Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Katten89 skrev (På 15.5.2021 den 20.38):

Jeg har fulgt Linnea i mange år og syntes da jeg fulgte henne i 2010-ish at hun var stusselig og overdramatiserte livet og virket litt falsk (jeg har det så fælt, men har likevel mange venner og er poppulær). Men nå på kompani lauritzen overrasker hun veldig! Hun virker jordnær, positiv, sterk, trygg og voksen. Et helt annent menneske. Er så flott å se! Virker som hun er relativt frisk også! 

Unnskyld meg? Kan man ikke ha det fælt, men samtidig ha mange venner? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjipt Linnéa slutter i bloggerne, men da kan jeg iallefall slutte å se på det 😂 hun fortjener en egen serie. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (9 timer siden):

Det er kjipt Linnéa slutter i bloggerne, men da kan jeg iallefall slutte å se på det 😂 hun fortjener en egen serie. 

Den er jeg enig i! En egen serie med Linnea måtte bare bli fabelaktig 👍

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (17 timer siden):

Det er kjipt Linnéa slutter i bloggerne, men da kan jeg iallefall slutte å se på det 😂 hun fortjener en egen serie. 

Men slutter hun eller fikk hun sparken? 
ref: instastory???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (1 time siden):

Men slutter hun eller fikk hun sparken? 
ref: instastory???

Vet jo aldri med humoren hennes 😂. Joakim har jo sagt til Dagbladet at han ikke ville fortsette for det var på tide med noe nytt, mens Linnéa ikke har svart på henvendelser fra media såvidt jeg vet. Så ikke godt å vite hva som skjedde der men ingenting overrasker meg lenger med tv2. Ikke etter de valgte å vise frem rumpeoperasjonen til SE. Etter SE hadde sagt det var slutt på sånt.... 🙄 Så at hun ennå er med men ikke Linnéa, da dropper interessen min 100%. Spesielt når hun visstnok skal sutre om gullbarbie bråket. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Tja, hun gjorde jo en veldig god jobb for TV2 i Kompani Lauritzen, og TV2 har jo en tendens til å gjenbruke profilene sine. 

Mulig hun ikke ønsket å være mer med i «trash-TV» som hun kalte Bloggerne. Hun står jo støtt med sine nye prosjekter, så da er det jo ikke nødvendig å selge privatlivet sitt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/26/2021 at 8:37 PM, CecilieX said:

Tja, hun gjorde jo en veldig god jobb for TV2 i Kompani Lauritzen, og TV2 har jo en tendens til å gjenbruke profilene sine. 

Mulig hun ikke ønsket å være mer med i «trash-TV» som hun kalte Bloggerne. Hun står jo støtt med sine nye prosjekter, så da er det jo ikke nødvendig å selge privatlivet sitt lenger. 

Hvilke nye prosjekter er dette? 
Og akkurat når sluttet Linnea Myhre og selge privatlivet sitt? Det er jo dette hun lever av? 

Forstår ikke denne fascinasjonen. Linnea drikker brus, filmer seg selv mens hun drikker brus (woooow 🙄), snakker om egen sykdom (igjen og igjen). Kanskje norgeshistoriens første menneske som har opplevd psykisk sykdom 🤔 Skal så påtatt være gutte-kul, er ekstremt opptatt av kjendis sladder, og sparker inn (vid åpne) dører når hun kritiserer influencere, sånn foruten verstingene som er i egen vennekrets, type kvinnelig Morten Hegseth. 
 

Hva er greia? 😊 Og hvordan er trash-tv så mye verre? 

Endret av Jessijones
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (10 minutter siden):

Hvilke nye prosjekter er dette? 
Og akkurat når sluttet Linnea Myhre og selge privatlivet sitt? Det er jo dette hun lever av? 

Forstår ikke denne fascinasjonen. Linnea drikker brus, filmer seg selv mens hun drikker brus (woooow 🙄), snakker om egen sykdom ved enhver passende anledning. Kanskje norgeshistoriens første menneske som har opplevd psykisk sykdom 🤔 Skal så påtatt være gutte-kul, er ekstremt opptatt av kjendis sladder, og sparker inn (vid åpne) dører når hun kritiserer influencere, sånn foruten verstingene som er i egen vennekrets, type kvinnelig Morten Hegseth. 
 

Hva er greia? 😊 Og hvordan er trash-tv så mye verre? 

Jeg liker humoren hennes, jeg liker brusbloggen, jeg liker kjendissladder på story ser på den som humor og ironi og elsker « gi meg alle detaljene» podcasten. Syns ikke hun snakker så mye om sykdommen sin lenger. Og fikk et enda bedre inntrykk på kompani lauritzen. 
Er ikke fan av utrykket hennes « Get the hell out of here» eller hva hun nå sier hele tida. Bare en liten detalj hun gjerne kan slutte med. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Jessijones skrev (3 minutter siden):

Hvilke nye prosjekter er dette? 
Og akkurat når sluttet Linnea Myhre og selge privatlivet sitt? Det er jo dette hun lever av? 

