Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Amatariel skrev:

Ja da høres det iallefall ut som kroppen prøver å komme i gang med syklus, og det er et bra tegn! Er nok ikke unormalt at den krøller og knuffer litt, men forstår at det er frustrerende. Sex hver 2. eller 3. dag bør være innafor! Som en trebarnsmor som prøver nå på nr. 4 har jeg full forståelse for at sex ikke er hovedpri i hverdagen ;)

Hvis jeg hadde vært deg så tror jeg at jeg hadde ventet litt for å se om mensen kom om 1-2 uker. Det kan hende du ikke fikk EL som du trodde sist, og at den blødningen du nylig fikk var i forbindelse med EL. Og hvis du får mensen igjen så ville jeg startet opp med EL-strimler 10 dager etter det.

Ja, vi får satse på at den er på vei til å komme i balanse igjen. Skulle ønske man fikk en bruksanvisning eller kunne kjøre feilsøking 😅

Nei, sex har virkelig ikke vært hovedpri etter fødsel, men føler det har kommet seg nå de siste mnd, og da vil jeg gjerne beholde det sånn. Skjønner ikke hvordan man får det til med 4 ganger så mange barn! Bra jobba 💪💪

vi har så lyst på søsken tett i alder, så håper virkelig jeg klarer å finne ut av eggløsning osv. Da tar jeg ditt råd, og venter med testing til etter neste skikkelige mens 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, mammahjarte skrev:

Kva graviditetstester liker dere best?

Babyplans strimer, FirstResponses staver og ClearBlues digitale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Amatariel said:

Babyplans strimer, FirstResponses staver og ClearBlues digitale.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med make sure. Nå er de utsolgt pga corona, men var fornøyd med de fordi de 1) var billige og 2) var bestilt fra farmasiet som er et apotek og har kort leveringstid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror EL var på mandag, muligens i går og vi har hatt sex 5 dager på rad nå + torsdag forrige uke. Tror dere det er nødvendig å ha mer sex nå? 😛

I tillegg har jeg skikkelig løs mage, og jeg pleier vanligvis å være kronisk forstoppa. Noen ideer om hva det kan komme av? Leter etter sammenhenger her 😂

Anonymkode: 5a9f2...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror EL var på mandag, muligens i går og vi har hatt sex 5 dager på rad nå + torsdag forrige uke. Tror dere det er nødvendig å ha mer sex nå? 😛

Tror ikke det er nødvendig nei ;) To av mine barn kom til ved aksjeinnskudd på 2/5 og 3/5 fertile dager. Er ikke nødvendig å ha max uttelling på dagene. Og dere har jo fått inn mange av de fertile dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre PP siden jeg sluttet på pillen så har jeg hatt veldig høy sexlyst og kun hatt kramper i dpo land, fram til mensen. 

Denne PP har jeg hatt null sexlyst, mye kramper som stråler til korsrygg, oppblåst og enormt trøtt/tiltaksløs. 

Testet negativt ved forventet IKM.. 

Er nå CD 13. Eggløsningstest igår, første i rekken, var negativ. Har avvist sex pga sterke kramper. Sterkere enn når jeg faktisk har mensen 🤷🏻‍♀️

Noen andre som har opplevd dette? Føler det er så baklengs 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, mammahjarte skrev:

Kva graviditetstester liker dere best?

Billigstrimler fungerer utmerket. Make sure er lett tilgjengelig på meny, farmasiet eller fertil.no. har brukt make sure EL tester til nå. Fikk tilsendt noen andre enn babyplan sine når jeg bestilte derfra en gang som var helt elendige, så da ble jeg sur og fant et annet merke jeg ville støtte og er fornøyd med😅 make sure gir tydelig resultat. Som andrevalg foretrekker jeg digital med ukesindikator fra CB. Men de brukes først når det er verifisert graviditet med billigstrimmel😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...