Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Smashy skrev:

For en fantastisk start på 2020. Fikk to sterke streker i går!😭

Vår prøving startet sommeren 2018, ble gravide etter noen måneder, men mistet i MA.. Etter dette hadde vi en lang pause. Det har vært en laaang reise med 13 pp tilsammen. Måtte spiren klamre seg fast til september/oktober!🤞🏻 

Fortsatt er det helt uvirkelig, og jeg gleder meg over hver dag spiren klamre seg fast. Blir nok en tidlig UL etterhvert, for å sjekke at hjertet slår❤

Legger ved gravid-grafen min til de som er interessert i å følge med på grafer❤ Krysser fingrene for resten av gjengen, 2020 er året! 

Screenshot_20200118-083253_FF Mobile.jpg

Så fantastisk lesning på morgenen 😍 gratulere så masse 😍 jeg ønsker deg alt godt og krysser alt jeg har for at spiren holder seg fast! ❤️ Stor klem ♥️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Smashy gratulerer så mye 😍

@-C- så utrolig irriterende å høre om dama i telefonen! Greit nok at en kan ha dårlige dager på jobb, men har man et serviceyrke så må man faktisk legge privatlivet til siden for å gjøre dagen best mulig for de andre. Hun skulle virkelig gitt deg en unnskyldning, tenk hvor mange telefoner hun tok den dagen 😣. Leit å se kurven din som er så lav og uten EL, medisinen skal trossalt ha motsatt effekt? Håper du får svar på det når dere får dratt på timen deres. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk @Yucca1, @J1994, @Ønskebarnnr2, @Carjo4 ❤️❤️ Tårene trillet da jeg så de to strekene i går. Jeg kjenner det på kroppen allerede, er veldig trøtt og tidvis kvalm blant annet. 

Jeg følger med på forumet titt og ofte, selv om jeg ikke er så aktiv. Håper det går bra med dere alle ❤️

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 15.28, AnonymBruker skrev:

En veninne av meg venta til ordinær ultralyd uke 19. Da hadde fosteret vært dødt siden uke 11

Anonymkode: 666cd...6de

Skjønte ikke helt hva du ville frem til med dette svaret? Forstår at hun hadde fått vite det tidligere ved å ta en tidlig ultralyd, men det ville uansett ikke hatt noe å si for utslaget dessverre. Ser flere allerede har svart, men du burde nok passe litt på hvordan du ordlegger deg, selvom du kanskje ikke mente noe med det. Man er ekstremt sårbar og redd i starten av et svangerskap, og går med en frykt for nettopp dette!

Nå er jeg forsåvidt i uke 26, og jeg var så heldig å få en ultralyd hos gynekolog allerede i uke 8. Deretter igjen en tidlig ultralyd i uke 13. Glad for at vi valgte å gjøre det. Alt var heldigvis bra, og termin er i starten av mai 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med en oppdatering jeg også! Her er ny syklus i full sving og jeg fikk positiv EL-test i dag. Eggløsning er enten i morgen eller tirsdag da, og så begynner den kjedelige ventetiden 😅 Har forsøkt å ikke vie så mye tid til dette babyprosjektet i det siste, og det føles mye bedre når det ikke er så altoppslukende! Blir selvfølgelig skuffa når mensen kommer, men er mer tilstede og lever mer i nuet føler jeg 😊 

Gratulerer så mye til deg @Smashy!!🥰 Og lykke til @-C-, jeg føler med deg og håper dere får en bedre opplevelse ved neste møte med helsevesenet ang. IVF og veien videre ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 0.06, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Hei igjen ❤️ Helt enig, man kan alltid være hyggelig uansett hva! Man kan snakke om vanskelige ting, og være direkte - samtidig som man tar hensyn!

