Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Arwina skrev:

Med meg går det veldig bra! Virker som om syklusen har stabilisert seg på 33-34 dager, litt lang men glad for at den er stabil hvertfall. Fikk lagt aksjer to dager før og samme dag som EL, og temperaturen har steget fint. Bare krysser fingrene for at det ble klaff 🤞 Håper disse dagene går litt fort. Takk som spør 🥰 

Har mensen kommet enda?

Hei igjen @Arwina Så bra! Det viktigste er at den er stabil ja! Det er jeg helt enig i. Krysser alt jeg har for deg, du må holde oss oppdatert utover i dpo-land da 😄 

Ingen mens her nei =/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei igjen @-C-😊 og alle dere andre fine damer.😊

No har FF endelig kommen opp med ett kryss, på den dagen hvor jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL 😊 

No håper jeg at den siste uken går fort så jeg får begynne på ny syklus med forhåpentligvis mere normale svingninger i tempen 😅 det her har uten tvil vært den rareste syklusen.. Forrige syklus var det oxo en del svingninge men da fant FF ut mye tidligere når jeg hadde EL. 

Legger med FF sin graf og FLO. Inne i FLO appen har jeg jukset (lagt inn positiv EL-test uten å ha testet etter EL) for å få den til å ta en ut av de 2 dagene jeg mistenker at EL har vært. 😊 

Jeg ønsker dere alle en fin midt i uken dag og sender en klem❤️

 

Screenshot_20200122_061822.jpg

Screenshot_20200122_061557_org.iggymedia.periodtracker.jpg

Hei @Ønskebarnnr2 🥰

Synes grafen ser veldig fin ut jeg, du må ikke avskrive denne syklusen aller de nå! Her kan alt skje 😊🤞 svingninger behøver ikke bety noe, det kan være så mange årsaker til det. 

Ønsker deg også en fin dag♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, ville bare gi dere en liten (uinteressant) update 😛 

Jeg er nå 6 dager på overtid og foreløpig er det ingen tegn på hverken mensen eller graviditet. Tok en test i går som var hvit som snøen på antarktis 😛 Så jeg er jo ikke gravid. Det trodde jeg på ingen måte heller, men tenkte at jeg likegjerne kunne sjekke. Man ser jo godt på grafen at den ikke akkurat ooooser preggo hehe huff!

Så her går jeg da, og venter! Aldri opplevd før så dette er nytt! Blæh! Betalt for og gått på hormoner som bare gjør ting verre! Blir ikke noe ny runde med hormoner kommende måned kan jeg love dere!

Hilsen C

6029B537-D637-46A6-9072-D4D12A6AB95C.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, -C- skrev:

Hei dere, ville bare gi dere en liten (uinteressant) update 😛 

Jeg er nå 6 dager på overtid og foreløpig er det ingen tegn på hverken mensen eller graviditet. Tok en test i går som var hvit som snøen på antarktis 😛 Så jeg er jo ikke gravid. Det trodde jeg på ingen måte heller, men tenkte at jeg likegjerne kunne sjekke. Man ser jo godt på grafen at den ikke akkurat ooooser preggo hehe huff!

Så her går jeg da, og venter! Aldri opplevd før så dette er nytt! Blæh! Betalt for og gått på hormoner som bare gjør ting verre! Blir ikke noe ny runde med hormoner kommende måned kan jeg love dere!

Hilsen C

6029B537-D637-46A6-9072-D4D12A6AB95C.jpeg

Jeg elsker oppdateringene dine! Grafer er det beste jeg vet 😂. Jeg skjønner virkelig frustrasjonen din! Ser nesten ut som kurven din holder et gjevnt gjennomsnitt gjennom hele syklusen? Håper mensen kommer snart slik at du får starte med blanke ark igjen! Mulig du har skrevet det her inne før, men skal du gå på noe annet ved neste syklus? eller avventer dere til timen dere skal på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Hei dere, ville bare gi dere en liten (uinteressant) update 😛 

Jeg er nå 6 dager på overtid og foreløpig er det ingen tegn på hverken mensen eller graviditet. Tok en test i går som var hvit som snøen på antarktis 😛 Så jeg er jo ikke gravid. Det trodde jeg på ingen måte heller, men tenkte at jeg likegjerne kunne sjekke. Man ser jo godt på grafen at den ikke akkurat ooooser preggo hehe huff!

