Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

On 5/13/2020 at 7:00 PM, LaptopPute said:

Kanskje han ville ha barn

Han sa til NRK at det "ikke var hans prosjekt". 

De har jo vært sammen i mange år, lett å vokse fra hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Gulvplanke skrev:

Han sa til NRK at det "ikke var hans prosjekt". 

De har jo vært sammen i mange år, lett å vokse fra hverandre. 

Hva var ikke hans prosjekt? 🤔 

Hvilket nrkprogram?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 14.44, tayriana skrev:

Synes både Instagram-kontoen (med brusblogg og spesielt Se & Hør-spalta) og YouTube-kanalen er veldig gøy! Hun har blitt veldig flink til å redigere YouTube-videoene på en gøy måte. I tillegg er Kvinneguidens venner-podden ukas høydepunkt, liker godt både Linnea og Stine. 

Haha, ref dagens episode av Kvinneguidens venner hvor denne kommentaren ble lest opp.
 

Kan trøste deg med at jeg ikke er moren din, Linnea. Synes det er litt skummelt å poste på Kvinneguiden, så gjemmer meg bak anonym de få gangene det skjer. Siden det ikke går an her inne på Rampelyset har jeg holdt meg unna å poste her tidligere, men trosset den grensen fordi jeg synes du fortjente skryt. Måtte le litt av at den ene kommentaren jeg har dristet meg til å poste under nick så blir lest opp i podcast, men veldig hyggelig det altså!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Sausedyret

Hørte på podden deres i morges og jeg ble veldig glad for at Linnea tok måken i forsvar når Stine sa at måken må ta hensyn til mennesker når hun skal bygge reir. Vil også legge til at det er ikke bare ulovlig å flytte på reir men måken er også rødlistet så det å komme med en så ignorant kommentar som at "vi har nok måker i verden" bare fordi man ikke liker dem/er redd dem er etter min mening ganske dårlig gjort. Måker er en av de dyrene i Norge som opplever mest mishandling. I fjor ble en måke bl.a kvalt på film av en russegjeng og forrige uke ble det kjent at NOAH anmeldte en sak om en måke som hadde blitt limt fast til bakken og måtte avlives. Hvert år ser vi i media at måkereir blir spylt ned av brannvesenet og at pigger blir lagt på tak for å forhindre måkereir. Alle disse handlingene stammer av slike holdninger om at "vi har her først og det er nok av dere" og er ikke særlig dyrevennlig. Det er tross alt vi som fortsetter å bygge utover i måkenes naturlige habitat og gjør at de må tilpasse seg menneskene rundt. Da må vi faktisk tåle at de er her også. Veldig glad Linnea satte henne litt på plass akkurat der. Vi kan ikke fjerne alt vi ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
17 minutter siden, Sausedyret skrev:

Hørte på podden deres i morges og jeg ble veldig glad for at Linnea tok måken i forsvar når Stine sa at måken må ta hensyn til mennesker når hun skal bygge reir. Vil også legge til at det er ikke bare ulovlig å flytte på reir men måken er også rødlistet så det å komme med en så ignorant kommentar som at "vi har nok måker i verden" bare fordi man ikke liker dem/er redd dem er etter min mening ganske dårlig gjort. Måker er en av de dyrene i Norge som opplever mest mishandling. I fjor ble en måke bl.a kvalt på film av en russegjeng og forrige uke ble det kjent at NOAH anmeldte en sak om en måke som hadde blitt limt fast til bakken og måtte avlives. Hvert år ser vi i media at måkereir blir spylt ned av brannvesenet og at pigger blir lagt på tak for å forhindre måkereir. Alle disse handlingene stammer av slike holdninger om at "vi har her først og det er nok av dere" og er ikke særlig dyrevennlig. Det er tross alt vi som fortsetter å bygge utover i måkenes naturlige habitat og gjør at de må tilpasse seg menneskene rundt. Da må vi faktisk tåle at de er her også. Veldig glad Linnea satte henne litt på plass akkurat der. Vi kan ikke fjerne alt vi ikke liker. 

Enig i måkesaken👍

Likte også at de tok opp den økende seksualiseringen av bilder på Instagram. Der fikk både SE og CBE så hatten passer😂(uten at jeg tror de bryr seg, men likevel!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnea veldig godt :) Hun er ærlig og åpen, er selvironisk og har morsom sarkasme! Leste bloggen når den var oppe og gikk, hører på podden hver uke, følger med på insta og YouTube. Heia Linnea, vil gjerne se mer av henne :) Stine og Linnea utfyller hverandre bra synes jeg. Ler godt, trenger det i denne rare hverdagen. 😍 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de fortsetter å være like morsomme, skarpe og underfundige burde Linnea og Stine på sikt fått et eget tv-program i beste sendetid a la «Nytt på nytt». 
Dette er en av de aller beste podcastene. Smarte jenter 1- slottsplassgjedder-0 👌😉

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
På 22.6.2020 den 11.02, Sausedyret skrev:

Hørte på podden deres i morges og jeg ble veldig glad for at Linnea tok måken i forsvar når Stine sa at måken må ta hensyn til mennesker når hun skal bygge reir. Vil også legge til at det er ikke bare ulovlig å flytte på reir men måken er også rødlistet så det å komme med en så ignorant kommentar som at "vi har nok måker i verden" bare fordi man ikke liker dem/er redd dem er etter min mening ganske dårlig gjort. Måker er en av de dyrene i Norge som opplever mest mishandling. I fjor ble en måke bl.a kvalt på film av en russegjeng og forrige uke ble det kjent at NOAH anmeldte en sak om en måke som hadde blitt limt fast til bakken og måtte avlives. Hvert år ser vi i media at måkereir blir spylt ned av brannvesenet og at pigger blir lagt på tak for å forhindre måkereir. Alle disse handlingene stammer av slike holdninger om at "vi har her først og det er nok av dere" og er ikke særlig dyrevennlig. Det er tross alt vi som fortsetter å bygge utover i måkenes naturlige habitat og gjør at de må tilpasse seg menneskene rundt. Da må vi faktisk tåle at de er her også. Veldig glad Linnea satte henne litt på plass akkurat der. Vi kan ikke fjerne alt vi ikke liker. 