@Førstegangs Tagger deg også så du kan lese update, og deg @Bærblå 
Ble veldig skuffet i dag, fikk telefon fra sykehuset om at de må utsette timen vår grunnet sykdom. Damen jeg snakket med virket bare uhøflig og ja "lei". Jeg svarte at jeg måtte sjekke med min samboer om han kunne den dagen de foreslo, men hun sa at jeg ikke kunne få tid på meg da det står så mange i kø. Jeg har stått i kø i mange måneder selv, og må da få lov å sjekke med sambo om han kan den dagen de foreslo. Sambo har en jobb hvor han ikke bare kan bestemme dagene selv, så han må be om fri i god tid før noe slikt. De ville gi oss time tirsdag (kommende). Hun ga meg 10 min på å spørre han, etter jeg virkelig diskuterte litt med henne. Ringte sambo, han prøvde å snakke med sjefen sin, men det gikk dessverre ikke. Hørte sambo var lei seg, eller oppgitt da. Jeg ringte henne opp og hun svarte at "dette er årsaken til at vi ikke lar folk ringe rundt og sjekke, det er veldig mange som virkelig ønsker denne timen". SOM om vi ikke ønsker den...? DE avlyser og så skal man ikke få ti min på seg? Usj,ble bare irritert! I tillegg fikk hun det til å høres ut som om "dette tydelig ikke var viktig nok for oss". Jeg spurte til og med om det holdt at jeg kom alene til timen, men nei - sambo måtte være med! Ja da må man vel få spørre samboeren sin også da? Altså really??

Så nå får vi ikke time før 31januar! For all del, ikke så sykt lenge til det, men lenge nok. Jeg hadde sett så utrolig frem til denne timen. Ikke fordi jeg hadde noen forhåpninger om at det kom til å skje undre der, men fordi det er utredning og fordi vi var forberedte på det! Vi har prøvd lenge og mistet to graviditeter, vi begynner å bli både frustrerte og desperate! At man da blir behandlet som dritt (sorry utrykket, men føltes sånn) var bare så utrolig leit.

I tillegg er denne syklusen min denne måneden helt på bærtur, jeg forstår nada og ja....er lei! Snakket med Hausken i dag igjen, satt opp time der om 1,5 uker. Skal forhøre oss om IVF. Betyr ikke at vi går i gang, men vi vil bare ta praten nok en gang og se hva de sier. Legger ved grafen min, ikke for at jeg tror det gjør noen her kloke, men jeg skulle jo hatt mensen i går. Får den alltid på dag 26 i syklus, men så pleier jeg jo å ha hatt eggløsning også, hvilket jeg ikke tror jeg har uansett om FF "tror" den har funnet EL. Om jeg legger denne grafen oppå de andre grafene, kan dere se hvor utrolig mye lavere temperaturer jeg ligger på nå. Denne måneden med Letrozol tror jeg kanskje ble for mye. Jeg tror iallfall ikke at jeg har hatt eggløsning pga lave temperaturer.

Legger ved dagens graf alene, og så en under med de siste 7 sykluser oppå. Da ser dere fort forskjellen. Skjønner jo at FF peiler seg inn på noe, men jeg tror bare den tar feil helt ærlig! Som dere ser er jeg i dag på dag 27 i syklus, men jeg har jo aaaaldri sykluser på lengre enn 26 dager (forutenom når jeg er gravid), men så pleier jeg jo alltid å ha eggløsning også - så det er nok pga uteblitt EL at FF anslår mensen senere enn normalt.

Kan jo være jeg hadde EL i går også, men som dere ser så ga vi opp prøvingen denne måneden etter bare "et par samleier" denne måneden...kremt...så det blir ikke noe baby isåfall, for vi har jo ikke hatt sex på noen dager nå! Man blir lei og sliten av det! Kjenner det svir litt i magen om det så er, men jeg er bare et menneske - VI er bare mennesker. Klarer ikke å ha sex annenhver dag i 30 dager, det blir bare too much i lengden!

Føler det kommer mye negativitet fra meg i dette innlegget, og jeg mener ikke være sånn, men det som skjedde i dag føltes bare som et slag i trynet med tanke på hvor sterkt man ønsker seg dette og virkelig gjør alt man kan hele tiden! 

Ellers så har jeg hatt en bra dag, selv om det kanskje ikke høres sånn ut pga all sutringen 😛 Vi har hatt verdens hyggligste fredagskveld som familie og nå sover sambo på sofa, mens jeg skriver innlegg og ser på film haha! 

