Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev så mente jeg ikke noe vondt, så jeg vet ikke hvorfor du hopper på? Jeg spurte jo om det var sånn pga prøvingen, siden jeg ser flere er lei av å ha sex så ofte etc. 

Skjønner godt at 1 mnd er lenge å vente når man prøver, men det var jo ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på om det var blitt sånn pga prøvingen 

Anonymkode: a2f00...b20

Folk tåler ikke å høre noe på dette forumet ser det ut som. Skulle nesten tro at dem har mensen året rundt,  kanskje derfor dem har så sjeldent sex 😄😅

Anonymkode: 666cd...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk tåler ikke å høre noe på dette forumet ser det ut som. Skulle nesten tro at dem har mensen året rundt,  kanskje derfor dem har så sjeldent sex 😄😅

Anonymkode: 666cd...6de

Hæ? Syns da bare det var ett svar som var litt småsurt, kan jo hende det er kjipt å få sånne spørsmål, var derfor jeg ville påpeke at jeg ikke mente noe vondt. 

Som sagt ville jeg ikke lage dårlig stemning og nå er jeg dum og svarer på dette.. 

Husk at mange av de som sitter i denne tråden har ivf, masse sa, osv. De kan for all del være fulle av hormoner men også slitne. Mitt spørsmål var jo om det var pga prøving at sex ble pes. :)

Anonymkode: a2f00...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -C- skrev:

Husk jenter - overse, overse, OVERSE!

0 oppmerksomhet ! ^^^

Uff unnskyld igjen. Jeg klarte bare ikke la vær å svare. Ville ikke at spørsmålet og svaret mitt skulle dras med i en sånn greie, for jeg er også prøver og selv om jeg ikke står her med nick så har jeg jo ikm snart jeg og:) 

Anonymkode: a2f00...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Arwina skrev:

Så rart den ikke ble positiv @Ønskebarnnr2 🙄 det kan jo være det bare er for tidlig?♥️

@Arwina, ja jeg vet ikke. Kan 10 strimle fra Babyplan ta feil?

Jeg kunne ikke hjelpe meg og plukket den ifra. Fant så et bilde på nett med de forskjellige ukes gradene. Og det kan se ut som om det var like før at den skulle bli positiv 🤷‍♀️ 

Ps: dem ser skitten ut for at jeg allerede hadde kastet dem i søppel. Tok dem opp igjen når jeg fant bilde på nettet.. 

IMG_20200129_064727.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Arwina, ja jeg vet ikke. Kan 10 strimle fra Babyplan ta feil?

Jeg kunne ikke hjelpe meg og plukket den ifra. Fant så et bilde på nett med de forskjellige ukes gradene. Og det kan se ut som om det var like før at den skulle bli positiv 🤷‍♀️ 

Ps: dem ser skitten ut for at jeg allerede hadde kastet dem i søppel. Tok dem opp igjen når jeg fant bilde på nettet.. 

IMG_20200129_064727.jpg

Nei, du er nok gravid 😊 Ser veldig ut som det akkurat var for lite til at den digitale slo ut ja. Må vel bare vente en dag eller to også teste igjen 🥰 da blir den nok positiv!! 

Jeg tenkte kanskje, men bare kanskje, ta en test på fredag eller lørdag, oppdaterer nok da 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arwina skrev:

Nei, du er nok gravid 😊 Ser veldig ut som det akkurat var for lite til at den digitale slo ut ja. Må vel bare vente en dag eller to også teste igjen 🥰 da blir den nok positiv!! 

Jeg tenkte kanskje, men bare kanskje, ta en test på fredag eller lørdag, oppdaterer nok da 😊

Jeg håper du har rett ❤️ vi er blitt enige om å teste igjen på søndag, til da skulle mensen ha dukket opp om jeg ikke er gravid. Måler enda tempen og den holder seg stabilt høy. Men siden den digitale var negativ no, endret jeg igjen sånn at jeg er 10 dpo idag. Og med en lutealfase på 14-16 dager kan det være at det var for tidlig for den digitale. 🤞 Men jeg lar stå at jeg har fått positiv test. For strimmelen idag var jo positiv, og det er den vanlige fra Babyplan. 

