Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Tørrfisk skrev:

Synes det er utrolig befriende å høre på Linnea og Stine i Kvinneguidens venner. Jeg er så lei av at det ikke skal være lov å være i et helt alminnelig humør. Alle må på liv og død være high on life og ha stjerner i øynene for å ikke bli stemplet som kjedelig eller uinteressant. For min del makter jeg ikke høre podcaster der vertene gapskratter hvert 2.minutt. Jeg synes ikke Linnea avbryter Stine mer enn Stine avbryter Linnea, synes de har en fin dynamikk. Jeg synes heller ikke Linnea er frekk. Det virker mer ut som at de har et godt vennskap der de kan være dønn ærlige med hverandre uten å legge til "hehe" eller "ikke frekt ment" etter hver kommentar, fordi det er underforstått at de selvfølgelig ikke mener å såre den andre, eller at den andre skjønner at mye bare er tull/overdrivelser. 

Helt enig med deg! Podcasten er mandagens fornøyelse. De virker genuine og ekte, og trygg på hverandre😀

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ser at Linnéa og Sophie Elise ikke lenger følger hverandre på Instagram. De har tidligere kalt seg nære venner. Vet noen hva som skjer der? Er Linnéa ferdig med den omstridte oppførselen til SE? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Auroras skrev:

Ser at Linnéa og Sophie Elise ikke lenger følger hverandre på Instagram. De har tidligere kalt seg nære venner. Vet noen hva som skjer der? Er Linnéa ferdig med den omstridte oppførselen til SE? 

Linea møtte vel SE i debatten, og sa vel noe sånt som at selv om hun var venn med SE var hun uenig i hvordan SE promoterte egne komplekser og fiksing på utseende. SE livet bot og bedring, og så vel nærast ut som hun var villig til å gå i kloster. Men så brøt jo hun alt det der, så mulig at det ligger noe i det du sier altså. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Auroras skrev:

Ser at Linnéa og Sophie Elise ikke lenger følger hverandre på Instagram. De har tidligere kalt seg nære venner. Vet noen hva som skjer der? Er Linnéa ferdig med den omstridte oppførselen til SE? 

Hvordan kan du se det? Spør av rein nysgjerrighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sirah said:

Hvordan kan du se det? Spør av rein nysgjerrighet :)

Man kan se hvem de følger på Instagram, søker på brukernavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, pop up bruker said:

Linea møtte vel SE i debatten, og sa vel noe sånt som at selv om hun var venn med SE var hun uenig i hvordan SE promoterte egne komplekser og fiksing på utseende. SE livet bot og bedring, og så vel nærast ut som hun var villig til å gå i kloster. Men så brøt jo hun alt det der, så mulig at det ligger noe i det du sier altså. 

Tenker det jeg også! Ser derimot nå at se følger hverandres finnsta, så kanskje det bare er en pause fra de offentlige profilene til hverandre? Jeg er uansett skråsikker på at de fulgte hverandre på både insta og finnsta tidligere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Auroras skrev:

Man kan se hvem de følger på Instagram, søker på brukernavn!

Ahhh det viste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
3 timer siden, Auroras skrev:

Tenker det jeg også! Ser derimot nå at se følger hverandres finnsta, så kanskje det bare er en pause fra de offentlige profilene til hverandre? Jeg er uansett skråsikker på at de fulgte hverandre på både insta og finnsta tidligere. 

finnsta?? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

Jeg har akkurat begynt å høre på podcasten deres. Jeg syns den er ganske forvirrende, da de høres kliss like ut 🙈 Men bortsett fra det, så er det jo tidvis artig å høre på. Men jeg blir jo oppgitt når de mener det er helt greit at store influensere som Caroline Berg Eriksen skal få lov til å gjøre som de vil, f eks med fotballfruas digre bursdagsbonanzaer og evige fronting av ellevilt overforbruk. Altså, Caroline er profesjonell påvirker av andres vaner/holdninger og har 320 000 følgere på Instagram. At Linnea og venninnen ikke klarer å se at det medfølger et visst ansvar når man har mye makt - det er jo litt merkelig. Skjønner de virkelig ikke at store påvirkere påvirker følgermassen sin? Det er jo liksom jobben deres....... Men det handler kanskje om at Linnea er en del av det samme miljøet og dermed ikke vil sage av greina hun sitter på? Vil gjerne ha svar på dette i podcasten deres, Linnea! 😆

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
På 10.1.2020 den 12.26, Gazpacho skrev:

