Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Lirah skrev:

Nettopp, og Hoppetaujenta ER jo mye på forumet. Og det er nok det Linnèa mente og hun mente ikke det som drittslenging? 

Seriøst, dere, om dere ble krenka og grinete av den kommentaren der, så forstår jeg ikke hvorfor dere følger Linnèa i det hele tatt? Dere må jo ta dere nær av ALT hun sier, og hun kan si mye rart? @Finlay @SoWhat?

Babler om du? Liker Linnea jeg. Gikk hardt i begynnelsen, det skal sies. Men hver gang jeg får mot noen, så er det typisk at jeg blir fan etterhvert. Er noe psykologigreier. Fins ikke krenka. Men digger Hoppetaujenta. Er sosialt oppegående og bidrar til at forumet holder en viss standard . Alt som var 🙂 ikke dramatiser så mye 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Lirah skrev:

Nettopp, og Hoppetaujenta ER jo mye på forumet. Og det er nok det Linnèa mente og hun mente ikke det som drittslenging? 

Seriøst, dere, om dere ble krenka og grinete av den kommentaren der, så forstår jeg ikke hvorfor dere følger Linnèa i det hele tatt? Dere må jo ta dere nær av ALT hun sier, og hun kan si mye rart? @Finlay @SoWhat?

Eeeelsker både Linnea, Stine og podcasten!!😂🥰Hører på dem HVER uke, og følger begge på Instagram.

Synes de er morsomme og oppegående jenter. Jeg digger dem!👍

Har alltid likt Linnea, og ble ikke "krenka og grinete" av den kommentaren!😅 Jeg bare likte den ikke, og sa fra om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der vendte Mordors altseende øye seg mot meg og trakk meg mot denne tråden som jeg ikke aner stort om
faktisk....men forstår at jeg er nevnt et sted, muligens ikke med et positivt fortegn(?), men altså...jeg har vært fullt
opptatt med å leve mitt liv der ute i periferien, så jeg vet ikke helt hva jeg skal mene noe om her. Opplys meg noen? :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lirah skrev:

Nettopp, og Hoppetaujenta ER jo mye på forumet. Og det er nok det Linnèa mente. 

Ok.....jeg er ikke så veldig-veldig mye her egentlig. Jeg er bare forskrekkelig kjapp :mynona: og rekker innom mange steder som jeg yter jevnt og trutt i for å sparke trådene litt videre stort sett hver dag. Såpass syns jeg at jeg må kunne bidra med på denne vakre blomsterengen hvor vi alle får gå og verbalgresse lykkelig hele året, uansett vind og føreforhold. Jeg har også  funnet frem denne påd`n det snakkes om og sitter i dette øyeblikk og lytter, så har jeg i alle fall det på det tørre. Det dere refererer til har jeg ikke funnet.  

Jeg kan nok ha gjort meg noen tanker om omfanget og innholdet, men jeg nøyer meg med å kommentere nøytralt: de prater sannelig mye der gitt. Da har de nok et behov for det, tenker jeg. Helt i orden for meg, for jeg er ingen fast lytter. Jeg er for opptatt med mitt virkelige liv. Joda, jeg har et, selv om jeg ikke legger det ut til gjennomlysning på noe nettsted. Jeg tilhører det relativt sjeldne folkeferdet som liker å leve et fullstendig privat liv og det har jeg tenkt å fortsette med. Takker dem det gjelder for vennlig støtte. 🌹

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2 timer siden, MammaLinda skrev:

I ukens episode av Kvinneguidens venner kan Linnéa fortelle at hun er på realityinnspilling! Hva kan dette være? 

Kompani Lauritzen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MammaLinda skrev:

I ukens episode av Kvinneguidens venner kan Linnéa fortelle at hun er på realityinnspilling! Hva kan dette være? 

Tenkte på Torpet da jeg hørte episoden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem de fleste der er jeg... vet om Harm og Hegseth og Linnea Myhre.... av det jeg kan skjønne nå. Heier på Linnea, og tror Harm ryker først ut. Han er ikke akkurat spesielt tøff, men han kan jo overraske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva er greia med Kom på nach-meldingene hun sender til Magnus Carlsen? 

Har ramla av podn så ikke fått med meg hva det gjelder..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Salmonella skrev:

Hva er greia med Kom på nach-meldingene hun sender til Magnus Carlsen? 

Har ramla av podn så ikke fått med meg hva det gjelder..

Spiller ingen rolle om det er en greie tilknyttet podcasten, det må være ekstremt irriterende å få dette maset jevnlig i innboksen. For hva? På hvilken måte er det greit å lage innhold til sine sosiale medier ved å irritere andre? 

Det er flere som holder på sånn for å lage innhold og jeg tenker at det et grenseløs oppførsel, der man i liten grad eller ingen grad tar hensyn til mottakeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første videoen der hun kom på at hun hadde sendt mld var kjempemorsom og jeg ser også underholdningsverdien i å fortsette dette som en intern spøk. Å fortsette å sende mld til Magnus og å involvere hele Norge for å få han til å svare derimot... det er bare irriterende. Nå er det ikke morsomt lenger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun skal blåse i hele Magnus Carlsen. Nå er Linnea litt sær, og hun trenger ikke en som er tusen ganger særere. Hun liker Alexander Rybak, og han ville vært et bedre valg. De hadde vært et fint par. Så bate for å skrive litt sladder, så burde Rybak komme på banen her.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.9.2020 den 13.54, SoWhat? skrev:

Jeg syns hun skal blåse i hele Magnus Carlsen. Nå er Linnea litt sær, og hun trenger ikke en som er tusen ganger særere. Hun liker Alexander Rybak, og han ville vært et bedre valg. De hadde vært et fint par. Så bate for å skrive litt sladder, så burde Rybak komme på banen her.

 

ER IKKE RYBAK SÆR. Han er på så sær han kunne vært med på hoteller(menn) i særklasse. jobbet med den narkosen btw

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ungkarsk skrev:

ER IKKE RYBAK SÆR. Han er på så sær han kunne vært med på hoteller(menn) i særklasse. jobbet med den narkosen btw

Men ikke så sær som Carlsen vel?  😄 det skal jammen godt gjøres. Narkosen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...