Screenshot_20200129_072009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

What? Why? 😭

IMG_20200129_054554.jpg

Så rart! Babyplan er jo helt klart positiv☺️ Jeg tror den digitale bare trenger litt tid før den slår ut🥰🌟

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så rart! Babyplan er jo helt klart positiv☺️ Jeg tror den digitale bare trenger litt tid før den slår ut🥰🌟

Jeg håper virkelig at dere har rett.. ❤️ Vurdere å dra på legekontoret bare for å ta en test der. Så vet jeg om babyplan sine er rett eller om det rett og slett var noe feil med heile partiet.. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

What? Why? 😭

IMG_20200129_054554.jpg

Har du nådd ikm? Digital slår ikke ut før på ikm, eventuelt senere. Føler de er veldig lite sensitive:) 

Anonymkode: f3aef...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du nådd ikm? Digital slår ikke ut før på ikm, eventuelt senere. Føler de er veldig lite sensitive:) 

Anonymkode: f3aef...e85

IKM er enten imorgen eller lørdag 🤷‍♀️ men føler at det slår ut hos de fleste før ikm.. Men no produsere vi jo ulikt i hcg, så jeg må nok bare vente. Men ser økning på strimmelen fra igår og idag. Den øverste er fra igår og den nederste fra idag. Men er babyplan sine så mye mere følsomme? Dem skal jo reagere på 25 ml.. 🤷‍♀️ For å si det mildt, så skjønner jeg ingenting.. Skal til nærmeste by imorgen og tenkte å kjøpe en annen test med hjem. Min bonusmamma som jobber på legekontoret sier jo at babyplan sine er positiv og hun trur jeg er gravid, men hun ville ikke ta noe test på legekontoret enda siden jeg ikke er helt sikker på ikm. 🤦‍♀️ Hun var redd at den skulle vise negativ siden dem vist ikke er så følsomme. 

IMG_20200129_083114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

IKM er enten imorgen eller lørdag 🤷‍♀️ men føler at det slår ut hos de fleste før ikm.. Men no produsere vi jo ulikt i hcg, så jeg må nok bare vente. Men ser økning på strimmelen fra igår og idag. Den øverste er fra igår og den nederste fra idag. Men er babyplan sine så mye mere følsomme? Dem skal jo reagere på 25 ml.. 🤷‍♀️ For å si det mildt, så skjønner jeg ingenting.. Skal til nærmeste by imorgen og tenkte å kjøpe en annen test med hjem. Min bonusmamma som jobber på legekontoret sier jo at babyplan sine er positiv og hun trur jeg er gravid, men hun ville ikke ta noe test på legekontoret enda siden jeg ikke er helt sikker på ikm. 🤦‍♀️ Hun var redd at den skulle vise negativ siden dem vist ikke er så følsomme. 

IMG_20200129_083114.jpg

Den er jo tydelig positiv :) Som de andre skriver over her, så var det kanskje litt for tidlig for den digitale..? ❤ Holder fortsatt en knapp på at det er en liten spire i magen din 👶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

What? Why? 😭

IMG_20200129_054554.jpg

Huff dette er aldri noe gøy. Skjønner deg veldig godt jeg. Jeg fikk positiv digital på dpo 12 de to forrige gangene. Hvilken dpo er du på nå da?

Det du får trøste det med er jo at du ikke har kommet til IKM enda:) og at den andre jo er positiv!

Er den strimmeltesten vanlig? Altså ikke early? Det lover jo isåfall veldig bra ❤️ du er jo gravid, ellers hadde du ikke fått alle disse positive strimlene!
 

Hold fast ved det @Ønskebarnnr2 Sender deg en stor klem! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant info om clearblue digital:

https://no.clearblue.com/graviditetstester/digital-med-ukeindikator
 

Kanskje du er litt kortere på vei enn det du tror @Ønskebarnnr2, kan det hende? Jeg stoler uansett ikke på disse testene, for med min yngste fikk jeg positive, så negative osv osv tester om en annen til ganske langt utover i dpo-land og godt etter IKM. Du er gravid ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

IKM er enten imorgen eller lørdag 🤷‍♀️ men føler at det slår ut hos de fleste før ikm.. Men no produsere vi jo ulikt i hcg, så jeg må nok bare vente. Men ser økning på strimmelen fra igår og idag. Den øverste er fra igår og den nederste fra idag. Men er babyplan sine så mye mere følsomme? Dem skal jo reagere på 25 ml.. 🤷‍♀️ For å si det mildt, så skjønner jeg ingenting.. Skal til nærmeste by imorgen og tenkte å kjøpe en annen test med hjem. Min bonusmamma som jobber på legekontoret sier jo at babyplan sine er positiv og hun trur jeg er gravid, men hun ville ikke ta noe test på legekontoret enda siden jeg ikke er helt sikker på ikm. 🤦‍♀️ Hun var redd at den skulle vise negativ siden dem vist ikke er så følsomme. 

IMG_20200129_083114.jpg

Det er en veldig god stigning fra i går til i dag. Du får, som de andre sier, vente noen dager til og deretter ta en ny digital. Du er jo gravid, hvis ikke hadde ikke babyplan sine tester fått streker som blir sterkere og sterkere for hver dag ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...