Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Aila.L skrev (2 timer siden):

Praktisk (eller sleipt?) av nettbutikken, som iløpet av natten har lagt til 2 år gamle anmeldelser, for å pynte på de dårlige tilbakemeldingene. 2 stjerner ekstra på ett blunk 🤔

Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aila.L skrev (3 timer siden):

Praktisk (eller sleipt?) av nettbutikken (sko), som iløpet av natten har lagt til 2 år gamle anmeldelser, for å pynte på de dårlige tilbakemeldingene. 2 stjerner ekstra på ett blunk 🤔

Hvordan går det an når skoene slapp for ett par dager siden?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det an når skoene slapp for ett par dager siden?

Godt spm... I går kveld var det mest dårlige anmeldelser på skoene. Snudde plutselig til bortimot 5 stjerner med 2 år gamle anmeldelser 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (4 timer siden):

Hvordan går det an når skoene slapp for ett par dager siden?

De skoene har de hatt i mange år, er bare fargen som er gjort i samarbeid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 minutter siden):

De skoene har de hatt i mange år, er bare fargen som er gjort i samarbeid. 

Åja! Jeg trodde de hadde designet dem fra scratch jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu25 skrev (20 timer siden):

Behov?

Nærmere lett påvirkelig folk 

 

Men en ting skal hun ha, hun står på  og vet hva hun gjør :)

Det er jo tydeligvis et behov i markedet for bikinier med større størrelser som har ulike farge og mønster. Det er jo flott at dette gjør at flere føler seg vel. Det flommer ikke over av fine bikinier i store cuper osv. Careless er ikke noe for meg, men det det har truffet et behov i markedet. Det kan ingen nekte for. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (10 timer siden):

Ja. Det handler vel mer om at befolkningen blir tykkere og tykkere. 

Å ha stor byste kan man ha uavhengig av størrelse på kroppen ellers. Regner med folk er mer opplyst enn som så. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (28 minutter siden):

Å ha stor byste kan man ha uavhengig av størrelse på kroppen ellers. Regner med folk er mer opplyst enn som så. 

Hvis man er slank så dekker jo den bikinien halve kroppen. Ikke mye sol å få på magen. I tillegg så er str misvisende slik at overvektige kan bestille i mindre str enn normalt og sikkert tro de er mindre enn de er. Skikkelig Harry egentlig. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (55 minutter siden):

Åja! Jeg trodde de hadde designet dem fra scratch jeg

Da har du ikke fulgt godt med, for SE har gjentatte ganger sagt at hun har brukt disse skoene i flere år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (10 timer siden):

Da har du ikke fulgt godt med, for SE har gjentatte ganger sagt at hun har brukt disse skoene i flere år. 

Nei det har jeg så aboslutt ikke 😅

Jeg har sluttet å følge så og si alt av influencere inkl henne. Orka ikke mer av all reklamen hun postet og prat om sykdom. 
 

Jeg bare titter innom av og til hvis hun dukker opp i feeden samt får varsler fra denne tråden og sjekker den når jeg har lite å gjøre. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (14 timer siden):

Hvis man er slank så dekker jo den bikinien halve kroppen. Ikke mye sol å få på magen. I tillegg så er str misvisende slik at overvektige kan bestille i mindre str enn normalt og sikkert tro de er mindre enn de er. Skikkelig Harry egentlig. 

Nå kommer bikinitrusene i forskjellige varianter. Noen av de kan også brettes ned, og mange foretrekker truser som dekker litt mer. Her snakker du om noe du ikke har kunnskap om. Forøvrig viktig at man setter seg inn i det man skal diskutere før man hevder det ene og det andre. Du kan ikke nekte for at Careless har truffet et behov i markedet og går så det suser, selvom det ikke er noe for verken deg eller meg. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt føler influencere lanserer, så er det kun Careless og Glød som fungerer. Nettopp fordi de har truffet et behov. Å produsere loungewear, duftlys, joggedress, postere osv har så mange gjort tidligere at det er ikke noe som vil fungere i lengden. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (4 timer siden):

Nei det har jeg så aboslutt ikke 😅

Jeg har sluttet å følge så og si alt av influencere inkl henne. Orka ikke mer av all reklamen hun postet og prat om sykdom. 
 

Jeg bare titter innom av og til hvis hun dukker opp i feeden samt får varsler fra denne tråden og sjekker den når jeg har lite å gjøre. :) 

Å få med seg alt som blir sagt er det (forhåpentligvis) de færreste av oss som gjør 🙈

Jeg har flere ganger hørt Sara si at hun er stolt over å ha vært med på å designe disse skoene. Ergo trodde jeg de hadde bidratt mer i prosessen enn å velge mønster inni sålen på skoene og farge... For meg virker det rart å få navnet sitt på ett produkt man knapt har gjort noe med selv... 

Endret av Aila.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (39 minutter siden):

Å få med seg alt som blir sagt er det (forhåpentligvis) de færreste av oss som gjør 🙈

Jeg har flere ganger hørt Sara si at hun er stolt over å ha vært med på å designe disse skoene. Ergo trodde jeg de hadde bidratt mer i prosessen enn å velge mønster inni sålen på skoene og farge... For meg virker det rart å få navnet sitt på ett produkt man knapt har gjort noe med selv... 

dette har vært vanlig i influencer verden siden Fotballfrue begynte å sette navnet sitt på ting. Intet nytt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (16 timer siden):

Åja! Jeg trodde de hadde designet dem fra scratch jeg

Det trodde faktisk jeg også. Om det ikke stemmer så er det jo bare lureri😳 å slikt gjør meg forbanna

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det trodde faktisk jeg også. Om det ikke stemmer så er det jo bare lureri😳 å slikt gjør meg forbanna

Hvorfor er det lureri? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det lureri? 

Hun sier jo at hun har vært med og designe skoene selv. Hun har fått gjort skoene til og bli slik hun har savnet at sko skal være. Å da tenker jeg som kunde at det er bra hun kommer med ett Produkt hun har vært med og designe og som har mange av de samme kriteriene som jeg selv ser etter i sko.

Også er det kanskje en sko som er solgt i 10 år men bare satt på ny etikett og annen farge. Det er lureri😞

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Hun sier jo at hun har vært med og designe skoene selv. Hun har fått gjort skoene til og bli slik hun har savnet at sko skal være. Å da tenker jeg som kunde at det er bra hun kommer med ett Produkt hun har vært med og designe og som har mange av de samme kriteriene som jeg selv ser etter i sko.

Også er det kanskje en sko som er solgt i 10 år men bare satt på ny etikett og annen farge. Det er lureri😞

Ja vært med å designe de... har hun sagt fra scretch? Hun har jo sagt at hun har brukt de i flere sesonger....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (29 minutter siden):

Ja vært med å designe de... har hun sagt fra scretch? Hun har jo sagt at hun har brukt de i flere sesonger....

Vel.. da er det jeg som er stokk dum og ikke skjønt at dama har brukt samme skoa i flere år men først nå har startet og selge

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...