Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4 Testene kom ikke idag heller.. 😝 Så da er det tålmodighet som må til 😅 har en CB digital liggende, men ville ikke svi av den før jeg ser antydning til strek på en annen test 😅  eller vente til IKM ihvertfall.. For da kan jo grafen fortelle meg litt mere enn no 🤭 ska oppdatere med grafen ihvertfall på søndag, så får vi no alle se om det bare er lureri eller ei 😅 håper du koser deg masse i helgen 🥰 feire med brus og godt 😍

Haha 😂 må no flire av meg selv.. 😂 Testene kom vist allikevel, jeg klarte bare ikke å se sporene etter postmannen i snøen 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4 Testene kom ikke idag heller.. 😝 Så da er det tålmodighet som må til 😅 har en CB digital liggende, men ville ikke svi av den før jeg ser antydning til strek på en annen test 😅  eller vente til IKM ihvertfall.. For da kan jo grafen fortelle meg litt mere enn no 🤭 ska oppdatere med grafen ihvertfall på søndag, så får vi no alle se om det bare er lureri eller ei 😅 håper du koser deg masse i helgen 🥰 feire med brus og godt 😍

Ånei så synd :( da får du tolke grafen enn så lenge, jeg håperhåperhåper 🤞🏼❤️.

Tenker mye på SA, men innser at jeg bare må nyte så lenge det varer og ikke ta sorger på forskudd. Denne spiren skal sitte til høsten kommer 😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Haha 😂 må no flire av meg selv.. 😂 Testene kom vist allikevel, jeg klarte bare ikke å se sporene etter postmannen i snøen 😂😂

Haha!! Hurra 🎉🎉 da skal jeg vente spent på oppdatering på både tester og graf i helga 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Haha 😂 må no flire av meg selv.. 😂 Testene kom vist allikevel, jeg klarte bare ikke å se sporene etter postmannen i snøen 😂😂

Skal du ta i dag eller vente til i morgen? Er så spent, grafen din var jo så fin😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lovilove skrev:

Skal du ta i dag eller vente til i morgen? Er så spent, grafen din var jo så fin😍

Jeg tenker at jeg tar en imorgen om tempen holder seg litt høyere enn vanlig 🤞😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg tenker at jeg tar en imorgen om tempen holder seg litt høyere enn vanlig 🤞😁

Krysser fingrene for deg!🤞🏼👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Lovilove skrev:

Krysser fingrene for deg!🤞🏼👶🏻

God morgen 😊

Klarte ikke å vente til imorgen og ble skuffet. Blendahvit test.. Tidligtest fra Babyplan så tror nok at der ikke er noen spire denne pp heller. Bedre lykke neste gang 😊 man må aldri gi opp håpet 😊 

Screenshot_20200125_063947.jpg

IMG_20200125_061651.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen 😊

Klarte ikke å vente til imorgen og ble skuffet. Blendahvit test.. Tidligtest fra Babyplan så tror nok at der ikke er noen spire denne pp heller. Bedre lykke neste gang 😊 man må aldri gi opp håpet 😊 

Screenshot_20200125_063947.jpg

IMG_20200125_061651.jpg

Så kjedelig med negativ test! Men godt du har en positiv innstilling, det er supert at du klarer. Satser på at det skjer snart🤞🏼😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til dere damer!

Det står veldig mye over alt om at nattarbeid øker sjansen for SA med 30-40%, også er det typ 10% sjanse fra før av? så på en måte så dobler det sjansen?
Jeg jobbet natt tidligere denne uka, var mye uvel og oppblåst fra vakta startet til jeg gikk av. Èn natt går likevel bra da jeg kan slappe av hele dagen og legge meg igjen til kvelden. Nå i helgen skal jeg gå på vakt i kveld og jobber 3 netter på rad. 
Det skal ikke være like skadelig med nattevakter hvis man sover godt mellom vaktene, er visst et hormon mtp morkaken en ikke produserer når man ikke sover om natten. Så jeg kjenner at jeg virkelig kvier meg til å måtte dra på jobb. Jeg sover ekstremt dårlig mellom nettene, og den eneste tiden jeg fungerer er de 10 timene jeg må prestere på jobb.
Jeg kan informere sjefen om graviditeten og helt sikkert få tilrettelagt med bare dag/sein vakter, men dette er litt vanskelig nå når det er helg. Det føles ut som det riktige er å ringe inn syk på jobb, men samtidig så får jeg så utrolig dårlig samvittighet. Skulle det skje en SA som også kan være tilfeldig så vil jeg helt klart klandre meg selv for å ha gått på alle nettene jeg har fått...

Dette ble langt, håper dere forstår problemstillingen?
Jeg merker at jeg søker litt bekreftelse på avgjørelsen min? men jeg ønsker oppriktig deres mening på dette, jeg vet at bekymrede tanker kan gå over stokk og stein noen ganger så greit å få andres synspunkt for å tenke logisk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carjo4 skrev:

Har et spørsmål til dere damer!