 

På 22.6.2020 den 11.23, Finlay skrev:

Enig i måkesaken👍

Likte også at de tok opp den økende seksualiseringen av bilder på Instagram. Der fikk både SE og CBE så hatten passer😂(uten at jeg tror de bryr seg, men likevel!) 

Det høres ut som en pod jeg kunne like. De fleste med vettet i behold selger ikke barns barndom eller kringkaster at de er ignorante til dyreliv. Fint at de er kritiske til det. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
På 22.6.2020 den 11.02, Sausedyret skrev:

Hørte på podden deres i morges og jeg ble veldig glad for at Linnea tok måken i forsvar når Stine sa at måken må ta hensyn til mennesker når hun skal bygge reir. Vil også legge til at det er ikke bare ulovlig å flytte på reir men måken er også rødlistet så det å komme med en så ignorant kommentar som at "vi har nok måker i verden" bare fordi man ikke liker dem/er redd dem er etter min mening ganske dårlig gjort. Måker er en av de dyrene i Norge som opplever mest mishandling. I fjor ble en måke bl.a kvalt på film av en russegjeng og forrige uke ble det kjent at NOAH anmeldte en sak om en måke som hadde blitt limt fast til bakken og måtte avlives. Hvert år ser vi i media at måkereir blir spylt ned av brannvesenet og at pigger blir lagt på tak for å forhindre måkereir. Alle disse handlingene stammer av slike holdninger om at "vi har her først og det er nok av dere" og er ikke særlig dyrevennlig. Det er tross alt vi som fortsetter å bygge utover i måkenes naturlige habitat og gjør at de må tilpasse seg menneskene rundt. Da må vi faktisk tåle at de er her også. Veldig glad Linnea satte henne litt på plass akkurat der. Vi kan ikke fjerne alt vi ikke liker. 

Har aldri forstått dette intense måkehatet. Jeg spyr av menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hørt rykter om en ny attraksjon i kongeparken som er en brusfabrikk, hvor man kan blande sin egen brus fra massevis av smaker. Relevant for brusbloggen mon tro?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
17 timer siden, media skrev:

Har hørt rykter om en ny attraksjon i kongeparken som er en brusfabrikk, hvor man kan blande sin egen brus fra massevis av smaker. Relevant for brusbloggen mon tro?

Åh! Det vil jeg absolutt tro!😍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, media said:

Har hørt rykter om en ny attraksjon i kongeparken som er en brusfabrikk, hvor man kan blande sin egen brus fra massevis av smaker. Relevant for brusbloggen mon tro?

Herregud, jeg liker å blande partybrus i brusautomaten på Bk. Den brusfabrikken der må bære perfekt for meg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det altfor lite om kvinneguiden på Kvinneguidens venner? De snakker i 15 min om seg selv og googling, og så tar de opp et par-tre tråder fra kvinneguiden, gjerne fra denne tråden om Linnea eller andre kjendiser. Det er jo så sykt mye snacks her på kvinneguiden! Blir lagd et titalls morsomme tråder hver dag som de kunne lest fra!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove, så jeg hørte på podcasten. Jeg er fast lytter, men det varierer når jeg hører på. Men Linnéa alene var skikkelig flink! Ble rent imponert her 🙂 you go Linnea Myhre! 

Men liker når begge er der også, og trodde aldri jeg skulle bli fast lytter. De kunne absolutt tatt mer herfra. Men tror ikke de vil harselere med noen her. Så for meg mer ironi og skråblikk da de startet, men tror ikke alle får med seg det som er av ironi. Det virker som de vil være "snille" 

Litt synd, for jeg opplever Linnea som ærlig og ekte. Har fått mer og mer sans for henne, og sett på you tube også. Lo som f...da hun spurte Sondre hvor lenge han skulle spille. DET uttrykket 😄

Men ja...skulle ønske de tok opp litt mer..spesielle tema herfra. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/5/2020 at 2:32 AM, Stjerne009 said:

Er det bare meg eller er det altfor lite om kvinneguiden på Kvinneguidens venner? De snakker i 15 min om seg selv og googling, og så tar de opp et par-tre tråder fra kvinneguiden, gjerne fra denne tråden om Linnea eller andre kjendiser. Det er jo så sykt mye snacks her på kvinneguiden! Blir lagd et titalls morsomme tråder hver dag som de kunne lest fra!

Enig, ble litt skuffet over at det egentlig ikke handlet stort om KG i det hele tatt 😅 som du sier, mye snacks å ta fra!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 20.38, Flovef skrev:

Enig, ble litt skuffet over at det egentlig ikke handlet stort om KG i det hele tatt 😅 som du sier, mye snacks å ta fra!

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta :-) Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, linneam skrev:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

For mye KG i en podcast som heter Kvinneguidens Venner? Trodde det navnet var for en grunn, men da tok jeg kanskje feil 😜

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
13 hours ago, linneam said:

Send oss gjerne tråder dere ønsker vi skal ta 🙂 Vi prøver å balansere så godt som mulig, men er mange som synes det blir for mye KG også. Vanskelig å gjøre alle fornøyd! 😇

Gjerne mer tråder om kollegaer og jobb. Sånt er alltid artig å få perspektiv på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...