Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Er hun eller podcasten sponset av dplay? Påfallende hvordan hun ikke kan snakke om tv programmer uten å nevne at hun har sett dem på dplay.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting jeg reagerer litt på i podcasten er hvor kjapp hun er til å avbryte Stine om hun synes det hun snakker om blir uinteressant, og på en ganske kvass måte. Men når Linnea har noe på hjertet og skravla går så får hun holde på uavbrutt. Synes det er uhøflig og ubehagelig å høre på. Kan jo være Stine synes det er helt ok men det gjør podcasten litt mindre hørbar for min del. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bloggen veldig godt da hun blogget, og liker henne like godt i dag. Syns både brusbloggen og podcasten er underholdende. Syns det er godt å se at hun er på ett så mye bedre sted enn hun var før. Har også veldig sansen for bøkene hennes.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 20.42, eeyore83 skrev:

Om hun kunne slutte å si skravla går i hver eneste podcast så kunne jeg vurdert å høre på.

Alt man lar seg irritere over. Skjønner deg godt, har også en tendens til å irritere meg over uttrykk som brukes veldig hyppig. Men så tenker jeg at om det var jeg som spilte inn podcast... Tipper jeg selv sier mye av det same igjen og igjen, eller sier ting feil osv. Dette er vel bare sånn hun er og jeg syntest mye av sjsrmen med denne podcasten er nettopp det at de to er seg selv. Snakker slik det er naturleg for dem uten å gjøre seg veldig til

Endret av Lill3My
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 17.21, TulleJenny skrev:

En ting jeg reagerer litt på i podcasten er hvor kjapp hun er til å avbryte Stine om hun synes det hun snakker om blir uinteressant, og på en ganske kvass måte. Men når Linnea har noe på hjertet og skravla går så får hun holde på uavbrutt. Synes det er uhøflig og ubehagelig å høre på. Kan jo være Stine synes det er helt ok men det gjør podcasten litt mindre hørbar for min del. 

Jeg er enig dette. Hørte litt på podcasten, men sluttet fordi jeg syntes Stine ble for oveekjørt for ofte. Syntes Linnea Myhre er artig (har fulgt henne siden bloggdagene), men i en podcast med to må begge få like mye plass, og det er ikke gøy når den ene overkjører den andre til stadighet. Får litt assosiasjoner til "den kule jenta i klassen" på ungdomskolen.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har nå hørt de to siste episodene av Kvinneguidens venner,og Linnéa og Stine er begge to i samme rom når de spiller inn.Jeg har lagt merke til at Linnéa er mye mer hyggelig mot Stine under podden. Vanligvis er det Linnéa som styrer samtalen, og ofte ber hun omtrent Stine slutte å snakke eller er frekk og kort mot henne.Nå virker Linnéa glad, lar Stine komme til orde og er faktisk høflig. Jeg tror at når de to podder og sitter på hvert sitt sted, så blir Linnéa mer sjefete med en gang når hun ikke ser den hun skal samarbeide med. Håper hun leser dette og tar det til seg😁

Endret av Anne 69
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 minutter siden, lillesnøfnugg said:

Tror ikke at Linnea er venn av kvinneguiden 

 

Det skjønner jeg veldig godt at hun ikke er, om det hun sier stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fortalt at hun er medlem her, og også hva hun kaller seg, men det husker jeg ikke.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem på Kvinneguiden av og på i 10 år nå og jeg synes mye av det hun forteller om stemmer. Jeg har sett ufattelig mye styggedom oppgjennom årene her inne, og jeg har sluttet å bli sjokkert når jeg ser hvor mye dritt og spekulasjoner folk kan spy ut så fort de får sjansen til å være anonyme. 

Endret av Koya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Miklo Velka skrev:

Det skjønner jeg veldig godt at hun ikke er, om det hun sier stemmer.

 

1 time siden, Koya skrev:

Jeg har vært medlem på Kvinneguiden av og på i 10 år nå og jeg synes mye av det hun forteller om stemmer. Jeg har sett ufattelig mye styggedom oppgjennom årene her inne, og jeg har sluttet å bli sjokkert når jeg ser hvor mye dritt og spekulasjoner folk kan spy ut så fort de får sjansen til å være anonyme. 

Hva er det hun sier? Og hva stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Koya skrev:

Jeg har vært medlem på Kvinneguiden av og på i 10 år nå og jeg synes mye av det hun forteller om stemmer. Jeg har sett ufattelig mye styggedom oppgjennom årene her inne, og jeg har sluttet å bli sjokkert når jeg ser hvor mye dritt og spekulasjoner folk kan spy ut så fort de får sjansen til å være anonyme. 

Det har eskalert med negativt drittsnakk etter at alle trådene i rampelys ble opprettet, spesielt merkbart ble det da bloggingen begynte å ta av.  Personlig synes jeg rampelys-forumet burde vært strengere. Å kalle en person «lat» 30 ganger, antydning om spiseforstyrrelse eller kommentarer der man nærmest spår økonomisk ruin er ikke det jeg kaller konstruktiv kritikk. I tillegg har det blitt en del latterliggjøring, der noen føler seg mye bedre når det går dårlig for andre.

