Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest prøver123
20 minutter siden, Sjela skrev:

En spennende tid i vente :) det sies at man kan bli gravid bare man glemmer en pille, så du skal ikke se bort ifra at du hadde egg som var klare rett etter fjerning av spiralen. Det er ikke umulig. Og så lenge det var farge på streken så har den slått ut på hcg som produseres i kroppen når det befruktede egget fester seg. Håper den graver seg godt fast :hjerte:

 

Det håper jeg også🥰

Jeg har et "p-pillebarn" fra før, så håper på at jeg er like fruktbar nå som for 8 år siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, prøver123 skrev:

Det håper jeg også🥰

Jeg har et "p-pillebarn" fra før, så håper på at jeg er like fruktbar nå som for 8 år siden:)

Der kan du se :) mye mulig du er en av de superfertile :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske tråden var pinnet så jeg slapp å lete etter den hver gang 🙈😅 ikke uventet dukket mensen opp i går kveld. Eller.. det var uventet at den dukket opp alt i går når den ikke var forventet før tirsdag. Ventet fordi jeg antok mer eller mindre at det ikke ble noe unge denne runden heller. Testet helt negativt 10 dpo så da var løpet kjørt. Og med mann på tur neste PP hvor antatt EL i hht kalender er akkurat den uka blir det vel ikke noe da heller. Jepp, superoptimistisk i dag :ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sjela skrev:

Skulle ønske tråden var pinnet så jeg slapp å lete etter den hver gang 🙈😅 ikke uventet dukket mensen opp i går kveld. Eller.. det var uventet at den dukket opp alt i går når den ikke var forventet før tirsdag. Ventet fordi jeg antok mer eller mindre at det ikke ble noe unge denne runden heller. Testet helt negativt 10 dpo så da var løpet kjørt. Og med mann på tur neste PP hvor antatt EL i hht kalender er akkurat den uka blir det vel ikke noe da heller. Jepp, superoptimistisk i dag :ironi:

Skikkelig kjipt! Da får dere lade skikkelig opp til PP neste EL deretter igjen. Men krysser jo fingrene for at EL enten kommer før eller etter mannnen din er borte da, så dere rekker den likevel 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjela skrev:

Skulle ønske tråden var pinnet så jeg slapp å lete etter den hver gang 🙈😅

Hvis du krysser den av som favoritt, så kommer den vel på en egen favorittliste som du lett har link til her inne. Den syns jeg er kjekk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, PepsiFlax skrev:

Skikkelig kjipt! Da får dere lade skikkelig opp til PP neste EL deretter igjen. Men krysser jo fingrene for at EL enten kommer før eller etter mannnen din er borte da, så dere rekker den likevel 😄

Typisk ja! Hadde jo en fin 28 dagers syklus fra bortfall til mens. Men ikke denne runda, så da spørs det om syklusen var defekt 🤔ikke stort å gjøre med nå. 

Har allerede bestilt opp et lager tester, så det spørs om jeg ikke må teste neste runde og håpe på det beste😅

1 time siden, Amatariel skrev:

Hvis du krysser den av som favoritt, så kommer den vel på en egen favorittliste som du lett har link til her inne. Den syns jeg er kjekk :)

Takk for tips👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store forventninger denne mnd, men nå har jeg begynt å små blø😩 er over 1 uke til mens:(

Anonymkode: 0792d...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde store forventninger denne mnd, men nå har jeg begynt å små blø😩 er over 1 uke til mens:(

Anonymkode: 0792d...e57

Hvis det er over 1 uke til du skal ha mensen så må det nesten være noe annet? Blødning i forbindelse med EL? Festeblødning? Vet du sikkert når du hadde EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Amatariel skrev:

Hvis det er over 1 uke til du skal ha mensen så må det nesten være noe annet? Blødning i forbindelse med EL? Festeblødning? Vet du sikkert når du hadde EL?

Mhh, vet ikke helt når EL var. Men hadde mensen smerten rundt EL så vill vell tippe jeg hadde det. 

Det var en del rosa/brunt😅 Festeblødning er vel bare noen dråper blod?

 

Anonymkode: 0792d...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en del rosa/brunt😅 Festeblødning er vel bare noen dråper blod?

Tror folk opplever det veldig forskjellig, så egentlig ikke noe fasitsvar på utseende. Jeg har opplevd festeblødning en gang, og det var ikke bare noen dråper. Det var et helt tørk fullt på dopapiret med rødt klart blod. Men har hørt før folk betegne både rosa og brunt i forbindelse med festeblødning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Tror folk opplever det veldig forskjellig, så egentlig ikke noe fasitsvar på utseende. Jeg har opplevd festeblødning en gang, og det var ikke bare noen dråper. Det var et helt tørk fullt på dopapiret med rødt klart blod. Men har hørt før folk betegne både rosa og brunt i forbindelse med festeblødning.

Da krysser jeg fingrene for det😬 Har hatt det i hele dag er ikke ferdig enda😅 

 

Anonymkode: 0792d...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan clearblue digital gi positiv test rundt 8DPO? (veit eg er utolmodig, jadda jadda). For min del med første barnet så testa eg med strimler (som skal kunne gi utslag med 10mIU/ml hCG i urin) men det gav IKKJE utslag før 16DPO. Mens First Response (importert test) og Clear Blue Digital testa positivt 11DPO. Det står at Clear Blue Digital sin sensitivitet er 25 mIU/ml).

Klarer å venta tre dager altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mammahjarte skrev:

Kan clearblue digital gi positiv test rundt 8DPO?

Veldig liten sannsynlighet. Har èn gang hørt om ei som fikk positiv på 7dpo, men det var med svaaak strimmeltest. Kan ikke se for meg at CBD vil slå ut så tidlig egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 15.6.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Hadde store forventninger denne mnd, men nå har jeg begynt å små blø😩 er over 1 uke til mens:(

Anonymkode: 0792d...e57

Idag slutta det. Kanskje det var festeblødning? Isåfall en veldig rar en😅

Anonymkode: 0792d...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag slutta det. Kanskje det var festeblødning? Isåfall en veldig rar en😅

Kroppen kan gjøre rare forunderlige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)  Jeg prøver å holde meg til "riktig tråd", og har publisert mitt spørsmål i "Erfaringer med Letrozol, Femar, osv.", men ønsker høre flere erfaringer så spør her også. Kanskje noen har opplevd noe av det samme.

Jeg har et forsøk bak meg med Provera og Clomifen for å få mens, deretter eggløsning. Fungerte dessverre ikke. Har PCO. Nå er jeg ferdig med andre runde Provera for å få mens, til å starte ny runde med Clomifen. Har ikke fått mensen 10 dager etter siste Provera tablett, og gyn anbefaler å ta et p-pille brett for å skape mens. Problemet er at jeg har slitt med å i det hele tatt få mens når jeg skal på p-piller før jeg sluttet. Frister lite å gå 3 uker på p-piller igjen... 

Jeg har bestemt meg for å gi Proveraen noen dager til, da jeg har lest flere har fått mens/bortfallsblødning sent av  Provera. Som opp mot 14 dager etter siste pille. Sist fikk jeg blødning dagen etter siste pille. Men dersom det ikke kommer noen blødning får jeg vel ta p-pille brettet som han anbefaler. 

Det jeg lurer på er hva dere hadde gjort? Tatt et p-pille brett eller ventet på at mensen skulle komme av seg selv? Jeg føler det er så i strid med prøvingen når jeg må ta p-piller. Selv om jeg vet det kan være til god hensikt.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...