Hilsen C (som skal bli gravid, en eller annen gang lol)

Dagens graf:6403CECA-63A4-42C1-AFC9-6E8D8B6C8CF7.jpeg

Her med krysset på eggløsning:3F12E7B0-2B8B-4F99-874E-00D6CFE0BE87.jpeg

Her med alle grafene oppå hverandre, men fra syklusstart:

FB57849F-4549-4A51-BCE3-1C5C7962BC70.png

Som dere ser så er denne månedens graf langt lavere enn aaaalle de andre månedene. Det var vel egentlig det jeg ville vise dere bare :) 

Så unødvendig og ufint... 

Håper timen går fint 😀 Kjipt med grafen, men som vi har snakket om: grafene dine er de vanskeligste å tyde.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2020 den 9.56, Smashy skrev:

Tuusen takk @Yucca1, @J1994, @Ønskebarnnr2, @Carjo4 ❤️❤️ Tårene trillet da jeg så de to strekene i går. Jeg kjenner det på kroppen allerede, er veldig trøtt og tidvis kvalm blant annet. 

Jeg følger med på forumet titt og ofte, selv om jeg ikke er så aktiv. Håper det går bra med dere alle ❤️

 

Gratulerer så mye! Dette var gode nyheter😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 0.06, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Hei igjen ❤️ Helt enig, man kan alltid være hyggelig uansett hva! Man kan snakke om vanskelige ting, og være direkte - samtidig som man tar hensyn!

@Førstegangs Tagger deg også så du kan lese update, og deg @Bærblå 
Ble veldig skuffet i dag, fikk telefon fra sykehuset om at de må utsette timen vår grunnet sykdom. Damen jeg snakket med virket bare uhøflig og ja "lei". Jeg svarte at jeg måtte sjekke med min samboer om han kunne den dagen de foreslo, men hun sa at jeg ikke kunne få tid på meg da det står så mange i kø. Jeg har stått i kø i mange måneder selv, og må da få lov å sjekke med sambo om han kan den dagen de foreslo. Sambo har en jobb hvor han ikke bare kan bestemme dagene selv, så han må be om fri i god tid før noe slikt. De ville gi oss time tirsdag (kommende). Hun ga meg 10 min på å spørre han, etter jeg virkelig diskuterte litt med henne. Ringte sambo, han prøvde å snakke med sjefen sin, men det gikk dessverre ikke. Hørte sambo var lei seg, eller oppgitt da. Jeg ringte henne opp og hun svarte at "dette er årsaken til at vi ikke lar folk ringe rundt og sjekke, det er veldig mange som virkelig ønsker denne timen". SOM om vi ikke ønsker den...? DE avlyser og så skal man ikke få ti min på seg? Usj,ble bare irritert! I tillegg fikk hun det til å høres ut som om "dette tydelig ikke var viktig nok for oss". Jeg spurte til og med om det holdt at jeg kom alene til timen, men nei - sambo måtte være med! Ja da må man vel få spørre samboeren sin også da? Altså really??

Så nå får vi ikke time før 31januar! For all del, ikke så sykt lenge til det, men lenge nok. Jeg hadde sett så utrolig frem til denne timen. Ikke fordi jeg hadde noen forhåpninger om at det kom til å skje undre der, men fordi det er utredning og fordi vi var forberedte på det! Vi har prøvd lenge og mistet to graviditeter, vi begynner å bli både frustrerte og desperate! At man da blir behandlet som dritt (sorry utrykket, men føltes sånn) var bare så utrolig leit.

I tillegg er denne syklusen min denne måneden helt på bærtur, jeg forstår nada og ja....er lei! Snakket med Hausken i dag igjen, satt opp time der om 1,5 uker. Skal forhøre oss om IVF. Betyr ikke at vi går i gang, men vi vil bare ta praten nok en gang og se hva de sier. Legger ved grafen min, ikke for at jeg tror det gjør noen her kloke, men jeg skulle jo hatt mensen i går. Får den alltid på dag 26 i syklus, men så pleier jeg jo å ha hatt eggløsning også, hvilket jeg ikke tror jeg har uansett om FF "tror" den har funnet EL. Om jeg legger denne grafen oppå de andre grafene, kan dere se hvor utrolig mye lavere temperaturer jeg ligger på nå. Denne måneden med Letrozol tror jeg kanskje ble for mye. Jeg tror iallfall ikke at jeg har hatt eggløsning pga lave temperaturer.