Forstår ikke denne fascinasjonen. Linnea drikker brus, filmer seg selv mens hun drikker brus (woooow 🙄), snakker om egen sykdom ved enhver passende anledning. Kanskje norgeshistoriens første menneske som har opplevd psykisk sykdom 🤔 Skal så påtatt være gutte-kul, er ekstremt opptatt av kjendis sladder, og sparker inn (vid åpne) dører når hun kritiserer influencere, sånn foruten verstingene som er i egen vennekrets, type kvinnelig Morten Hegseth. 
 

Hva er greia? 😊 Og hvordan er trash-tv så mye verre? 

Med nye prosjekter mener jeg podcasten om kjendisskandaler og etterfølgende bok. Kleskolleksjon har hun vel også. 

Skal ikke ta det hun sier om salg og utsolgt for god fisk, men på story postes det bilder av store stabler med bøker. Antar det genererer penger slik at hun ikke trenger Bloggerne deltagelsen. 

Podcasten der hun tar for seg kjendisskandaler handler jo ikke om henne, slik sett beveger hun seg bort fra utleverende blogging og selvbiografiske bøker. 

Har ikke hørt Kvinneguidens venner mulig den er utleverende? 

Akkurat hva er det hun gjør som gjør at du opplever at hun «kanskje er Norgeshistoriens første menneske som har opplevd psykisk sykdom»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (15 minutter siden):

Hvilke nye prosjekter er dette? 
Og akkurat når sluttet Linnea Myhre og selge privatlivet sitt? Det er jo dette hun lever av? 

Forstår ikke denne fascinasjonen. Linnea drikker brus, filmer seg selv mens hun drikker brus (woooow 🙄), snakker om egen sykdom ved enhver passende anledning. Kanskje norgeshistoriens første menneske som har opplevd psykisk sykdom 🤔 Skal så påtatt være gutte-kul, er ekstremt opptatt av kjendis sladder, og sparker inn (vid åpne) dører når hun kritiserer influencere, sånn foruten verstingene som er i egen vennekrets, type kvinnelig Morten Hegseth. 
 

Hva er greia? 😊 Og hvordan er trash-tv så mye verre? 

Det der var ganske unødvendig oppgulp. Hvorfor var det nødvendig å skrive dette fremfor å holde det for seg selv?

Syntes hun har en viktig stemme, og syntes hun byr på mye mer enn snakk om egen helse. Hun nevnte ikke spiseforstyrrelser eller noe annet ila hele Kompani Lauritzen, feks.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lill3My said:

Det der var ganske unødvendig oppgulp. Hvorfor var det nødvendig å skrive dette fremfor å holde det for seg selv?

Syntes hun har en viktig stemme, og syntes hun byr på mye mer enn snakk om egen helse. Hun nevnte ikke spiseforstyrrelser eller noe annet ila hele Kompani Lauritzen, feks.

Viktig stemme på hvilken måte? Sier deg ikke imot, jeg lurer. Dette er et forum for diskusjon. 

Jeg selv ser på kjendis-sladder og «brusblogging» som underholding, om den er god eller dårlig det kan vi få ha hver vår mening om. Og det er greit. Men anses det som viktig? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (14 minutter siden):

Viktig stemme på hvilken måte? Sier deg ikke imot, jeg lurer. Dette er et forum for diskusjon. 

Jeg selv ser på kjendis-sladder og «brusblogging» som underholding, om den er god eller dårlig det kan vi få ha hver vår mening om. Og det er greit. Men anses det som viktig? 

Nei det du nevner anses som underholdning. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessijones skrev (18 timer siden):

Viktig stemme på hvilken måte? Sier deg ikke imot, jeg lurer. Dette er et forum for diskusjon. 

Jeg selv ser på kjendis-sladder og «brusblogging» som underholding, om den er god eller dårlig det kan vi få ha hver vår mening om. Og det er greit. Men anses det som viktig? 

Viktig stemme innenfor temaet om psykisk helse, kroppspress i medier, mm :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er morsom, og så liker jeg bøkene hennes. Trenger ikke være mer avansert enn det 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (21 minutter siden):

Hun er gravid innen utgangen av 2022. Vedder en femmer!

Hvorfor skulle hun bli gravid i løpet av neste år? Hun var sammen med Sondre i mange år.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unika skrev (15 timer siden):

Hun er gravid innen utgangen av 2022. Vedder en femmer!

Tror ikke hun ønsker barn? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (16 timer siden):

Hun er gravid innen utgangen av 2022. Vedder en femmer!

Du har ikke store troen på det selv når du vedder bare en femmer 😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med storkar? Vet det er merket på (den veldig basic) kleskolleksjoner hennes , men hvorfor storkar? Hvor kommer det fra? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 minutter siden):

Hva er greia med storkar? Vet det er merket på (den veldig basic) kleskolleksjoner hennes , men hvorfor storkar? Hvor kommer det fra? 

Så vidt jeg har skjønt så er det bare et uttrykk Linnea liker. Å føle seg som en storkar/riking blir nok også bruk ironisk fra hennes side, feks at man er storkar når man drikker en dyr brus fra meny etc. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...