Tradegy Skrevet 7. juni 2021 #501 Del Skrevet 7. juni 2021 Fantastisk par! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlisonDiLaurentis Skrevet 7. juni 2021 #502 Del Skrevet 7. juni 2021 Gratulerer, Linnea! Håper dette varer og at dere trives fantastisk bra sammen. Du fortjener bare det beste❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. juni 2021 #503 Del Skrevet 7. juni 2021 Leste det, veldig hyggelig. Har alltid hatt sansen for Linnea, hun er modig 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. juni 2021 #504 Del Skrevet 9. juni 2021 Hvem er hennes nye kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. juni 2021 #505 Del Skrevet 10. juni 2021 Tough cookie skrev (9 timer siden): Hvem er hennes nye kjæreste? Emil Gukild. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. juni 2021 #506 Del Skrevet 13. juni 2021 Overraskende par, men veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xertio Skrevet 13. juni 2021 #507 Del Skrevet 13. juni 2021 Koselig men lov å vere pittelitt skuffa over at det ikke var Hulsker? 😅 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 13. juni 2021 #508 Del Skrevet 13. juni 2021 Xertio skrev (2 minutter siden): Koselig men lov å vere pittelitt skuffa over at det ikke var Hulsker? 😅 Tenkte det samme!😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. juni 2021 #509 Del Skrevet 13. juni 2021 Xertio skrev (14 minutter siden): Koselig men lov å vere pittelitt skuffa over at det ikke var Hulsker? 😅 Tror Hulsker selv er skuffet jeg 😁 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. juni 2021 #510 Del Skrevet 14. juni 2021 Det som er litt interessant med dette nye paret er at Emil ble intervjuet av VG i mars, og han var da veldig klar på at han leter etter "den rette" og vil ha barn. Såvidt jeg har forstått virker ikke Linnéa giret på det i det hele tatt, så det blir spennende å se hvordan dette går! Veldig glad på Linnéas vegne, han virker som en fin fyr. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 14. juni 2021 #511 Del Skrevet 14. juni 2021 Xertio skrev (15 timer siden): Koselig men lov å vere pittelitt skuffa over at det ikke var Hulsker? 😅 Det er ikke jeg skuffet over i det hele tatt! 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 15. juni 2021 #512 Del Skrevet 15. juni 2021 Overraskende par.. eller jeg vet jo ingen ting om noen av dem, så kan jo forsåvidt ikke mene så mye om at det er rart hvordan de har truffet hverandre. Men han virker ikke helt som hennes type, syns han virker så fuckboy aktig, (hulsker er vel alt for gammel for linnea?) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 18. juni 2021 #513 Del Skrevet 18. juni 2021 Jeg er så glad i Linnea. Skulle ønske hun var gay så vi kunne bli sammen. Neida, men hun er et fantastisk menneske jeg alltid har beundret! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 22. juni 2021 #514 Del Skrevet 22. juni 2021 Har «Gi meg alle detaljene» tatt velfortjent sommerferie? 🤷♀️ Skjønner ikke hva jeg skal høre på da når jeg går på tur 🥲 Det er altså den beste podcasten jeg har hørt. Slår til og med «Sånn er du» med Harald Eia og Nils Brenna. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 22. juni 2021 #515 Del Skrevet 22. juni 2021 missLynch skrev (13 minutter siden): Har «Gi meg alle detaljene» tatt velfortjent sommerferie? 🤷♀️ Skjønner ikke hva jeg skal høre på da når jeg går på tur 🥲 Det er altså den beste podcasten jeg har hørt. Slår til og med «Sånn er du» med Harald Eia og Nils Brenna. Sesong 2 er ferdig ja. På Instagram skrev hun at hun ikke var sikker på om det kom flere sesonger. Hååper det blir 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. juni 2021 #516 Del Skrevet 22. juni 2021 Mymble skrev (26 minutter siden): Sesong 2 er ferdig ja. På Instagram skrev hun at hun ikke var sikker på om det kom flere sesonger. Hååper det blir 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Åh!😧 Det MÅ komme flere🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 22. juni 2021 #517 Del Skrevet 22. juni 2021 Finlay skrev (15 minutter siden): Åh!😧 Det MÅ komme flere🙏 Ja enig 😄 Det er et vell av pussige, artige og sprø hendelser og øyeblikk som fortjener et dypdykk på Linnea-vis. Det er bare å håpe på mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. juni 2021 #518 Del Skrevet 23. juni 2021 Mymble skrev (På 22.6.2021 den 11.05): Sesong 2 er ferdig ja. På Instagram skrev hun at hun ikke var sikker på om det kom flere sesonger. Hååper det blir 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Sesong 2? Har det ikke bare vært en sesong med "Gi meg alle detaljene" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 23. juni 2021 #519 Del Skrevet 23. juni 2021 Tough cookie skrev (15 minutter siden): Sesong 2? Har det ikke bare vært en sesong med "Gi meg alle detaljene" da? Nei, var pause fra desember til april 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 23. juni 2021 #520 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg vil også ha meeeeer! Men skjønner hvis det er andre spennende prosjekter på gang. (Men jeg vil ha mer!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå