Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes også å skimte en strek nr.2, @Ønskebarnnr2 - krysser fingrene🤞

8dpo er jo fortsatt tidlig, så håper den blir sterkere og sterkere. Aldri fått skyggestrek på disse selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, J1994 skrev:

Jeg synes også å skimte en strek nr.2, @Ønskebarnnr2 - krysser fingrene🤞

8dpo er jo fortsatt tidlig, så håper den blir sterkere og sterkere. Aldri fått skyggestrek på disse selv :)

Ååå, jeg håper virkelig! ❤️ 😍 Gikk inn på line reader på FF og tok forskjellige farge nyanser og da vises dem mye bedre 🤭 men dem vises mye bedre i virkeligheten 🤞

Screenshot_20200127_105055_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20200127_105044_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Endret av Ønskebarnnr2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ååå, jeg håper virkelig! ❤️ 😍 Gikk inn på line reader på FF og tok forskjellige farge nyanser og da vises dem mye bedre 🤭 men dem vises mye bedre i virkeligheten 🤞

Screenshot_20200127_105055_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20200127_105044_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Virkelig spennende! 😁🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ååå, jeg håper virkelig! ❤️ 😍 Gikk inn på line reader på FF og tok forskjellige farge nyanser og da vises dem mye bedre 🤭 men dem vises mye bedre i virkeligheten 🤞

Screenshot_20200127_105055_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20200127_105044_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Her er det da noe? Åh, jeg håper virkelig❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Her er det da noe? Åh, jeg håper virkelig❤️❤️

@Førstegangs, jaaa... Jeg har ikke opplevd å få så "sterk" strek (selvom dem er svak) på de testene! Det blir en test hver dag no og jeg håper så at dem bare blir sterke! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Ønskebarnnr2 Jeg håper så inderlig det er en begynnende babystrek! Og syntes det ser lovende ut, det er jo tydeligere i dag enn i går! Og om du bare er 8dpo så er jo det helt supert! Blir spennende dager fremover!😍🤞🏼
 

 

Selv skal jeg på tidlig ul i dag, og om siste positiv el test var da jeg ble gravid så vil det si at jeg er 6+4 i dag. Krysser fingrene for et pumpende hjerte og fin utvikling så langt. Noen som har hatt ul rundt samme tid som kan si litt om hva man kan forvente? 👶🏻

Endret av Lovilove
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei igjen 😊

Jeg vet at det kanskje begynner å bli litt slitsomt, men jeg drakk masse igår kveld. Så no tok jeg 2 nye tester med samme resultat på bare sekunder. Jeg sparte da med å gå på do. Er det her starten på noe? 🤞

Jeg vil ikke virke plagsom, men dere er de eneste jeg kan vende meg til.. 

IMG_20200127_102735.jpg

IMG_20200127_101535.jpg

Så spennende!! Slik strek fikk jeg 10dpo, aldri fått skyggestrek på babyplan sin så dette MÅ da være babystrek ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovilove skrev:

@Ønskebarnnr2 Jeg håper så inderlig det er en begynnende babystrek! Og syntes det ser lovende ut, det er jo tydeligere i dag enn i går! Og om du bare er 8dpo så er jo det helt supert! Blir spennende dager fremover!😍🤞🏼
 

 

Selv skal jeg på tidlig ul i dag, og om siste positiv el test var da jeg ble gravid så vil det si at jeg er 6+4 i dag. Krysser fingrene for et pumpende hjerte og fin utvikling så langt. Noen som har hatt ul rundt samme tid som kan si litt om hva man kan forvente? 👶🏻

Lykke til ❤️ jeg var på TUL når jeg gikk med sønnen vår, pga småblødninger. Og da såg vi bare noe som rørte på seg og fikk høre lyden 🥰 håper du får se det samme 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Så spennende!! Slik strek fikk jeg 10dpo, aldri fått skyggestrek på babyplan sin så dette MÅ da være babystrek ❤️❤️❤️

@Carjo4, tror du det? 😍

Jeg klarte ikke å vente og tenkte jeg skulle se hvordan det ble med litt utvannet urin. Og det ble såpass til strek at jeg måtte vise sambo det og han så det også med en gang! 😍 Så no håper vi bare at det stiger i fargen på teststreken og at det klorer seg godt fast! ❤️ 

IMG_20200127_155443.jpg

IMG_20200127_155533.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig på ul, det var det et bankende hjerte og vi fikk høre😍 ble satt frem en dag, så er 6+5, termin 21 september! 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4, tror du det? 😍

Jeg klarte ikke å vente og tenkte jeg skulle se hvordan det ble med litt utvannet urin. Og det ble såpass til strek at jeg måtte vise sambo det og han så det også med en gang! 😍 Så no håper vi bare at det stiger i fargen på teststreken og at det klorer seg godt fast! ❤️ 

IMG_20200127_155443.jpg

IMG_20200127_155533.jpg

Denne ser jo utrolig lovende ut!🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4, tror du det? 😍

Jeg klarte ikke å vente og tenkte jeg skulle se hvordan det ble med litt utvannet urin. Og det ble såpass til strek at jeg måtte vise sambo det og han så det også med en gang! 😍 Så no håper vi bare at det stiger i fargen på teststreken og at det klorer seg godt fast! ❤️ 

IMG_20200127_155443.jpg

IMG_20200127_155533.jpg

Å, kjære du. Jeg håper så inderlig at dette virkelig er en babystrek. For det er jo noe der!!! Er så spent på morgendagen. Sender deg en skikkelig god klem❤️ Og husk - du er ikke plagsom, vi er her for deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lovilove skrev:

Da var jeg ferdig på ul, det var det et bankende hjerte og vi fikk høre😍 ble satt frem en dag, så er 6+5, termin 21 september! 
 

Gratulerer så mye💫💕 Så utrolig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Gratulerer så mye💫💕 Så utrolig stas!

Tusen takk! Det var utrolig deilig!😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spør bare fordi jeg lurer, og ikke for å være frekk eller slem så vær så snill ikke hopp på meg eller tro at jeg er det:) 

Tidligere i tråden ser jeg dere klager over at dere må ha sex så ofte. Er det sånn fordi dere har prøvd så lenge eller er det generelt liksom? Er som sagt bare nysgjerrig. Vi prøver på nr2, vært sammen i 15 år og har sex hver dag nesten uavhengig av eggløsning, mens jeg ser mange her inne bare har sex 'når det teller' og da lurer jeg på om det er prøvingen som gjør det eller om dere generelt ikke har så stor sexlyst? Som sagt, mener ikke noe vondt her, håper dere forstår det. 

Anonymkode: a2f00...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør bare fordi jeg lurer, og ikke for å være frekk eller slem så vær så snill ikke hopp på meg eller tro at jeg er det:) 

Tidligere i tråden ser jeg dere klager over at dere må ha sex så ofte. Er det sånn fordi dere har prøvd så lenge eller er det generelt liksom? Er som sagt bare nysgjerrig. Vi prøver på nr2, vært sammen i 15 år og har sex hver dag nesten uavhengig av eggløsning, mens jeg ser mange her inne bare har sex 'når det teller' og da lurer jeg på om det er prøvingen som gjør det eller om dere generelt ikke har så stor sexlyst? Som sagt, mener ikke noe vondt her, håper dere forstår det. 

Anonymkode: a2f00...b20

Litt merkelig ting å lure på. Er jo hyggelig for dere at dere har sex hver dag, men det er vel ikke akkurat det som er standarden. Det mest vanlige er vel å ha sex 1-2 ganger i uka, og noen har mer og noen mindre. Selv har jeg vanligvis noe sjeldnere enn dette. Problemet blir når man plutselig skal prestere på et gitt tidspunkt uavhengig av hvor sliten, snufsete, trøtt og nedfor man er. Det å få barn er jo det eneste man vil - men så har plutselig den ene eller den andre en dårlig dag. Det kan også være tilfellet at man tilfeldigvis er bortreist akkurat denne perioden. Så da blir det liksom ikke så lett å skulle ha sex akkurat når det teller. Vil tro dette gjelder de fleste, uavhengig av hvor ofte man har sex ellers. Selv for dere - hvis dere har sex hver dag, men akkurat dagene før eggløsning ligger den ene med omgangssyke. Så må man jo bare utsette det til neste måned. Og en måned føles lenge å vente.

Anonymkode: b9e4c...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør bare fordi jeg lurer, og ikke for å være frekk eller slem så vær så snill ikke hopp på meg eller tro at jeg er det:) 

Tidligere i tråden ser jeg dere klager over at dere må ha sex så ofte. Er det sånn fordi dere har prøvd så lenge eller er det generelt liksom? Er som sagt bare nysgjerrig. Vi prøver på nr2, vært sammen i 15 år og har sex hver dag nesten uavhengig av eggløsning, mens jeg ser mange her inne bare har sex 'når det teller' og da lurer jeg på om det er prøvingen som gjør det eller om dere generelt ikke har så stor sexlyst? Som sagt, mener ikke noe vondt her, håper dere forstår det. 

Anonymkode: a2f00...b20

Tror det er en kombo for meg. Følelsen av å «burde ha sex» kombinert med en ekstremt travel hverdag og krevende jobb, gjør nok at det ikke er så himla gøy å ha sex. Jeg har egentlig ganske høy sexlyst, men det er helt avhengig av overskudd. Har jeg ikke overskudd, så har jeg ikke lyst til å ha sex, og jeg får mindre lyst når jeg vet at jeg burde. Det dreper stemningen for min del☺️ 

Og - jeg oppfatter deg personlig ikke som frekk. Men jeg tror kanskje du ikke har lest nok her inne, hvis du føler du mååå spørre om dette. Vi er flere her som har prøvd lenge. Å ha sex er den eneste måten vi kan få det vi vil på, men samtidig så har enkelte av oss holdt på i flere måneder/år, og da kan man bli DRITLEI av å ha sex, for det funker jo ikke uansett. 

Endret av Førstegangs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt merkelig ting å lure på. Er jo hyggelig for dere at dere har sex hver dag, men det er vel ikke akkurat det som er standarden. Det mest vanlige er vel å ha sex 1-2 ganger i uka, og noen har mer og noen mindre. Selv har jeg vanligvis noe sjeldnere enn dette. Problemet blir når man plutselig skal prestere på et gitt tidspunkt uavhengig av hvor sliten, snufsete, trøtt og nedfor man er. Det å få barn er jo det eneste man vil - men så har plutselig den ene eller den andre en dårlig dag. Det kan også være tilfellet at man tilfeldigvis er bortreist akkurat denne perioden. Så da blir det liksom ikke så lett å skulle ha sex akkurat når det teller. Vil tro dette gjelder de fleste, uavhengig av hvor ofte man har sex ellers. Selv for dere - hvis dere har sex hver dag, men akkurat dagene før eggløsning ligger den ene med omgangssyke. Så må man jo bare utsette det til neste måned. Og en måned føles lenge å vente.

Anonymkode: b9e4c...477

Som jeg skrev så mente jeg ikke noe vondt, så jeg vet ikke hvorfor du hopper på? Jeg spurte jo om det var sånn pga prøvingen, siden jeg ser flere er lei av å ha sex så ofte etc. 

Skjønner godt at 1 mnd er lenge å vente når man prøver, men det var jo ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på om det var blitt sånn pga prøvingen 

Anonymkode: a2f00...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...