Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Carjo4 skrev:

@Ønskebarnnr2 jeg visste det!! Gratulerer igjen ❤️❤️ sender deg mange gode klemmer og gleder meg til å se den digitale testen din 🥰. Endelig ble det deres tur også! Jeg må innerst inne innrømme at vi har vært farlig lik? I forhold til ulike unormale symptomer vi har hatt samtidig de siste mnd og nå blir vi gravide samtidig også? Føler nesten at du har blitt min anonyme sjelevenn 🤭.

De blir ikke kvitt meg heller fra IKM siden her, så de får holde ut med oss 😂. Føler meg så trygg her, kan spørre om hva som helst❤️❤️

@Carjo4, tusen takk 😍❤️ jeg håper at den digitale kommer opp med et stort "gravid" imorgen 😍 men det skal vel godt gjøres at den sier ikke gravid når jeg til og med får en svak strek på en vanlig test? 🤭 Vi har vært utrolig like de siste månedene 😍 og tenk som det ser ut no, venter vi baby i begynnelsen av oktober 😍😍 jeg klarer ikke å fatte det enda, trur ikke det går opp før meg sånn ordentlig før den digitale er positiv 😅 men jeg har ALDRI fått så sterk strek på noen tester med mindre jeg var gravid (som jeg har vært 2 ganger, men mistet jo første) så no trur jeg at jeg bare prøver å tenke at jeg er gravid også tar jeg livet med ro 🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, J1994 skrev:

Gratulerer så mye, @Ønskebarnnr2!! ❤❤ Endelig deres tur! Tror så absolutt at en digital vil slå ut i morgen - oppdater oss 🥰

Tusen takk @J1994😍 jeg er jo så tøven og siden jeg har en del tester liggende, tok jeg 2 kontroll tester for å se at de imorgest ikke lurte meg 😂 den tidligtesten ble ikke noe mere kraftig i fargen meeen, den vanlige har økt sinnsykt bare siden imorgest 🤭 så no sitt jeg her og lurer på om det er 2 inne der 😂 siden den vanlige ble såpass positiv no, har jeg endret på FF sånn at jeg er 13dpo idag da 🤷‍♀️ men altså jeg ble ikke klok på verken kroppen min eller FF den her måneden 😅 så da kan det vel gå for det samme? 😊 Flo appen har jeg stilt inn så den sier at jeg er 9 dpo, men ett par dager til eller fra har vel ingenting å si. 😊

Den øverste fra imorgest og den nederste fra no 😅 testgal.no 😅

IMG_20200128_084618.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 GRATULERER fine du 😍🤩 Såååå fortjent! Veldig glad på dine vegne ❤️❤️

Jeg kommer også til å fortsette å henge her i skravletråden 😄 Det er en så fin gruppe ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen alle dere fine damer 🥰 

Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 

Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰

IMG_20200128_054213.jpg

Screenshot_20200128_055306.jpg

Herregud for en fantastisk ting å se når man våkner! Gratulerer så utrolig mye! Nå ble jeg så så så glad😍😍😍❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nommy skrev:

@Ønskebarnnr2

Woæææ!!! ❤️ Jeg har fulgt deg lenge nå så dette var utrolig fint å lese ❤️  Det er jo helt utrolig!!  Jeg ser en nydelig rosa strek :)  Gratulerer!! 

Tusen takk @Nommy😍 no er det bare å krysse føttene så hardt i sammen at spiren holder seg der til begynnelsen av oktober 😅😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver du og tester etter eggløsning? Hvis dere uansett har sex hver dag, er det jo bare styrete og unødvendig å teste.

Anonymkode: 678a8...cea

Fordi jeg vil vite at eggløsning har vært eller kommer, fordi syklusen min ikke er 100% lik hele tiden. Er mest for å bli kjent med syklusen min, så det har jo ikke noe med sexen i seg selv å gjøre. 

Anonymkode: a2f00...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! 