Jeg har akkurat begynt å høre på podcasten deres. Jeg syns den er ganske forvirrende, da de høres kliss like ut 🙈 Men bortsett fra det, så er det jo tidvis artig å høre på. Men jeg blir jo oppgitt når de mener det er helt greit at store influensere som Caroline Berg Eriksen skal få lov til å gjøre som de vil, f eks med fotballfruas digre bursdagsbonanzaer og evige fronting av ellevilt overforbruk. Altså, Caroline er profesjonell påvirker av andres vaner/holdninger og har 320 000 følgere på Instagram. At Linnea og venninnen ikke klarer å se at det medfølger et visst ansvar når man har mye makt - det er jo litt merkelig. Skjønner de virkelig ikke at store påvirkere påvirker følgermassen sin? Det er jo liksom jobben deres....... Men det handler kanskje om at Linnea er en del av det samme miljøet og dermed ikke vil sage av greina hun sitter på? Vil gjerne ha svar på dette i podcasten deres, Linnea! 😆

Nå har vel Stine uttalt seg ganske klart at hun ikke er så stor fan av CBE sine barnebursdager og slikt, og de kritiserer både influencere, kjedniser og folk flest flere ganger over overforbruk. Jeg har et litt annet inntrykk enn deg av podden deres. De sier ikke at alt er helt greit, men drøfter tematikken i de ulike trådene og kjører litt brukerdebatt. Synes det er veldig forfriskende siden brukerdebatt ikke er lov i Rampelyset-tråden. Samtidig sitter Linnèa på ganske mye insider-info om hvordan en arbeidsdag for bloggere fungerer, og jeg synes opplysningene hun kommer med er ganske relevante og gode i og med at vi selv ofte bare får se ferdigresultatet til bloggerne. Synes podden er veldig bra og koser meg med den på mandager til eller fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 13.41, PippiLa skrev:

Litt festlig hvordan hun går ut og sier at alt kan trigge de skjøre ungdommene (som kanskje ikke er SÅ skjøre), og hvorfor alt dette fokuset på kropp; så har hun selv en instagramprofil som utelukkende baserer seg på kropp, sminke, hår. Bilder som viser hvor slank hun er i åpen dressjakke med både bryster og mage godt synlig. Yay til stein i glasshus!:)

Er det noen jeg er drit lei av så er det Ingeborg Senneset.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
49 minutter siden, Sausedyret skrev:

Nå har vel Stine uttalt seg ganske klart at hun ikke er så stor fan av CBE sine barnebursdager og slikt, og de kritiserer både influencere, kjedniser og folk flest flere ganger over overforbruk. Jeg har et litt annet inntrykk enn deg av podden deres. De sier ikke at alt er helt greit, men drøfter tematikken i de ulike trådene og kjører litt brukerdebatt. Synes det er veldig forfriskende siden brukerdebatt ikke er lov i Rampelyset-tråden. Samtidig sitter Linnèa på ganske mye insider-info om hvordan en arbeidsdag for bloggere fungerer, og jeg synes opplysningene hun kommer med er ganske relevante og gode i og med at vi selv ofte bare får se ferdigresultatet til bloggerne. Synes podden er veldig bra og koser meg med den på mandager til eller fra jobb

De oppsummerte da med at det er unødvendig men at folk må få gjøre som de vil. Jeg er uenig med dem der, når det gjelder profesjonelle påvirkere som tjener millioner på å påvirkes andres forbruk og vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sausedyret
6 minutter siden, Gazpacho skrev:

De oppsummerte da med at det er unødvendig men at folk må få gjøre som de vil. Jeg er uenig med dem der, når det gjelder profesjonelle påvirkere som tjener millioner på å påvirkes andres forbruk og vaner.

Det er vel relatert til at det ikke er noe lovforbud på overforbruk. Jeg er helt enig med deg i syn, altså, men jeg sitter med bildet av at de er kritiske til det men at de nok ikke har noen stor påvirkningskraft på influensernes vaner mer enn det Kvinneguiden har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
1 time siden, Sausedyret skrev:

Det er vel relatert til at det ikke er noe lovforbud på overforbruk. Jeg er helt enig med deg i syn, altså, men jeg sitter med bildet av at de er kritiske til det men at de nok ikke har noen stor påvirkningskraft på influensernes vaner mer enn det Kvinneguiden har

Det er ikke noe lovforbud mot å være utro heller, men det handler jo om etikk. Jeg syns faktisk ikke det er greit at folk med stor påvirkningskraft skal få gjøre hva de vil med mindre det står nedskrevet i norsk lov at det forbudt. For sånn som det er nå så er jo det deres beste argumenter. "Jammen det er jo ikke ulovlig!" 🙈 Men ja det er fint at Linnea og venninnen tør å være litt småkritiske til den rosa bloggosfæren. Tommel opp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de vil henge ut folk i podden deres. Jeg vil meningene deres ble vridd da de ble fremstilt som mobbere. Var det pga uttalelsene deres om eksponering av barn? 
 