Legger ved dagens graf alene, og så en under med de siste 7 sykluser oppå. Da ser dere fort forskjellen. Skjønner jo at FF peiler seg inn på noe, men jeg tror bare den tar feil helt ærlig! Som dere ser er jeg i dag på dag 27 i syklus, men jeg har jo aaaaldri sykluser på lengre enn 26 dager (forutenom når jeg er gravid), men så pleier jeg jo alltid å ha eggløsning også - så det er nok pga uteblitt EL at FF anslår mensen senere enn normalt.

Kan jo være jeg hadde EL i går også, men som dere ser så ga vi opp prøvingen denne måneden etter bare "et par samleier" denne måneden...kremt...så det blir ikke noe baby isåfall, for vi har jo ikke hatt sex på noen dager nå! Man blir lei og sliten av det! Kjenner det svir litt i magen om det så er, men jeg er bare et menneske - VI er bare mennesker. Klarer ikke å ha sex annenhver dag i 30 dager, det blir bare too much i lengden!

Føler det kommer mye negativitet fra meg i dette innlegget, og jeg mener ikke være sånn, men det som skjedde i dag føltes bare som et slag i trynet med tanke på hvor sterkt man ønsker seg dette og virkelig gjør alt man kan hele tiden! 

Ellers så har jeg hatt en bra dag, selv om det kanskje ikke høres sånn ut pga all sutringen 😛 Vi har hatt verdens hyggligste fredagskveld som familie og nå sover sambo på sofa, mens jeg skriver innlegg og ser på film haha! 

Hilsen C (som skal bli gravid, en eller annen gang lol)

Dagens graf:6403CECA-63A4-42C1-AFC9-6E8D8B6C8CF7.jpeg

Her med krysset på eggløsning:3F12E7B0-2B8B-4F99-874E-00D6CFE0BE87.jpeg

Her med alle grafene oppå hverandre, men fra syklusstart:

FB57849F-4549-4A51-BCE3-1C5C7962BC70.png

Som dere ser så er denne månedens graf langt lavere enn aaaalle de andre månedene. Det var vel egentlig det jeg ville vise dere bare :) 

Neimen, for en ugrei måte å møte pasienter på. Damen du snakket med burde skamme seg! Så utrolig ufint og lite følsomt. Håper du har fått ristet det av deg😫

Jeg er ikke så god på grafer, men det må være veldig frustrerende å ikke vite hva som skjer. Du brukte ha rimelig god kontroll på syklus, og jeg kjenner meg SÅ godt igjen i at det er dritt når det snus på hodet og man ikke aner hva som skjer. 

Det høres lurt ut å snakke med Hausken om IVF. Mer info gjør det lettere å vite om det er noe man kunne tenke seg eller ikke. Jeg håper du blir klokere av en samtale med de❤️ I mellomtiden får du bare spy ut all negativitet her inne, det er helt lov. Det er godt å høre at du sånn alt i alt har det bra og at du ikke lar dette klusse til med absolutt alt. Sender deg en god klem💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 8.28, Smashy skrev:

@-C- Så utrolig ufin hun på telefonen var... Man fortjener å bli møtt mye bedre enn som så! At din samboer ikke kunne på den timen som ble foreslått er jo ikke fordi dere ikke ønsker dette, hva slags svar er det... Hun damen må da ha hatt en skikkelig dårlig dag. Godt du kan få ut litt frustrasjon her i skravletråden. Jeg håper det virkelig ordner seg for dere ❤️ Også håper jeg at tiden går fort til 31.januar. 

Tusen takk snille deg @Smashy ❤️ 
OG GRATULERER MED TO BLÅ!!!!!! Ååååh så herlig! Hvordan føles det i dag? 😄 Hva sa den vordende far??