Jeg trenger egentlig bare å lufte hodet litt, forstår at ingen kan gi meg spesifikke råd, men godt å høre andres meninger av og til 😄 

Veldig uregelmessige sykluser. Har brukt billig tester for å finne EL tidligere, men de viser alltid to sterke streker (ikke 100% positiv) hele tiden. Lest meg til at det kan være at jeg fikk får LH topp eller at den er veldig kort. Jeg prøver meg på temping. I går fikk jeg CB digitale EL tester. Den første var som forventet en sirkel. Tok ny i dag på morgenurin for å se om den ga annet utslag. Fikk blinkende smiley. 

Hadde et par dager med EL slim forrige uke. I dag fikk jeg det igjen. Usikker på om kroppen sliter med å slippe egg, eller hva det kan være. I følge FF skal EL komme senere (fom 8. feb - ut feb.) Det er nok pga lange sykluser. Regner med det justerer seg etterhvert som temp blir registrert. 

Legger ved bilder av graf osv. 

Hva hadde dere gjort hvis dere var meg? Hadde dere fortsatt å teste hver dag fremover for å se om smilefjeset blir statisk? Eller hadde dere ventet med å teste til nærmere FF antar EL skal være / følge temp. Er redd det bare skal komme blinkende smiley fremover og at jeg bruker opp testene før grønn rute i FF. Blir bare forvirret av tempingen egentlig, og plutselig EL slim her og der. Har 8 EL tester igjen nå. Vurderer å bestille en pakke til, men dette kan jo bli dyrt i lengden. Vet så godt at det viktigste er å legge inn aksjoner, men det er rart hvor mye man ønsker å vite og ha en viss oversikt over 😅 

 

A3766BD4-AF33-49DC-B078-403FC82E9F3B.png

FC684509-A40D-49DB-A5CC-E5B3FCE98A09.png

B88CAEE8-68F6-4890-A800-388C37F619E2.png

Endret av Lille fjasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen alle dere fine damer 🥰 

Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 

Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰

IMG_20200128_054213.jpg

Screenshot_20200128_055306.jpg

Åååå nå ble jeg så glad for deg!!!♥️♥️

Gratulerer så mye 😃😃🎉 dette var virkelig gode nyheter og velfortjent! 

Gleder meg til å se digital test 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Arwina skrev:

Åååå nå ble jeg så glad for deg!!!♥️♥️

Gratulerer så mye 😃😃🎉 dette var virkelig gode nyheter og velfortjent! 

Gleder meg til å se digital test 🥰

Tusen takk @Arwina😍 ja, imorgen tidlig blir det spennende 🤞🤞🤞🤞❤️🥰😍 men synest det har økt så veldig fort 🤭 men jeg tar det som et godt tegn 😍 har 1 strimmel og den digitale igjen til imorgen så får det være nok testing 🤭 eneste testen det blir etter det, er hos legen 😍

Håper det går bra med deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille fjasa skrev:

Hei igjen! 

Jeg trenger egentlig bare å lufte hodet litt, forstår at ingen kan gi meg spesifikke råd, men godt å høre andres meninger av og til 😄 

Veldig uregelmessige sykluser. Har brukt billig tester for å finne EL tidligere, men de viser alltid to sterke streker (ikke 100% positiv) hele tiden. Lest meg til at det kan være at jeg fikk får LH topp eller at den er veldig kort. Jeg prøver meg på temping. I går fikk jeg CB digitale EL tester. Den første var som forventet en sirkel. Tok ny i dag på morgenurin for å se om den ga annet utslag. Fikk blinkende smiley. 

Hadde et par dager med EL slim forrige uke. I dag fikk jeg det igjen. Usikker på om kroppen sliter med å slippe egg, eller hva det kan være. I følge FF skal EL komme senere (fom 8. feb - ut feb.) Det er nok pga lange sykluser. Regner med det justerer seg etterhvert som temp blir registrert. 

Legger ved bilder av graf osv. 

