Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært for at jeg gikk på Crinone så hadde jeg blitt veldig optimistisk av denne grafen. Har ikke hatt så høy temp i dpo-land uten å bli gravid. Jaja. Blir nå spennende å se. Tester 9 dpo da jeg ikke klarer å vente lenger 🤭

B600B7D2-5EAE-4E01-88D0-6E25E4A4AF5F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Førstegangs skrev:

@Ønskebarnnr2 har du testet?😬

Hei @Førstegangs 😊

Jeg testet belnda igår, og imorgest fikk jeg ikke testet før do runde nr 2 🤦‍♀️ men synest å skimte noe på den fra idag. Hadde jo skikkelig murringer på fredag og var sikker på at TR skulle dukke opp, men ingen flere murringer 🤷‍♀️ så lurer på om det kanskje kan ha skjedd noe på fredag da? 🤷‍♀️ Og om hcg stiger annen hver eller hver tredje dag, blir det jo ikke kunne vises. FF har oppdaget trifasisk kurve.. 😊 Legger med bildene av testene som er tatt. Den første fra igår og den andre idag. 

Korsen ligg du an i løypen? ❤️ 

Screenshot_20200126_123430.jpg

Screenshot_20200126_123458.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vestalinn skrev:

Hadde det ikke vært for at jeg gikk på Crinone så hadde jeg blitt veldig optimistisk av denne grafen. Har ikke hatt så høy temp i dpo-land uten å bli gravid. Jaja. Blir nå spennende å se. Tester 9 dpo da jeg ikke klarer å vente lenger 🤭

B600B7D2-5EAE-4E01-88D0-6E25E4A4AF5F.jpeg

Spennende 😁 du får oppdatere etterhvert 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 Åååh så spennende om du skimter noe! Måtte bare inn å si at jeg tenker på deg og gleder meg til ny test i morgen (dersom du skal teste da)! Håper virkelig på gode nyheter ❤️ God klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sammen, hva er det lengste deres mensen har vært forsinket? Skjønner jo det blir annerledes om man har PCOS eller noe slikt, men interessant å høre uansett.

11-12 dager forsinket her nå, så begynner jo å lure. Har ikke testet på noen dager nå, ikke siden torsdag, men orker ikke sløse tester når grafen viser lav temp og jeg ikke føler meg det minste gravid.

FF har tatt bort den røde linjen i grafen min og nå stadfestet at det ikke har foregått noen eggløsning. Glad den forstod det! Smart app hehe!

Ønsker alle en god søndag❤️

656C57D4-7172-405C-86A0-7D0117DA8BF3.png

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Åååh så spennende om du skimter noe! Måtte bare inn å si at jeg tenker på deg og gleder meg til ny test i morgen (dersom du skal teste da)! Håper virkelig på gode nyheter ❤️ God klem!

Ååå, tusen takk @-C-😍 jeg skal nok teste igjen imorgen. Om du klarer å se det på bilde, så er fargen på undersiden synlig der teststreken skal være. Har tatt vare på den for å kunne sammenligne imorgen 🤭 men jeg skal prøve å få det til med første urinen da 🤭🤞

Klem tilbake til deg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 Jeg forstørret bildet og tok på høyeste belysningen og jeg ser det! Altså sånn har jeg kun fått de gangene jeg var gravid! Jeg holder faktisk en knapp på graviditet her nå jeg altså, men litt redd for å si det så du blir skuffet om ikke! MEN jeg ser iallfall streken! Og det har jeg kun fått ved graviditet iallfall😍🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Jeg forstørret bildet og tok på høyeste belysningen og jeg ser det! Altså sånn har jeg kun fått de gangene jeg var gravid! Jeg holder faktisk en knapp på graviditet her nå jeg altså, men litt redd for å si det så du blir skuffet om ikke! MEN jeg ser iallfall streken! Og det har jeg kun fått ved graviditet iallfall😍🙏🏻

@-C-, ååå no er jeg veldig spent på imorgen selv 😍 jeg håper så inderlig 🤞 vist ikke så går vi inn i pp17..

Jeg håper at du enten får en positiv test snart eller TR så du kan ta fatt på en ny runde! ❤️ Det lengste min mens har vært forsinket er 14 dager, men siden da har den kommen sent. EL har da vist seg i ettertid at den kom mye senere enn antatt. Men jeg tempet ikke da. 🙄 Jeg håper du finner ut av det snart! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 Så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞❤️

@Vestalinn Dette er jo veldig spennende også! Krysser fingrene for at det er en spire som gir høyere temp 🤞

@-C- Den lengste syklusen jeg har hatt var på 44 dager, da hadde jeg EL på dag 30 (ikke hatt så lang syklus hverken før eller etter dette). Fryktelig frustrerende når syklusene blir så lange... Hvis du ikke er gravid (noe jeg krysser fingrene for at du er🤞), så håper jeg TR kommer asap.. Sender en klem ❤️ 

Endret av Smashy
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @Førstegangs 😊

Jeg testet belnda igår, og imorgest fikk jeg ikke testet før do runde nr 2 🤦‍♀️ men synest å skimte noe på den fra idag. Hadde jo skikkelig murringer på fredag og var sikker på at TR skulle dukke opp, men ingen flere murringer 🤷‍♀️ så lurer på om det kanskje kan ha skjedd noe på fredag da? 🤷‍♀️ Og om hcg stiger annen hver eller hver tredje dag, blir det jo ikke kunne vises. FF har oppdaget trifasisk kurve.. 😊 Legger med bildene av testene som er tatt. Den første fra igår og den andre idag. 

