Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Ville91 skrev (2 minutter siden):

Må dere gi dere! Alle kan vel glemme av et truseinnlegg, man så det ikke på nært hold og hun filmet videre med en god latter. 
Alt skal det pirkes på 🙄

Man legger vel aldri et brukt truseinnlegg på vasken???

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aila.L skrev (38 minutter siden):

Det er slettet fra snap, ligger fremdeles på instagram... Finnes tydeligvis ingen grenser lengre. 

Så det nå. Jeg har ingen ord. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (18 minutter siden):

Må dere gi dere! Alle kan vel glemme av et truseinnlegg, man så det ikke på nært hold og hun filmet videre med en god latter. 
Alt skal det pirkes på 🙄

Nei. Jeg er ikke en av de som pirker. 

 

Alle kan ikke bare glemme det. Det sier noe om alt rotet ellers også. Og det er nasty. Det som gjør det enda mer ubegripelig er at hun oppdager det før kamera viser det, så velger hun å filme det og å le av det  . Du må gjerne kjenne deg igjen i det, det er din rett det. Også er det min rett og overhodet ikke kjenne meg igjen i det. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Man legger vel aldri et brukt truseinnlegg på vasken???

Lordjesus! Dere er så jævlig prippne og dølle at det er helt utrolig 😅

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (36 minutter siden):

Må dere gi dere! Alle kan vel glemme av et truseinnlegg, man så det ikke på nært hold og hun filmet videre med en god latter. 
Alt skal det pirkes på 🙄

Nei? Man kaster det jo bare rett i søpla. Dessuten synes jeg det er dårlig gjort å legge det ut når det i tillegg er i en reklamefilm for venninna som lanserer eget merke.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (1 time siden):

Lordjesus! Dere er så jævlig prippne og dølle at det er helt utrolig 😅

Jeg synes ikke det er prippent å kaste bind, truseinnlegg, tampong rett i søpla når jeg tar det av. For meg er det normal hygiene. 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yesohyes skrev (2 timer siden):

Okei, da er det sikkert slettet. Så ingenting om det. 

Men hvis det er sant så.....hva i allverdens . Jeg har ingen ord

Ekkelt av henne, men bra om hun var klok nok til å slette innlegget ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (2 timer siden):

Alle damer klarer vel å kaste truseinnlegg, bind og tamponger i søpla? Klarer ikke å se humoren i det

nei dette var bare flaut. fysj så ekkelt. skjønner ikke hvem som får til å legge i fra seg et på vasken av alle steder...

Mistenker stert at hun har begynt å skal irritere følgerne sine med vilje for å øke seerne sine.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (9 minutter siden):

Si meg - vet dere om det var brukt eller ikke?😅👌🏻

Så veldig krøllete ut til å ikke være brukt. + måten hun sa det på. Om det lå et ubruktet hadde hun ikke sluttet å filmet.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (3 timer siden):

Lordjesus! Dere er så jævlig prippne og dølle at det er helt utrolig 😅

Prippne og dølle? Du tuller nå, ikke sant? SE og dere som synes dette er normalt og sjarmerende må gå noen runder med dere selv. Truseinnlegg er svært uhygienisk og rett og slett ekkelt å slenge rundt. Det er ikke normalt! Æsj. Jeg har alltid stusset ved hvem som gjør sånt når jeg kommer inn på et offentlig toalett og det ligger truseinnlegg, bind eller tamponger og slenger. Nå ser jeg jo at noen synes virkelig dette er normalt.. Jeg spyr😭🤢  Tenkte også før at SE har det svært rotete og kaotisk rundt seg, men dette er et nytt nivå.. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Guri meg. Ikke ekkelt med brukt truseinnlegg på vasken i det hele tatt. Dere er så pripne. 
 

 

Seriøst? Er dere faen meg SERIØSE? Ikke be meg hjem til dere om dere mener dette er prippent. Møkkete hos dere alle sammen garantert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (1 minutt siden):

Prippne og dølle? Du tuller nå, ikke sant? SE og dere som synes dette er normalt og sjarmerende må gå noen runder med dere selv. Truseinnlegg er svært uhygienisk og rett og slett ekkelt å slenge rundt. Det er ikke normalt! Æsj. Jeg har alltid stusset ved hvem som gjør sånt når jeg kommer inn på et offentlig toalett og det ligger truseinnlegg, bind eller tamponger og slenger. Nå ser jeg jo at noen synes virkelig dette er normalt.. Jeg spyr😭🤢  Tenkte også før at SE har det svært rotete og kaotisk rundt seg, men dette er et nytt nivå.. 

Jævlig ekkelt. Tenk at noen her forsvarer det. Sier jo mer om dem enn noe. 
Fy faen så kvalmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at det snart kommer en snutt hvor hun ler og sier det ikke var brukt og at folk må slappe av å få seg et liv. 
Gjerne med en oppfordring om å avfølge 

Endret av Sprite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville91 skrev (Akkurat nå):

Hvordan så dere at det var brukt? 

Har du brukt truseinnlegg før? 
vet du at de er flate? Og ligger bøyd når de er brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det bare ble fjasete pga truseinnlegget når hun skulle vise frem produktene til Therese..hun burde gjort det på en skikkelig måte😬 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Føler det bare ble fjasete pga truseinnlegget når hun skulle vise frem produktene til Therese..hun burde gjort det på en skikkelig måte😬 

Eventuelt IKKE FILME truseinnlegget. Og lage en sak av det. Altså jeg er faktisk sjokkert. Skal man virkelig dele sånt? Med 300000 stk? Og zoome inn?! 
Dama er jo helt på bærtur 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (29 minutter siden):

Eventuelt IKKE FILME truseinnlegget. Og lage en sak av det. Altså jeg er faktisk sjokkert. Skal man virkelig dele sånt? Med 300000 stk? Og zoome inn?! 
Dama er jo helt på bærtur 

Når det tydeligvis er så normalt å vise frem truseinnlegg på denne måten, tenker jeg hygienen umulig kan være bra på andre områder heller. 

Rart det ikke har komt en bortforklaring, men det kommer vel... Dette var bare ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...