Hva hadde dere gjort hvis dere var meg? Hadde dere fortsatt å teste hver dag fremover for å se om smilefjeset blir statisk? Eller hadde dere ventet med å teste til nærmere FF antar EL skal være / følge temp. Er redd det bare skal komme blinkende smiley fremover og at jeg bruker opp testene før grønn rute i FF. Blir bare forvirret av tempingen egentlig, og plutselig EL slim her og der. Har 8 EL tester igjen nå. Vurderer å bestille en pakke til, men dette kan jo bli dyrt i lengden. Vet så godt at det viktigste er å legge inn aksjoner, men det er rart hvor mye man ønsker å vite og ha en viss oversikt over 😅 

 

A3766BD4-AF33-49DC-B078-403FC82E9F3B.png

FC684509-A40D-49DB-A5CC-E5B3FCE98A09.png

B88CAEE8-68F6-4890-A800-388C37F619E2.png

Hei @Lille fjasa😊 om du har mulighet til det, ville jeg anbefalt deg å fortsette å teste etter EL med CB advanced 😊 jeg oppdaget fort at kroppen prøvde flere ganger å slippe et egg, og det er kun CB advanced som jeg kunne stole på, selvom blinkende smilefjes varte i 11 dager før det ble statisk 😊 no har ikke jeg brukt EL-tester på 2 måneder, men var ihvertfall slik jeg gjorde når jeg ville se hvilket tidspunkt i FF jeg kunne stole på 😊

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4, tusen takk 😍❤️ jeg håper at den digitale kommer opp med et stort "gravid" imorgen 😍 men det skal vel godt gjøres at den sier ikke gravid når jeg til og med får en svak strek på en vanlig test? 🤭 Vi har vært utrolig like de siste månedene 😍 og tenk som det ser ut no, venter vi baby i begynnelsen av oktober 😍😍 jeg klarer ikke å fatte det enda, trur ikke det går opp før meg sånn ordentlig før den digitale er positiv 😅 men jeg har ALDRI fått så sterk strek på noen tester med mindre jeg var gravid (som jeg har vært 2 ganger, men mistet jo første) så no trur jeg at jeg bare prøver å tenke at jeg er gravid også tar jeg livet med ro 🤭 

Den digitale vil helt sikkert slå ut i morgen! Håper begge vår spirer klamrer seg fast til oktober🥰. For å si det sånn så har det ikke helt gått opp her heller, selv med 2 digitale tester 😂 Hvis du blar tilbake til mine tester så er staven med teststrek en tidligtest, den var ganske svak og likevel fikk jeg gravid på den digitale. Jeg tipper du hadde fått det om du hadde tatt det nå også, men jeg er enig med deg om å ta den i morgen 😃 gleder meg på oppdatering ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk @Arwina😍 ja, imorgen tidlig blir det spennende 🤞🤞🤞🤞❤️🥰😍 men synest det har økt så veldig fort 🤭 men jeg tar det som et godt tegn 😍 har 1 strimmel og den digitale igjen til imorgen så får det være nok testing 🤭 eneste testen det blir etter det, er hos legen 😍

Håper det går bra med deg 😊

Ja, men det er jo bare et godt tegn at streken blir sterkere da ♥️😃Lurt å ikke teste alt for mye ja, hvertfall etter positiv digital 😊 hvor gammel er barnet du har fra før av igjen?

Det går bare bra med meg! 😊 Er 8dpo i dag, og veldig spent på om det ble klaff denne syklusen eller ikke - prøver å vente med testing siden jeg har lutealfase på 13 dager. Lite symptomer her, litt stikking i magen i går er det eneste utenom det vanlige (luft og litt såre nipler). Hadde du noen symptomer denne gangen??🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @Lille fjasa😊 om du har mulighet til det, ville jeg anbefalt deg å fortsette å teste etter EL med CB advanced 😊 jeg oppdaget fort at kroppen prøvde flere ganger å slippe et egg, og det er kun CB advanced som jeg kunne stole på, selvom blinkende smilefjes varte i 11 dager før det ble statisk 😊 no har ikke jeg brukt EL-tester på 2 måneder, men var ihvertfall slik jeg gjorde når jeg ville se hvilket tidspunkt i FF jeg kunne stole på 😊

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Tusen takk for nyttig svar! ❤️ Det høres veldig lurt ut. Da bestiller jeg en pakke til om noen dager hvis det forsetter å blinke. Testet du 1 gang per dag med morgenurin? 

