Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Julemarsipan skrev (18 timer siden):

Linnea, vi vil gjerne ha en episode med Anne Brith , i podkasten «Gi meg alle detaljene» :) 🙏 

Hvem er egentlig "vi" som ønsker en slik episode?

Ser for meg at det ville vært en svært vanskelig oppgave, og en avsporing av dimensjoner. Hvordan skulle det bli gjort på den varme, humoristiske måten som preger "Gi meg alle detaljene"? Linnea er jo absolutt ikke ute etter å latterliggjøre, eller ydmyke andre.

Å ta for seg ABs sørgelige og hektiske rolle i offentligheten er jo ikke mulig uten å strø salt i åpne sår, både hos AB og menneskene rundt henne. Og kan man se for seg Linnea ringe AB for en trivelig prat etterpå? Tror ikke det.

La nå Anne Brith og familien få fred:)🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KGvennStine skrev (På 14.11.2020 den 11.10):

Notert! 
klem Stine. 

Absolutt ikke alle som er enige, Stine! Jeg syns du er herlig og at det er interessant å få et innblikk i livet ditt. Du og Linnea har også en fantastisk kjemi som er utrolig underholdende å høre på ❤️

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kleshengeren skrev (På 29.11.2020 den 19.14):

Hun var vel ikke kjent på 2000-tallet?

Åh, skal hun bare ha med de som var kjent for 20 år siden? 😅 beklager, det har jeg ikke fått med meg 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea; jeg har sånn tro på at du kunne fått til en fenomenal episode av Martin Schancke-slaget på en AP-politiker i 2003. 
Eller prinsessens Engleskole; «Astarte education» (ingen skandale, men rikelig med oppmerksomhet i media).
Eller Rune Rudberg sin bildeskandale.

 


 

Endret av missLynch
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2020 at 12:32 PM, missLynch said:

Linnea; jeg har sånn tro på at du kunne fått til en fenomenal episode av Martin Schancke-slaget på en AP-politiker i 2003. 
Eller prinsessens Engleskole; «Astarte education» (ingen skandale, men rikelig med oppmerksomhet i media).
Eller Rune Rudberg sin bildeskandale.

 


 

Enig!

Jeg foreslår også Plumbo på Spellemann med "mokkamann" spøken.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker både kvinneguidens venner og gi meg alle detaljene, men en ting jeg ikke elsker er hvordan Linnea gjør til stemmen og immiterer dialekter, det er så kleint at jeg blir flau på ekte. plis slutt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Sint said:

Jeg elsker både kvinneguidens venner og gi meg alle detaljene, men en ting jeg ikke elsker er hvordan Linnea gjør til stemmen og immiterer dialekter, det er så kleint at jeg blir flau på ekte. plis slutt

Det er jo det beste 😄 plis aldri slutt, takk.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint skrev (7 timer siden):

Jeg elsker både kvinneguidens venner og gi meg alle detaljene, men en ting jeg ikke elsker er hvordan Linnea gjør til stemmen og immiterer dialekter, det er så kleint at jeg blir flau på ekte. plis slutt

Synes det er morsomt.:)Sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint skrev (17 timer siden):

Jeg elsker både kvinneguidens venner og gi meg alle detaljene, men en ting jeg ikke elsker er hvordan Linnea gjør til stemmen og immiterer dialekter, det er så kleint at jeg blir flau på ekte. plis slutt

Helt uenig. Jeg syns det er både morsomt og herlig å høre på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Keelin137 said:

Helt uenig. Jeg syns det er både morsomt og herlig å høre på. 

Jeg synes også det bare er gøy. Ler og koser meg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ukas "Kvinneguidens venner", spesielt delen om rampenissen!😄🙏

Håper diverse influencere med barn også får den med seg👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (22 timer siden):

Anbefaler ukas "Kvinneguidens venner", spesielt delen om rampenissen!😄🙏

Håper diverse influencere med barn også får den med seg👍

Lo høyt av ranten hennes. Og så innmari enig!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (På 7.12.2020 den 13.30):

Anbefaler ukas "Kvinneguidens venner", spesielt delen om rampenissen!😄🙏

Håper diverse influencere med barn også får den med seg👍

 

Holistic skrev (5 timer siden):

Lo høyt av ranten hennes. Og så innmari enig!