Goood klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 9.24, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @-C- ❤️

Det var da fryktelig for dårlig humør hun va i, hun som du snakket med på telefon! Sender deg en klem og håper at tiden til den 31 går fort ❤️ 

Spennende å se på grafene dine! Og hvor rart at tempen va så mye lavere no 🤔 Jeg trur også at EL uteblir denne måneden hos meg. Det bare svinger opp og ned og FF klarer ikke å finne noe EL så langt. Mens FLO appen er ganske bestemt på at jeg skal ha mens idag 😂 

Jeg ønsker deg ei fin helg ❤️

Heeeei igjen @Ønskebarnnr2

Takk for klem ❤️ sender en tilbake!
Ja det er bare så merkelig! Jeg håper mensen kommer nå snart, jeg er jo flere dager på overtid, men den har sunket nå så NÅ håper jeg bare den kommer og at den nå uten Letrozol kommer tilbake :) 

Håper du har hatt en god helg! Fikk du mensen forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 9.29, Carjo4 skrev:

@Smashy gratulerer så mye 😍

@-C- så utrolig irriterende å høre om dama i telefonen! Greit nok at en kan ha dårlige dager på jobb, men har man et serviceyrke så må man faktisk legge privatlivet til siden for å gjøre dagen best mulig for de andre. Hun skulle virkelig gitt deg en unnskyldning, tenk hvor mange telefoner hun tok den dagen 😣. Leit å se kurven din som er så lav og uten EL, medisinen skal trossalt ha motsatt effekt? Håper du får svar på det når dere får dratt på timen deres. 😊

@Carjo4 Ja det er jo bare så unødvendig oppførsel, men, men - slike møter man nok på flere ganger i livet så man må bare drite i det! Men der og da steg pulsen litt 😛 

Ja skulle jo tro den skulle ha motsatt effekt, Letrozolen altså, men virker jo ikke sånn på meg. Funket de to første månedene, mens den siste ble bare tull og fjas! Håper mensen kommer snart :)


Tusen takk for støtte ❤️ hvordan er det med deg nå da?
Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Arwina skrev:

@-C-, jeg føler med deg og håper dere får en bedre opplevelse ved neste møte med helsevesenet ang. IVF og veien videre ♥️

@Arwina Tuuusen takk ❤️ så søt du er! Hvordan går det med deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Seinnie skrev:

Så unødvendig og ufint... 

Håper timen går fint 😀 Kjipt med grafen, men som vi har snakket om: grafene dine er de vanskeligste å tyde.. 

@Seinnie Ja det er kjipern, men nå har tempen sunket og forhåpentligvis er mensen på vei og ny syklus kan starte :) hvordan går det med deg om dagen da?

Tips: Vi andre har også gjort det altså - legg til et bilde i profilen din, kan være hva som helst, men da er det så utrolig mye lettere å spotte deg når man skal tagge deg og ikke minst kjenne deg igjen! 😄 kun et ønske, ikke et must! Heeelt opp til deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mest ustabile syklus noensinne haha, om noen skulle være interessert 😛 

Den mente igår at jeg hadde eggløsning på dag 20, mens i dag snudde den til CD15 plutselig! Den er schizofren denne måneden, orker ikke forholde meg til noe av det den sier hehe!

Nå ser det ut til at mensen endelig er på vei 5 dager forsinket! Ny syklus - ny mulighet :) 

C0D0BFF7-54DE-40BB-9B59-72040B53532E.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -C- skrev:

Heeeei igjen @Ønskebarnnr2

Takk for klem ❤️ sender en tilbake!
Ja det er bare så merkelig! Jeg håper mensen kommer nå snart, jeg er jo flere dager på overtid, men den har sunket nå så NÅ håper jeg bare den kommer og at den nå uten Letrozol kommer tilbake :) 

Håper du har hatt en god helg! Fikk du mensen forresten??

Hei @-C- 🥰

Så flott å høre at det ser ut til at mensen kommer så du kan si deg ferdig med denne rare syklusen 😊 også håper jeg at du/dere får hjelpen dere er ut etter når dere har ny time hos hausken 😊

Helgen min har vært veldig fin med masse kvalitetstid med mine 🥰 takk som spørr 🥰 

Mensen har ikke kommen enda og jeg blir ikke klok på grafene. 🤷‍♀️ Kan legge med både flo og ff sin, så kanskje du kan se litt? 😇 Men jeg tror rett og slett at jeg ikke har hatt EL den her måneden, så håper mensen kommer snart så jeg får begynt på en ny syklus 😊

 

Screenshot_20200120_120925_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20200120_120912_org.iggymedia.periodtracker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @-C- 🥰

Så flott å høre at det ser ut til at mensen kommer så du kan si deg ferdig med denne rare syklusen 😊 også håper jeg at du/dere får hjelpen dere er ut etter når dere har ny time hos hausken 😊