 

Og gratulerer så mye til deg!! Er veldig spennende å følge med her inne 😍 

Endret av Lille fjasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Arwina skrev:

Ja, men det er jo bare et godt tegn at streken blir sterkere da ♥️😃Lurt å ikke teste alt for mye ja, hvertfall etter positiv digital 😊 hvor gammel er barnet du har fra før av igjen?

Det går bare bra med meg! 😊 Er 8dpo i dag, og veldig spent på om det ble klaff denne syklusen eller ikke - prøver å vente med testing siden jeg har lutealfase på 13 dager. Lite symptomer her, litt stikking i magen i går er det eneste utenom det vanlige (luft og litt såre nipler). Hadde du noen symptomer denne gangen??🥰

Sønnen vår blir 4 no i mars 🥰 lille solstrålen vår 🥰  når der gjelder symptomer så har jeg vel ingen som tyder på graviditet, men heller mens. Alt er liksom det samme som det bruker å være like før TR dukker opp. 🤷‍♀️ Men grunnen til at jeg tok den første testen er at jeg ble skikkelig kvalm da jeg satt en brøddeig. Det har jeg hatt kun 1 gang før, og det hver gang jeg skulle bake brød, og det var når jeg var gravid med sønnen vår 😊 da slo det meg, kanskje jeg skulle teste.. 🤭 Blir nok litt mere avslappet når jeg har tatt den digitale, håper bare at det ikke er de her babyplan sine tester som holder helvete med meg.. 🤦‍♀️ 

Du må oppdatere her, både med graf og testene 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lille fjasa skrev:

Tusen takk for nyttig svar! ❤️ Det høres veldig lurt ut. Da bestiller jeg en pakke til om noen dager hvis det forsetter å blinke. Testet du 1 gang per dag med morgenurin? 

 

Og gratulerer så mye til deg!! Er veldig spennende å følge med her inne 😍 

Tusen takk 😍 

Det står vel gjerne at du skal ta det med morgenurin, men om du, av forskjellige årsaker, ikke har mulighet til det er det mest viktig at du tar det omtrent til samme tid hver dag. Du skal da ikke ha vært på do i 3-4 timer før testen utføres 😊 jeg håper du forstod det her 😅 men jeg fikk det aldri til å høve på morgenen, så jeg passet på at den ble tatt mellom kl 15 - 18. Det ska taes før kl 18, er anbefalt 😊 nok en gang, lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Carjo4 skrev:

Den digitale vil helt sikkert slå ut i morgen! Håper begge vår spirer klamrer seg fast til oktober🥰. For å si det sånn så har det ikke helt gått opp her heller, selv med 2 digitale tester 😂 Hvis du blar tilbake til mine tester så er staven med teststrek en tidligtest, den var ganske svak og likevel fikk jeg gravid på den digitale. Jeg tipper du hadde fått det om du hadde tatt det nå også, men jeg er enig med deg om å ta den i morgen 😃 gleder meg på oppdatering ❤️

Oi, trudde det var en vanlig test 😮 oioioi.. 😁 No er jeg veldig spent på imorgen, for de vanlige testene fra Babyplan er jo blitt veldig tydelig på bare noen timer 🤭 men jeg er så redd for at den sier "ikke gravid" at det er skummelt 🤦‍♀️ så sambo er faktisk å kjøpe 1 til no, i tilfelle denne skulle vise seg å være negativ.. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk 😍 

Det står vel gjerne at du skal ta det med morgenurin, men om du, av forskjellige årsaker, ikke har mulighet til det er det mest viktig at du tar det omtrent til samme tid hver dag. Du skal da ikke ha vært på do i 3-4 timer før testen utføres 😊 jeg håper du forstod det her 😅 men jeg fikk det aldri til å høve på morgenen, så jeg passet på at den ble tatt mellom kl 15 - 18. Det ska taes før kl 18, er anbefalt 😊 nok en gang, lykke til ❤️ 

Jeg skjønner 😄 Jeg får det nok til på morgenen 👌🏼 Tusen takk ❤️ Gleder meg til oppdatering etter digital test! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...