Så her går jeg da, og venter! Aldri opplevd før så dette er nytt! Blæh! Betalt for og gått på hormoner som bare gjør ting verre! Blir ikke noe ny runde med hormoner kommende måned kan jeg love dere!

Hilsen C

6029B537-D637-46A6-9072-D4D12A6AB95C.jpeg

Hei @-C-😊

For en underlig graf.. 🤔 Kan EL ha vært senere enn hva FF foreslår? 

Jeg har lagt over grafene, bare så du og @Arwinakan se. Jeg har ikke troen på denne pp, det ble alt for lite sengkos pga sykdom og diverse 😅 og jeg synst grafene mine ser lovende ut hver måned, frem til dem ikke gjør det lengre 😅 men det er vel bare vente å se om TR dukker opp neste helg 😊 den ene er kun med forrige måned, hvor jeg fikk positiv test men mensen dukket opp allikevel, og det andre er med alle 😅 det ser så rotete ut 😅

Screenshot_20200122_161206.jpg

Screenshot_20200122_161148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @Lovilove😊 

Det var kjipt at du ble møtt av en slik lege. Ser at det er flere som har svart deg, og jeg er helt enig med de svarene du har fått. Kontakt jordmoren og avtal time med henne istede og blir du nødt til å dra innom legekontoret, ber du om å få snakke med en annen lege. Det har du faktis krav på om du ikke føler deg ivaretatt. Jeg håper det ordner seg for deg ♥️ og masse lykke til på TUL 🥰

Takk for svar @Ønskebarnnr2. Jeg kommer nok til å kontakte jordmor ja, vil virkelig ikke gå til en lege som er slik mot pasientene sine. Vet at han har fri en av dagene hver uke, så får passe på å få time de dagene om jeg må til lege😄 Tusen takk, er ikke lenge til nå!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så kjedelig at syklusen er helt på bærtur, @-C- 😕 Skjønner godt frustrasjonen over å betale for å gjøre alt verre.. Håper virkelig dere kan finne ut av ting og får litt fart på sakene for dere, nå er det virkelig deres tur!!

@Ønskebarnnr2 

Jaa, jeg ser grafen. Den er jo ganske lik de andre, ikke helt avvik hvertfall!! Må bare vente og se 😊 en gravid-graf behøver jo ikke være så ulik resten! 

 

Slenger med min graf for de som vil se, ganske sikker på at jeg hadde EL på CD21, men jeg glemte å tempe dagen etter 😅 merker jeg er veldig spent på hvor mange pp'er vi må bruke! 

 

Screenshot_20200122_184653.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, -C- skrev:

Hei @Lille fjasa Ser du har fått noen gode svar :) Håper du vil oppdatere oss utover også og at det ordner seg ❤️ En tanke jeg får er jo at du kanskje hadde vært en bra kandidat for å prøve Letrozol? Har legene nevnt noe om det til deg?

Hei 😊 Takk for svar og hyggelige ord ❤️ Jeg skal absolutt oppdatere hvis det er ønskelig.

 

Ja, jeg har også tenkte på det, etter å ha lest om det. Men føler jeg må vente litt for å spørre lege/gyn...? Når jeg var der før jul nevnte han ikke noen medikamenter spesifikt, men han snakket om hjelpemidler for å sette i gang prosesser hvis ikke noe skulle skje av seg selv. Det er selvfølgelig kjedelig å vente på mensen og EL når jeg ikke aner om det kommer, men jeg ønsker jo selvfølgelig at alt skal «skje av seg selv» 😅 Er veldig spent på om jeg får noe utslag på testene. Det er rart å si men jeg har ventet så lenge på mensen, at jeg har nesten glemt å tenke på EL. Når den endelig kom ble jeg så glad. Håper bare det kommer en påfølgende EL nå 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er gravid!! 

