Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Likte samtalen mellom Vår Staude og Linnea i siste episode av bloggerne, Linnea fikk siste stikk der 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.2.2020 den 21.07, Lirah skrev:

Syns hun er veldig lik seg selv, jeg. Men jeg savner ikke den sinte bloggingen hvor hun var tydelig deprimert og miserabel. Vet at noen syns det var morsomt fordi hun var så.... Ja, negativ til alt. Syns ikke depresjon og det å være suicidal er noe morsomt. Liker henne slik hun er, og jeg blir glad av å følge henne nå, for hun virker lykkelig. Jeg håper hun er det! 

Digger også Linnèa fordi hun er EKTE. I tillegg bidrar hun ikke til skjønnhetspress eller kroppspress selv om hun er en nydelig og slank dame. Hun er klar over ansvaret hun har og hun vet hvordan hun skal opptre offentlig, samtidig som hun er seg selv. Liker denne dama så godt at jeg kan ikke få sagt det nok! 

Ikke at jeg prøver å mindregjøre depresjon, men det er ikke uvanlig at noen mennesker gjør det veldig bra når de sliter. Store kunstnere, skribenter, komponister, skuespillere og musikere  er kjent for å ha laget noen av sine beste verk når de har hatt en dårlig periode. 

Det at de har vært mentalt nede når x prosjekt har blitt gjennomført syns jeg ikke tar noe ifra dem. 

Du er ikke sykdommen din, selv om den påvirker deg.

 

https://www.mentalfloss.com/article/64852/scientists-tortured-artist-real-thing

Endret av Anwa
.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
55 minutter siden, Anwa skrev:

Ikke at jeg prøver å mindregjøre depresjon, men det er ikke uvanlig at noen mennesker gjør det veldig bra når de sliter. Store kunstnere, skribenter, komponister, skuespillere og musikere  er kjent for å ha laget noen av sine beste verk når de har hatt en dårlig periode. 

Det at de har vært mentalt nede når x prosjekt har blitt gjennomført syns jeg ikke tar noe ifra dem. 

Du er ikke sykdommen din, selv om den påvirker deg.

 

https://www.mentalfloss.com/article/64852/scientists-tortured-artist-real-thing

Du har helt rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, tingi85 skrev:

Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔

De har jo akkurat vært med hverandre når hun var i statene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tingi85 skrev:

Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔

Idiotspekulasjon

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Klink skrev:

Idiotspekulasjon

Tror de har et ganske stabilt forhold og er vant til å være fra hverandre..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, J.. skrev:

De har jo akkurat vært med hverandre når hun var i statene..

Var de sammen denne turen her? Hun bodde på air bnb og hotell. I podden snakket de om å flytte til Usa. Da skulle Linnea bo sammen med familien til Stine, men Sondre ble aldri nevnt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Finlay skrev:

Verdens søteste start på ukas pod når Stine snakker med barnet sitt😂🥰

Enig. Måtte le høyt da hun spurte datteren om hun trodde de kom gjennom dette som en harmonisk familie. Datteren bare: NEI😁

Haha, så herlig. Barn❤️❤️❤️🙏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun har mye selvinnsikt og er et ekstremt mye bedre forbilde enn mange andre i SoMe-universet. Hun maler ikke overdådige bilder av sitt liv og hverdagen rundt seg, men har et nøkternt syn på livet og samfunnet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Sondre deltar i «se ilden lyse». Da sitter han i leiligheten deres i Oslo ☺️ Da var mine spekulasjoner heldigvis feil ☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Bridezilla2019 skrev:

Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞

De bor jo ikke sammen,de er bare kjærester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, J.. skrev:

De bor jo ikke sammen,de er bare kjærester.

Har de hver sin leilighet i Oslo? Det tror jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bridezilla2019 skrev:

Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞

Som jeg skrev over her; med Sondre sitt bidrag til «se ilden lyse» ser vi tydelig bildet med mannen med øks i bakgrunnen. Det bildet ser man også på bilder Linnea har lagt ut i koronakarantene (den posten der hun har nye solbriller). 
 

Sa han tydelig at han bodde alene? Hvor langt uti episoden sier han det? Så den når den gikk, men la ikke merke til at han sa det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sondre bor jo vanligvis i LA, alene. 

Bildet av "mannen med øks", som henger i Linnea sin leilighet, er forresten Patrick Bateman fra American Psycho. Anbefaler boken og/eller filmen til alle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bridezilla2019 skrev:

Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞

Må han omtale henne i media for at de forsatt skal være kjæreste? Ja han bor alene i LA. Om du hat følgt med på Bloggerne så ser du at Linnéa er ofte i LA for å være sammen med han. Ingen av dem har komment med noe offentlig uttalser om brudd. Da er det ingen vits at du bidrar med spekulasjoner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...