Helgen min har vært veldig fin med masse kvalitetstid med mine 🥰 takk som spørr 🥰 

Mensen har ikke kommen enda og jeg blir ikke klok på grafene. 🤷‍♀️ Kan legge med både flo og ff sin, så kanskje du kan se litt? 😇 Men jeg tror rett og slett at jeg ikke har hatt EL den her måneden, så håper mensen kommer snart så jeg får begynt på en ny syklus 😊

 

Screenshot_20200120_120925_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20200120_120912_org.iggymedia.periodtracker.jpg

@Ønskebarnnr2

Hei igjen :)

Hmmm her kan du jo hatt EL både på dag 16 og 23? Veldig vanskelig å si altså!? Skjønner godt du er forvirret, da er vi to haha 😛 

Det blir kanskje avgjørende hva din sier de neste 2-3 dagene, hold meg gjerne oppdatert!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Førstegangs skrev:

Neimen, for en ugrei måte å møte pasienter på. Damen du snakket med burde skamme seg! Så utrolig ufint og lite følsomt. Håper du har fått ristet det av deg😫

Jeg er ikke så god på grafer, men det må være veldig frustrerende å ikke vite hva som skjer. Du brukte ha rimelig god kontroll på syklus, og jeg kjenner meg SÅ godt igjen i at det er dritt når det snus på hodet og man ikke aner hva som skjer. 

Det høres lurt ut å snakke med Hausken om IVF. Mer info gjør det lettere å vite om det er noe man kunne tenke seg eller ikke. Jeg håper du blir klokere av en samtale med de❤️ I mellomtiden får du bare spy ut all negativitet her inne, det er helt lov. Det er godt å høre at du sånn alt i alt har det bra og at du ikke lar dette klusse til med absolutt alt. Sender deg en god klem💕💕

@Førstegangs

Ja hun er det bare å glemme, hun hadde vel kanskje en dårlig dag, det er lov det også! 

Ja det er bare såååå kjedelig, man føelr man blir satt i en ventemodus på en måte, eller pausemodus er mer riktig å si! En måned er jo mye når man er prøver!

Ja jeg skal snakke med Hausken om IVF igjen, vi har jo fått behandligsløp en gang før, men da var vi overhodet ikke klare og jeg føler for en god og grundig gjennomgang før jeg evt setter i gang med noe slikt. Så derfor tar jeg meg en ny time! Det får bare koste det det koster!

Tusen takk for at jeg kan dele alt jeg føler her inne! Det betyr virkelig mye ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2

Hei igjen :)

Hmmm her kan du jo hatt EL både på dag 16 og 23? Veldig vanskelig å si altså!? Skjønner godt du er forvirret, da er vi to haha 😛 

Det blir kanskje avgjørende hva din sier de neste 2-3 dagene, hold meg gjerne oppdatert!!!

@-C-

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på det 🥰 jeg tror, med tanke på utflod og tappen, at EL var på dag 16. Men har forstått det slik at tappen kan variere og også utfloden under selve EL. Jeg skal holde deg oppdatert når FF endelig har funnet ut av det 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@-C-

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på det 🥰 jeg tror, med tanke på utflod og tappen, at EL var på dag 16. Men har forstått det slik at tappen kan variere og også utfloden under selve EL. Jeg skal holde deg oppdatert når FF endelig har funnet ut av det 😅

Bra du har en følelse selv:) den stemmer som regel bedre enn noe annet! Ja holdt meg oppdater 😄 @Ønskebarnnr2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C- Så bra at mens begynner å melde sin ankomst, håper din neste syklus blir litt mer stabil enn denne! Her går det veldig bra, takk som spør 🥰 Er 8dpo nå og har egentlig ingen symptomer utenom det vanlige så jeg føler meg hverken gravid eller mensklar. Skal til legen om noen dager så håper å få tatt noen blodprøver bare for å sjekke status mtp at syklusene og mens som bare blir lengre og lengre med tiden. Må bare fortelle om samboer som fant den positive EL testen jeg hadde glemt i skuffa på badet, han var så sikker på at jeg var gravid og ikke hadde fortalt det til han enda 😂 Synes litt synd på han samtidig som at det var litt komisk der og da... håper det er en graviditetstest han ser neste gang 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...