Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, ti10 skrev:

Likte bloggen før, men kikket innom etter en lang pause nå. Synes den har blitt så kjedelig! Nå gadd jeg ikke rote bakover i arkivet, men de siste innleggene var jo så intetsigende. Blanding av reisebrev til venninner og typisk rosablogger-innlegg. 

Savner de litt pussige, ærlige betraktningene om ting og tang.

Kan du linke til bloggen hennes? Finner bare til den gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.3.2019 den 13.55, SoWhat? skrev:

Likte henne en stund. Eller ble interessert rettere sagt. Fordi selvironien hennes var 👍

Men nå? Nei. Det er meg meg meg. Og meg. Hele veien. 

Festlig at jeg skrev dette i mars. Nå har hun gitt ut boken "meg meg meg" 😆 som jeg forøvrig har tenkt til  kjøpe. Faktisk. Til uka

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
På 9.8.2019 den 19.33, Senil skrev:

Liker dama, brusbloggen og bøkene. Er veldig opptatt av brus og smaker selv. Så 6 på terningen fra meg.

Enig. Hun er en herlig fyr!☺️

Eneste oppegående deltaker i Bloggerne, og eneste grunnen til at jeg har sett et par episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest de to siste innleggene hennes på bloggen, og de er gode! Flott guide til LA og reflektert om deling av barn på SoMe! Linnea er et nydelig menneske med en sterk stemme, og jeg liker henne!

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne ikke fordi det virker som at hun lett legger opp til krangling og fyrer seg opp over bagateller, etter å ha hørt podcasten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Liker henne ikke fordi det virker som at hun lett legger opp til krangling og fyrer seg opp over bagateller, etter å ha hørt podcasten. 

Hvilken podcast? Kvinneguidens venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
53 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Liker henne ikke fordi det virker som at hun lett legger opp til krangling og fyrer seg opp over bagateller, etter å ha hørt podcasten. 

Hva mener du?

Hører fast på KGs venner, og har ikke hørt hverken krangling eller oppfyring. Så kom gjerne med eksempler😄

Litt ironisk vil jeg heller si at hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både Linnea og poden veldig godt! Har kjøpt bøkene hennes til mine nieser tidligere. Underholdende å følge Linnea på Insta. Synes likevel det  er irriterende og lite funny at de alltid må lese opp en tullete sextråd fra «Ukens mann» på KG på poden. Det virker som Linnea og Stine shamer og ser ned på folk som liker og som nyter sex. Ikke klarer de snakke om temaet heller. Snodig og umodent, men er kanskje jeg som misforstår. Utover det - tommel opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WhiteSwan skrev:

Liker henne ikke fordi det virker som at hun lett legger opp til krangling og fyrer seg opp over bagateller, etter å ha hørt podcasten. 

Jeg tror hun gjør seg bedre skriftlig. Det er den konklusjonen jeg har kommet til. Syns podcasten er "gjeesp", men hun skriver bra! Ikke til å komme unna. Hm

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik29  Hvilken aldersgruppe tror du hun treffer best? Vurderer å kjøpe den siste boken.. 

Jeg synes Linnea er kul!!! 🤩

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.8.2019 den 21.56, Gjest 2ney skrev:

@Fredrik29  Hvilken aldersgruppe tror du hun treffer best? Vurderer å kjøpe den siste boken.. 

Jeg synes Linnea er kul!!! 🤩

Ikke personen du spurte, men vil si bøkene hennes passer best til folk mellom 18-30. Spesielt den nyeste handler nettopp mye om det å være mellom tenåring og "ordentlig" voksen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2019 at 9:19 PM, Fredrik29 said:

Liker både Linnea og poden veldig godt! Har kjøpt bøkene hennes til mine nieser tidligere. Underholdende å følge Linnea på Insta. Synes likevel det  er irriterende og lite funny at de alltid må lese opp en tullete sextråd fra «Ukens mann» på KG på poden. Det virker som Linnea og Stine shamer og ser ned på folk som liker og som nyter sex. Ikke klarer de snakke om temaet heller. Snodig og umodent, men er kanskje jeg som misforstår. Utover det - tommel opp. 

Poenget med å lese opp de trådene er vel at det ofte virker ganske rart å dele slikt på Kvinneguiden, uten noen spesiell kontekst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye morsommere når Johan Golden og  Atle Antonsen leser poster fra kvinneguiden.  Da ler jeg meg fillete! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, parmanoia skrev:

Mye morsommere når Johan Golden og  Atle Antonsen leser poster fra kvinneguiden.  Da ler jeg meg fillete! 

De finner jo virkelig de rette trådene og spørsmålene også da 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 15.12, parmanoia skrev:

Mye morsommere når Johan Golden og  Atle Antonsen leser poster fra kvinneguiden.  Da ler jeg meg fillete! 

hvor kan man høre det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kalini skrev:

hvor kan man høre det?:)

Misjonen finnes som podkast. Men det er maaange episoder, så jeg kan dessverre ikke si i hvilke episoder de tar frem tråder fra kg, for det er ikke hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...