En må nok lytte litt mellom linjene også. Jeg har oppfattet det som de synes det er bortkastet med så store feiringer, men samtidig klarer de ikke la være å se på det i bloggen. Og så vil de ikke henge henne ut ved å slakte det, derfor slenger de på «men folk må gjøre som de vil». 
 

Stine er veldig tydelig på hva hun mener om overforbruk og miljø. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gazpacho
6 timer siden, tingi85 skrev:

Jeg tror ikke de vil henge ut folk i podden deres. Jeg vil meningene deres ble vridd da de ble fremstilt som mobbere. Var det pga uttalelsene deres om eksponering av barn? 
 

En må nok lytte litt mellom linjene også. Jeg har oppfattet det som de synes det er bortkastet med så store feiringer, men samtidig klarer de ikke la være å se på det i bloggen. Og så vil de ikke henge henne ut ved å slakte det, derfor slenger de på «men folk må gjøre som de vil». 
 

Stine er veldig tydelig på hva hun mener om overforbruk og miljø. 

Jeg syns man burde ha nok selvtillit til å stå for sine egne meninger, hvert fall om man er en selvvalgt offentlig person med egen podcast. Det blir litt veikt å ikke tørre å legge seg ut med noen, hvis man faktisk vet hva man står for. Hvis man er redd for at folk i bransjen skal høre hva man mener så bør man kanskje heller ta opp helt andre temaer i podcasten.. Hvert fall når det man mener er så utydelig at det er lett å misforstå (hvis det var det jeg gjorde, når jeg oppfattet dem som om folk må få gjøre som de vil, inkludert profesjonelle påvirkere som tjener millioner på å påvirkes andres forbruk og vaner). Jeg blir i så fall sittende igjen og lure på om de egentlig mener noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Gazpacho skrev:

Jeg syns man burde ha nok selvtillit til å stå for sine egne meninger, hvert fall om man er en selvvalgt offentlig person med egen podcast. Det blir litt veikt å ikke tørre å legge seg ut med noen, hvis man faktisk vet hva man står for. Hvis man er redd for at folk i bransjen skal høre hva man mener så bør man kanskje heller ta opp helt andre temaer i podcasten.. Hvert fall når det man mener er så utydelig at det er lett å misforstå (hvis det var det jeg gjorde, når jeg oppfattet dem som om folk må få gjøre som de vil, inkludert profesjonelle påvirkere som tjener millioner på å påvirkes andres forbruk og vaner). Jeg blir i så fall sittende igjen og lure på om de egentlig mener noe som helst.

Jeg er enig med deg, ting fra rampelystråden siteres og presenteres feil. Irriterende for de som faktisk bruker tid og ressurser på å skrive gode innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
16 timer siden, tingi85 skrev:

Jeg tror ikke de vil henge ut folk i podden deres. Jeg vil meningene deres ble vridd da de ble fremstilt som mobbere. Var det pga uttalelsene deres om eksponering av barn? 
 

En må nok lytte litt mellom linjene også. Jeg har oppfattet det som de synes det er bortkastet med så store feiringer, men samtidig klarer de ikke la være å se på det i bloggen. Og så vil de ikke henge henne ut ved å slakte det, derfor slenger de på «men folk må gjøre som de vil». 
 

Stine er veldig tydelig på hva hun mener om overforbruk og miljø. 

Jeg er enig med deg og din tolkning. Det er ikke en mobbepodd. Tror ikke det handler noe om at de er usikre på egne meninger som det blir framstilt videre i tråden her, men rett og slett at det verken er hyggelig å sitte og høre på folk henge ut andre, og at det ikke er formålet med podden selv. Synes også det er masse annet i podden de tar opp som er fint enn bare rampelyset-trådene og det gir mer rom for å være mer bastant når det ikke bare handler om enkeltpersoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 19.46, akks skrev:

Er det noen jeg er drit lei av så er det Ingeborg Senneset.

Jeg er så enig med deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...