Får nesten litt vondt i meg av å skrive det på vegne av mange her inne. Dere har på en måte vært mine nærmeste under prøveperioden så det føles feil å ikke si noe om det også? 

Uansett, jeg kommer ikke til å forlate skravletråden! Dere blir ikke kvitt meg, håper mange av dere kommer raskt etter slik at vi kan dele gleden sammen ❤️❤️

IMG_20200123_160139.jpg

Screenshot_20200123_163119.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carjo4 skrev:

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er gravid!! 

Får nesten litt vondt i meg av å skrive det på vegne av mange her inne. Dere har på en måte vært mine nærmeste under prøveperioden så det føles feil å ikke si noe om det også? 

Uansett, jeg kommer ikke til å forlate skravletråden! Dere blir ikke kvitt meg, håper mange av dere kommer raskt etter slik at vi kan dele gleden sammen ❤️❤️

IMG_20200123_160139.jpg

Screenshot_20200123_163119.jpg

Gratulerer såååå mye!😍😍 Når er antatt termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carjo4 skrev:

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er gravid!! 

Får nesten litt vondt i meg av å skrive det på vegne av mange her inne. Dere har på en måte vært mine nærmeste under prøveperioden så det føles feil å ikke si noe om det også? 

Uansett, jeg kommer ikke til å forlate skravletråden! Dere blir ikke kvitt meg, håper mange av dere kommer raskt etter slik at vi kan dele gleden sammen ❤️❤️

IMG_20200123_160139.jpg

Screenshot_20200123_163119.jpg

Igjen, gratulerer!! 😁🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carjo4 skrev:

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er gravid!! 

Får nesten litt vondt i meg av å skrive det på vegne av mange her inne. Dere har på en måte vært mine nærmeste under prøveperioden så det føles feil å ikke si noe om det også? 

Uansett, jeg kommer ikke til å forlate skravletråden! Dere blir ikke kvitt meg, håper mange av dere kommer raskt etter slik at vi kan dele gleden sammen ❤️❤️

IMG_20200123_160139.jpg

Screenshot_20200123_163119.jpg

Herregud @Carjo4😍😍😍 dagens glad nyhet! Så bra at det klaffet no 😍😍 gratulere så masse! 😍❤️🥰😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carjo4 skrev:

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er gravid!! 

Får nesten litt vondt i meg av å skrive det på vegne av mange her inne. Dere har på en måte vært mine nærmeste under prøveperioden så det føles feil å ikke si noe om det også? 

Uansett, jeg kommer ikke til å forlate skravletråden! Dere blir ikke kvitt meg, håper mange av dere kommer raskt etter slik at vi kan dele gleden sammen ❤️❤️

IMG_20200123_160139.jpg

Screenshot_20200123_163119.jpg

Gratulerer såå mye, igjen! Så koselig nyhet 🤩😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2020 den 15.23, Carjo4 skrev:

Jeg elsker oppdateringene dine! Grafer er det beste jeg vet 😂. Jeg skjønner virkelig frustrasjonen din! Ser nesten ut som kurven din holder et gjevnt gjennomsnitt gjennom hele syklusen? Håper mensen kommer snart slik at du får starte med blanke ark igjen! Mulig du har skrevet det her inne før, men skal du gå på noe annet ved neste syklus? eller avventer dere til timen dere skal på?

Først: GRATULERER CARJO!!!! @Carjo4 herlighet så utrolig moro! Endelig ❤️ Hva sier den vordende far? Gratulerer kjære deg - så utrolig moro! Og selvfølgelig skal du dele den gleden her inne, og ikke forlate oss 😛 det er så koselig at folk blir her selv om de blir gravide synes iallfall jeg ❤️ 

Ja grafen min er helt kokko! Ingen mensen enda, ingen antydning til den, grafen er kokko og negativ test. Så ja, dette er mildt sagt frustrerende, men i dag handler det bare om deg og den lille i magen! GRATULERER igjen ❤️❤️❤️❤️❤️ 

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carjo4 skrev:

@Lovilove tusentakk 😍 starten av oktober!