Synes egentlig synd på Rampenissen jeg, er jo ikke hans feil at influenserne misbruker ham til å vise fram barna sine😫 Han er jo bare en liten ramp🎅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke var på 2000-tallet, men hadde vært utrolig gøy med en episode om da Caroline Berg Eriksen ble fersket i å kommentere på egen blogg og utga seg for å være lege, helsesøster osv. i kommentarfeltet. :P I tillegg fersket i å redigere seg tynnere på bilder. Men Linnéa er nok for god venn med Caroline til å kunne ta den saken for seg på en kritisk måte.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Ewna said:

Vet det ikke var på 2000-tallet, men hadde vært utrolig gøy med en episode om da Caroline Berg Eriksen ble fersket i å kommentere på egen blogg og utga seg for å være lege, helsesøster osv. i kommentarfeltet. :P I tillegg fersket i å redigere seg tynnere på bilder. Men Linnéa er nok for god venn med Caroline til å kunne ta den saken for seg på en kritisk måte.

Eventuelt hvis hun har lyst til å avslutte dette vennskapet er nok dette måte å gjøre det på 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ewna skrev (14 timer siden):

Vet det ikke var på 2000-tallet, men hadde vært utrolig gøy med en episode om da Caroline Berg Eriksen ble fersket i å kommentere på egen blogg og utga seg for å være lege, helsesøster osv. i kommentarfeltet. :P I tillegg fersket i å redigere seg tynnere på bilder. Men Linnéa er nok for god venn med Caroline til å kunne ta den saken for seg på en kritisk måte.

Jeg vil bare presisere at den saken handlet ikke bare om å bli tatt i å redigere bilder,  men også at de løy i årevis  om det. Om løgnene: https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/

Det viste oss de etiske verdiene og holdningene til bedriften Carolinebergeriksen.no / Treasures AS. 

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewna skrev (15 timer siden):

Vet det ikke var på 2000-tallet, men hadde vært utrolig gøy med en episode om da Caroline Berg Eriksen ble fersket i å kommentere på egen blogg og utga seg for å være lege, helsesøster osv. i kommentarfeltet. :P I tillegg fersket i å redigere seg tynnere på bilder. Men Linnéa er nok for god venn med Caroline til å kunne ta den saken for seg på en kritisk måte.

Dette synes jeg bare er så forferdelig pinlig; jeg blir flau på vegne 😳🥵  Det er ikke et uhell/en enkelthendelse, men systematisk manipulering av lesere, som er så stakkarslig at jeg får helt vondt av fasadebyggerne herr og fru Eriksen.

La de være; de har sikkert skammet seg nok. 
 

Gleder meg til å høre om stage divingen til Mira Craig 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen har misforstått konseptet her. "Gi meg alle detaljene" er ikke sånn at hun vil "arrrestere" folk for noe altså. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (På 11.12.2020 den 13.42):

Tror noen har misforstått konseptet her. "Gi meg alle detaljene" er ikke sånn at hun vil "arrrestere" folk for noe altså. 

Nemlig. 

Dette er med en parodi på kjendis-gravejournalistikk enn faktisk gravejournalistikk. Tonen er lett, med små, humoristiske spark i alle retninger, men uten å faktisk kaste noen under bussen. 

Om jeg hadde elsket en slags "blogg om toppbloggere"-aktig podcast ført i mikrofonen av Linnéa: ja, helt klart, men samtidig så liker jeg også at Podcasten ikke er så alvorlig og at temaene som blir tatt opp er ganske snåle og smale. Saker som alle har hørt om, men som ingen husker detaljene i. 

Den eneste episoden jeg ble litt skuffa over er episoden om bloggere. Der vet jeg at hun har ganske mye mer innsideinformasjon enn det som kom opp. Jeg husker jo godt den tiden da blogging akkurat hadde blitt business, og det var ganske mange som higet etter å bli den nye Blondinbella med mer eller mindre hell. Hadde elsket hvis hun for eksempel tok opp Marie Amanda-saken der hun ble tatt i å lyve noe hinsides om inntekt (https://www.glabladet.no/2008/07/bloggere-som-lyver-seg-til-topps/), for jeg vet jo at L vanket i de samme miljøene på den tiden. Men det blir nok for heavy for tonen i podcasten ellers. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...