trekker fra hotellopphold,mat,reise.. Hun må jo også ha lønn. Hvor mye står igjen av 1.5 mill?

Snakker du om Sara? Tipper det er nok når hun har råd til å kjøpe hus til 11 mill, to leiligheter, ny bil og reiser. Nå omsetter vel hun for ganske mye året rundt virker det som, og spesielt ved nye slipp. Hun har åpenbart truffet et behov i markedet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Snakker du om Sara? Tipper det er nok når hun har råd til å kjøpe hus til 11 mill, to leiligheter, ny bil og reiser. Nå omsetter vel hun for ganske mye året rundt virker det som, og spesielt ved nye slipp. Hun har åpenbart truffet et behov i markedet. 

Behov?

Nærmere lett påvirkelig folk 

 

Men en ting skal hun ha, hun står på  og vet hva hun gjør :)

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Maydis8 said:

Snakker du om Sara? Tipper det er nok når hun har råd til å kjøpe hus til 11 mill, to leiligheter, ny bil og reiser. Nå omsetter vel hun for ganske mye året rundt virker det som, og spesielt ved nye slipp. Hun har åpenbart truffet et behov i markedet. 

Var vel Therese den posten var om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu25 skrev (7 timer siden):

Behov?

Nærmere lett påvirkelig folk 

 

Men en ting skal hun ha, hun står på  og vet hva hun gjør :)

Jeg er langt fra lettpåvirkelig, har aldri i mitt liv handlet av en reklame gjort av en influenser eller fått lyst på et produkt som influensere snakker om. Men akkurat Careless sin bikini har jeg lest så mye om, i kommentarfelt i alle mulige grupper og innlegg på Facebook/Instagram, og av venner at jeg tok sjansen da jeg måtte ha nytt badetøy i år. Og jeg ble ikke skuffet! Så jo, hun har funnet et behov i samfunnet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (8 timer siden):

Behov?

Nærmere lett påvirkelig folk 

 

Men en ting skal hun ha, hun står på  og vet hva hun gjør :)

Det er mye jeg er enig i her inne, men når det kommer til Careless har hun helt klart tettet et hull i markedet jo. Det blir anbefalt i så mange Facebook grupper og vennegjenger overalt av mennesker som ikke har relasjon til henne som Influencer. Hun åpner sin andre fysiske butikk snart også vel, så her handler det om mer enn lett påvirkelig folk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (1 time siden):

Det er mye jeg er enig i her inne, men når det kommer til Careless har hun helt klart tettet et hull i markedet jo. Det blir anbefalt i så mange Facebook grupper og vennegjenger overalt av mennesker som ikke har relasjon til henne som Influencer. Hun åpner sin andre fysiske butikk snart også vel, så her handler det om mer enn lett påvirkelig folk.

Ja. Det handler vel mer om at befolkningen blir tykkere og tykkere. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk (eller sleipt?) av nettbutikken (sko), som iløpet av natten har lagt til 2 år gamle anmeldelser, for å pynte på de dårlige tilbakemeldingene. 2 stjerner ekstra på ett blunk 🤔

Endret av Aila.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...