Det står veldig mye over alt om at nattarbeid øker sjansen for SA med 30-40%, også er det typ 10% sjanse fra før av? så på en måte så dobler det sjansen?
Jeg jobbet natt tidligere denne uka, var mye uvel og oppblåst fra vakta startet til jeg gikk av. Èn natt går likevel bra da jeg kan slappe av hele dagen og legge meg igjen til kvelden. Nå i helgen skal jeg gå på vakt i kveld og jobber 3 netter på rad. 
Det skal ikke være like skadelig med nattevakter hvis man sover godt mellom vaktene, er visst et hormon mtp morkaken en ikke produserer når man ikke sover om natten. Så jeg kjenner at jeg virkelig kvier meg til å måtte dra på jobb. Jeg sover ekstremt dårlig mellom nettene, og den eneste tiden jeg fungerer er de 10 timene jeg må prestere på jobb.
Jeg kan informere sjefen om graviditeten og helt sikkert få tilrettelagt med bare dag/sein vakter, men dette er litt vanskelig nå når det er helg. Det føles ut som det riktige er å ringe inn syk på jobb, men samtidig så får jeg så utrolig dårlig samvittighet. Skulle det skje en SA som også kan være tilfeldig så vil jeg helt klart klandre meg selv for å ha gått på alle nettene jeg har fått...

Dette ble langt, håper dere forstår problemstillingen?
Jeg merker at jeg søker litt bekreftelse på avgjørelsen min? men jeg ønsker oppriktig deres mening på dette, jeg vet at bekymrede tanker kan gå over stokk og stein noen ganger så greit å få andres synspunkt for å tenke logisk selv.

Jeg skjønner deg veldig godt, og selv ville jeg nok kanskje valgt å si at jeg var syk. Jeg har vært gjennom en sa selv, og vet hvor mye man klandrer seg selv, så om jeg i tillegg skulle gjort noe som øker sjansen så hadde jeg nok gått helt i kjelleren. Om det å ringe inn syk føles som det beste for deg nå så har du min støtte og forståelse hvertfall!🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lovilove skrev:

Jeg skjønner deg veldig godt, og selv ville jeg nok kanskje valgt å si at jeg var syk. Jeg har vært gjennom en sa selv, og vet hvor mye man klandrer seg selv, så om jeg i tillegg skulle gjort noe som øker sjansen så hadde jeg nok gått helt i kjelleren. Om det å ringe inn syk føles som det beste for deg nå så har du min støtte og forståelse hvertfall!🌸

Takk for støtten 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carjo4 skrev:

Har et spørsmål til dere damer!

Det står veldig mye over alt om at nattarbeid øker sjansen for SA med 30-40%, også er det typ 10% sjanse fra før av? så på en måte så dobler det sjansen?
Jeg jobbet natt tidligere denne uka, var mye uvel og oppblåst fra vakta startet til jeg gikk av. Èn natt går likevel bra da jeg kan slappe av hele dagen og legge meg igjen til kvelden. Nå i helgen skal jeg gå på vakt i kveld og jobber 3 netter på rad. 
Det skal ikke være like skadelig med nattevakter hvis man sover godt mellom vaktene, er visst et hormon mtp morkaken en ikke produserer når man ikke sover om natten. Så jeg kjenner at jeg virkelig kvier meg til å måtte dra på jobb. Jeg sover ekstremt dårlig mellom nettene, og den eneste tiden jeg fungerer er de 10 timene jeg må prestere på jobb.
Jeg kan informere sjefen om graviditeten og helt sikkert få tilrettelagt med bare dag/sein vakter, men dette er litt vanskelig nå når det er helg. Det føles ut som det riktige er å ringe inn syk på jobb, men samtidig så får jeg så utrolig dårlig samvittighet. Skulle det skje en SA som også kan være tilfeldig så vil jeg helt klart klandre meg selv for å ha gått på alle nettene jeg har fått...

Dette ble langt, håper dere forstår problemstillingen?
Jeg merker at jeg søker litt bekreftelse på avgjørelsen min? men jeg ønsker oppriktig deres mening på dette, jeg vet at bekymrede tanker kan gå over stokk og stein noen ganger så greit å få andres synspunkt for å tenke logisk selv.