Jeg synes det er synd at de flotte brukerene som støtter og rådgir hverandre, kommer i skyggen av de som bare spyr ut av sin negativitet. Jeg har i alle fall fått gode tips og råd fra hyggelige mennesker her inne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, lillesnøfnugg said:

 

Hva er det hun sier? Og hva stemmer?

Det er bare å se videoen i den tråden det linkes til, men hun sier hun blant annet har blitt annonsert død her inne, og lest mange stygge kommentarer om seg selv i den forbindelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker konseptet med brusbloggen og julekalender daglig hvor hun tester en julebrus, men litt kjedelig at hun bare tester julebrus uten sukker 😟 

Smak og behag I guess. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
7 timer siden, Miklo Velka skrev:

Det er bare å se videoen i den tråden det linkes til, men hun sier hun blant annet har blitt annonsert død her inne, og lest mange stygge kommentarer om seg selv i den forbindelse.

Det er vel en direkte løgn? Tvert i mot, hun er den av bloggerne som blir applaudert og hyllet for sin «åpenhet» og «naturlighet».

 

11 timer siden, acna skrev:

Det har eskalert med negativt drittsnakk etter at alle trådene i rampelys ble opprettet, spesielt merkbart ble det da bloggingen begynte å ta av.  Personlig synes jeg rampelys-forumet burde vært strengere. Å kalle en person «lat» 30 ganger, antydning om spiseforstyrrelse eller kommentarer der man nærmest spår økonomisk ruin er ikke det jeg kaller konstruktiv kritikk. I tillegg har det blitt en del latterliggjøring, der noen føler seg mye bedre når det går dårlig for andre.

Jeg synes det er synd at de flotte brukerene som støtter og rådgir hverandre, kommer i skyggen av de som bare spyr ut av sin negativitet. Jeg har i alle fall fått gode tips og råd fra hyggelige mennesker her inne.

Totalt uenig, det «drittsnakket» du henviser til er i 90 prosent av tilfellene godt dokumentert. Så hvis du mener at det er «drittsnakk» så burde du ta det med de det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, lillesnøfnugg said:

Det er vel en direkte løgn? Tvert i mot, hun er den av bloggerne som blir applaudert og hyllet for sin «åpenhet» og «naturlighet».

Om en fremmed person lyver eller ikke føler jeg ikke at jeg er i posisjon til å konkludere med. Jeg aner ikke hvem hun er, og har liten interesse for bloggere. Derfor jeg skrev "om det hun sier stemmer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er vel en direkte løgn? Tvert i mot, hun er den av bloggerne som blir applaudert og hyllet for sin «åpenhet» og «naturlighet».

 

Totalt uenig, det «drittsnakket» du henviser til er i 90 prosent av tilfellene godt dokumentert. Så hvis du mener at det er «drittsnakk» så burde du ta det med de det gjelder.

Å kalle en person lat x antall ganger blir aldri konstruktiv kritikk, selv om man spionerer i vinduene og således har god dokumentasjon.

Hvis jeg skal ta alt drittsnakket med den det gjelder, så måtte jeg brukt mye mer tid på kg enn det jeg ønsker å bruke her. 
 

 

Er forøvrig enig i at Linnea er den av bloggerne som blir sett på som mest naturlig. Hun er flinkere med ord og har levert bedre materiale enn flere av de andre og. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, acna skrev:

Å kalle en person lat x antall ganger blir aldri konstruktiv kritikk, selv om man spionerer i vinduene og således har god dokumentasjon.

Hvis jeg skal ta alt drittsnakket med den det gjelder, så måtte jeg brukt mye mer tid på kg enn det jeg ønsker å bruke her. 
 

 

Er forøvrig enig i at Linnea er den av bloggerne som blir sett på som mest naturlig. Hun er flinkere med ord og har levert bedre materiale enn flere av de andre og. 

Jeg henger ikke helt med, hvem har blitt kalt lat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig befriende å høre på Linnea og Stine i Kvinneguidens venner. Jeg er så lei av at det ikke skal være lov å være i et helt alminnelig humør. Alle må på liv og død være high on life og ha stjerner i øynene for å ikke bli stemplet som kjedelig eller uinteressant. For min del makter jeg ikke høre podcaster der vertene gapskratter hvert 2.minutt. Jeg synes ikke Linnea avbryter Stine mer enn Stine avbryter Linnea, synes de har en fin dynamikk. Jeg synes heller ikke Linnea er frekk. Det virker mer ut som at de har et godt vennskap der de kan være dønn ærlige med hverandre uten å legge til "hehe" eller "ikke frekt ment" etter hver kommentar, fordi det er underforstått at de selvfølgelig ikke mener å såre den andre, eller at den andre skjønner at mye bare er tull/overdrivelser. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...