Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11
13 timer siden, linneam skrev:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

Korona tråder 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Skrottefar skrev:

For mye KG i en podcast som heter Kvinneguidens Venner? Trodde det navnet var for en grunn, men da tok jeg kanskje feil 😜

Det tas jo opp tråder i alle episodene og assosieres ut i fra det 😃 I begynnelsen var det mye mer direkte fra trådene. Problemet ble at man hadde hørt det før hvis man var en ivrig leser av KG. Jeg synes at det er mer spennende å høre Linnéa og Stine sine tanker rundt problemstillingene.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2020 at 7:32 AM, linneam said:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

Panama mysteriet. Herregud. Jeg elsker Panama mysteriet tråden 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 7.32, linneam skrev:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

Synes egentlig det er en fin balanse i podcasten, men ha gjerne mer rampelys, de trådene er jo helt klart de morsomste! Også har jeg digget når dere snakker om nyheter i butikken/produkter som er savnet. Sistnevnte et litt for spesielt interesserte, men hvem liker ikke snop-prat liksom? 😂 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å høre podkasten for et par uker siden ish, og er kommet frem til tidlig 2019. Føler snart jeg begynner å tenke på Moldedialekt så mange episoder jeg har hørt på kort tid. Elsker poden, men blir fortsatt litt skremt av introen 🤓

Endret av mm456
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er seint ute. Men jeg synes helt oppriktig at bruddet mellom de to var leit! Nå ser jeg for meg at alt som er igjen er en råtten epleskrott etter første gangen de møttes.

 

Mener å huske at Sondre Lerche la igjen en epleskrott foran Linnea Myhre iallefall..

Endret av Salmonella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Salmonella skrev:

Ja jeg er seint ute. Men jeg synes helt oppriktig at bruddet mellom de to var leit! Nå ser jeg for meg at alt som er igjen er en råtten epleskrott etter første gangen de møttes.

 

Mener å huske at Sondre Lerche la igjen en epleskrott foran Linnea Myhre iallefall..

Hehe ja det ble dokumentert på bloggen i sin tid, med et fint bilde av linnéa og epleskrotten 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper de kjører i gang med podcasten igjen snart, begynner å gå tom for episoder 🥺 Det er den eneste podcasten som funker når jeg er ute og går eller løper 🏃‍♀️😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, missLynch skrev:

Håper de kjører i gang med podcasten igjen snart, begynner å gå tom for episoder 🥺 Det er den eneste podcasten som funker når jeg er ute og går eller løper 🏃‍♀️😅 

Neste mandag 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hva hun andre jobber med? Å hvem hun er annet enn Linnéa sin beste venninne fra Molde? Oppriktig nysgjerrig  ❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
10 timer siden, toyotoa skrev:

Jeg lurer veldig på hva hun andre jobber med? Å hvem hun er annet enn Linnéa sin beste venninne fra Molde? Oppriktig nysgjerrig  ❤

Hun har nevnt tidligere at hun har jobbet på skole ihvertfall. Muligens lærer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jobber med div TV og sånn etter hva hun har sagt i podden. På Facebook står det at hun jobber for Feelgood Scene Film og TV. Vet ikke akkurat hva hun gjør :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet med TV i Oslo. Flyttet til Molde og jobbet et halvt år på barneskole og medielinjen på VGS, før jeg fikk min nåværende jobb. Googler du Stine Melbø jobb finner du den ;) 

Koz og klemzz Stine (som ikke greier å skifte navn på kvinneguiden) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
På 17.7.2020 den 7.32, linneam skrev:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

Forslag til tråder (som jeg tenker det hadde vært gøy å høre dere diskutere):

 

 

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.8.2020 den 22.51, Kari-Anne88 skrev:

Jobbet med TV i Oslo. Flyttet til Molde og jobbet et halvt år på barneskole og medielinjen på VGS, før jeg fikk min nåværende jobb. Googler du Stine Melbø jobb finner du den ;) 

Koz og klemzz Stine (som ikke greier å skifte navn på kvinneguiden

Du må be om det i en egen tråd under ris og ros. 

 

Endret av Vipser
La til lenke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som følger henne på You Tube egentlig? Syns hun lager bra videoer, og digger ironien hennes! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SoftKitty skrev:

Liker videoene hennes 😄

Syns de er bra, og tror jeg har sett alle nå. Den siste hvor hun la ut rykte om seg selv på Jodel 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...