@J1994 tusen takk, du er god 😍

@Ønskebarnnr2 takk!! Ja endelig 😍❤️

@Smashy tusen takk 😍

 

Her ble det mye hjerter😂

Så gøy! Har selv termin i midten av september, da får vi ordentlig høstbabyer🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.1.2020 den 16.18, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @-C-😊

For en underlig graf.. 🤔 Kan EL ha vært senere enn hva FF foreslår? 

Hei @Ønskebarnnr2 El kan ha vært senere ja, ganske sikker på det, OM den i det hele tatt har vært (jeg tror jo ikke det).

Jeg var jo å målte progesteronet mitt onsdag 8, og da hadde jeg jo ikke hatt eggløsning. Og det var på syklusdag 18, og FF mener jeg har hatt EL på syklusdag 15, så den tar feil! Jeg holder en knapp på at jeg ikke har hatt EL overhodet denne måneden! Det er så utrolig surt! Spesielt siden jeg jo har gått på hormoner, betalt for det både i penger og helse (får så hodepine), lagt inn sååå mange aksjer og ja i det hele og det store er det bare så utrolig synd å miste en hel måned med prøving grunnet uteblitt EL.

Føles maks urettferdig akkruat nå! Kjjpt rett og slett! Veldig spent på hva Hausken sier om dette til uken. 

DF1CD123-735E-4F01-AC02-FA2E5C36372F.jpeg

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Arwina skrev:

Uff så kjedelig at syklusen er helt på bærtur, @-C- 😕 Skjønner godt frustrasjonen over å betale for å gjøre alt verre.. Håper virkelig dere kan finne ut av ting og får litt fart på sakene for dere, nå er det virkelig deres tur!!

Tusen takk @Arwina ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lille fjasa skrev:

Hei 😊 Takk for svar og hyggelige ord ❤️ Jeg skal absolutt oppdatere hvis det er ønskelig.

 

Ja, jeg har også tenkte på det, etter å ha lest om det. Men føler jeg må vente litt for å spørre lege/gyn...? Når jeg var der før jul nevnte han ikke noen medikamenter spesifikt, men han snakket om hjelpemidler for å sette i gang prosesser hvis ikke noe skulle skje av seg selv. Det er selvfølgelig kjedelig å vente på mensen og EL når jeg ikke aner om det kommer, men jeg ønsker jo selvfølgelig at alt skal «skje av seg selv» 😅 Er veldig spent på om jeg får noe utslag på testene. Det er rart å si men jeg har ventet så lenge på mensen, at jeg har nesten glemt å tenke på EL. Når den endelig kom ble jeg så glad. Håper bare det kommer en påfølgende EL nå 🤞🏼 

Krysser fingrene for deg ❤️ Jeg synes du skal spørre gynekolog om Letrozol, virkelig! Letrozol brukes jo først og fremst på de som har lange sykluser og ikke vet når EL er :)  @Lille fjasa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, -C- skrev:

Krysser fingrene for deg ❤️ Jeg synes du skal spørre gynekolog om Letrozol, virkelig! Letrozol brukes jo først og fremst på de som har lange sykluser og ikke vet når EL er :)  @Lille fjasa

Tusen takk! ☺️ Da skal jeg ta kontakt med gynekologen igjen hvis jeg ikke får noe ut av kartleggingen av en forhåpentligvis EL de kommende ukene. Er så spent 🤞🏼

Håper virkelig det ordner seg for dere også @-C- 💕 Uansett hvordan! 

Jeg leser at du har erfaring med Letrozol, så hvis jeg også får prøve det etterhvert, kan jeg kanskje ta kontakt? 😊 Synes det hjelper så mye å snakke med andre som har mer erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...