Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Niny skrev:

Hadde noe spotting for 2 dager siden, og svake murringer igår og nå idag. 

Appen sier eggløsning igår, kan disse "symptomene" stemme overens? 

Håper vi får det til denne PP, men vet ikke når jeg har eggløsning annet enn hva appen sier. 

Ja, det er flere som opplever litt spotting rundt EL-tid, så det er ikke umulig. Jeg ville tatt en EL-test nå bare for å sjekke! Å stole på en app uten å kartlegge litt nøyere selv først ville jeg ikke gjort. Men symptomene dine høres gode ut da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Amatariel skrev:

Ja, det er flere som opplever litt spotting rundt EL-tid, så det er ikke umulig. Jeg ville tatt en EL-test nå bare for å sjekke! Å stole på en app uten å kartlegge litt nøyere selv først ville jeg ikke gjort. Men symptomene dine høres gode ut da :)

Min mann sier jeg ikke får lov å begynne med sånnt enda, da han såvidt har gått med på å begynne å prøve (fortsatt skremt over tanken, men vil ha barn 😅

Vil ikke skremme han helt vekk fra prøvingen 🙈😂 

Heller begynne etter 2-3 PP til evt, siden vi bare er i PP2 nå 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! Tror ikm er søndag. Klarte ikke dy meg, og tok en babyplan tidligtest i kveld. Kan skimte strek, men den er veldig tynn. Men klart rosa i kantene. Får ta en i morgen tidlig. Jeg prøvde å lyse med en lykt på baksiden, og da var den helt tydelig. Men det gjelder kanskje ikke? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Er ca 4-5 dpo idag. Drakk litt med noen venner igår og pleier å komme meg med å spise favorittchipsen som forøvrig pleier være ekstra god dagen derpå. 

Idag smaker både favorittchipsen og en annen chips vi hadde her ekkelt. Den ene smaker fiske aktig og den andre smaker dårlig den og. Min samboer merker ikke noe rar smak. 

Kan det være helt tilfeldig, eller kan jeg merke noe så tidlig dersom det har klaffet? 🙈

Anonymkode: af479...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er ca 4-5 dpo idag. Drakk litt med noen venner igår og pleier å komme meg med å spise favorittchipsen som forøvrig pleier være ekstra god dagen derpå. 

Idag smaker både favorittchipsen og en annen chips vi hadde her ekkelt. Den ene smaker fiske aktig og den andre smaker dårlig den og. Min samboer merker ikke noe rar smak. 

Kan det være helt tilfeldig, eller kan jeg merke noe så tidlig dersom det har klaffet? 🙈

Anonymkode: af479...487

Med mitt første barn merket jeg at ting smakte annerledes allerede etter kort stund. Vet ikke hvor langt jeg var på vei da, for jeg kartlagte ikke eggløsning, men det var samme uken eller uken etter. Så jeg vil si det er mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen natt til søndag og ferdig på fredag. Kjent flere lette stikninger/krampetak et lite sted nedert i magen litt på høyre side i dag. Noen som har opplevd lignende? Har fått el på cd 17 og 20 de siste 2 syklusene. Mistenker kjemisk de siste 2 syklusene for jeg hår fått svak positive test i 1 dag for deretter blendahvit dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sinnsykt svimmel i dag. Skyldte det på varmen, men nå har jeg drukket over en liter vann og er fortsatt svimmel over 4 timer etterpå. Er bare 5 dpo så jeg tenkte at det kan vel ikke være eventuelle gravidsymptomer allerede? Hadde stikking i magen i går, men ikke noe blødning. Noen som har erfaring med svimmelhet så tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 13.02, Emmy_365 skrev:

Jeg er så sinnsykt svimmel i dag. Skyldte det på varmen, men nå har jeg drukket over en liter vann og er fortsatt svimmel over 4 timer etterpå. Er bare 5 dpo så jeg tenkte at det kan vel ikke være eventuelle gravidsymptomer allerede? Hadde stikking i magen i går, men ikke noe blødning. Noen som har erfaring med svimmelhet så tidlig? 

Jeg har pleid å bli svimmel før positiv test!! 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er ca 4-5 dpo idag. Drakk litt med noen venner igår og pleier å komme meg med å spise favorittchipsen som forøvrig pleier være ekstra god dagen derpå. 

Idag smaker både favorittchipsen og en annen chips vi hadde her ekkelt. Den ene smaker fiske aktig og den andre smaker dårlig den og. Min samboer merker ikke noe rar smak. 

