Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, MadameX skrev:

For å ikke bare være et negativt troll må jeg ta med det at jeg synes det er fint at hun engasjerer seg i blandt annet vær varsom plakaten og at hun har egne meninger.

Må bare kommentere at du virker overhodet ikke som noe negativt troll og mange deler nok ditt synspunkt 😊❤ Du la helt saklig frem ditt synspunkt. Selv er jeg ikke noen motstander eller fremsnakker av Linnea Myhre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.4.2019 den 16.30, Twinkle~ skrev:

Media elsker å fremstille henne som sur. Har ikke inntrykk av at hun er sånn som person. Det er mer at de klipper det til å virke sånn.

Enig. Hun virker ikke sur, bare ikke superenergisk over små ting, slik som mange andre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Linnea. Men merkavaren hennes har vært at hu er sint og sur og at det er det som har solgt henne tidligere 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Litenoggod skrev:

Liker veldig godt Linnea. Men merkavaren hennes har vært at hu er sint og sur og at det er det som har solgt henne tidligere 

Det var som «sinnablogger» jeg først hørte om henne via media. Leste aldri bloggen selv. Jeg synes hun virker som en oppegående person med en fin personlighet😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi trenger en Linnea Myhre i inhabile og narsisistiske lille kjendisnorge.  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 9.59, ReinaSiete skrev:

Jeg tror vi trenger en Linnea Myhre i inhabile og narsisistiske lille kjendisnorge.  

Enig i det. Men det er merkelig at hun er så god venn med en av de «verste» ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Justlooking skrev:

Enig i det. Men det er merkelig at hun er så god venn med en av de «verste» ...

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Hn er god venninne med Sophie Elise 

Men hun trenger ikke være enig i alt SE gjør, men like henne som person. 

Det hender at mine venner tar valg jeg ikke synes noe om, men jeg liker personligheten deres uansett om de tar valg jeg synes er idiotiske. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser også på vennskapet med SE. Klart man kan være forskjellige, men jeg kunne aldri vært venninne med en som har så vidt totalt forskjellige grunnverdier enn meg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
1 time siden, parmanoia skrev:

Gjesp. Lei av alle som pakker inn selvpromotering i avmystifisering. Men hun får enda en kanal hvor hun kan snakke om seg selv og sine problemer da. 

Jeg synes det er bra at hun tar oss med i terapirommet. Jeg tenker det kan hjelpe mange til å oppsøke hjelp om det blir ufarliggjort. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hubbie skrev:

Jeg synes det er bra at hun tar oss med i terapirommet. Jeg tenker det kan hjelpe mange til å oppsøke hjelp om det blir ufarliggjort. 

Peder Kjøs har både TV-program og podkast hvor dette er gjort. Men det blir jo spennende å se hvor mange influencere og bloggere som kommer til å hive seg på denne åpenhetsbølgen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Peder Kjøs har både TV-program og podkast hvor dette er gjort. Men det blir jo spennende å se hvor mange influencere og bloggere som kommer til å hive seg på denne åpenhetsbølgen. 

Ja. Jeg tror det er en viktig åpenhetsbølge 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hubbie skrev:

Ja. Jeg tror det er en viktig åpenhetsbølge 😊

Jeg er ikke fullt så sikker på det men. Denne åpnehetsbølgen har vart en stund og jeg er litt usikker på effekten av den. Men som sagt, fint for narsissistiske influencere at de får enda litt mer PR da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vil heller ha flere Linnéa bloggere enn CBE og SE for å sette det hele på spissen.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 10.46, parmanoia skrev:

Gjesp. Lei av alle som pakker inn selvpromotering i avmystifisering. Men hun får enda en kanal hvor hun kan snakke om seg selv og sine problemer da. 

Det er så mange idag som blir kritisert for å fremstille livet sitt som såkalt feilfritt på SOME. Når noen da viser en litt annen side så må jo det være bra? Og hvordan kan man vise at man faktisk bare er et vanlig menneske som sliter litt sånn som mange av oss uten å bli beskyldt for å drive med selvpromotering?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 10.46, parmanoia skrev:

Gjesp. Lei av alle som pakker inn selvpromotering i avmystifisering. Men hun får enda en kanal hvor hun kan snakke om seg selv og sine problemer da. 

Heller det enn fake fasader av hjem og familie som ikke stemmer overens med virkeligheten. Hun tar i det minste opp noe viktig å sette fokus på det. At hun bruker seg selv som tema er viktig for nå ut til dem som sliter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bloggen før, men kikket innom etter en lang pause nå. Synes den har blitt så kjedelig! Nå gadd jeg ikke rote bakover i arkivet, men de siste innleggene var jo så intetsigende. Blanding av reisebrev til venninner og typisk rosablogger-innlegg. 

Savner de litt pussige, ærlige betraktningene om ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...