Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Litt festlig hvordan hun går ut og sier at alt kan trigge de skjøre ungdommene (som kanskje ikke er SÅ skjøre), og hvorfor alt dette fokuset på kropp; så har hun selv en instagramprofil som utelukkende baserer seg på kropp, sminke, hår. Bilder som viser hvor slank hun er i åpen dressjakke med både bryster og mage godt synlig. Yay til stein i glasshus!:)

  • Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er IKKE uintelligent! Får si det først fordi jeg skrev at hun ikke var så intelligent i en annen tråd.

Men. Hun er ekstremt selvopptatt. Det kan jeg si. Hører på podcasten deres, og alt handler om hennes issues. Hele tiden! 

Helt greit at folk står fram med psykiske issues. Det er bra det. Men det blir for mye fokus på det. Gang på gang på gang. Blir jo helt matt. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, parmanoia skrev:

Hun er bare selvopptatt. Og uinteressant. 

Likte henne en stund. Eller ble interessert rettere sagt. Fordi selvironien hennes var 👍

Men nå? Nei. Det er meg meg meg. Og meg. Hele veien. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Likte henne en stund. Eller ble interessert rettere sagt. Fordi selvironien hennes var 👍

Men nå? Nei. Det er meg meg meg. Og meg. Hele veien. 

Enig. Jeg likte henne også skikkelig godt tidligere. Syntes hun var dritvittig og flink. Nå syntes jeg hun er altfor ensporet. Litt som Ulrikke Falch. Det er kun deres meninger som er riktige - alle andre tar feil.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sirah skrev:

Enig. Jeg likte henne også skikkelig godt tidligere. Syntes hun var dritvittig og flink. Nå syntes jeg hun er altfor ensporet. Litt som Ulrikke Falch. Det er kun deres meninger som er riktige - alle andre tar feil.

Ja, jeg ble litt skuffet over utviklingen. Må få si det. Så for meg at hun ble morsom med skråblikk på samfunn og hvordan mennesker er. Men nei. Nå er hun ikke det minste morsom. Bare tull!  Ikke noe inspirasjon i det hele tatt. Dørgende kjedelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Dørgende kjedelig.

Jeg klare faktisk ikke å følge med på hva hun sier når hun åpner munnen. Det er så utrolig kjedelig. Men hun er vakker da, det skal hun ha.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, jeg ble litt skuffet over utviklingen. Må få si det. Så for meg at hun ble morsom med skråblikk på samfunn og hvordan mennesker er. Men nei. Nå er hun ikke det minste morsom. Bare tull!  Ikke noe inspirasjon i det hele tatt. Dørgende kjedelig. 

Helt enig. Tidligere tok hun lissom ting så på kornet på en ironisk og morsom måte. Det syntes jeg at har blitt borte.

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Jeg klare faktisk ikke å følge med på hva hun sier når hun åpner munnen. Det er så utrolig kjedelig. Men hun er vakker da, det skal hun ha.

Ja hun er kjempevakker :) Absolutt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
3 minutter siden, parmanoia skrev:

Jeg klare faktisk ikke å følge med på hva hun sier når hun åpner munnen. Det er så utrolig kjedelig. Men hun er vakker da, det skal hun ha.

Det er nok den utkårede Norges mest sexy kvinne veldig klar selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Jeg klare faktisk ikke å følge med på hva hun sier når hun åpner munnen. Det er så utrolig kjedelig. Men hun er vakker da, det skal hun ha.

Ja herregud. Utseendet er det ikke noe i veien med nei 🙂 men jeg kritiserer aldri noen for det uansett da. Hun er veldig vakker. Det skal hun glatt få herfra 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Helt enig. Tidligere tok hun lissom ting så på kornet på en ironisk og morsom måte. Det syntes jeg at har blitt borte.

Ja hun er kjempevakker :) Absolutt.

Ja! Det er det jeg håpet hun fortsettet med. Herregud som jeg lo av det hun skrev før. Hun var ordentlig morsom, og med en sårbarhet likevel. Det var fint! Men nå er hun så jævla tam. Skuffende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg synes det er sterkt og modig å stå frem med en psykisk lidelse. Det vitner om selvinnsikt, og mange ganger om vilje til endring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg synes det er sterkt og modig å stå frem med en psykisk lidelse. Det vitner om selvinnsikt, og mange ganger om vilje til endring. 

Å stå fram er helt ok. Men alt kan bli alt for mye.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Å stå fram er helt ok. Men alt kan bli alt for mye.

Selvfølgelig. Det er viktig med en balanse. Man skal ikke skamme seg over å være syk. Det er ikke noe man har valgt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninnn
2 minutter siden, Abruzzi skrev:

Hvorfor påpeker du det? Det er jo bare bra at man syns godt om seg selv?

Følger ikke særlig med Linnéa, men fikk med meg at hun "raste" mot mannebladet etter kåringen og medfølgende toppløsfotografering fordi hun skjønte hun dreit på draget, eller noe sånt. Jeg syns typer som Linnéa er vittige. Så anti, opprørske og alternative når de egentlig hauses fram og opp fordi de nettopp passer inn i alle de konforme rammene. Men for all del, hun har en viktig stemme. Hun er så modig som står fram om ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnéa godt jeg, og grunnen til det er at jeg opplever henne som et ekte menneske som er seg selv og står i det. Har lest bøkene hennes og liker det jeg leser. 

Etter mitt syn er Linnéa en fin motvekt til mye annet som rører seg i SoMe og annet, liker humoren hennes og heier på henne. Vi trenger stemmer som hennes. 



 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Selvfølgelig. Det er viktig med en balanse. Man skal ikke skamme seg over å være syk. Det er ikke noe man har valgt selv. 

Nei! En skal så klart ikke skanne seg! Neinei. Jeg syns så ofte er de som sliter psykisk har så mye å komme med. Jeg blir både tankefull og inspirert. Og får dyp sympati. 

Men så er det den grensen da. Med å informere og å sette lys på. Til å bli i sin egen boble hvor ALT handler om psykiske issues. Da får jeg nok. Inspirer til positive skritt en kan ta! Inspirer med interessante tanker om å fordømme! Inspirer til bedre helse rett og slett.

Ikke vær i det svarte hullet og ønsk folk velkommen ned. Om du skjønner? 

Uh. Til IKKE å fordømme 😄

Endret av SoWhat?
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...