Jeg har tenkt på det samme, da jeg jobber nattevakter til tider selv. Da jeg var gravid (mistet i uke 6-7), jobbet jeg nattevaktene mine. Fant ut at risikoen er minimal og at jeg ikke kunne bli helt hysterisk på alle småting som kan gjøre det verre. Dessuten hadde jeg ikke samvittighet til å si at jeg var syk på kort varsel. Dette er heldigvis helt opp til deg☺️ Hvis det beste for deg er å ringe og si at du er syk, så gjør du det. Hvis du bestemmer deg for å jobbe vaktene, kan du jo tenke at risikoen er svært liten og at dersom det virkelig var farlig, ville det antageligvis vært slik at man ikke anbefalte å jobbe nattevakter i det hele tatt når man har blitt gravid. Du kan jo kanskje jobbe nattevaktene denne gangen og så si i fra til sjefen? Prøve å sove godt og slappe av mellom vaktene? Tror det går fint uansett hva du gjør, men har forståelse for at det er vanskelig. Jeg tenkte overhodet ikke på at nattevaktene var årsaken til at jeg mistet. Men igjen - folk er forskjellige, og du gjør det som kjennes riktig for deg selv❤️❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Carjo4 Jeg hadde ikke jobbet natt i denne mest kritiske fasen. Vet jeg hadde klandret meg selv hvis det hadde gått galt i etterkant...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Førstegangs det er nok som du sier at sjansene er minimale for at det er selve nattarbeidet som forårsaker det. Mulig dette varierer fra person til person hvordan man takler det, jeg sover kanskje 4 timer usammenhengende og stresser helt til jeg går av siste vakt.. Jeg skal jobbe den første natten og se hvordan det går, kanskje spirens hormoner gjør at jeg plutselig sover veldig godt 🤭.

@Patriotpaula ja det er dette jeg er litt redd for. Hadde jeg sovet 8 timer etter vakt og hatt et avslappet forhold til det så hadde det ikke vært noe problem. Blir nok å fortelle det til sjefen ganske raskt slik at jeg får tilrettelagt de gangene jeg jobber mange netter på rad, håper de har forståelse for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, ville bare si at jeg er lei meg for at jeg er litt stille for tiden (lite aktiv), det er fordi vi virkelig er så ekstremt travle med hverdagen og totalrenovering + livet og alt som skjer akkurat nå. Dersom noen trenger å spørre meg om noe, er det helt supert om dere tagger meg, eller sender PM:) Så vet dere iallfall hvorfor jeg ikke er like aktiv i disse dagene :) 

Jeg har fremdeles ikke fått mensen og er nå på dag 9 (overtid). Veldig frustrerende!

@Carjo4 Jeg synes heller ikke du skal risikere noe om du kjenner på det ❤️ 

@Førstegangs sendt deg PM ❤️ 

@Ønskebarnnr2 Heier på deg, hååååper du får to blå nå!!!

Sender alle en god lørdagsklem! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer @Carjo4😍😍 Og helt enig med de andre her, ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme syk!

... 

Her fikk jeg omganssylen selv, men heldigvis veldig mye mildere enn mannen. Hadde eggløsning 23, fikk lagt inn aksjer 22 og 23 før jeg ble syk 😅. Har ikke så mye tro på denne måneden, å være syk er vel ikke det mest gunstige heller! 

Edit: jeg hadde forresten også bittelitt blod rundt eggløsning, har aldri hatt det før, er dette farlig? 

Endret av VaniIIe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, VaniIIe skrev:

Gratulerer @Carjo4😍😍 Og helt enig med de andre her, ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme syk!

... 

Her fikk jeg omganssylen selv, men heldigvis veldig mye mildere enn mannen. Hadde eggløsning 23, fikk lagt inn aksjer 22 og 23 før jeg ble syk 😅. Har ikke så mye tro på denne måneden, å være syk er vel ikke det mest gunstige heller! 

Edit: jeg hadde forresten også bittelitt blod rundt eggløsning, har aldri hatt det før, er dette farlig? 

Kjipt med omgangssyke! Da er det lov å synes synd i seg selv! 😘 Håper du blir fort frisk.

Dere traff jo bra mtp.eggløsning, så får vi bare håpe at en spire vil feste seg og klamre seg fast. Blødning under eggløsning kan skyldes hormonelle forandringer, så ingenting å være bekymret for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, J1994 said:

Kjipt med omgangssyke! Da er det lov å synes synd i seg selv! 😘 Håper du blir fort frisk.

Dere traff jo bra mtp.eggløsning, så får vi bare håpe at en spire vil feste seg og klamre seg fast. Blødning under eggløsning kan skyldes hormonelle forandringer, så ingenting å være bekymret for :)

Ja bleh 🤢😷 hadde flaks med noen dager pause midt i eggløsning da! 

Betyr det at det er større hormonelle forskjeller enn vanlig? Har hatt svakere symptomer på eggløsning enn vanlig denne måneden, så litt forvirret 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, VaniIIe skrev:

Ja bleh 🤢😷 hadde flaks med noen dager pause midt i eggløsning da! 

Betyr det at det er større hormonelle forskjeller enn vanlig? Har hatt svakere symptomer på eggløsning enn vanlig denne måneden, så litt forvirret 😅

Kan jo være siden du ikke har hatt blødning ved eggløsning før :) Tror også at en eggløsning kan variere fra syklus til syklus og fra kvinne til kvinne, så ingen syklus trenger å være lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...