Korsen ligg du an i løypen? ❤️ 

Screenshot_20200126_123430.jpg

Screenshot_20200126_123458.jpg

Hmmm, denne synes jeg var vanskelig. Synes ikke jeg ser en strek, men det er kanskje noe der? Håper virkelig det❤️ Test igjen i morgen! Krysser armer og bein for deg, det hadde vært så stas. 
Selv er jeg nettopp ferdig med TR. Tror ikke jeg får prøvd aktivt før april, da samboer er borte på jobb de neste to EL. Det suger😫 Men får jo gjort svært lite med det, så jeg får bare holde ut. 

Lykke til med testing i morgen!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende @Vestalinn, jeg fikk også ganske høy temp i dag på 6dpo så er veldig spent nå! Gøy at vi er like langt i dpo-land 😁

@Ønskebarnnr2 nå håper jeg det klaffer for dere! Jeg har ikke noe streksyn og ser ikke noe her, men håper det er noe der 🤞 så gøy med trifasisk kurve - vil gjerne se grafen 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, -C- skrev:

Alle sammen, hva er det lengste deres mensen har vært forsinket? Skjønner jo det blir annerledes om man har PCOS eller noe slikt, men interessant å høre uansett.

11-12 dager forsinket her nå, så begynner jo å lure. Har ikke testet på noen dager nå, ikke siden torsdag, men orker ikke sløse tester når grafen viser lav temp og jeg ikke føler meg det minste gravid.

FF har tatt bort den røde linjen i grafen min og nå stadfestet at det ikke har foregått noen eggløsning. Glad den forstod det! Smart app hehe!

Ønsker alle en god søndag❤️

656C57D4-7172-405C-86A0-7D0117DA8BF3.png

Har vanligvis ca 28 dager syklus, men i desember hadde jeg 41 dager syklus og ble gravid. Det rare er at det var det som skjedde forrige gang jeg ble gravid å, som endte i sa. Så hadde da El den dagen jeg egentlig skulle få mensen begge gangene.🧐 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare vise frem min aller første tempe-kurve. Startet veldig ustabilt, men jaggu tror jeg ikke den er inne på noe nå. Det har vært lange dager, og temping har gjort livet et hakk mer spennende 😂

Eggløsning er forsinket med 3-4 dager ifht til tidligere sykluser. Det er litt dumt med tanke på samleie. Derfor håååper jeg at EL kanskje skjedde CD 18. Tror dere det kan være en sjanse for det? Begynte litt for tidlig med el-tester, så gikk tom. 
Spent på om mensen blir forsinket også (har nemlig ikke troa på graviditet i det hele tatt!!). 
 

Uansett - temping var gøy!

D9BD662A-0605-4922-9DBE-537033EF391D.jpeg

Anonymkode: 7080a...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere fine 🥰

Jeg våknet til et kraftig nedgang i tempen idag. Tok allikevel en test og det ble i bestefall en skyggestrek. Så jeg har begynt å forberede meg psykisk på pp17. 😊 Det blir vel vårres tur etterhvert, men jeg tror at jeg skal slutte å se på grafen som positiv hver gang (den ser lovende ut helt til den ikke gjør det lengre). Jeg må lære meg å ikke tolke den før 14 dpo. Og slutte å teste for tidlig. 🤦‍♀️ 

Jeg håper dere alle har en fin dag og en fin start inn i den nye uken 😊❤️

Edit: jeg endret på FF etter jeg gikk igjennom min personlige kalender der jeg skriver litt mere detaljert angående utflod og tappen. Trur grafen stemmer no og at det er alt for tidlig å teste. 🤷‍♀️ Men, er det noen her som ser streken på testen fra idag? Den nederste. Jeg vil tolke den som skygge. 😊 

 

 

Screenshot_20200127_083249.jpg

IMG_20200127_082716.jpg

Endret av Ønskebarnnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 😊

Jeg vet at det kanskje begynner å bli litt slitsomt, men jeg drakk masse igår kveld. Så no tok jeg 2 nye tester med samme resultat på bare sekunder. Jeg sparte da med å gå på do. Er det her starten på noe? 🤞

Jeg vil ikke virke plagsom, men dere er de eneste jeg kan vende meg til.. 

IMG_20200127_102735.jpg

IMG_20200127_101535.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Ønskebarnnr2 Ja dette tror jeg er starten på noe 🥰👌 jeg har lagt på filter på bildet ditt og justert kontrasten (beklager hvis det er creepy), her ser man tydelig at det er noe 😁 Jeg har ihvertfall aldri selv opplevd skyggestrek på Babyplan 

IMG_20200127_101535.thumb.jpg.dac2213e1e949c68481a7fffa90a8669.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, snurk skrev:

@Ønskebarnnr2 Ja dette tror jeg er starten på noe 🥰👌 jeg har lagt på filter på bildet ditt og justert kontrasten (beklager hvis det er creepy), her ser man tydelig at det er noe 😁 Jeg har ihvertfall aldri selv opplevd skyggestrek på Babyplan 

IMG_20200127_101535.thumb.jpg.dac2213e1e949c68481a7fffa90a8669.jpg

Jeg håper og håper 🤞 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, snurk skrev:

@Ønskebarnnr2 du er vel bare 8 dpo? Jeg beklager hvis jeg gir deg falske forhåpninger, men jeg synes dette ser veldig lovende ut 👍😍

@snurk jeg er enten 8 eller 11 dpo idag. 😊 Jeg ble ikke helt klok på FF og kroppen min den her måneden 🤦‍♀️ tror det blir test hver dag fremover no 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...