Kan det være helt tilfeldig, eller kan jeg merke noe så tidlig dersom det har klaffet? 🙈

Anonymkode: af479...487

Du merker ingenting så tidlig. Egget har knapt festet seg og du har minimale Mengder hCG i kroppen. 

Anonymkode: 59bc2...1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hopptimisten skrev:

Jeg har pleid å bli svimmel før positiv test!! 🤞🏼🤞🏼

Da håper jeg at det sitter denne gangen 🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av dpo land 😂

Ønsker jo sånn en graviditet. Hatt mye stikkinger og sterke murringer hele denne uken. Har vært veldig sensitiv på enkelte lukter og enkelte ting jeg bruker å like, smaker rart.. 

Har begynt såvidt å teste fra igår 10dpo. Tester 2 typer billig strips. Ene var blenda og den andre innbilte jeg meg at jeg skimter noe om jeg la godviljen i det. 

Idag 11dpo er fortsatt den ene blenda og den andre kan jeg skimte litt mer 🙈 Fortsatt for svakt for kamera... 

25ml sensitivitet vil vel ikke slå helt ut på et par dager enda? 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Niny skrev:

25ml sensitivitet vil vel ikke slå helt ut på et par dager enda? 😅

Noen ganger har jeg inntrykk av at de testene er bedre... selv om de liksom skal være mindre sensitiv. Høres veldig lovende at du kan skimte noe!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Niny skrev:

Blir gal av dpo land 😂

Ønsker jo sånn en graviditet. Hatt mye stikkinger og sterke murringer hele denne uken. Har vært veldig sensitiv på enkelte lukter og enkelte ting jeg bruker å like, smaker rart.. 

Har begynt såvidt å teste fra igår 10dpo. Tester 2 typer billig strips. Ene var blenda og den andre innbilte jeg meg at jeg skimter noe om jeg la godviljen i det. 

Idag 11dpo er fortsatt den ene blenda og den andre kan jeg skimte litt mer 🙈 Fortsatt for svakt for kamera... 

25ml sensitivitet vil vel ikke slå helt ut på et par dager enda? 😅

Med meg slo 25 ml ut 11 dpo(men jeg testet ikke før). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

https://www.farmasiet.no/product/892529/feber-og-forkjoelelse/termometer/make-sure-termometer-med-2-desimaler#

Hei! Er det noen som temper som har dette termometeret? Har det memory, slik at forrige måling kommer opp? 

Har ikke prøvd det der dessverre, men har babyplan sitt og det har memory fra siste temp! Eneste problemet er at det varsler om lavt batteri hele tiden, selvom det funker en stund etterpå!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Har ikke prøvd det der dessverre, men har babyplan sitt og det har memory fra siste temp! Eneste problemet er at det varsler om lavt batteri hele tiden, selvom det funker en stund etterpå!😅

Tenkte at babyplan har bedre kvalitet enn make sure, så skulle kjøpe det, men de er utsolgt 😬 bestilte make sure jeg, så får jeg se. Er veldig fornøyd med make sure tester så 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Neutral90 skrev:

https://www.farmasiet.no/product/892529/feber-og-forkjoelelse/termometer/make-sure-termometer-med-2-desimaler#

Hei! Er det noen som temper som har dette termometeret? Har det memory, slik at forrige måling kommer opp? 

Bruker ikke dette selv, men på fertil.no sin side står det følgende under dette termometeret

  • Minnefunksjon, husker siste måling når man holder inne knappen når termometeret slås på

Så vil anta at dette stemmer å du får sett siste måling. Står sikkert spesifikt i bruksanvisningen også da. 

Anonymkode: 75933...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ☺️
jeg brukte CB digitale EL-tester denne gangen. Den ble positiv fredag 14. Jeg var bortreist og glemte teste mer den helgen, så vet ikke når den ble negativ igjen. Når ville dere regnet 1DPO fra da? Mandag 17.? Så jeg er 8 DPO i dag? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, vret skrev:

God morgen ☺️
jeg brukte CB digitale EL-tester denne gangen. Den ble positiv fredag 14. Jeg var bortreist og glemte teste mer den helgen, så vet ikke når den ble negativ igjen. Når ville dere regnet 1DPO fra da? Mandag 17.? Så jeg er 8 DPO i dag? 🤔

Vet du om du pleier å ha positiv test i flere dager enn 1? Hvis ikke så ville jeg gått utifra at el skjedde dagen etter positiv test, altså 15. Og da er jo 16. 1 dpo 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...